Goed gezienquote:
Ben je aan het werk of thuis?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht het wel![]()
Schattig![]()
Ik voel me echt speciaal nu![]()
Thuis, uiteraardquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thuis, uiteraard![]()
Ik heb twee dagen vrijaf. In België is het nu eigenlijk krokusvakantie voor de leerlingen van het kleuter, lager en middelbaar onderwijs. En bij ons op school krijgen we 2 dagen vrijafvind ik persoonlijk een heel mooie deal
Ik spreek je nooit aan op msn hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef leonieke het volgende:
Echt waar... mensen die je aanspreken op msn en dan niets zeggen![]()
Lekker iddquote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Lekker toch
Hier is het ook vakantie voor het zuiden. Maar wij moeten wel gewoon werken
Ik had het ook helemaal niet over jouquote:Op maandag 19 februari 2007 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik spreek je nooit aan op msn hoor
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lekker idd![]()
Morgen dvd'tjes zienIk heb eindelijk (ja, idd, eindelijk) de dvd van 10 things I hate about you gevonden
nu moet ik die morgen nog eens zien natuurlijk
Reactie van: "pff, verdorie zeg, weer verplicht naar mooie vrouwen moeten kijken"
Een echte sukkelaar is het![]()
Nee, ik mag niet in jouw msn lijst hequote:Op maandag 19 februari 2007 12:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had het ook helemaal niet over jou(sta jij in mijn msn?
)
Maar echt, die kerel doet het elke keer... elke keer opnieuw en opnieuw
Ik heb er een tijd niet voor gekeken en bij bol.com ben ik er van uitgegaan dat je een visa-kaart moet hebbenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat heeft nog lang geduurd dan. Kunnen jullie daar niet bestellen bij bol.com oid?
Wel een leuke film hoor
Ah, k, ik wist niet dat ik jou dat eens gezegd hadquote:Op maandag 19 februari 2007 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet in jouw msn lijst he
Waarom gooi je die kerel er niet uit dan?
Hier is het dat je bij bol zonder creditcard kan bestellen. Weet niet of dat bij jullie ook zo isquote:Op maandag 19 februari 2007 12:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb er een tijd niet voor gekeken en bij bol.com ben ik er van uitgegaan dat je een visa-kaart moet hebben
Zaterdag gingen we een cadeaubon halen in Free Record Shop en ik vroeg er, rekening houdend met een negatief antwoord, gewoon of ze die film hadden. Ze keer op haar pc en ik veronderstelde dat ze ging zeggen dat ze hem kon bestellen, maar ze liep direct richting de dvd's.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, k, ik wist niet dat ik jou dat eens gezegd had![]()
Omdat ik dat nogal grof vind
Windmeter steekt een klein stukje boven het dak, aan het eind van de middag komt mijn maat even helpen, dan steekt die voorledig boven het dak uitquote:
Mensen die je aanspreekt en niets terug zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef leonieke het volgende:
Echt waar... mensen die je aanspreken op msn en dan niets zeggen![]()
Mag dat zomaar? Of moet je daar een vergunning voor vragen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Windmeter steekt een klein stukje boven het dak, aan het eind van de middag komt mijn maat even helpen, dan steekt die voorledig boven het dak uitik registreer nu continu wind wat ik normaal niet had
de richting is echter nog niet goed, maar het gaat even om een test
mensenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensen die je aanspreekt en niets terug zeggen.![]()
Yep, dit had ik gister ook al voorspeltquote:Op maandag 19 februari 2007 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
voorledig ja
Speedy, goede nieuws al gezien? Het blijft warm
Ik heb hier toestemming voor gekregen, echter mocht ik niet hoger dan 10M boven het dak laten uitsteken, hier gaat het echter om nog niet eens een meterquote:Op maandag 19 februari 2007 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag dat zomaar? Of moet je daar een vergunning voor vragen.
O maar een metertje, werkt het dan wel optimaal?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep, dit had ik gister ook al voorspelten al die winterliefhebbers balen weer eens lol
mij maakt het niks uit
![]()
[..]
Ik heb hier toestemming voor gekregen, echter mocht ik niet hoger dan 10M boven het dak laten uitsteken, hier gaat het echter om nog niet eens een meterdus wat dat aan gaat krijg ik geen problemen
zelfs de omliggende bomen staan nog hoger dan de huizen
Bij voorkeur nietquote:Op maandag 19 februari 2007 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je kotst toch niet op jezelf he.
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O maar een metertje, werkt het dan wel optimaal?
De eerste is de meting voor mijn huis, de 2de is een handwindmeter, die stel ik *indien genoeg wind* gedurende 10 min op in een open veld, hier heeft de wind vrij spel. Zoals je ziet, ruim 33.5km/h te weinig voor huis. Nu komt de windmeter kleine halfe meter boven het dak, hiermee heb ik geen last meer van wijkeffect, en heeft de windrichting nu ook vrij spel.quote:Wind
Min wind: 11.5km/h Max stoot: 14.4km/h
Extra windgegevens (open veld)
Meting - 16:41 - 16:51 / Looptijd 10 min
Max wind: 45km/h Gemiddeld: 20.0km/h Windkracht: 4 BFT
Zag jou toch van de week eerst die ellende voorspellen hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 12:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep, dit had ik gister ook al voorspelten al die winterliefhebbers balen weer eens lol
mij maakt het niks uit
![]()
Gister nietquote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag jou toch van de week eerst die ellende voorspellen hoor
Daar gaan we al heel lang vanuit jaquote:Op maandag 19 februari 2007 12:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gister nietmaar iedereen was zo blij met die kou
en nu lopen ze een drama over te maken
maar alles wat ik zeg, betekent nog niet dat het 100% is
Schandalig, wie durft er over een kleurtje te beginnen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
Zei iemand iemand laatst iets over mijn kleurtje?![]()
Oke dus vrijspel is noodzakelijk, en begint bij een halve meter.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nu komt de windmeter kleine halfe meter boven het dak, hiermee heb ik geen last meer van wijkeffect, en heeft de windrichting nu ook vrij spel.
geen probleem m8-)quote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang je het ook maar niet op mij doet.![]()
Je maakt er zelfs typo's door, ben je zo onder de indruk?quote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen probleem m8-)
om dat niet te doen he
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je maakt er zelfs typo's door, ben je zo onder de indruk?
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
Zei iemand iemand laatst iets over mijn kleurtje?![]()
Mah, het begint pas als het onderste gedeelte boven het dak uit steektquote:Op maandag 19 februari 2007 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke dus vrijspel is noodzakelijk, en begint bij een halve meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |