Ik zou er ook moeite mee hebben om iemand zo alleen te laten zitten hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef Clank het volgende:
Ik zou doodzenuwachtig worden van Erik,, hij dringt zich gewoon op om te troosten,
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het gaat alweer.![]()
Een huilende Bart getroost door een lieve homo... even een brok in de keel.![]()
Zeker weten, z'n uitspraken zijn duidelijk genoeg.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Denk echt dat het niks met Lesley te maken heeft.
Kan, maar nu niet, en dat was duidelijk voel- en zichtbaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is het niet denk ik, er zijn veel manieren om iemand weer op te knappen - de manier van Huub kán er één zijn.
Ja precies, dacht ook aan een ongeluk. Maar ja dan zou dat al lang bekend zijn geworden.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg opeens hele rare ideeën... Dat Lesley een ongeluk heeft gehad ofzo...
De meest vreemde beelden komen opeens boven.
denk ik ookquote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee. Dat had hij toch gewoon kunnen vertellen dan?
Direct na het gesprek zei hij iets van: "Ik ga de komende maanden helemaal niets meer zeggen". Hij heeft gewoon op z'n flikker gehad en is daar kwaad over. Hij voelt zich vreselijk gepiepeld en kan dat vanavond even niet hebben.
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit is het niet denk ik, er zijn veel manieren om iemand weer op te knappen - de manier van Huub kán er één zijn.
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het gaat alweer.![]()
Een huilende Bart getroost door een lieve homo... even een brok in de keel.![]()
Ech niequote:Op maandag 19 februari 2007 01:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Als er wat met Lesley zou zijn, zou Bart daar niet meer zitten hooor.
feggat.. wat is dat?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:16 schreef s0k het volgende:
wat zei feggat nou? dat hij is afgelost, bij bart dus?
wel even normaal blijven doen. Hij heet eric.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:16 schreef s0k het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze heeft gezegd dat het tijd werd dat Braindead Lesley eens ging ballen/palen zodat ze eens een echte beurt zou krijgen.![]()
![]()
![]()
Vertel!quote:Op maandag 19 februari 2007 01:16 schreef BONG4002 het volgende:
Er is nu iemand van de redactie bij Bart, daarom moesten Huub en Eric weg
ja, afgelost. door regie denk ik dan...quote:Op maandag 19 februari 2007 01:16 schreef s0k het volgende:
Natasja heeft ook al met A-del gezoendquote:Op maandag 19 februari 2007 01:15 schreef Ruudjem het volgende:
natasia heeft toch ook nena gezoend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |