Hmm effe afkloppen.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg opeens hele rare ideeën... Dat Lesley een ongeluk heeft gehad ofzo...
De meest vreemde beelden komen opeens boven.
Dit is het niet denk ik, er zijn veel manieren om iemand weer op te knappen - de manier van Huub kán er één zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:12 schreef Tissik het volgende:
Huub kan slecht met échte gevoelens omgaan. Valt me tegen.
Idd, ik zou het niet zo snel accepteren.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:11 schreef Tissik het volgende:
Eric is wel vreselijk lief voor Bart. Mooi ook, dat Bart de troost van Eric toelaat.
Het gaat alweer.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... beetje relativeren hoor. Er is geen familelid van 'm dood of zo.
Hij huilt ook deels uit boosheid.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hmm effe afkloppen.
Ik denk dat het simpeler is..bart raakt zijn 10.000 euro kwijt.
Daar staat hij boven tochquote:Op maandag 19 februari 2007 01:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze heeft gezegd dat het tijd werd dat Braindead Lesley eens ging ballen/palen zodat ze eens een echte beurt zou krijgen.![]()
![]()
![]()
Welnee. Dat had hij toch gewoon kunnen vertellen dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Bart: Ga maar Eric, het is zinloos. Ik ga er geen seconde aan verspillen.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou er ook moeite mee hebben om iemand zo alleen te laten zitten hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef Clank het volgende:
Ik zou doodzenuwachtig worden van Erik,, hij dringt zich gewoon op om te troosten,
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het gaat alweer.![]()
Een huilende Bart getroost door een lieve homo... even een brok in de keel.![]()
Zeker weten, z'n uitspraken zijn duidelijk genoeg.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Denk echt dat het niks met Lesley te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |