Het zou ook erg nep zijn als ze dat nu ineens gaat veranderen. Dus als het mogelijk is om voor haar een 'toneelhaak' te laten komen dan zou ik zeggen doe maar.....quote:Op maandag 19 februari 2007 02:14 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom syl dan nu pas getooneelhaakt zou worden. die is toch vanaf de eerste dag dat ze in de kooi zat weinig veranderd. altijd een beetje op de achtergrond.
maar zolang zij erin zit is de kans dat huub eruit gestemd wordt dicht bij het nulpunt en aangezien huub de beste tv-maker in die villa is zullen ze die niet zomaar aan z'n lot overlaten.quote:Op maandag 19 februari 2007 02:22 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het zou ook erg nep zijn als ze dat nu ineens gaat veranderen. Dus als het mogelijk is om voor haar een 'toneelhaak' te laten komen dan zou ik zeggen doe maar.....
Het is immers gebleken dat ze voornamelijk TV moeten maken en niet alleen van hun eigen belangen uit mogen gaan. Daarom past ze niet in het plaatje (ondanks dat ze best een leuke meid is).
Wat een grote verschillenquote:Op maandag 19 februari 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Varierende bedragen. Nena was in eerste instantie goedkoop, ongeveer 700. , Sylvia = 1500. Gemiddeld is 1350. Nathanael had 2800.
Er zijn zoveel rare dingen de laatste 2 weken.quote:Op maandag 19 februari 2007 02:14 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom syl dan nu pas getooneelhaakt zou worden. die is toch vanaf de eerste dag dat ze in de kooi zat weinig veranderd. altijd een beetje op de achtergrond.
zal wel afhangen van maandelijkse lasten/inkomsten. een meisje als nena heeft weinig onkosten aangezien er veelal voor haar gezorgd werd/wordt door haar ouders. sylvia woont op zichzelf en moet woning, eten ed zelf zien te bekostigen. nl had daarnaast ook nog een zoontje dat ook nog onderhouden moet worden.quote:Op maandag 19 februari 2007 02:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een grote verschillen
Vraag me af op basis waarvan ze die bedragen baseren![]()
Ik denk, dat we hier met zijn allen niets van de rol van Braajen snappen?quote:Op maandag 19 februari 2007 02:22 schreef KimiK het volgende:
Wat ik dan weer niet snap is dat Bart iets van 3 of 4 keer bovenaan heeft gestaan in de PP en Huub 1x. Brain heeft 2x op twee gestaan maar is daarna flink gedaald, waarom krijg hij die toneelhaak niet?? Alleen omdat ie A-del nu misbruikt??
het schijnt om bart te gaan. later meer over degene die aan de andere kant van de lijn verwacht wordt. ben het aan 't onderzoekenquote:Op maandag 19 februari 2007 02:27 schreef raggende_annie het volgende:
het kan aan mij liggen maar volgens mij gaat er iemand gebruik maken van de telefoon. zodra ik er achter ben wie het is laat ik het jullie weten.
Help haar wakker bellen dan!quote:Op maandag 19 februari 2007 02:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:waarom is bart zo wanhopig bezig haar te bellen?
(je ziet trouwens gewoon welk nummer i belt)
na uitgebreid onderzoek kan ik jullie meedelen dat het gaat om lesley. het is echter nog niet zeker of ze daadwerkelijk aanwezig isquote:Op maandag 19 februari 2007 02:28 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
het schijnt om bart te gaan. later meer over degene die aan de andere kant van de lijn verwacht wordt. ben het aan 't onderzoeken
Neuken doen Huub en Eric ook wel (ieder met een ander, ja!)quote:Op maandag 19 februari 2007 02:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk, dat we hier met zijn allen niets van de rol van Braajen snappen?Het lijkt er iig op, dat hij er per sé in moet blijven, desnoods ondersteunt met medicatie (Diazepam).
Ik kan de toevoegende waarde van Braajen ook niet ontdekken. Wie het weet, mag het zeggen!
Kost em toch tijd!?quote:Op maandag 19 februari 2007 02:30 schreef BwennieBren het volgende:
Man spreek dan iig wat in of zo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |