de nep druipt eraf (photoshop)quote:Op maandag 19 februari 2007 10:48 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
$59,99
Ik mag hopen dat de voorkant toch wat origineler gaat worden.
Lijkt me wel, omdat het een heel nieuw deel is, en omdat Saint's Row ook online ging.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:29 schreef _GdR_ het volgende:
gaat deze versie nou eindelijk onlijn?
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoorde viavia dat GTA IV in Meppel gaat afspelen.
Oe, en dan als side-missions melk ophalen en klompen makenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoorde viavia dat GTA IV in Meppel gaat afspelen.
En Schubbekutteveen als bonusgame.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat het 2e en 3e gebied respectievelijk Ter Apel en Stadskanaal zijn
En uiteraard is je beginvervoermiddel een Zündapp.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het wapen waarmee je begint wordt waarschijnlijk de carbidbus.
Volgens menig betrouwbaar bron wordt de eerste missie een paard kunstmatig inseminerenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het wapen waarmee je begint wordt waarschijnlijk de carbidbus.
Nee, dat is de hete karnemelk mod, die moet je unlocken.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Volgens menig betrouwbaar bron wordt de eerste missie een paard kunstmatig insemineren![]()
Aah fack it...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, dat is de hete karnemelk mod, die moet je unlocken.
Probeer Call of Juarez eens.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben wel voor een Wild West-thema. Geen auto's maar paarden en postkoetsen, geen steden maar dorpjes en indianendorpjes en ghosttowns en prairies en ravijnen en gieren en coyote's en outlaw's en cowboygangs en rooksignalen en tipi's enzo.
quote:Platform(s) Xbox 360
PlayStation 3
Tuurlijk wel, is enkel een jaartje later, net als GTA 3 GTA VC en GTA SA.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef Sander-B het volgende:
Probeer Call of Juarez eens.
GTA moet blijven zoals het is.
En hij komt niet voor de PC.... ?
[..]
Het is de officiële afbeelding die op de Rockstar website staat.quote:
Ja, ik heb even zitten zoeken, maar kan verder niks vinden eigenlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:07 schreef keijz het volgende:
Dus er is eigenlijk nog helemaal niets bekend over de game zelf?
De E3 bestaat niet meer.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Rockstar is wat dat betreft altijd heel voorzichtig.
Bij San Andreas lieten ze de eerste screenshots pas los in apr/mei.
Tijdens de E3 krijgen we opeens een shitload aan info.
Je post namelijk alsof we de volgende E3 wel een hoop info zullen krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef Scarface2004 het volgende:
3 jaar geleden nog wel
GTA San Andreas heb ik ook al twee keer uitgespeeld, maar eigenlijk nog nooit begonnen aan GTA 3. Ik vond GTA 3 ook een beetje knullig overkomen, als je eenmaal VIce City en San Andreas heb gespeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:32 schreef Emu het volgende:
Dit lijkt me een must have game
Blijkbaar toch nog lang wachten, maar ja ik heb San Andreas pas 2 maanden geleden uitgespeeld. En GTA 3 nog nooit (daar ben ik nu dan ook mee bezig)
Ja dat is ook zo, maar na een uurtje spelen ben je dat gewoonquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
GTA San Andreas heb ik ook al twee keer uitgespeeld, maar eigenlijk nog nooit begonnen aan GTA 3. Ik vond GTA 3 ook een beetje knullig overkomen, als je eenmaal VIce City en San Andreas heb gespeeld.
De kracht van GTA is juist dat het een look-a-like is van een stad.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zou GTA IV wat zijn in een gebied als Londen?Of gaat het meer de Tokyo kant uit?
Ik hoop dat het een verzonnen amerikaanse stad is.Geen look-a-like zoals GTA 3,Vice City of San Andreas.Maar zoeits als Saint's row.
Zolang dezelfde dope gameplay er maar weer inzit.
Ja precies, dat is toch ongelofelijk goed van ze dat je die gebouwen gewoon gelijk herkent!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:01 schreef jp84 het volgende:
idd, vooral bij los angeles en san fransisco heb ik dat,
bijv dat bankgebouw zie je echt onwijs vaak in films
deze:
[afbeelding]
elke denk ik dan, ja daar ben ik wel paar 1000 keer vanaf gesprongen 8)
of met san fransisco met die brug en dat puntige gebouw
September 2008??quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:11 schreef RickoKun het volgende:
wel jammer, dat de pc versie pas ergens weer in september 2008 zal uitkomen
Maar goed, de pc-versie en de andere versies worden dus niet gelijk gelanceerd... Helaas. Ik snap niet waarom de brave pc-gamers altijd zo lang moeten wachten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:49 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Je moet niks geloven wat er hier verteld word.![]()
Het speelt zich af in Antartica.
Omdat Rockstar waarschijnlijk meer verdiend aan consolegamers.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:05 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar goed, de pc-versie en de andere versies worden dus niet gelijk gelanceerd... Helaas. Ik snap niet waarom de brave pc-gamers altijd zo lang moeten wachten.
Ja, ik dat weet ik ook wel. Het is meer dat ik wou zeggen dat ik het gewoon irritant vindquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat Rockstar waarschijnlijk meer verdiend aan consolegamers.
Consolespellen zijn toch wat minder snel te kraken.
Bovendien kregen ze vroeger waarschijnlijk een x-bedrag van Sony om bijv. GTA3 eerst alleen voor de PS2 uit te brengen.
Omdat ik zo lang moet wachten doe ik dat uiteindelijk ook wel, dus daartegen helpt het nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens, het was bij gta 3 , vice city EN san andreas zo dat het spel voor de PC min. 9 maanden later kwam...........belachelijk, alsof wij alles illegaal downloaden ofzo
Gekquote:Op maandag 19 februari 2007 15:30 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ben wel voor een Wild West-thema. Geen auto's maar paarden en postkoetsen, geen steden maar dorpjes en indianendorpjes en ghosttowns en prairies en ravijnen en gieren en coyote's en outlaw's en cowboygangs en rooksignalen en tipi's enzo.
Maar aan de andere kant word het nu wel uitgekauwt of niet?:pquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
De kracht van GTA is juist dat het een look-a-like is van een stad.
Ik ben nog nooit in Miami, San Francisco, Los Angelos of Las Vegas geweest. Maar als ik die steden op tv zie, lijkt het net of ik er al 100x geweest ben. En dat vind ik echt sterk aan het spel. Ze weten echt de sfeer van de stad over te brengen.
Ik hoop dat het Londen wordt. Lekker links rijden!
Alles wat een vervolg heeft moet zich wel houden aan de basis van het vorige deel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant word het nu wel uitgekauwt of niet?:p
Denk ik..![]()
vind het ook wel irritant hoor, vooral met snelle missies waarbij je geen damage of zo min mogelijk damage aan je auto wilt hebben. Dan raak je met links rijden toch vaker een auto of zoiets dergelijksquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:01 schreef J.Herrer het volgende:
wat een onzinargument zeg, over dat links rijden![]()
Alsof je in GTA 3, VC of SA ook altijd netjes rechts blijft rijden
Daar ben je toch zo aan gewend, dat links rijden. Je moet alleen even opletten dat je aan de goede kant instaptquote:Op zondag 25 februari 2007 10:47 schreef Blik het volgende:
[..]
vind het ook wel irritant hoor, vooral met snelle missies waarbij je geen damage of zo min mogelijk damage aan je auto wilt hebben. Dan raak je met links rijden toch vaker een auto of zoiets dergelijks
Je kan hetzelfde gameplay element behouden maar best een andere (fictie) stad ervoor in de plaats zetten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alles wat een vervolg heeft moet zich wel houden aan de basis van het vorige deel.
Je ziet toch ook niet dat C&C totaal veranderd wordt? Ik zou bijvoorbeeld ook niet willen dat fallout 3 een first person shooter gaat worden
hahaha ik stap vaak rechts in.Hij gaat toch wel naar de andere kant toe.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:09 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Daar ben je toch zo aan gewend, dat links rijden. Je moet alleen even opletten dat je aan de goede kant instapt
Dat was toch ook het geval met SA of niet dan ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:37 schreef vosss het volgende:
Zeg, als dat spel over 7 maanden in de schappen moet liggen...........waarom is er dan pas 1 screenshot van van het hoesje (wat her en der een fotoshop genoemd word) en geen enkele verdere info of screens?????![]()
evenals bethesdaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:27 schreef Scarface2004 het volgende:
Idd.
Heeft niets me zaken niet op orde hebben te maken.
Rockstar is gewoon heel goed in geheimen bewaren.
Maar dat contract is nu verlopen, en als de Xbox360 tegelijk met de PS3 versie uitkomt, kan het wel eens zo zijn dat de PC ook uitkomt. Met name als MS dat 'Games for Vista' wilt promoten is dit een goede boost om het aanzien van PC gamen te herstellen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat Rockstar waarschijnlijk meer verdiend aan consolegamers.
Consolespellen zijn toch wat minder snel te kraken.
Bovendien kregen ze vroeger waarschijnlijk een x-bedrag van Sony om bijv. GTA3 eerst alleen voor de PS2 uit te brengen.
Klinkt als muziek in de oren. Zou inderdaad ook slim zijn van Microsoft om te zorgen dat de nieuwere generatie spellen alleen nog maar op Vista draait. Misschien alleen niet zo leuk voor de meeste mensen hier...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:08 schreef kcin22 het volgende:
[..]
Maar dat contract is nu verlopen, en als de Xbox360 tegelijk met de PS3 versie uitkomt, kan het wel eens zo zijn dat de PC ook uitkomt. Met name als MS dat 'Games for Vista' wilt promoten is dit een goede boost om het aanzien van PC gamen te herstellen.
Ja, of anders brengen ze de Vista Only uit gelijk met de XB360 en dan een paar maanden later de XP-versie. Voor mij geen probleem meer sinds vorige weekquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat er meer inkomsten zijn als men ook nog XP meerekent. Want het lijkt me niet slim om meteen alles Vista only te maken.
De laatste GTA was pas over gestapt op de XP only.
als GTA IV alleen voor vista komt, is er vast wel binnen 1 dag een patch om hem op xp te draaienquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat er meer inkomsten zijn als men ook nog XP meerekent. Want het lijkt me niet slim om meteen alles Vista only te maken.
Ik zeg dan ook niet dat ze XP gelijk laten vallenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Er komt geen E3 meer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Uhhu.
Toen was het volgens mij rond mei de eerste screens/info.
En op de E3 de volledige hatsefrats.
E3 business summit and media?quote:
Mail, is er een nieuwsbrief van? En waar kan jij die krijgen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:30 schreef r8ality het volgende:
Ik zag het net in mijn mail. Hoe vet wordt dat.
29 maart amerikaanse tijdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Het is 30 maart!
zet je datum maar op de 29ste, dan zie je dat je nog zoveel uur moet wachten.
Leeg mailtje sturen naar: all-games-subscribe-request@listserv.rockstargames.comquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:42 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Mail, is er een nieuwsbrief van? En waar kan jij die krijgen?
Bedankt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Leeg mailtje sturen naar: all-games-subscribe-request@listserv.rockstargames.com
Mijn hart maakte een sprongetje.quote:
Ze hebben ook nog vette andere spellen heur. Tsjek LA Noire maar eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Bedankt.
Zolang het over GTAIV gaat mogen ze me 5x per week wat sturen
Jammer dat ik hem eigenlijk nergens kan vinden, alleen maar een dvd bestellen uit amerika met 15 euro verzendkosten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:14 schreef r8ality het volgende:
En de documentaire van Sunday Driver.
En nee, ik heb geen aandelen.
Ik weet net zoveel als de website. Nakkesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem eigenlijk nergens kan vinden, alleen maar een dvd bestellen uit amerika met 15 euro verzendkosten.
Dat L.A Noire, welk platform is dat en wanneer komt dat?
Ik had me eerst opgegeven voor de nieuwsbrief voor Bully (kheb geen PS2, maar ik vind het wel een geinige game) maar ik heb gewoon de mail gehad, dus als je je ergens op kan geven voor de nieuwsbrief is er een grote kans dat je de alles krijgt van Rockstarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Bedankt.
Zolang het over GTAIV gaat mogen ze me 5x per week wat sturen
Er zijn geen look-a-likesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Kan iemand misschien wat GTA look-a-likes voor de PC opnoemen? Ik heb weinig geduld, dus tot oktober zal ik toch maar wat anders moeten gaan spelen. Binnenkort ga ik Scar Face maar eens proberen, het schijnt dat dat er een beetje op lijkt...
scarface is ECHT een kutgamequote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Kan iemand misschien wat GTA look-a-likes voor de PC opnoemen? Ik heb weinig geduld, dus tot oktober zal ik toch maar wat anders moeten gaan spelen. Binnenkort ga ik Scar Face maar eens proberen, het schijnt dat dat er een beetje op lijkt...
Ik vond zelf de Godfather niet leuk. Op een of andere manier een hele irritante manier van bewegen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
scarface is ECHT een kutgame
in The Godfather kun je wel leuke missietjes doen en rondrijden, dat is wel chill.
Scarface is ECHT echt ECHT af te raden, een goedkope kutport van de PS2 versie is het geloof ik.
Verders is Mafia ook een leuke game waar je ook vrij rond kan lopen, en dan Saints Row natuurlijk, maar dat is Xbox 360 werk
Als je bedoelt de soort Free Roam games ala GTA dan noem ik de namen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Mja, GTA vind ik persoonlijk toch echt fijner spelen met toetsenbord en muis.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:26 schreef computermistake het volgende:
Console versies![]()
![]()
Xbox 360 heeft.....![]()
Ja inderdaad, aimen met een stickquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, GTA vind ik persoonlijk toch echt fijner spelen met toetsenbord en muis.
zei ik ook altijd. maar met de 360 stick is het best te doen... trouwens, is het gewoon goed te doenquote:
Ik vond vliegen in de GTA's eigenlijk 10x zo makkelijk met het tobo dan met de pad, weet eigenlijk niet eens goed waaromquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
vliegen met de heli met een toetsenbord
In Amsterdam is ook genoeg drugscriminaliteit. Kunnen ze ook prima mee uit de weg denk bij Rockstarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de stad (of steden) waar het zich afspeelt
het zou wel erg leuk zijn als het Amsterdam was, waren volgens mij wat geruchten over
Maar ik denk dat het ergens in Italie is (als ze Europa nemen) , iets met mafia enzo. Dat is toch wel typisch gta
Liberty City, Vice City en San Andreas (toen enkel San Fierro) waren er ook al eerder.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:39 schreef Blik het volgende:
Londen is natuurlijk al geweest, zullen ze niet nog een keer doen.
Drugsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:15 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
In Amsterdam is ook genoeg drugscriminaliteit. Kunnen ze ook prima mee uit de weg denk bij Rockstar
Vind je het gek als je de illegale versie hebt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:08 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik vond zelf de Godfather niet leuk. Op een of andere manier een hele irritante manier van bewegen.
Jup. Dat mogen ze van mij inderdaad ook doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:37 schreef Cheiron het volgende:
Wat mij betreft moet GTA4 gewoon een remake van Vice City worden met NOG meer muziek, en een veel uitgebreidere wereld. Maar ik was dan ook helemaal gek van VC
Rockstar kennende gaat dat geen probleem opleveren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:59 schreef -Dries- het volgende:
Vice City was de beste GTA idd, maar een remake zou niet speciaal genoeg zijn. Deze GTA moet gewoon revolutionair worden!
Vice City is zwaar overrated. San Andreas is veel leuker.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:59 schreef -Dries- het volgende:
Vice City was de beste GTA idd, maar een remake zou niet speciaal genoeg zijn. Deze GTA moet gewoon revolutionair worden!
Ik hoop het niet. Hopelijk wordt GTA 4 net zo'n grote revolutie als GTA 3 indertijd was, al is dat bijna een onmogelijke opgave...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Rockstar kennende gaat dat geen probleem opleveren.
Ik weet niet hoe jij mijn opmerking leest, maar ik bedoel exact hetzelfde als jijquote:Op zondag 11 maart 2007 00:35 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Hopelijk wordt GTA 4 net zo'n grote revolutie als GTA 3 indertijd was, al is dat bijna een onmogelijke opgave...
eenschquote:Op zondag 11 maart 2007 00:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vice City is zwaar overrated. San Andreas is veel leuker.
Ja, ik bevestig het nog maar eens zeg maarquote:Op zondag 11 maart 2007 00:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij mijn opmerking leest, maar ik bedoel exact hetzelfde als jij. Zie ook PI.
Inderdaad, ik voel me echt opgesloten als ik nu VC speelquote:Op zondag 11 maart 2007 00:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
juistquote:Op zondag 11 maart 2007 00:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 00:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 14:15 schreef RacerDKB het volgende:
als het GTA IV:Europe word, dan koop ik een xbox 360 of PS3
Wat is er nou beter dan met een lada in rusland rijden en nog ff wat lui doodschieten, met het vliegtuig naar parijs te gaan en daar de eiffeltoren op te blazen, en dan naar amsterdam een hoer halen ?
maar wel allemaal GTA 3 (of waren GTA 1 en 2 ook in die steden??). Dus hoort een beetje bij elkaar. Dit is GTA 4 en dus geheel nieuw, dus ook andere stedenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Liberty City, Vice City en San Andreas (toen enkel San Fierro) waren er ook al eerder.
Niks zo fijn als GTA hoor. Tenzij er nou eens een concurrerend bedrijf komt, dat gaat proberen het op zijn eigen manier goed te kopiëren...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
Er komen nog genoeg fijne games tussendoor
Ja, moet MTA DM wel uitkomen, Mta Sa race begint nu wel te vervelenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef sander89 het volgende:
Kan niet wachten tot dat filmpje en meer info is, ondertussen maar MTA SA spelen om tijd te doden.
Je bedoelt de trailer...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
GTA 4 komt eraan.
Altans de trainer.Ik zie hem al in de verte komen.
-_-'
Altijd rot dat wachten.
Dan is San andreas nog overratedquote:Op zondag 11 maart 2007 00:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
sa-mp is er al een tijdje hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 20:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, moet MTA DM wel uitkomen, Mta Sa race begint nu wel te vervelen
No shit, GtaT ook, maar die zijn echt zwaar bagger.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
Er zit iig al multiplayer in Gta San Andreas ( console versies ).
Damn, dat was ik echt helemaal vergeten, maar idd.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
Er zit iig al multiplayer in Gta San Andreas ( console versies ).
Wrong!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef Gamer_V het volgende:
Ik hoop nu niet dat het een 1 april grap is, volgens mij begon de promotie van de vorige delen ook niet met een trailer.
Van de Rockstar Mailing List.quote:The official Grand Theft Auto: San Andreas website is now live.
Featuring the debut of the very first San Andreas trailer.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:48 schreef jp84 het volgende:
uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat de game zich gaat afspelen in Rome, en een chapter in Barcelona en Marokko.
ssst aub binnen fok houden :p
Verwar je jezelf niet met LA Noire?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef jp84 het volgende:
update!!!!!!!
quote mij maar na de trailer dan zal je zien dat ik gelijk heb!!!
het spel gaat zich afspelen rond de el-capone tijd in chicago
dat is alles wat ik erover zeg
en ja ik weet dit voor 99,9% cker
en hoe ik dit weet zeg ik niet, ik zeg aleleen quote mij gerust na de realese van de trailer.
NOES! I have been wronged!quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wrong!
Uit mijn mailbox, van 21-08-04:
[..]
Van de Rockstar Mailing List.
Indeed indeed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Verwar je jezelf niet met LA Noire?
Dat zou wel geweldig zijn. Londen, links rijden. Maar dan waarschijnlijk geen helikopters en dat zou ik wel erg jammer vinden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:11 schreef Evil_Jur het volgende:
London / UK, jaren '70 blijft mijn schatting.
Toen bestonden ook al helicopters, dus misschien wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:31 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Dat zou wel geweldig zijn. Londen, links rijden. Maar dan waarschijnlijk geen helikopters en dat zou ik wel erg jammer vinden.
dat zou wel vet zijn jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:44 schreef Retuobak het volgende:
Ik hoop op 1969, maar dat gebeurt vast niet.
A.u.b. niet 2007... Krijg je weer dat zwarte gangstahgedoe. Dat vond ik echt het grote minpunt van GTA SA.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:29 schreef Djensen het volgende:
Gewoon 2007! En dan speelt het zich af in 3 continenten: Amerika, Europa en Azie. Met alle karakteristieken die erbij horen! Radiozenders met de muziek van nu
Ik kan niet wachten, ben maar weer SA gaan spelen
Ik wil gewoon de multiplayer-map vol met npc's zoals de single player ook gewoon heeft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:05 schreef JediMindTricks het volgende:
Ze moeten er gewoon een Massive Multiplayer van maken.
Dat je online tegen een paar honderd andere gasten in een stad speelt.
2007 < > gangsta gedoe?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:41 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
A.u.b. niet 2007... Krijg je weer dat zwarte gangstahgedoe. Dat vond ik echt het grote minpunt van GTA SA.
Ik ben nu trouwens maar eens begonnen met GTA SA:Multiplayer. Dat is toch ook wel erg vet.
Can you blame him? Zet MTV of TMF eens op zou ik zeggenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
2007 < > gangsta gedoe?
Dus jij associeert 2007 met urban.Hmm ok.
Mwoh, limiteert je ook weer op andere gebieden. Het personage in Saints Row is nagenoeg stom (in de zin van, hij spreekt vier zinnetjes in de hele game). Personages als Tommy Vercetti en CJ voegden wat mij betreft toch veel toe aan resp. GTA:VC en GTA:SA.quote:En het mooiste zou zijn als je de speler zelf kan maken zoals bij Saints Row.
ik vind het juist stoer dat hij niks zegt op die paar momenten na! ik schrok er bijna van toen ze in de lift stonden en hij ze bek opentrokquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Can you blame him? Zet MTV of TMF eens op zou ik zeggen.
[..]
Mwoh, limiteert je ook weer op andere gebieden. Het personage in Saints Row is nagenoeg stom (in de zin van, hij spreekt vier zinnetjes in de hele game). Personages als Tommy Vercetti en CJ voegden wat mij betreft toch veel toe aan resp. GTA:VC en GTA:SA.
Nou, ik associeer 2007 in de VS met gangsta gedoe.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
2007 < > gangsta gedoe?
Dus jij associeert 2007 met urban.Hmm ok.
En het mooiste zou zijn als je de speler zelf kan maken zoals bij Saints Row.
Valt mee joh.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Can you blame him? Zet MTV of TMF eens op zou ik zeggen.
The Godfather kon het ook.En daarbij hoeft het creëren van je eigen personage geen limiet te zijn kwa dialoog.quote:[..]
Mwoh, limiteert je ook weer op andere gebieden. Het personage in Saints Row is nagenoeg stom (in de zin van, hij spreekt vier zinnetjes in de hele game). Personages als Tommy Vercetti en CJ voegden wat mij betreft toch veel toe aan resp. GTA:VC en GTA:SA.
Ben ik de enige die het het 'gangstahgedoe' wel leuk vond en gewoon vond dat GTA SA een geweldige sfeer had (beter dan VC)??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:41 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
A.u.b. niet 2007... Krijg je weer dat zwarte gangstahgedoe. Dat vond ik echt het grote minpunt van GTA SA.
Ik ben nu trouwens maar eens begonnen met GTA SA:Multiplayer. Dat is toch ook wel erg vet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat 'gangstah gebeuren' ook wel leuk vond.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het het 'gangstahgedoe' wel leuk vond en gewoon vond dat GTA SA een geweldige sfeer had (beter dan VC)??
nee hoor. ik vind SA de beste GTA tot nu toe. en het verhaal vond ik zeker wel oke. ik werd echt boos op me matties toen ze verraders blekenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het het 'gangstahgedoe' wel leuk vond en gewoon vond dat GTA SA een geweldige sfeer had (beter dan VC)??
Ja, ik vond de sfeer in VC juist lekker.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
moet je naar de klok kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef EricG het volgende:
Wanneer komt die trailer?
Nee hoor, ik vond het ook een betere sfeer dan VCquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
nee joh, met een wu zi mi (ook al is die blindquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het ook een betere sfeer dan VC
LA jaren 90, gewoon een mooie sfeerIk hoop eigenlijk ook dat de nieuwe GTA in Los Santos is, maar dan supergroot en alleen LS
Maar dan met zo'n latino ese mannetje ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
nee joh, met een wu zi mi (ook al is die blind) chinees mannetje in tokio
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:00 schreef DeRCT14 het volgende:
1992 of 1993 maar dan met een spoof van Seattle, speelt het in de hoogtijdagen van de grunge
Maar die laatste opdracht voor die rijschool (is dat niet door San Fierro rijden zonder schade?) hoef je alleen maar brons te halen. Maar volgens mij gelden die scholen niet eens voor 100% toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:15 schreef santax het volgende:
Hehe, ik heb hem eergisteren weer geinstalleerd, heb hem al 2 keer uitgespeeld, 1 keer met cheats, de 2de keer zonder. (ok, ik geef toe, geen 100% want de pizzakoeriermissies heb ik niet gedaan en de BMX challenge ook niet)
Maar nu zit ik weer op hetzelfde punt waar ik me de vorige 2 keer ook zo mateloos over iirriteerde... Laatste opdracht rijschool![]()
Mocht iemand zin/tijd hebben, of er gewoon heel goed in zijn, ik ben je dankbaar als je (alleen) die missie voor me wilt doen...
Vrijwilligers?
Ik heb zelf 100% gehaald, maar ik weet wel heel zeker dat het me bij die vlieglessen niet gelukt was om overal goud te halen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:07 schreef santax het volgende:
Eh ja, alleen maar brons te halen. Wil je misschien even voor mij alleen brons halen? Ik zou je erg dankbaar zijn![]()
Voor 100% moet je volgens mij ook de scholen op goud halen.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:58 schreef santax het volgende:
aahhh nevermind! Heb net geluk gehad, wel brons, maar ik kan tenminste weer verder met 'The Garage' missies! Thanks anyway!
Dat kan echt niet hoor. Onder de 2 minuten zak je. Ik had nu, net zoals de laatste keer gewoon geluk met het verkeer.Het komt niet aan op skill maar op geluk. Dat is ook het kutte van die missie, ik vind dat echt de moeilijkste missie en de eerste keer raakte ik na 200+ pogingen zo over de zeik dat ik de cheat heb gedaan om het verkeer weg te halen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:33 schreef J.Herrer het volgende:
Die laatste rijschool opdracht kun je het beste 's nachts doen, minder verkeer enzo
Over de trambaan rijden, en niet druk maken om die 1:20 (?) want ik had hem in 1:40 ofzo en ik haalde hem nog
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:42 schreef santax het volgende:
[..]
Dat kan echt niet hoor. Onder de 2 minuten zak je. Ik had nu, net zoals de laatste keer gewoon geluk met het verkeer.Het komt niet aan op skill maar op geluk. Dat is ook het kutte van die missie, ik vind dat echt de moeilijkste missie en de eerste keer raakte ik na 200+ pogingen zo over de zeik dat ik de cheat heb gedaan om het verkeer weg te halen.
De 2de keer dat ik GTA uitspeelde had ik ook geluk, 15-20 keer voor ik hem had. Vandaag heb ik echt geluk gehad. Maargoed, brons, dus wederom geen 100% game deze keer. Ik heb ook niet de behoefte om die missie op goud te doen.
Maar het is wel een belangrijke missie in het verhaal. Als je die niet doet kun je niet verder met o.a. de garage krijgen om later auto's aan te verpatsen.
Ahhhh *frusti*
Maar blijft een stoer spel! Zelfs na 3 keer![]()
kan niet wachten op de nieuwe trailer, laat staan het nieuwe nieuwe spel![]()
![]()
Nee, ik vind dan die missie waar je in dat scheepsdok door die ringen moet springen met de motor echt veel moeilijker. Of die laatste Chilliad-missie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:52 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Gewoon karren, zo moeilijk is die missie echt niet
![]()
OMGquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:34 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nee, ik vind dan die missie waar je in dat scheepsdok door die ringen moet springen met de motor echt veel moeilijker. Of die laatste Chilliad-missie.
Ik sprong wel drie gaten in de lucht toen ik die missie had gehaald.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
OMG"
Die missie heb ik tot nu toe nog NOOIT gehaald.Schijtmissie.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:53 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik sprong wel drie gaten in de lucht toen ik die missie had gehaald.
Bederf het nou nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En wat wil je dan gaan doen? Beetje kansloos vind je niet?
![]()
't Is dat jij het zegt, anders zou ik het niet gelovenquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:46 schreef kevin33 het volgende:
Die game is volgens mij in Chicago
dat zei ik in het begin ook. heb hem nu al 3 keer gehaaldquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]ook al spring je één gat in de lucht, zou ik je nog niet geloven!
Alsof de OST van SA om te huilen was, nigga pleasequote:Op woensdag 21 maart 2007 10:22 schreef AbeSapien het volgende:
Het zal toch wel weer een oimp negerachtig iets worden. Met een soundtrack om te huilen.
Vind jij, dus het IS nog niet zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
dat zei ik in het begin ook. heb hem nu al 3 keer gehaald
verder is de laatste rit van je rijbewijs ook een eitje (sorry hoor maar dat vind ik dus echt)
level 14 firefighter vond ik een stuk lastiger moet ik zeggen!
en de vigilante missies waren weer te simpel voor woorden!
Die vigilante-missie moet je gewoon in een tank doen, ben je zo klaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:20 schreef santax het volgende:
[..]
Vind jij, dus het IS nog niet zo
Tja de firefight missie, zoals al eerder gezegt, die truck kan niet stuk. Ik had ook heel veel tijd over op het laatste. Vigilant vind ik veel lastiger. Heb binnen no-time 4-5 sterren. En om te wachten tot je die copter hebt, tja, dan heb ik alle stukken waarbij ik de armor echt kan gebruiken al gehad lol.
Ik deed die vigilante missies altijd met mijn Apachequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:57 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Die vigilante-missie moet je gewoon in een tank doen, ben je zo klaar.
Het irriterende aan die ambulance-missie vind ik dat het bijna een uur kan duren en als je dan na een half uur per ongeluk zo'n *$%*#-patiënt doodrijdt, kan je weer opnieuw beginnen
Het duurt nog 8 maanden ofzo voordat ie uitkomt. We moeten toch wat doen tijdens het wachten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:47 schreef Evil_Jur het volgende:
Mensen, dit topic gaat over GTA IV...
De laatste post dan maar...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:04 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Het duurt nog 8 maanden ofzo voordat ie uitkomt. We moeten toch wat doen tijdens het wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |