Bart is echt wanhopig.
Hij spreekt nu Lesley haar voicemail in.
Hij is zo lam als een kanarie, hij heeft een bericht gehoord en weet niet of hij het moet geloven. Eigenlijk zou hij het niet moeten doen, maar 3 weken geleden (bart wordt onderbroken door de redactie en belt opnieuw haar nummer)
Poging 2 van inspreken: hij heeft een berichtje gehoord wat hem heel veel pijn heeft gedaan, weet niet of hij het moet geloven of dat ze hem gek proberen te maken en hoopt dat het het grootste lulverhaal is wat hij ooit heeft gehoord. Hij heeft gehoord dat Lesley en Serge 3 weken geleden wat met elkaar hebben gehad. Hij snapt er geen fluit aan en hoopt dat Lesley hem niet zo voor lul wil zetten. Hij wil het eerlijk van Lesley horen. Doe alles eerlijk, zet me niet voor lul en zeker niet op deze manier. Ik ben helemaal de weg kwijt, snap er geen ene fluit meer van. Laat het me weten, ik hoop echt dat het een lulverhaal is, ben helemaal stuk, denk niet dat ik vannacht ga slapen. Ik hoop dat je weet hoe ik in elkaar zit. Ik heb geen flauw idee wat ik nu tegen je moet zeggen, ik weet dat ze me proberen gek te maken.