Goed gezienquote:
Ben je aan het werk of thuis?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht het wel![]()
Schattig![]()
Ik voel me echt speciaal nu![]()
Thuis, uiteraardquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thuis, uiteraard![]()
Ik heb twee dagen vrijaf. In België is het nu eigenlijk krokusvakantie voor de leerlingen van het kleuter, lager en middelbaar onderwijs. En bij ons op school krijgen we 2 dagen vrijafvind ik persoonlijk een heel mooie deal
Ik spreek je nooit aan op msn hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef leonieke het volgende:
Echt waar... mensen die je aanspreken op msn en dan niets zeggen![]()
Lekker iddquote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Lekker toch
Hier is het ook vakantie voor het zuiden. Maar wij moeten wel gewoon werken
Ik had het ook helemaal niet over jouquote:Op maandag 19 februari 2007 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik spreek je nooit aan op msn hoor
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lekker idd![]()
Morgen dvd'tjes zienIk heb eindelijk (ja, idd, eindelijk) de dvd van 10 things I hate about you gevonden
nu moet ik die morgen nog eens zien natuurlijk
Reactie van: "pff, verdorie zeg, weer verplicht naar mooie vrouwen moeten kijken"
Een echte sukkelaar is het![]()
Nee, ik mag niet in jouw msn lijst hequote:Op maandag 19 februari 2007 12:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had het ook helemaal niet over jou(sta jij in mijn msn?
)
Maar echt, die kerel doet het elke keer... elke keer opnieuw en opnieuw
Ik heb er een tijd niet voor gekeken en bij bol.com ben ik er van uitgegaan dat je een visa-kaart moet hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat heeft nog lang geduurd dan. Kunnen jullie daar niet bestellen bij bol.com oid?
Wel een leuke film hoor
Ah, k, ik wist niet dat ik jou dat eens gezegd hadquote:Op maandag 19 februari 2007 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet in jouw msn lijst he
Waarom gooi je die kerel er niet uit dan?
Hier is het dat je bij bol zonder creditcard kan bestellen. Weet niet of dat bij jullie ook zo isquote:Op maandag 19 februari 2007 12:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb er een tijd niet voor gekeken en bij bol.com ben ik er van uitgegaan dat je een visa-kaart moet hebben
Zaterdag gingen we een cadeaubon halen in Free Record Shop en ik vroeg er, rekening houdend met een negatief antwoord, gewoon of ze die film hadden. Ze keer op haar pc en ik veronderstelde dat ze ging zeggen dat ze hem kon bestellen, maar ze liep direct richting de dvd's.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, k, ik wist niet dat ik jou dat eens gezegd had![]()
Omdat ik dat nogal grof vind
Windmeter steekt een klein stukje boven het dak, aan het eind van de middag komt mijn maat even helpen, dan steekt die voorledig boven het dak uitquote:
Mensen die je aanspreekt en niets terug zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef leonieke het volgende:
Echt waar... mensen die je aanspreken op msn en dan niets zeggen![]()
Mag dat zomaar? Of moet je daar een vergunning voor vragen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Windmeter steekt een klein stukje boven het dak, aan het eind van de middag komt mijn maat even helpen, dan steekt die voorledig boven het dak uitik registreer nu continu wind wat ik normaal niet had
de richting is echter nog niet goed, maar het gaat even om een test
mensenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen die je aanspreekt en niets terug zeggen.![]()
Yep, dit had ik gister ook al voorspeltquote:Op maandag 19 februari 2007 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
voorledig ja
Speedy, goede nieuws al gezien? Het blijft warm
Ik heb hier toestemming voor gekregen, echter mocht ik niet hoger dan 10M boven het dak laten uitsteken, hier gaat het echter om nog niet eens een meterquote:Op maandag 19 februari 2007 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag dat zomaar? Of moet je daar een vergunning voor vragen.
O maar een metertje, werkt het dan wel optimaal?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep, dit had ik gister ook al voorspelten al die winterliefhebbers balen weer eens lol
mij maakt het niks uit
![]()
[..]
Ik heb hier toestemming voor gekregen, echter mocht ik niet hoger dan 10M boven het dak laten uitsteken, hier gaat het echter om nog niet eens een meterdus wat dat aan gaat krijg ik geen problemen
zelfs de omliggende bomen staan nog hoger dan de huizen
Bij voorkeur nietquote:Op maandag 19 februari 2007 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je kotst toch niet op jezelf he.
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O maar een metertje, werkt het dan wel optimaal?
De eerste is de meting voor mijn huis, de 2de is een handwindmeter, die stel ik *indien genoeg wind* gedurende 10 min op in een open veld, hier heeft de wind vrij spel. Zoals je ziet, ruim 33.5km/h te weinig voor huis. Nu komt de windmeter kleine halfe meter boven het dak, hiermee heb ik geen last meer van wijkeffect, en heeft de windrichting nu ook vrij spel.quote:Wind
Min wind: 11.5km/h Max stoot: 14.4km/h
Extra windgegevens (open veld)
Meting - 16:41 - 16:51 / Looptijd 10 min
Max wind: 45km/h Gemiddeld: 20.0km/h Windkracht: 4 BFT
Zag jou toch van de week eerst die ellende voorspellen hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 12:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep, dit had ik gister ook al voorspelten al die winterliefhebbers balen weer eens lol
mij maakt het niks uit
![]()
Gister nietquote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag jou toch van de week eerst die ellende voorspellen hoor
Daar gaan we al heel lang vanuit jaquote:Op maandag 19 februari 2007 12:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gister nietmaar iedereen was zo blij met die kou
en nu lopen ze een drama over te maken
maar alles wat ik zeg, betekent nog niet dat het 100% is
Schandalig, wie durft er over een kleurtje te beginnen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
Zei iemand iemand laatst iets over mijn kleurtje?![]()
Oke dus vrijspel is noodzakelijk, en begint bij een halve meter.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nu komt de windmeter kleine halfe meter boven het dak, hiermee heb ik geen last meer van wijkeffect, en heeft de windrichting nu ook vrij spel.
geen probleem m8-)quote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang je het ook maar niet op mij doet.![]()
Je maakt er zelfs typo's door, ben je zo onder de indruk?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen probleem m8-)
om dat niet te doen he
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je maakt er zelfs typo's door, ben je zo onder de indruk?
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
Mah, het begint pas als het onderste gedeelte boven het dak uit steektquote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke dus vrijspel is noodzakelijk, en begint bij een halve meter.
Tis bijna 1 uur in de middag man, moet jij niet werken?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ben net (weer) wakker, da's mijn excuus
Waarom dan 1 meter, dat beetje had je zo door een dakraampje kunnen doen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik niet
![]()
[..]
Mah, het begint pas als het onderste gedeelte boven het dak uit steektook al is het maar 10cm
Ja, het ziet er niet uitquote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
Werk is zo 2006quote:Op maandag 19 februari 2007 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis bijna 1 uur in de middag man, moet jij niet werken?
Veel beter ^^quote:
Ben je weer werkeloos of wat?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Werk is zo 2006
Lag er om 2:00u in en moest er om 7:00u alweer uit voor de stukadoor
Jou blijkbaarquote:Op maandag 19 februari 2007 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Postbank blauw past bij ..........
Neem aan dat er iemand achteraan zit.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel beter ^^
Al ligt het daar nog steeds plat
Heb tch een mailadres gevonden. En daar iets heen gestuurd. Nu maar wachten op antwoord of een werkend forum.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem aan dat er iemand achteraan zit.![]()
Dan steekt die niet boven het dak uitquote:Op maandag 19 februari 2007 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom dan 1 meter, dat beetje had je zo door een dakraampje kunnen doen.
Je o is aan het stotteren.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb tch een mailadres gevonden. En daar iets heen gestuurd. Nu maar wachten op antwoord of een werkend forum.
Laag dakraampje?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan steekt die niet boven het dak uit
Zie foto vorige paginaquote:
Okequote:
Slaapkopquote:
laat mijn wekker het maar niet horen...quote:
Want anders?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
laat mijn wekker het maar niet horen...
Waaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is slimquote:Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, gisteren een rondje gemaakt, en niet al te vroeg begonnen, vandaar
Das wel minder ja, die kutklusjes. Maar dat uitslapenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja jaloers
Ik kan ieder moment gebeld worden voor e.o.a. kutklusje ergens dusMaar ik heb vanmorgen wel heerlijk lang kunnen uitslapen, dat was wel tof
Waar ben je uiteindelijk heen gegaan?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa slim
Het was wel leuk, eigenlijk
Utrecht - Leeuwarden - Harlingen - Leeuwarden - Rotterdam - Venlo - Eindhoven - Den Haag - Amsterdam - Arnhem - Utrechtquote:Op maandag 19 februari 2007 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
Waar ben je uiteindelijk heen gegaan?
Lekker rondjequote:Op maandag 19 februari 2007 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Utrecht - Leeuwarden - Harlingen - Leeuwarden - Rotterdam - Venlo - Eindhoven - Den Haag - Amsterdam - Arnhem - Utrecht
1.035 km
ik ben niet overal altijd tegelijk natuurlijk ehquote:Op maandag 19 februari 2007 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker rondje
Ben je toch niet tegengekomen terwijl ik ook een stukje van dat traject gedaan heb
Das dan toch een minpuntje hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben niet overal altijd tegelijk natuurlijk eh
dat is een lekker rondje welquote:Op maandag 19 februari 2007 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Utrecht - Leeuwarden - Harlingen - Leeuwarden - Rotterdam - Venlo - Eindhoven - Den Haag - Amsterdam - Arnhem - Utrecht
1.035 km
Eerst wat uitgeslapen, kwam om 9.15 mn bed uit. 9.40 de bus, en uiteindelijk 1.10 thuisquote:Op maandag 19 februari 2007 15:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is een lekker rondje wel
Hoe lang ben je onderweg geweest ?
quote:
Kom jij eens lekker met ome Fles knuffelenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
blegh wat is het toch een vreselijke dag.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom jij eens lekker met ome Fles knuffelen
Er staat een paal op je dak.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja das is klote![]()
Beterschap
Oja![]()
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 19 februari 2007 17:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Krijg ik dan een flinke grote mok?
Moet ookquote:
Sterkte Beejkequote:Op maandag 19 februari 2007 17:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje.lief van je.
Ik duik weer de bank op en neem de hond mee ipv een warme kruik.![]()
Ja hoorquote:
Twee daagjes verlof. Altijd handig dusquote:Op maandag 19 februari 2007 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoorEn met mijn Bels Prinsesje dan?
Met wie ga je NOU weer trouwen?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:51 schreef leonieke het volgende:
moet eigenlijk ook eens haar huwelijk beginnen regelen..
Ja, hequote:
Die in 1914 bij het 75-jarig bestaan van de NS ene grote bronzen medaille in ontvangst mocht nemen. En dat ding is dus nu van MIJquote:
Uh nee, zegt me niets zo snel.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die in 1914 bij het 75-jarig bestaan van de NS ene grote bronzen medaille in ontvangst mocht nemen. En dat ding is dus nu van MIJ
Maar dat verhaal heb ik vast al eens verteld
Het begint iig zo:quote:Op maandag 19 februari 2007 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
Uh nee, zegt me niets zo snel.
Ben nog nieuw hier he
leukquote:
Zoeken dan, daar moet zeker meer over te vinden zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen jammer dat niemand er iets meer over te vertellen weet.. Misschien toch eens het spoorwegmuseum contacten....
Superquote:
Tuukquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Super.
Ik heb 125 foto's gemaakt.
En van pints raak je behoorlijk aangeschoten. Maar wél veilig met de metro weer naar mijn hotel gekomen (met overstap), alleen daar bijna van de trap gelazerd
.
Filmpjuuuhhhquote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef es70 het volgende:
En van pints raak je behoorlijk aangeschoten. [..] alleen daar bijna van de trap gelazerd
.
Ik was gelukkig alleenquote:
dan kan je toch nog wel een filmpjuh makuhquote:
Eerst even uitzoeken enzoquote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zien hoor die foto's
En bijna van de trap lazeren is de beste manier. Dat is niet helemaal namelijk
Nee, want ik weet ten eerste niet hoe dat moet en ten tweede was ik dan waarschijnlijk echt van de trap geroldquote:Op maandag 19 februari 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan kan je toch nog wel een filmpjuh makuh
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want ik weet ten eerste niet hoe dat moet en ten tweede was ik dan waarschijnlijk echt van de trap gerold.
Ik ga ze morgen uitzoeken, maar ik zal er speciaal voor jou alvast eentje opzoekenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn even goed wel benieuwd naar de foto's
Je hebt een foto van een stationsnaambordje gemaaktquote:Op maandag 19 februari 2007 21:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga ze morgen uitzoeken, maar ik zal er speciaal voor jou alvast eentje opzoeken.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt een foto van een stationsnaambordje gemaakt
Nou ja, ik moet toch straks ontzettend bijknuffelen met Patquote:
ja da's ook weer zoquote:Op maandag 19 februari 2007 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet toch straks ontzettend bijknuffelen met Pat, ik zit niet zonder
.
Ik heb zulk mooi weer gehadquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie 3:2 foto's![]()
wat duidt op een redelijk professioneel camerageval
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb zulk mooi weer gehad. Alleen vanmorgen een beetje miezerig, maar toen ging ik alweer bijna weg
.
foto's met een breedte-hoogte verhouding van 3:2quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat voor 'n foto's zie je
. Ik zie gewoon 2 foto's van London
.
En dat ik ze verkleind heb zegt daar niets over verderquote:Op maandag 19 februari 2007 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
foto's met een breedte-hoogte verhouding van 3:2
dat is iets wat uit de duurdere camera's komt. Een schraal compactje maakt foto's in 4:3, en ja, dat verschil zie je
Engeland was lief voor mequote:
ja croppen kan iddquote:Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
En dat ik ze verkleind heb zegt daar niets over verder.
We hebben een Kodak EasyShare CX7525 (lees ik net op het toestel, dat je niet denk dat ik er ineens verstand van heb gekregen
).
Croppen is toch bijsnijden, dat heb ik niet gedaanquote:
Vandaag zei er iemand tegen me: 'You've got a lovely smile'. Dus niet alleen Engeland was lief, maar ook iig 1 officiele Engelsmanquote:
Die 2 minder officiele toch ook wel?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Vandaag zei er iemand tegen me: 'You've got a lovely smile'. Dus niet alleen Engeland was lief, maar ook iig 1 officiele Engelsman.
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:06 schreef es70 het volgende:
Vandaag zei er iemand tegen me: 'You've got a lovely smile'.
Die ook uiteraardquote:Op maandag 19 februari 2007 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 2 minder officiele toch ook wel?
Dat was meteen op maandagochtend de opsteker van de weekquote:
*noteertquote:Op maandag 19 februari 2007 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was meteen op maandagochtend de opsteker van de week.
Moet je er wel bij proberen te kijken of je het meentquote:Op maandag 19 februari 2007 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*noteert
Iets lovelys zeggen over smile van EsMoejje doen, da's lache
Maak het nou niet te moeilijk voor hemquote:Op maandag 19 februari 2007 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je er wel bij proberen te kijken of je het meent.
Dan nietquote:Op maandag 19 februari 2007 22:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je er wel bij proberen te kijken of je het meent.
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak het nou niet te moeilijk voor hem
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]Deze week kan lekker toch al niet meer stuk
.
Welterustenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:37 schreef es70 het volgende:
Ik ga afsluiten... Lekker mijn eigen bed in in plaats van een luizige 1-persoons boxspring. Zaterdag 7 uur wakker, zondag 8 uur en vanmorgen om f*cking kwart over 6 al
.
![]()
Alleen of je er nou blij van word als je die beving ziet. Dan sta je namelijk wel redelijk dicht bijquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:56 schreef Frutsel het volgende:
volgens mij wel...
en tsunami zal wel meevallen, hooguit paar cm...
tis jammer dat je niet gelijk kan zien hoe de beving plaatsvond, daar kan je meer uit af leiden of er potentieel tsunami gevaar is.
Daar komt nu verandering inquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:26 schreef zenna het volgende:
Ik wilde net schrijven dat het hier ook al niet zo druk is![]()
Ja klopt, behoorlijk rustig. Hoe dit komt, geen idee, maar het zal vast het mooie weer wel zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
SpeedyGJ, Zenna![]()
Het is hier de laatste tijd ook rustig volgens mij.
Weet niet hoe het weer bij jou is maar hier niet echt geweldig hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja klopt, behoorlijk rustig. Hoe dit komt, geen idee, maar het zal vast het mooie weer wel zijnnou "mooi"?? Mah
Overal is het bewoktachtig weer, hoewel hier gister soms het zonnetje erdoor kwam, maar veel was het zeker niet! Ook voor de rest van de week blijft het bewolkt met kans op wat (lichte) regen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:30 schreef zenna het volgende:
[..]
Weet niet hoe het weer bij jou is maar hier niet echt geweldig hoor![]()
Toch prettig om voor de hele week weer op de hoogte te zijn van het weerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Overal is het bewoktachtig weer, hoewel hier gister soms het zonnetje erdoor kwam, maar veel was het zeker niet! Ook voor de rest van de week blijft het bewolkt met kans op wat (lichte) regen.
Ja maar de lichte regen komt er helaas aan, ik ga alles nu maar water dicht maken, anders heb ik straks water binnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
Hier is het licht bewolkt met een matig zonnetje, maar dat matige zonnetje doet wel zijn best.
Ach, simpeler kan ik het niet maken, wel een weerverbetering in het weekend, hoewel zondag wel eens een behoorlijke tegenvaller kan zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:35 schreef zenna het volgende:
[..]
Toch prettig om voor de hele week weer op de hoogte te zijn van het weer![]()
Netjes conniequote:Op dinsdag 20 februari 2007 06:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Fok-leden gaan de strijd aan met UPC
whehe.. op Webwereld.
Als je morgen in je woonplaats even voor behoorlijk weer kan zorgen dan ben ikal blij want ik moet er een paar uur doorbrengenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach, simpeler kan ik het niet maken, wel een weerverbetering in het weekend, hoewel zondag wel eens een behoorlijke tegenvaller kan zijn![]()
Mwah, viel tegen. Ging er al om half 2 in. Even spelletje doen liep uitquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, viel tegen. Ging er al om half 2 in. Even spelletje doen liep uit
Weet je nog?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach ja, de 'aanstichter' trekt zich al terug... dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes connie
jammer dat er uiteindelijk straks geen flikker van terecht komt
Zal maar niet vragen of het spelletje vergelijkbaar was met je studie tijd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, viel tegen. Ging er al om half 2 in. Even spelletje doen liep uit
Ligt er aan hoeveel ervan op de vuilnisbelt liggen of kapot zijn, kunnen die dingen wel kapot?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je nog?
Ik heb inmiddels bericht gekregen van het Spoorwegmuseum. Er blijken destijds 15.000 van die penningen te zijn uitgereikt aan AL het spoorpersoneel
Niet echt zeldzaam dus
Vast wel hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
kunnen die dingen wel kapot?
Ben je een vislijn aan het maken Speedy?quote:
Je mag het vragen hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal maar niet vragen of het spelletje vergelijkbaar was met je studie tijd.
Een voetbalmanagerspel. Duurt nogal lang alleenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:49 schreef zenna het volgende:
[..]
wat voor een spel ben je eigenlijk aan het spelen?
Tot het eind van het transferseizoen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een voetbalmanagerspel. Duurt nogal lang alleen
Mwah, zit nu in 2009 en ben nog lang niet klaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot het eind van het transferseizoen?
Tofquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, zit nu in 2009 en ben nog lang niet klaar
Ben clubcoach bij Ajax en bondscoachquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof
Kijk meteen ff wanneer Oranje nou eindelijk eens Wereldkampioen wordt
Aha. Heb wel een idee van het spel dan maar zegt me verders nietsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een voetbalmanagerspel. Duurt nogal lang alleen
es kan vast wel zelf douchen hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:09 schreef zenna het volgende:
Net een mega afwas weg gewerkt en nu maar es douchen
Kijken of het kan danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:08 schreef zenna het volgende:
[..]
Aha. Heb wel een idee van het spel dan maar zegt me verders niets
Ik wil zelf een nieuw spel beginnen vandaag, weet alleen nog niet welke en heb nog wat dingetjes te doen![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
es kan vast wel zelf douchen hoor
Tis mijn werk hè, gewoonte leer je niet gauw afquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
es kan vast wel zelf douchen hoor
Verzin maar snel een smoes jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:36 schreef zenna het volgende:
[..]
Tis mijn werk hè, gewoonte leer je niet gauw af![]()
teruglezen is okequote:
Nopequote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je een vislijn aan het maken Speedy?
Oké, oké.........ik wil der gewoon even lekker insoppenquote:
Of ik blij ben maakt niet uit,quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:08 schreef zenna het volgende:
[..]
Oké, oké.........ik wil der gewoon even lekker insoppen![]()
Ben je nu blij![]()
Ik heb alleen maar spelen die ik leuk vind maar het zijn er zo veelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijken of het kan dan
En een spel dat je leuk vind he
Die heeft niets te willen, ik doe het gewoonquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ik blij ben maakt niet uit,
t is meer wat er er van vindt
Buzzerquote:
Tijd voor nieuwe dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:17 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar spelen die ik leuk vind maar het zijn er zo veel![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:17 schreef zenna het volgende:
[..]
Die heeft niets te willen, ik doe het gewoon![]()
Dat schat jij heel erg goed inquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk toch dat es het daar niet zo mee eens is
Niet zo flauw hoor, ik ben echt heel goed in. Je weet niet wat je mistquote:
De zelfredzaamheid van je patienten dient toch juist gestimuleerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:56 schreef zenna het volgende:
[..]
Niet zo flauw hoor, ik ben echt heel goed in. Je weet niet wat je mist![]()
![]()
Hij was dan ook niet overdreven moeilijkquote:
Nou, ik vind het raar dat een 'lebber' niet meer toereikend isquote:
* nu uitgeluld isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:57 schreef es70 het volgende:
[..]
De zelfredzaamheid van je patienten dient toch juist gestimuleerd.
Nee hier heb ik wat aan. Wat denk je wat ooit de bedoeling is ...............quote:
quote:
Maar lijmpistool is dan weer leukerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het raar dat een 'lebber' niet meer toereikend is.
Plakband, werkt sneller dan een lijmpistool, dat moet eerst opgewarmd
.
Te koop zetten op marktplaatsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:09 schreef zenna het volgende:
[..]
Nee hier heb ik wat aan. Wat denk je wat ooit de bedoeling is ...............![]()
En waarom zou ik dat doen? Snap ff helemaal niets van jequote:
Omdat je ze zat ben?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef zenna het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat doen? Snap ff helemaal niets van je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |