Maar wat heeft dat met Marokko en de reactie van Marokko (die er niet is) te maken?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:34 schreef MrX1982 het volgende:
Nou ja je roemt de reactie van Marokko in deze kwestie terwijl het dankzij Marokkaanse kranten/bronnen is dat die theocraten in Saoedi-Arabië zichzelf onsterfelijk belachelijk hebben gemaakt.
Dat wekte bij mij een : ' ) lachje.
Dat er wel een reactie was van de media in dit geval.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:35 schreef Mutant01 het volgende:
Maar wat heeft dat met Marokko en de reactie van Marokko (die er niet is) te maken?
O? En wat was de reactie van de media?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat er wel een reactie was van de media in dit geval.
Verontwaardiging?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O? En wat was de reactie van de media?
Nou, dat heb ik niet gezien. Wel berichtgeving over de gang van zaken, met daarbij behorende uitspraken van Geert Wilders die hij ook in het verleden heeft gedaan. Heb nog geen opiniestuk over Wilders kunnen zien. En ik heb al helemaal niets vernomen van de Marokkaanse overheid omtrent dit onderwerp.quote:
Ik moest eigenlijk al weg zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 08:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Hee Rock, wat ben je goedgehumd. Mistig he? Moet je nog op pad?
Dat is dan de Marokkaanse reactie op Wilders zijn uitspraken.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik niet gezien. Wel berichtgeving over de gang van zaken, met daarbij behorende uitspraken van Geert Wilders die hij ook in het verleden heeft gedaan. Heb nog geen opiniestuk over Wilders kunnen zien. En ik heb al helemaal niets vernomen van de Marokkaanse overheid omtrent dit onderwerp.
Vuile donder.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:37 schreef Monidique het volgende:
nObgrepijleijk.
Ik zie enkel berichtgeving, geen reactie. Als het ANP zegt dat Jan smit een liedje zingt over oma's, is dat dan de Nederlandse reactie op het gezang van Jan Smit? Beetje vreemd. Een reactie is iets als "schandalig die uitspraak" of "Wilders gaat te ver". Maar dat heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is dan de Marokkaanse reactie op Wilders zijn uitspraken.
Kijk mrx, dit is een reactie.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:58 schreef Apropos het volgende:
Wat zong die lul over m´n oma?
Heb ik al een keer gezienquote:Op maandag 19 februari 2007 16:00 schreef Monidique het volgende:
Over een half uurtje komt The Hitchhikers (?) Guide to the Galaxy op tv. Die ga ik maar kijken.
Op welke zender?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:00 schreef Monidique het volgende:
Over een half uurtje komt The Hitchhikers (?) Guide to the Galaxy op tv. Die ga ik maar kijken.
Het boek is beter.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:00 schreef Monidique het volgende:
Nee. Maar wel gehoord dat het inderdaad beter is.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Het boek is beter.
Apropos, al gelezen?
Toch eens doen hoor. Je leest het op een achternamiddag uit.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee. Maar wel gehoord dat het inderdaad beter is.
Berichtgeving is ook een reactie.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie enkel berichtgeving, geen reactie. Als het ANP zegt dat Jan smit een liedje zingt over oma's, is dat dan de Nederlandse reactie op het gezang van Jan Smit? Beetje vreemd. Een reactie is iets als "schandalig die uitspraak" of "Wilders gaat te ver". Maar dat heb ik nog niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |