Welnee. het is bij mij permanent carnaval EN kerstmis.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Gestolen van google dan maarMaar inderdaad mooi plaatje met mooie kleuren
Ga jij geen carnaval vieren Nok ?
Hier werd ik vanmorgen wakker gemaakt door stampende muziek. Ik dacht dat die muziek in mijn dromen afgespeeld werd maar al snel werd duidelijk dat het op straat was in het echt.
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welnee. het is bij mij permanent carnaval EN kerstmis.
Vroeger vierde ik het wel uitbundig maar toen kon ik nog feest vieren op die manier, heb geen zin om in de menigte te staan en aan te horen dat ik verplicht moet dansen als ik 10 minuten stil sta. Dat is me in het verleden dus ook vaker gebeurt. Sta je even te kijken en wordt je meteen aangesproken dat je niet genoeg doet feestenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Hallo.
Ik snap niet wat al die mensen er aan vinden, aan carnaval..
Doen ze ook wel. In Rotterdam, antilliaans carnaval in juliquote:Op maandag 19 februari 2007 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb in de lente en zomer carnaval maar nu is het even rouwen. Snap ook niet dat die mensen met zulk koud weer zo uitbundig kunnen feesten. Snap uberhaupt niet waarom ze carnaval niet in de zomer vieren in Nederland.
Tis toch veels te koud om nu op straat te gaan dansen?
Lijkt me veel aangenamerquote:Op maandag 19 februari 2007 12:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doen ze ook wel. In Rotterdam, antilliaans carnaval in juli
Ik kan ook niet feestvieren op die manier, vroeger ook niet al probeerde ik het toen nog wel. Ik vind het allemaal zo opgeblazen en overdreven.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vroeger vierde ik het wel uitbundig maar toen kon ik nog feest vieren op die manier, heb geen zin om in de menigte te staan en aan te horen dat ik verplicht moet dansen als ik 10 minuten stil sta. Dat is me in het verleden dus ook vaker gebeurt. Sta je even te kijken en wordt je meteen aangesproken dat je niet genoeg doet feesten![]()
Ik ken mensen die hebben echt een hekel aan carnaval. Omdat mensen het hele jaar normaal doen en dan 1 keer per jaar idioot doen. Sommigen vragen zich af waarom ze een feest nodig hebben daarvoor. En ook waarom ze 1 keer per jaar vreemden zomaar aanspreken op straat en waarom ze dat niet altijd doen.
Ben wel blij als het weer voorbij is want ik word iedere nacht wakker van schreeuwende mensen. Lig ik net lekker te dromen word ik wakker gemaakt
Je moet er maar net zin in hebben om mee te doen de hele avond. Ik hield dat vroeger al niet vol om de hele avond als een vrolijke clown te springen en te dansen op muziek die ik niet versta en op muziek die me niet helemaal ligt.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet feestvieren op die manier, vroeger ook niet al probeerde ik het toen nog wel. Ik vind het allemaal zo opgeblazen en overdreven.
Polonaisequote:Op maandag 19 februari 2007 12:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je moet er maar net zin in hebben om mee te doen de hele avond. Ik hield dat vroeger al niet vol om de hele avond als een vrolijke clown te springen en te dansen op muziek die ik niet versta en op muziek die me niet helemaal ligt.
En sta je dan even stil dan komen ze naar je toePakken ze je bij de arm en sleuren ze je mee in de polonaise
Velen beweren die wel vieren dat mensen die niet meer vieren saai zijn. Wat is zo bijzonder aan carnaval als het ieder jaar gevierd wordt?
Ga aan de limburgse man. Misschien ga je het dan vanzelf leuk vindenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
PolonaiseVreselijk, je zou zoiemand toch gelijk een kopstoot geven (die je probeert mee te sleuren dus)
![]()
Maar goed, mijn nichtje heeft een limburgse man en die probeert mij nog steeds wijs te maken dat het echt leuk is. Je zal er wel van moeten houden ofzo![]()
Ga toch krassenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:52 schreef Marietje_34 het volgende:
Nee, vroeger was toen enzoen nu is nu.
En ik ben het nu op dit moment zo spuug- en spuugzat dat ik er bijna een topic in R&P over zou openen![]()
Dan win je nog eens watquote:
maar ik wil heul geen manquote:Op maandag 19 februari 2007 12:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga aan de limburgse man. Misschien ga je het dan vanzelf leuk vinden(echt de meest foute smiley voor een carnaval hater)
Je hebt gelijk hoor dv, zeker over accepteren van de situatie.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben het vaak ook spuugzat maar ik ga altijd door naar de dag van morgen met de hoop dat ik even tot positieven ga komenIk ben vaak niet bij positieven en dan leeg ik niet genoeg in het heden. Foute beoordeling over iedere situatie waardoor ik een compleet fout beeld krijg van alles.
Ik moet leren stil staan in het heden, ik ga vaak alle kanten op. Ook door het terug kijken naar vroeger en het met een negatieve blik vooruit kijken naar de toekomst. Dan ben ik de hele dag bezig met terug kijken en vooruit kijken zonder ook maar 1 moment in het heden geleefd te hebben.
Die drol van Nokwanda dus ook, uitglijden over de drol en vallen in het verleden of in de toekomst.
Vandaag sta ik redelijk stil en op dagen als vandaag maakt het allemaal niet uit hoe de zaken ervoor staan. Heb ook geen zin om me druk te maken over alles en nog wat, heeft geen nut dus vandaar doe ik het liever niet.
Vroeger was vroeger, nu is nu. En dan maar accepteren dat nu altijd anders is. Voor ieder mens is het heden anders dan het verleden. Maar om dan steeds het verleden te vergelijken met het heden?
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor dv, zeker over accepteren van de situatie.
Maar soms lukt het me gewoon niet en ben ik het leven echt moe, de kutperiodes komen toch altijd weer terug/ Maar dat kan ik natuurlijk tegen niemand zeggen want dang aat zich men zorgen maken over Marietje die enge dingen zegt en ga ik me nog rotter voelen.![]()
Nou... vrouw danquote:
Mag, als je dat lekker vindt. maar ik doelde meer op een kraslot oidquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Hello
tering vakantieik heb geen vakantie maar het is maandag normaal gesproken erg druk... ik zat dus om 6:45 in de auto.... en was ipv 8:25 om 7:15 op de zaak.......
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dikke dikke dikke kus !!!!!
![]()
![]()
tnx !
toevoeging: *en aai over bol geeft *
goedenavond !quote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef senesta het volgende:
Goedeavond allemaal!!
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef nokwanda het volgende:
Gewoon omdat je Barra bent waarschijnlijk
ik heb dat onderwerp ook opzettelijk gemeden.....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:29 schreef senesta het volgende:
Hoe gaat het met je arm Mirage?
Ik wilde het deze week al een paar keer vragen en steeds kwam er iets tussen.
mja sommige pc's (bv HP pc's) hebben dit... ik weet ook niet precies hoe het werk... makkelijkste is een XP cdtje of een "recovery cd" in het laatje proppenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef Mirage het volgende:
ongelooflijk...
ik kan mij gewoon neit meer herinneren hoe ik een complete reinstall op een windows Xp putertje doe
iemand hier die het weet ?
ik heb niks.. geen schijfjes, cdtje... etc...,
maat dat zou ik ook niet nodig moeten hebben..
ik kan mij vaag herinneren dat het "ingebakken" zit,,
maar ik kan het niet meer vinden.. alleen nog ene systeem herstelpunt van een paar maand geledenen daar hebik niks aan.. ik wil gewoon mij C helemaal leeg/overschreven hebben... alles overnieuw...kaal... alleen XP...
die recovery cd is dus ingebakken...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja sommige pc's (bv HP pc's) hebben dit... ik weet ook niet precies hoe het werk... makkelijkste is een XP cdtje of een "recovery cd" in het laatje proppen
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb dat onderwerp ook opzettelijk gemeden.....
ik schaamde mij een beetje om te moeten vertellen dat ik na een paar dagen (dag of 8 ?) roze gips te hebben gehad...
het er (weer) af geknipt heb,![]()
Het was onhygienisch en beperkend(nee.... ik weet NIET dat dat ook de bedoeling van gips is... dat beperkende dan
)
onhygienisch... omdat er iets in (vuil) water viel dat er niet in hoort te vallen,
vanuit reflex wilde ik het met mijn (gips) hand uit het water vissen...
en ja... dan krijg je vuil water onder je gips.
Ik heb geprobeerd het te laten drogen.. , maar ik had na 3 dagen gewoon het gevoel dat het gip 1 bewegende beestjes massa was...onhygienisch dus.
Hoe het nu met mijn hand is ?
euhm... tsja.. ik gebruik hem gewoon ! laten we het daar op houden
gaat wel goed komen denk ik... is alleen nog pijnlijk, maar dat is normaal als er geen gips om zit.
Het heelt gewoon, maar het doet wat langer pijn.
Ik zeur minder wanneer ik pijn heb dan wanneer ik mij beperkt of onhygienisch voel.
Dus het is eigenlijk prima![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb dat onderwerp ook opzettelijk gemeden.....
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:50 schreef senesta het volgende:
[..]
ha ha ha, Mirage!
O, jee pas je wel op?
Verschil moet er wezen hequote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb je er specifiek naar gevraagd. Verschillende keren.
niet meer lullen tegen mij, he!
Aaah wat een schatjequote:Op maandag 19 februari 2007 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Paarlen en zwijnen en zo
en wat heb ik gezegd ???quote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb je er specifiek naar gevraagd. Verschillende keren.
niet meer lullen tegen mij, he!
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Paarlen en zwijnen en zo
quote:
Ik heb je wel rechtstreeks gevraagd of het er nog omzat omdat ik anders die andere poot ook zou komen breken als je het er weer af zou halen...weet je nog?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
en wat heb ik gezegd ???
"ohw, gaat goed hoor"
*ander onderwerp begint te praten*
ik heb nooooooit gezegd " het gips is er af, of het gips zit er nog netjes om"
hahaha, nee.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef senesta het volgende:
Hi hi, oooh wat ik nog wilde vragen is of Mirage of Oversight ooit wel eens naar een astroloog zijn geweest of dat ze hun horoscoop kennen, ik ben namelijk heel erg benieuwd naar jullie horoscoop.
Om heel eerlijk te zijn, een tijdje terug ben ik bezig geweest met de planeet saturnus, saturnus is een remmende planeet, een planeet die behoefte heeft aan orde en regelmaat en regels.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
hahaha, nee.
vanwaar die interesse ?
(omdat we enigzins geflipt overkomen?
Mijn geboortedatum is 06-04-1979 tijdstip... ik geloof een uur of 7 s ochtends ?
Ik zal eens kijken.. ben ook wel benieuwd eigenlijk.
die zijn voor elkaar gemaakt.... als oversight de vlammenwerper is, is mirage de brandstof....quote:Op maandag 19 februari 2007 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, een tijdje terug ben ik bezig geweest met de planeet saturnus, saturnus is een remmende planeet, een planeet die behoefte heeft aan orde en regelmaat en regels.
Nou proef ik vooral bij Oversight altijd zo'n behoefte om tegen regels aan te schoppen dat ik gewoon heel benieuwd ben of ik dat ook in zijn horoscoop terug vind en hoe.
En natuurlijk ben ik dan ook benieuwd wat het samenspel van jullie samen.
Dat is zeker waar, en ik ben dus benieuwd hoe dat zichtbaar is in hun horoscoop.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die zijn voor elkaar gemaakt.... als oversight de vlammenwerper is, is mirage de brandstof....
PM ik je !quote:Op maandag 19 februari 2007 22:38 schreef senesta het volgende:
En je geboorteplaats?
Heel eerlijk gezegd geloof ik niet zo in sitesquote:Op maandag 19 februari 2007 23:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat zijn goeie sites waar je je horoscoop kan checken... want die van deze week uit de "yes" (ja de yes... Barra heeft een vriendin he
) beloofd niet veel goeds
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd geloof ik niet zo in sites![]()
Het is vaak veel te zwart/wit naar mijn idee.
En de voorspellingen die er gedaan worden gaan mij vaak veel te ver.
Ook astrogie heeft haar beperkingen, vaak kun je wel voorspellen welke thema's er in een bepaalde periode spelen in iemands leven, maar hoe en wat iemand er mee doet kan ik absoluut niet uit een horoscoop halen hoor.
Wha, was het echt zo ergquote:Op maandag 19 februari 2007 23:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mooi... misschien heeft de yes het fout en overleef ik het wel
Ja hoor, dat wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:32 schreef nokwanda het volgende:
Maar er zijn wel sites met programma's die een redelijke kaart kunnen maken op basis van datum, plaats en tijd, dacht ik.
ah okay.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hoor, dat wel.
Al moet je erg oppassen met de aspecten die ze daar trekken omdat de orb soms echt enorm groot is.
Beetje depressief? ik ken dat gevoel wel hoor. Op het moment heb ik ook zo'n periode dat echt niks me meer kan schelen, dat je nergens zin meer in hebt en het leven maar een beetje het leven laat en gewoon maar doorhobbelt en er niet echt van kan genieten.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor dv, zeker over accepteren van de situatie.
Maar soms lukt het me gewoon niet en ben ik het leven echt moe, de kutperiodes komen toch altijd weer terug/ Maar dat kan ik natuurlijk tegen niemand zeggen want dang aat zich men zorgen maken over Marietje die enge dingen zegt en ga ik me nog rotter voelen.![]()
Jezelf dus als mens wegcijferen en veel te diep en lang over problemen en toekomstige problemen nadenken. De problemen in al zijn complexiteit problemen te ontleden en proberen er oplossingen voor te zoeken.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Het onderschatten van je eigen mens zijn en het overschatten van alle problemen waardoor je alleen nog maar uit problemen bestaat. Je bent dan geen mens meer maar een berg problemen geworden
Een citaat uit mijn analyse over mijn problemen op dit moment. Ik ben even voor eigen psycholoog aan het spelen en ben afgestapt van het verhaal over mensen die hun verstand verliezen.
Ik onderschat mezelf en overschat problemen. Er blijft niets meer over van dromenvanger en de problemen nemen toe, alsof er problemen bijkomen die helemaal niet bestaan dus ook, alsof ik problemen tot leven roep zomaar. Ik ben een berg problemen geworden en meer niet. Is het dan gek dat je moeite hebt om de dag door te komen?
Net zoiets al astrotvquote:Op maandag 19 februari 2007 23:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd geloof ik niet zo in sites![]()
Het is vaak veel te zwart/wit naar mijn idee.
En de voorspellingen die er gedaan worden gaan mij vaak veel te ver.
Ook astrogie heeft haar beperkingen, vaak kun je wel voorspellen welke thema's er in een bepaalde periode spelen in iemands leven, maar hoe en wat iemand er mee doet kan ik absoluut niet uit een horoscoop halen hoor.
mogge iedereen jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:08 schreef nokwanda het volgende:
als iemand dan in een gesprek info geeft over zijn/haar eigen leven dan is het wellicht te plaatsen.
Goeiemorgen btw
Goedemorgen allemaal,quote:Op maandag 19 februari 2007 23:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah okay.
Geldt dat ook voor andere computerprogramma's die sommigen gebruiken? Met de hand lijkt het me wel heel veel werk en kan er ook wel iets mis gaan. Het lijkt me behoorlijk millimeterwerk.
Ik ga nu naar bedje trouwens. ik lees het hopelijk morgenvroeg wel.![]()
Vreselijk is dat he?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
mogge iedereen javergeten.
De antwoorden die ze bij astrotv geven zijn altijd gebaseerd op de vragen die ze krijgen en de info die ze krijgt. En vaak zijn het vragen waar je met een simpel ja of nee op kunt antwoorden, en vaak is het dan er tussenin met een mooi verhaaltje eromheen.
Beller: Zie ik mijn weggelopen dochter ooit nog terug?
astrotv: hoelang is ze al weg?
Beller: 10 jaar!
astrotv: in elk geval niet op korte termijn maar wellicht in de toekomst wel, er is nog hoop!
Morge allemaalquote:Op maandag 19 februari 2007 23:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah okay.
Geldt dat ook voor andere computerprogramma's die sommigen gebruiken? Met de hand lijkt het me wel heel veel werk en kan er ook wel iets mis gaan. Het lijkt me behoorlijk millimeterwerk.
Ik ga nu naar bedje trouwens. ik lees het hopelijk morgenvroeg wel.![]()
ja dat was een "helderziende waarneming" (lees: subtiel en om het punt heen draaiend gereutel van de bovenste plank)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Vreselijk is dat he?![]()
Maar dat is een "helderziende" waarneming toch?
Wat mij wel opgevallen is, is dat mensen zelf ook heel graag dingen vertellen.
Je moet soms zelfs oppassen dat je nog wel de kans krijgt iets te vertellen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Morge allemaal![]()
Als je zelf een computerprogramma gebruikt stel je die orbs zelf in.
en ik ben dan nog zo'n zeikerd dat ik het altijd na zal rekenen
Komt gewoon omdat ik zoveel vertrouwen heb in de moderne techniekenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]Maar Lil toch...als het 10 keer klopte, ga je het dan nog steeds narekenen?
Of heb je vaak meegemaakt dat het toch net niet klopte?
Nogal ja. Ik weet best dat ik er niet aan moet toegeven enzo en doe gewoon de dingen die ik moet doen, maar ik heb nergens zin in en de tranen zitten hoog de hele tijd, ben ook gewoon verdrietig om dingen en verdrietig dat ik het leven vaak niet de moeite waard vind.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Beetje depressief? ik ken dat gevoel wel hoor. Op het moment heb ik ook zo'n periode dat echt niks me meer kan schelen, dat je nergens zin meer in hebt en het leven maar een beetje het leven laat en gewoon maar doorhobbelt en er niet echt van kan genieten.
Zag vanochtend wel de eerste tekenen van de lentezag een boom achter mijn huis waar al knopjes in zitten
![]()
ben die winter een beetje zat, dat gekwakkel, alsof het al die tijd herfst is geweest, en ik heb al zo'n hekel aan de hefst altijd. Is echt mijn minst favoriete jaargetijdezo somber.
Ach bij mij stromen de tranen soms ook wel eens hoor, zomaar om niks. En er hoeft ook niet veel te gebeuren om dat voor elkaar te krijgen. Was zondag nog in het ziekenhuis bij mijn pa en daar moest ik mijn ogen echt droog proberen te houden maar dat was echt moeilijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik weet best dat ik er niet aan moet toegeven enzo en doe gewoon de dingen die ik moet doen, maar ik heb nergens zin in en de tranen zitten hoog de hele tijd, ben ook gewoon verdrietig om dingen en verdrietig dat ik het leven vaak niet de moeite waard vind.![]()
Ik ging gister bij m'n ouders eten en toen m'n vader vroeg hoe het ging begon ik ook al te janken, terwijl het laatste wat ik wil is dat die lieverds zich zorgen maken over mij. Maar goed, laat ik maar ophouden met m'n gejank hier ook.
Maar lief dat je ff reageert.
En goeiemorgen allemaal!
Nou, als je bij je zieke vader op bezoek bent in het ziekenhuis, dat noem ik geen 'niks'. Logisch dat je dat emotioneel raakt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach bij mij stromen de tranen soms ook wel eens hoor, zomaar om niks. En er hoeft ook niet veel te gebeuren om dat voor elkaar te krijgen. Was zondag nog in het ziekenhuis bij mijn pa en daar moest ik mijn ogen echt droog proberen te houden maar dat was echt moeilijk![]()
Hopen dat het snel lente wordt in elk geval! dan voel je je gelijk stukken beter
komt goed
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:25 schreef sararaats het volgende:
helleuh
ik heb vannacht heerlijk gedroomd, ik ben er nog steeds niet goed van
ik wil de vrouw in kwestie terugzien
(om maar te zwijgen van m'n hete fantasie over Catherine O'Hara)
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
[afbeelding]
je weet niet wat je mist !
boontje komt om zijn loontje...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
, ja halloooo, dat was mijn koffie
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
boontje komt om zijn loontje...
wat denk jij dat er met mijn koffie gebeurde toen jij mij vertelde dat je nog steeeeeds niet ongesteld bent geworden ??
Ik schrok me de tyfus....
ben je nou al naar een arts geweest om te checken of daar alles in orde is ?
Of is het inmiddels losgebarsten ?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
ohjee, straks nog meer kleine EWtjes en nokjes erbij
Nou... ik bedacht mij net dat ik met mijn snotterhoofd enigzins onnadenkend ben geweest en wilde mijn bericht juist gaan editten....quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:06 schreef nokwanda het volgende:Mir.... zo noemde ik mezelf toen ik zwanger was van Joel
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:03 schreef Mirage het volgende:
Marietje !!!
[afbeelding]
nadat je heerlijk en zonder bezwaard gevoel lekker je tranen hebt laten lopen![]()
Mijn oren, wat doe jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:53 schreef Mirage het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arggghhhhh Moord en brand!!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:53 schreef Mirage het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pff, dat mag best als het terecht isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:23 schreef Mirage het volgende:
en ja, ontploffen, schreeuwen tegen je kinderen... het zal allemaal best wel niet goed zijn... niet pedagogisch verantwoord etc etc.... ik zal de moraal ridders en de " o zo altijd en overal perfecte mensen" maar even voor zijn
NEE HET HOORT NIET !!!
EN JAAAAAAA HET LUCHT AF EN TOE WEL OP !!!!!!
DUS IK DOE HET LEKKER TOCH !!!!!!
zow, en nu ga ik weer terug naar mijn rustige zelf
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles gaat voorbij Mirage, alles gaat voorbij
Breath in and breath out.
Even de kracht oefeningen doen die iemand liet zien hier. Je armen omhoog en je armen omlaag en even een karate-trap maken met je benen( niet tegen de kinderen en niet tegen de muur, gewoon in de lucht)
Tuurlijk, alles komt heus wel goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
even rustig ademhalen
en weet je... de wasmchine staat weer aan, de twee oudsten spelen inmiddels buiten, mijn paracetamol voor de hoofdpijn begint te werken... het jongste krijsmonster is nog vanuit zijn loopstoeltje lief mijn pas gedweilde vloer aan het onderspuiten met een pakje wicky...
eventjes stilte, heel eventjes dan
en morgen voel ik mij vast weer beter.
Heb je geen herrie-stoppers liggen in geval van nood? Die krijg je bij DA en ook elders. Die stop je in de oren en dan hoor je het allemaal niet zo hard.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
even rustig ademhalen
en weet je... de wasmchine staat weer aan, de twee oudsten spelen inmiddels buiten, mijn paracetamol voor de hoofdpijn begint te werken... het jongste krijsmonster is nog vanuit zijn loopstoeltje lief mijn pas gedweilde vloer aan het onderspuiten met een pakje wicky...
eventjes stilte, heel eventjes dan
en morgen voel ik mij vast weer beter.
Prima !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb zin in een menu van de burger king of mac donalds
en mij!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Prima !
Dan pak je toch wel ff de kids mee niet ?
Ik heb dan meestal weer hongerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:21 schreef UncleScorp het volgende:
Heel af en toe heb ik er zelf ook wel es zin in ... maar tegen dat ik terug buiten ben walg ik er alweer van
nou hier ook makkelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:56 schreef UncleScorp het volgende:
Lol wat een toeval ... mn vrouw belt juist met de vraag om McDonalds mee te brengen![]()
Ze voelt zich nie zo lekker en dus geen zin in koken.
die heb ik vanmidag al gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ben benieuwd wanneer ik kids zal krijgen.... denk dat ik helemaal niet pedagogisch verantwoord ben
morgen hier ook weer "normaal".quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:37 schreef senesta het volgende:
Wij hadden boerenkoolstampot, was lekker hoor.
Donderdag gaan we naar de mac Donalds want dan is mijn zoontje echt jarig, we hadden het zondag al wel gevierd maar doen dan meestal nog wel een Mac op de dag zelf.
Wat een ontzettend gelul zeg.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:23 schreef Mirage het volgende:
en ja, ontploffen, schreeuwen tegen je kinderen... het zal allemaal best wel niet goed zijn... niet pedagogisch verantwoord etc etc.... ik zal de moraal ridders en de " o zo altijd en overal perfecte mensen" maar even voor zijn
NEE HET HOORT NIET !!!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ben benieuwd wanneer ik kids zal krijgen.... denk dat ik helemaal niet pedagogisch verantwoord ben
Pfoehquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:23 schreef Mirage het volgende:
NEE HET HOORT NIET !!!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]neeeee, de moeder heeft dan gewoon een groot kind extra
Heb je ook een luier fetish?quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat een ontzettend gelul zeg.
Hebben ze JUIST af en toe hard heeeel erg hard nodig.
Al dat opvoedkundig geklepzijk. Alsof je vooral alleeeeen maar moeder mag zijn. Het is juist perfect als jij ook staat op je grenzen en heeel erg duidelijk aangeeft dat ze er NU overheen zijn gegaan.
Dat niet doen vind ik persoonlijk veel minder pedagogisch verantwoord.
Waar haalt dat bonsjoch het eigenlijk vandaan om niet meteen te luisteren?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:46 schreef Mirage het volgende:
ongelooflijk
geflipte reizigers, laffe agenten, rot NS en gewonde mensen
R zit er midden in.quote:
Is ie ook nog langs de bananenbar gegaan of zo?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
R zit er midden in.
Hij had om 14.00 uur een afspraak in Amsterdam... (van ongeveer een uurtje)... en is nog steeds niet thuis.
Mijn agapornisquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:25 schreef Metro2005 het volgende:
Ben jij nou gekozen tot FOK! huisdier van het jaar senesta of zie ik dat verkeerd
en die zijn leuk !!!!quote:
non mon cheriquote:
Vertelquote:
Mijn eeuwige xcuus is dat ik ooit echt blond was. Het is in de loop der jaren een stuk donkerder geworden en daarna weer lichter om welke reden ik het tegenwoordig maar verf. Maar ooit was het blondquote:
Okee, excuus geaccepteerdquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn eeuwige xcuus is dat ik ooit echt blond was. Het is in de loop der jaren een stuk donkerder geworden en daarna weer lichter om welke reden ik het tegenwoordig maar verf. Maar ooit was het blond
quote:
Goedemorgen iedereenquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen iedereen![]()
Wat een triest weer hier, hebben jullie beter weer?
quote:
Nah, hier ook triest. Maar die paste dan wel weer bij de sfeer van mijn dromenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Goedemorgen iedereen![]()
Wat een triest weer hier, hebben jullie beter weer?
Mijn fiets is stuk, er moet eigenlijk een nieuw wiel inquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah, hier ook triest. Maar die paste dan wel weer bij de sfeer van mijn dromen
En ik mag er zo doorheen lopen want ik heb mijn fiets gister op mijn werk laten staan.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:19 schreef Mirage het volgende:
zow, ik ben weer terug.
ongelooflijk, ik dacht even dat ik helemaal gek werd.
Ik heb een snotterneus, een snotterhoofd, evenwichtstoornis (zal wel door de snotter komen),
hoofdpijn (BONK BONK) en een waas voor mijn ogen.
Ik heb moeite mijn gedachten bij elkaar te houden.
En ja hoor...![]()
Toen ging ik met de bus naar de kinderoptocht in de stad!
![]()
![]()
Hoe ben je gister thuisgekomen danquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah, hier ook triest. Maar die paste dan wel weer bij de sfeer van mijn dromen
En ik mag er zo doorheen lopen want ik heb mijn fiets gister op mijn werk laten staan.
Mag mn dochter komen eten?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
morgen hier ook weer "normaal".
Champignonnen, spruitjes, knoflook, kipstukjes erdoor en dan nog het 1 of het ander erbij... krieltjes ofzo.
Tss, lekker dan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:57 schreef vamperotica het volgende:
Lig ik vanmorgen nog lekker ff met de jongste twee monsters (oudste zijn bij hun pappie) in bed.. (t was net 8 uur...)
Gaat mn telefoon...
T uitzendbureau... Ze hadden werk.. voor minstens 2 weken, maar als t goed ging misschien wel voor heeeeeel lang... Of ik zo snel mogelijk even langs wilde komen dan kon ik vanmiddag beginnen...
Kids uit bed gesleurd, de een een fles, de andere een boterham in zn mond gepropt, aangekleed en naar t KDV gesjeesd... Oudste maakte weer een heel drama, die was net een beetje gewend toen ie ziek werd en heerlijk een paar weekjes thuis mocht blijven...
Op mn fietsje naar t uitzendbureau gesjeeds...Kom ik daar aan... Ja...Uhm.. T is eik alleen nog maar voor vanmiddag... We hebben al een paar andere die kant op gestuurd die wat eerder hier waren.... (voor zover ik wist was heel dat uitzendbureau niet voor negenen open maar ja...) En ow... t is ook voor 6 euro per uur....![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Tss, lekker dan.
Heb je ze nog wel een flinke uitbrander gegeven?
Van werk uit de bus gepakt naar een nabijgelegen durp om bij mijn din op visite te gaan. Daarna de bus weer terug die bij mij voor de deur stopte. Eerst naar huis gaan om de fiets af te leveren had me en boel tijd gekost.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoe ben je gister thuisgekomen dan
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Wel vriendelijk over ze heen geniesd!![]()
6 euro per uurquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:57 schreef vamperotica het volgende:
Lig ik vanmorgen nog lekker ff met de jongste twee monsters (oudste zijn bij hun pappie) in bed.. (t was net 8 uur...)
Gaat mn telefoon...
T uitzendbureau... Ze hadden werk.. voor minstens 2 weken, maar als t goed ging misschien wel voor heeeeeel lang... Of ik zo snel mogelijk even langs wilde komen dan kon ik vanmiddag beginnen...
Kids uit bed gesleurd, de een een fles, de andere een boterham in zn mond gepropt, aangekleed en naar t KDV gesjeesd... Oudste maakte weer een heel drama, die was net een beetje gewend toen ie ziek werd en heerlijk een paar weekjes thuis mocht blijven...
Op mn fietsje naar t uitzendbureau gesjeeds...Kom ik daar aan... Ja...Uhm.. T is eik alleen nog maar voor vanmiddag... We hebben al een paar andere die kant op gestuurd die wat eerder hier waren.... (voor zover ik wist was heel dat uitzendbureau niet voor negenen open maar ja...) En ow... t is ook voor 6 euro per uur....![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:06 schreef Mirage het volgende:
HATSJOE
KUCH
BORREL
DUIZEL
SNIF
en GOEIEMORGEN
aaaaaaquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:13 schreef senesta het volgende:
He getver Mirage,
Wij waren hier de afgelopen dagen allemaal ook een beetje snotterig, hoofdpijn en spierpijn, maar het lijkt erop dat we het nu allemaal een beetje gehad hebben.
Wat vinden jullie van mijn prinsesje?:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:13 schreef senesta het volgende:
He getver Mirage,
Wij waren hier de afgelopen dagen allemaal ook een beetje snotterig, hoofdpijn en spierpijn, maar het lijkt erop dat we het nu allemaal een beetje gehad hebben.
Wat vinden jullie van mijn prinsesje?:
[afbeelding]
[afbeelding]
die zijn momenteel oranjequote:Op woensdag 21 februari 2007 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]Je vergat de aloude geweldige groene reuzeROCHEL
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:35 schreef Mirage het volgende:
ik ga het mirage account verkopen
aan iemand die geen geldig emailadres heeft ofzo
hoezo dat dan? waar moet ik dan naar kijken in KPDquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:35 schreef Mirage het volgende:
ik ga het mirage account verkopen
aan iemand die geen geldig emailadres heeft ofzo
nou en bedankt.... nu zit er wat runderbouillon in mijn toetsenbord.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hoezo dat dan? waar moet ik dan naar kijken in KPD![]()
mag best hoor....quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:48 schreef vamperotica het volgende:
Even van de zoessie gejat...
[afbeelding]
Goed zo !!quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Neem jij dan een andere account Mirage? Of ga je helemaal weg?
![]()
Niet weggaan!!!!
Ben net klaar met eerste keer sporten, dit keer dus echt op mijn dooie gemak. Echt op slakken-tempo om zo op te voeren. Eerst heel traag....als een oude opa....en daarna als een jonge God
Het hart laten wennen aan de belasting dus ook. En dan kan ik niet in een keer 200 hartslagen pakken in de eerste 10 minuten
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou en bedankt.... nu zit er wat runderbouillon in mijn toetsenbord.
Maar euh.. misschien dat ik als afscheid wat KPD materiaal nog even voor de schermen neerpleur...
feedbacktopics vol huillies verzekerd !
daarnaast... ik heb ook dingen in KPD gezien die mij wel aanstaan...
als jij mijn account nou eens koopt mag je het hebben voor een live KPD sessie.
quote:
Op de hometrainer. Ik wil een cross-trainer aanschaffen nog maar ik wacht eerst even, heeft geen haast.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
Goed zo !!
Hoe/wat heb je gesport ?
Rustig beginnen is inderdaad het beste, anders verniel je juist je lichaam.
Als je dit doorzet, dan ben ik ervan overtuigt dat dit zijn weerslag op je gemoed heeft.
Mijn ervaring is dat je niet alleen fitter, maar ook opgewekter wordt als je lekker in beweging bent.
please doquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
nou en bedankt.... nu zit er wat runderbouillon in mijn toetsenbord.
Maar euh.. misschien dat ik als afscheid wat KPD materiaal nog even voor de schermen neerpleur...
feedbacktopics vol huillies verzekerd !
daarnaast... ik heb ook dingen in KPD gezien die mij wel aanstaan...
als jij mijn account nou eens koopt mag je het hebben voor een live KPD sessie.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb goed vleeswaar gezien hoor
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
please do
Je account overnemen en betalen in natura, zeg je dat nou?
(en waarom doe je je account eigenlijk weg)
Ow, je wil erbij toekijken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Damn waar is nou mijn popcorn eet smilie
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, je wil erbij toekijken?![]()
Wil je echt zien hoe Mir Metro aan haar pas geverfde verwarming vastlegt met kettingen?
Zo lang wonen ze er nog niet. Dus dit is helemaal verse grondquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:06 schreef Dromenvanger het volgende:
In de kelder ?
Straks is er een vermissing en zien we Metro nooit meer terug
Wie weet hoeveel mannen in de kelder van Mirage opgesloten zijn en hoeveel skeletten in de tuin begraven zijn in de loop der jaren.
Vandaar die verhuizingquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo lang wonen ze er nog niet. Dus dit is helemaal verse grond
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:10 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
Kelders? lijken? vastbinden?
Ik krijg ineens een heel ander beeld van Mirage
Ik ga liever niet ten onder eigenlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
maak je geen zorgen
ze zijn allemaal kreunend van genot ten onder gegaan
het geeft best een prima sfeer in de kruipruimte onde mijn woning
[afbeelding]
Dus je wil die account niet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ga liever niet ten onder eigenlijk
plaatje is wel![]()
Niet als dat mijn ondergang betekentquote:
Ja, ondergang... maar wel kreunend van genot. Zijn er mannen die niet zo dood willen gaan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niet als dat mijn ondergang betekent![]()
quote:Maar er is natuurlijk kruipruimte voor onderhandelingen
Ik ga liever niet dood, ook niet tijdens een wilde live KPD sessie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, ondergang... maar wel kreunend van genot. Zijn er mannen die niet zo dood willen gaan?
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Volgens mij heb je geen keuze want Mirage duikt zomaar op en sleurt je mee aan haar kettingen. Mirage komt naar voren in je dromen en vanuit die droom komt ze in het echt tevoorschijn. Ze verplaatst zich via allemaal wegen die wij nog niet kunnen doorgronden.
Ik zou maar alvast afscheid nemen van dierbaren want ik denk dat Mirage haar account wilt verkopen om actiever te moorden. Volgens mij neemt fok! teveel tijd in beslag en heeft ze bloed nodig om van te leven. Zo heeft ze steeds meer bloed nodig, vroeger was een klein beetje bloed voldoende maar ze krijgt een steeds grotere zucht naar menselijk bloed. Totdat 20 liter per nacht niet meer voldoende is om van te leven.
Daarom ook dat ze haar hand in het gips heeft, ze zat zonder bloed en moest haar eigen bloed proeven. Daarom sloeg ze tegen de muur aan, om het bloed te laten vloeien en ze was desperate.
Die oranje snot met groene straling zegt toch ook genoeg? Ze is volgens mij bezig met muteren tot haar ware aard.
Ik heb een speciaal kruis aan de muur hangen om mijn leven te redden maar volgens mij stopt haar dat ook niet, ik weet dat er een tijd komt dat Mirage gaat slachten met 1000 tegelijk, ze slacht straks 's nachts 1000 mannen tegelijk af uit pure wraak of liever gezegd lust. Er komt een tijd dan gaat ze toeslaan als een echt monster.
Mirage heeft zich hier geprofileerd gedurende de loop der jaren. Maar ze gaat afscheid nemen om zich te storten tot uitroeien van de mannelijke wereldpopulatie.
Dat is in een van mijn dromen naar voren gekomen dus. Het meest gruwelijke monster dat gaat toeslaan.
Ooit overwogen boeken te gaan schrijven of nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Volgens mij heb je geen keuze want Mirage duikt zomaar op en sleurt je mee aan haar kettingen. Mirage komt naar voren in je dromen en vanuit die droom komt ze in het echt tevoorschijn. Ze verplaatst zich via allemaal wegen die wij nog niet kunnen doorgronden.
Ik zou maar alvast afscheid nemen van dierbaren want ik denk dat Mirage haar account wilt verkopen om actiever te moorden. Volgens mij neemt fok! teveel tijd in beslag en heeft ze bloed nodig om van te leven. Zo heeft ze steeds meer bloed nodig, vroeger was een klein beetje bloed voldoende maar ze krijgt een steeds grotere zucht naar menselijk bloed. Totdat 20 liter per nacht niet meer voldoende is om van te leven.
Daarom ook dat ze haar hand in het gips heeft, ze zat zonder bloed en moest haar eigen bloed proeven. Daarom sloeg ze tegen de muur aan, om het bloed te laten vloeien en ze was desperate.
Die oranje snot met groene straling zegt toch ook genoeg? Ze is volgens mij bezig met muteren tot haar ware aard.
Ik heb een speciaal kruis aan de muur hangen om mijn leven te redden maar volgens mij stopt haar dat ook niet, ik weet dat er een tijd komt dat Mirage gaat slachten met 1000 tegelijk, ze slacht straks 's nachts 1000 mannen tegelijk af uit pure wraak of liever gezegd lust. Er komt een tijd dan gaat ze toeslaan als een echt monster.
Mirage heeft zich hier geprofileerd gedurende de loop der jaren. Maar ze gaat afscheid nemen om zich te storten tot uitroeien van de mannelijke wereldpopulatie.
Dat is in een van mijn dromen naar voren gekomen dus. Het meest gruwelijke monster dat gaat toeslaan.
En volgens mij hoor jij er ook bij. Dat jullie in team-verband werken dus ook. Vrouwen die jaren onderdrukt zijn vroeger in het begin toen ze bij de haren meegesleurd werden door de mannen in de oertijd en nu is het zo dat er als een natuurlijke proces wraak genomen gaat worden. Goedmaken wat toen is misgegaan dus ook.quote:
Zeurkousquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ga liever niet dood, ook niet tijdens een wilde live KPD sessie.
Rijst de vraag...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ZeurkousDan kun je haar ook niet aan
Volgens mij geeft Mirage geen keuze. Het is niet of of. Het is en enquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Rijst de vraag...
hoe weet jij dat![]()
Niks mis met stevige ruige sex maar ingemetseld worden in een donkere kelder lijkt me niks
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Rijst de vraag...
hoe weet jij dat![]()
Niks mis met stevige ruige sex maar ingemetseld worden in een donkere kelder lijkt me niks
Zo bewijs je voor jezelf dat jij er ook bij hoortquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze is de kettingen aan het poetsen misschien.
Wellicht hingen er stukken vlees aan vast en wilt ze schone kettingen bij ieder nieuw slachtoffer.
Wie weet wat ze doet als ze niet aanwezig is hier. Denk niet dat ze alle informatie en geheimen doet prijs geven.
Ze gedraagt zich onschuldig en dat is waar je al helemaal voor moet oppassen. Zwijgen staat voor de onschuld uithangen
Plannen bekokstoven zal het wel zijn.
Of ze is de kelder aan het verven in een andere kleur. Kan je nog herinneren dat ze foto's liet zien toen ze de vloer aan het maken was, ze was helemaal gedreven toen, houten planken overal en dat werk was zo klaar alsof ze haast had? Wie weet een dubbele bodem onder de grond. Een martel-kamer na de eerste martelingen.
Wie weet is ze wel buitenaardse kunst aan het maken om de spirit op te roepen van haar echte meester, dat zei dus ook werkt onder een baas?
Of zal ze toch eigen baas zijn?
Ik weet het niet, wie weet heeft ze net de bus gepakt richting jouquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze is de kettingen aan het poetsen misschien.
Wellicht hingen er stukken vlees aan vast en wilt ze schone kettingen bij ieder nieuw slachtoffer.
Wie weet wat ze doet als ze niet aanwezig is hier. Denk niet dat ze alle informatie en geheimen doet prijs geven.
Ze gedraagt zich onschuldig en dat is waar je al helemaal voor moet oppassen. Zwijgen staat voor de onschuld uithangen
Plannen bekokstoven zal het wel zijn.
Of ze is de kelder aan het verven in een andere kleur. Kan je nog herinneren dat ze foto's liet zien toen ze de vloer aan het maken was, ze was helemaal gedreven toen, houten planken overal en dat werk was zo klaar alsof ze haast had? Wie weet een dubbele bodem onder de grond. Een martel-kamer na de eerste martelingen.
In een kooi stoppen zekerquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:34 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Dromenvanger, als ik jou heb gevangen,
dan hou ik je in leven.
Je bent veel te leuk
Succes ermeequote:
Vertel het eens....quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
laten we lekker link gaan doen
quote:
Maar dan maar net, he!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:34 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Dromenvanger, als ik jou heb gevangen,
dan hou ik je in leven.
Je bent veel te leuk
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan maar net, he!
Op het randje worden ze het allerleukst
Het is alweer voorbijquote:Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Hier verder
Voor de carnaval-vierders!!!! Alaaf Alaaf en doe rustig aan
quote:
Neeeeeee, eerst zes weken vastenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja
en kan het dan nu echt lente worden?
Ja, en mijn achtertuin schreeeeeuwt om aanacht. Ziet er niet uit!quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:12 schreef Metro2005 het volgende:lente
![]()
Maar het komt eraan! de eerste knopjes zitten al aan de bomen en de vogeltjes fluiten alweer
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, en mijn achtertuin schreeeeeuwt om aanacht. Ziet er niet uit!
En nu moet er dan toch echt die fatsoenlijke gaasomheining komen voor de poezen zodat ze in de tuin blijven
Dat doen ze al de hele "winter" !quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:12 schreef Metro2005 het volgende:lente
![]()
Maar het komt eraan! de eerste knopjes zitten al aan de bomen en de vogeltjes fluiten alweer
Vast ik wel voor jou..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:17 schreef nokwanda het volgende:
![]()
6 weken vasten
![]()
![]()
Wil je me dood hebben? Bovendien.... ik heb geen carnaval gevierd dus hoef ik ook niet te vasten![]()
Morge Nokwandaquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:18 schreef nokwanda het volgende:
Ja, en mijn achtertuin schreeeeeuwt om aanacht. Ziet er niet uit!
En nu moet er dan toch echt die fatsoenlijke gaasomheining komen voor de poezen zodat ze in de tuin blijven
Nee, nog niet, onze kastjesindemeterkasttechneut is gisteravond laat pas boven water gekomenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:16 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen Lillith,
Hoe gaat het met je telefoonverbinding?
Al weer hersteld?
tegen een schutting kunnen ze opklimmen. Maar gaas is doorzichtig. Dat schijnt lastig te zijn om overheen te komen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]jij denkt dat poezen zich laten tegenhouden door een gaasomheininkje
![]()
[afbeelding]
Op de achtergrond zie je mijn schutting, daar spring de kat gewoon vrolijk overheen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:42 schreef Causa het volgende:
[..]
Morge Nokwanda![]()
Hoe los jij dat nou op? mijn tuin doet precies hetzelfde
Best wel ja... zit hier op mijn werk. Grote deur opengezet. Vogelshow voor mijn raam. Frisse luchtquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, nog niet, onze kastjesindemeterkasttechneut is gisteravond laat pas boven water gekomenen nog niet in staat om het verschil in stekkertjes te zien
![]()
En wat zeuren jullie nou over de lente![]()
Ben net buiten geweest; het is gewoon lente![]()
Lijkt het er echt op ja, net koffie gedronken op mijn balkon, heeeeerlijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Best wel ja... zit hier op mijn werk. Grote deur opengezet. Vogelshow voor mijn raam. Frisse lucht
Hmm nou zo lekker is het hier nou ook nog niet hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Lijkt het er echt op ja, net koffie gedronken op mijn balkon, heeeeerlijk![]()
Ik had het gelezen, en ik vind het vet gaafquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Koffie is altijd lekker
Waarschijnlijk word ik geinterviewd voor de frontpage volgende keer, zidder en beef, ik kan daar echt zenuwachtig over zijnMaar goed, ik heb voor hetere vuren gestaan vroeger tijdens presentaties
Ben dan wel gewend om hier te schrijven maar een interview dus niet
O spannend, wanneer krijgen we dat te lezenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Koffie is altijd lekker
Waarschijnlijk word ik geinterviewd voor de frontpage volgende keer, zidder en beef, ik kan daar echt zenuwachtig over zijnMaar goed, ik heb voor hetere vuren gestaan vroeger tijdens presentaties
Ik ben echt heel erg benieuwd naar jouw user-interview!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Koffie is altijd lekker
Ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg benieuwd naar jouw user-interview!
Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wilde pas geleden iemand opbellen die ik al bijna 2 jaar niet gezien heb, maar ik durf niet zo goed. Zomaar opbellen na een lange tijd vind ik vreemd omdat ik bang ben hoe de reactie gaat zijn.
Maar dan is angst een slechte raad-gever natuurlijk. Wie weet krijg ik wel een positieve reactie erop.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, en ik vind het vet gaaf![]()
Yvonne![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |