quote:Op maandag 19 februari 2007 02:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb net aardig mijn best gedaan om me te verplaatsen in iemand die niet goed is in begrijpend lezen dus ik heb eea in mijn bericht herhaald...verder ga ik echt niet als je het niet erg vindt
Ze zou idd op vakantie gaan, een dezer dagen een weekje naar Curacao met een vriendin, stewardess die een vlucht daar naar toe had.quote:Op maandag 19 februari 2007 02:33 schreef n1ek het volgende:
[..]
volgens mij is ze op vakantie ;0
ze ging naar Curacao ergens deze week
Denk dat ie vast naar mobiel afwisselt misschienquote:Op maandag 19 februari 2007 02:34 schreef Fluxi het volgende:
Ooit gehoord van redial :S
Ik heb het na 7 keer opgegeven. Als Lesley niet snel opneemt blijft hij het de hele nacht proberen, vrees ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 02:34 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Gaat iemand zijn pogingen turven?
maarja dr mobiel zou ze toch wel meenemenquote:Op maandag 19 februari 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zou idd op vakantie gaan, een dezer dagen een weekje naar Curacao met een vriendin, stewardess die een vlucht daar naar toe had.
Dan heeft ze op beide precies dezelfde voicemailquote:Op maandag 19 februari 2007 02:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat ie vast naar mobiel afwisselt misschien![]()
redial toets is wegbezuinigd.quote:Op maandag 19 februari 2007 02:34 schreef Fluxi het volgende:
Ooit gehoord van redial :S
kan ze toch dr telefoon meenemen of hebben ze op curacao geen zendmasten?quote:Op maandag 19 februari 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zou idd op vakantie gaan, een dezer dagen een weekje naar Curacao met een vriendin, stewardess die een vlucht daar naar toe had.
Gokje: dat ze opneemt...quote:Op maandag 19 februari 2007 02:36 schreef F04 het volgende:
wat wil die Bart nou beriken door constant te bellen.
Klopt.quote:Op maandag 19 februari 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
Redial lukt niet, als je eerst een buitenlijn moet kiezen volgens mij.
Ze kunnen haar toch wel even bellen!quote:Op maandag 19 februari 2007 02:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom is iedereen daar bij de redactie te beroerd om dat meisje even wakker te maken![]()
Beetje lullig dit![]()
Hij vind de lange tonen rustgevend om naar te luisteren.quote:Op maandag 19 februari 2007 02:36 schreef F04 het volgende:
wat wil die Bart nou beriken door constant te bellen.
Ja dus...quote:Op maandag 19 februari 2007 02:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heeft Bart teveel whisky gezopen ofzo, hij blijft die voicemail maar bellen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |