(Ja ik vind hem zo briljantquote:Op maandag 19 februari 2007 01:05 schreef Judah het volgende:
[..]
Wat lief dat je die quote hebt overgenomen uit die COS van laatst in je onderschrift
Bart wil niet praten.
Ach... beetje relativeren hoor. Er is geen familelid van 'm dood of zo.quote:
Wat heeft zij gezegd danquote:Op maandag 19 februari 2007 00:55 schreef FSR het volgende:
Zou Bart misschien gehoord hebben wat Zdngmw heeft gezegt over Lesly ?
True, ik denk dat Huub beter met hem kan praten...quote:Op maandag 19 februari 2007 01:09 schreef nlboy het volgende:
538 draait opeens allemaal zielige muziek. En Eric moet niet zo close zijn en uit het kantoor gaan.
Daar lijkt het anders wel op.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... beetje relativeren hoor. Er is geen familelid van 'm dood of zo.
Ja vind ik ook wel stoer van hemquote:Op maandag 19 februari 2007 01:11 schreef Tissik het volgende:
Eric is wel vreselijk lief voor Bart. Mooi ook, dat Bart de troost van Eric toelaat.
Ja, en Huub zou er eigenlijk ff niet bij moeten zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:11 schreef Tissik het volgende:
Eric is wel vreselijk lief voor Bart. Mooi ook, dat Bart de troost van Eric toelaat.
Ik geloof dat ze heeft gezegd dat het tijd werd dat Braindead Lesley eens ging ballen/palen zodat ze eens een echte beurt zou krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat heeft zij gezegd dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |