hij krijgt volgens mij de voicemailquote:Op maandag 19 februari 2007 02:30 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
na uitgebreid onderzoek kan ik jullie meedelen dat het gaat om lesley. het is echter nog niet zeker of ze daadwerkelijk aanwezig is
ze kan niet terugbellen? Contactpunten.....quote:Op maandag 19 februari 2007 02:30 schreef BwennieBren het volgende:
Man spreek dan iig wat in of zo....
je kunt je met wat inzet wel degelijk in anderen verplaatsten - is uiterst interessant, zou je ook eens moeten doen!quote:Op maandag 19 februari 2007 02:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer:
Ik weet dat je je nooit in anderen kunt verplaatsen maar als er buiten de villa iemand op je staat te wachten waar je waanzinnig verliefd op bent (en vice versa) dan lijkt mij dat er helemaal geen drempel meer bestaat om je biezen te pakken
Je in de villa bijzonder ongelukkig voelen terwijl er een paar meter verderop geluk op je staat te wachten en dan niet gaan...voor mij onbegrijpelijk
quote:Op maandag 19 februari 2007 02:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Is dit nou de voicemail van Lesley?![]()
ik heb al allerlei speurwerk verricht over wie er ging bellen, naar wie, en of er al dan niet opgenomen wordt of dat lesley steeds net doet of ze de voicemail is. kan niet alles tegelijk uitpluizenquote:Op maandag 19 februari 2007 02:30 schreef anno-i-mus het volgende:
wie heeft haar nummer inmiddels uitgezocht????
Hoeveel verschillende nummers denk je dat lesley heeft?quote:Op maandag 19 februari 2007 02:32 schreef avonne het volgende:
Draait hij telkens hetzelfde nummer? In de hoop dat ze het rinkelen hoort?
Vroeg me ook al af waarom Rogier de telefoon dan niet gewoon opneemt.....quote:
Dat dacht jij zeker ook toen je DGK_REDACTIE antwoord gaf .....quote:Op maandag 19 februari 2007 02:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
je kunt je met wat inzet wel degelijk in anderen verplaatsten - is uiterst interessant, zou je ook eens moeten doen!
en overal precies tzelfde bericht ingesproken. knapquote:Op maandag 19 februari 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende nummers denk je dat lesley heeft?![]()
volgens mij is ze op vakantie ;0quote:Op maandag 19 februari 2007 02:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dan is er vd redactie wel iemand die zo vriendelijk wil zijn om bij haar aan te bellen in Eemnes met de vraag of ze even de telefoon wil opnemen...
Doe maar niet, is inderdaad niet netjes van de regie.quote:Op maandag 19 februari 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat misselijk, ze laten helemaal zien welk nummer hij draait ........ ik zal het hiet niet herhalen
quote:Op maandag 19 februari 2007 02:33 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
en overal precies tzelfde bericht ingesproken. knap
ze woont om de hoek.quote:Op maandag 19 februari 2007 02:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dan is er vd redactie wel iemand die zo vriendelijk wil zijn om bij haar aan te bellen in Eemnes met de vraag of ze even de telefoon wil opnemen...
inmiddels heeft ze al weer een ander huis had ik begrepenquote:Op maandag 19 februari 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ze woont om de hoek.
Ze kunnen er op de fiets heen
ja dacht ik ookquote:Op maandag 19 februari 2007 02:33 schreef n1ek het volgende:
[..]
volgens mij is ze op vakantie ;0
ze ging naar Curacao ergens deze week
Ik heb net aardig mijn best gedaan om me te verplaatsen in iemand die niet goed is in begrijpend lezen dus ik heb eea in mijn bericht herhaald...verder ga ik echt niet als je het niet erg vindtquote:Op maandag 19 februari 2007 02:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
je kunt je met wat inzet wel degelijk in anderen verplaatsten - is uiterst interessant, zou je ook eens moeten doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |