Geef de joden maar weer de schuld. Calimero's daar in Pakistanquote:De wereldwijde anti-Mohammed en islam-opmerkingen van de laatste tijd noemt hij ''een complot tegen de islam dat wordt geleid door de joden.''
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geef de joden maar weer de schuld. Calimero's daar in Pakistan.
Dat is zo'n beetje hun Wilders hè?quote:De Pakistaan Maulana Hafiz Hussain Ahmed, parlementslid en de tweede man binnen de invloedrijke religieuze partij Jamat-e-Islami, zegt: ''Deze man is niet welkom in Pakistan, hij mag hier nooit toegelaten worden. Zijn opmerkingen zijn grievend voor miljoenen moslims. Deze man is radicaler in zijn denkbeelden dan de zogenaamde terroristen.'' De wereldwijde anti-Mohammed en islam-opmerkingen van de laatste tijd noemt hij ''een complot tegen de islam dat wordt geleid door de joden.'
Het is in ieder geval een tamelijk onfris figuur met zijn complot theorieën. Wat moet een delegatie van de Tweede Kamer in vredesnaam doen in Pakistan.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Dat is zo'n beetje hun Wilders hè?
't Is een bondgenoot he. Daar moeten we vriendjes mee blijven.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een tamelijk onfris figuur met zijn complot theorieën. Wat moet een delegatie van de Tweede Kamer in vredesnaam doen in Pakistan.
Ja want Musharraf is zeg maar zeer verlicht en rationeel ten opzichte van de andere pakistanen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:34 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn "we" niet vooral vriendjes met Musharraf en dat hij toevallig Pakistan leidt is een bijkomstigheid.
Ik geloof er niets van. Wespennest dat Pakistan.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja want Musharraf is zeg maar zeer verlicht en rationeel ten opzichte van de andere pakistanen.
Eh. Nee. Pakistan is geen bijkomstigheid. De positie van Pakistan maakt dat we graag vriendjes zijn met het toevallige regime aldaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:34 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn "we" niet vooral vriendjes met Musharraf en dat hij toevallig Pakistan leidt is een bijkomstigheid.
Politieke vriendschappen zijn eigenaardige vriendschappen. Hetzelfde soort vriendschap is er met Saoedi-Arabië.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:52 schreef sigme het volgende:
Eh. Nee. Pakistan is geen bijkomstigheid. De positie van Pakistan maakt dat we graag vriendjes zijn met het toevallige regime aldaar.
Hm, dat zijn er te veel... één... twee... vijf... #%%$#... opnieuw. Ik bleef maar tellen.quote:"It was absolutely bizarre. I was thinking 'he's got too many legs' and I kept counting 'one, two, three, four,'" Janaway said.
http://www.ft.com/cms/s/1(...)50-0000779e2340.htmlquote:All the world’s extra oil supply is likely to come from expensive and environmentally damaging unconventional sources within 15 years, according to a detailed study.
Ja, nou, studie is ook maar een mening. Shell en Exxon hebben een andere mening. Koffiedik.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.ft.com/cms/s/1(...)50-0000779e2340.html
Dat zint me nog het minst.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
Achterlijk volk... met een atoombom.
Met zulke mensen kan ik praten! Geen gelul, actie! Hangen! Niet "tolereren", zeker geen intolerantie tolereren. Actie, orde en gezag, wie niet horen wil moet maar voelen. Het zijn er maar een paar die het verpesten voor de rest, die moet je als kanker uitsnijden. Rigoreus oplossen, zulke problemen. Niet bang zijn voor vieze handen en waar gehakt wordt vallen spaanders. En een beetje pragmatisch omgaan met details als wet en mensenrecht (wat trouwens relatief is) en ander zweverig gedoe.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef Monidique het volgende:
Alinea vandaag in de krant, iets als: "Wilders moet opgehangen worden omdat hij de Koran beledigt, met zulke mensen kun je niet praten." Oké...
Daar kan ik je alleen gelijk in geven.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:47 schreef Monidique het volgende:
Marokko heeft gewoon een slecht PR-bedrijf in de hand genomen.
Geen reactie?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:46 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind de reactie van Marokko pas fantastisch. Waarom hoor ik daar niemand over.
De enige juiste. Maar weinig spraakmakend.quote:
quote:De opmerkingen van Wilders haalden de media in de islamitische wereld middels Marokko, waar kranten afgelopen week berichtten over de uitlatingen van de PVV-leider.
quote:
You are not alone.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:08 schreef Monidique het volgende:
Zoals ik al eerder zei, die smiley wordt veel te vaak gebruikt, maar meestal kan ik nog het idee erachter begrijpen. Wat er hier zo huillacherig aan is, dat ontgaat mij volstrekt.
Sinds wanneer is het een huil smiley?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:08 schreef Monidique het volgende:
Zoals ik al eerder zei, die smiley wordt veel te vaak gebruikt, maar meestal kan ik nog het idee erachter begrijpen. Wat er hier zo huillacherig aan is, dat ontgaat mij volstrekt.
Wat bedoelde je nou precies met die smilie?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het een huil smiley?
Het was als reactie op je post.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mutant01 het volgende:
Wat bedoelde je nou precies met die smilie?
Ik begrijp het niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het was als reactie op je post.
[POL SC 1151] eeuh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |