Sorry jongens maar ik heb weer een megareply klaar staan
![]()
Tot nu werkte het internet niet meer
![]()
Lang leven UPC zullen we maar zeggen
![]()
quote:
Zboard
![]()
Of het echt veel toevoegd weet ik niet. Denk eerlijk gezegd dat het vooral handig is als je meerdere spellen veel speelt en dan vooral spellen waar veel knopjes in zitten
![]()
Dan kun je daar een handige overlay voor kopen. Ik durf niet te beweren dat het een enorme meerwaarde heeft voor BF2 maar ik ben er eenmaal aangewend en vind het lekker spelen
![]()
quote:
![]()
Niet alleen over die zin maar over je hele verhaal
![]()
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:49 schreef staticdata het volgende:dit is echt een trieste opmerking. Denk je nou echt dat Sumera die regels heeft verzonnen? het is in team verband gegaan. Dat Sumera ze nou eventueel gepost heeft alla. maar tot nu toe zijn die regels prima. Als je wat te zeiken heb kan je ook keer iemand anders nemen dan Sumera.
IMO heeft sumera er toch voor gezorgd dat de server is gaan leven. Geen enkele boffer had meer interesse ook ik niet. IK heb zelfs verdomd om te betalen omdat ik dacht dat de server dood is gegaan. Het idee is toen gekomen om te gaan testen met i/o karkand en Sumera heeft dat opgepakt. Sumera heeft er ook voor gezorgd dat we een paar leuke friendly clanwars hebben kunnen spelen.
Die jongen heeft misschien van het weekend de fout gemaakt met zijn artillery op uncap gooien. En misschien was het wel verstandig om excuses aan te bieden ipv tegen de mensen in te gaan. Maar ik zie dat Sumera veel goeds heeft gedaan en dat mag ook wel gezegd worden. Het is zo makkelijk om kritiek te geven, maar Sumera heeft het beste voor de server en voor BOF voor en dat mag ook wel een keer gezegd worden!
En ik vind het raar dekkered dat je kritiek geeft over regels terwijl je nagenoeg nooit op de server zit. hoe weet je dan of iets wel of niet goed werkt.
Ik hoop dat het gebash een keertje kan stoppen en realiseer je dat het maar een spelletje is. BOF is een funclan en zeikerds kunnen/willen we niet hebben.
Hier wil ik me graag bij aansluiten
![]()
Natuurlijk was het niet Sumera z'n finest hour afgelopen weekend maar dat mag nooit het werk overschaduwen wat hij heeft verzet. Veel mensen verkijken zich daar op, die denken dat het maar een klein beetje werk is, dat het allemaal niet zo veel voorstelt. Als dat je gedachte is dan moet ik je teleurstellen. Er gaat tijd in zitten, heel veel tijd. Er zijn overal mensen te vinden die roepen dat het anders moet, die roepen dat het kut is en die het beter weten, er zijn altijd maar een beperkt aantal mensen te vinden die zich ook daadwerkelijk in willen zetten en er tijd aan willen besteden.
Daarnaast is en blijft een regel van Sumera een regel van ons allen en zo geldt dat voor iedereen. Als anderen het er niet mee eens zijn dan merk je dat vanzelf dan zal die regel erg snel verdwijnen. Gebeurt dat niet dan is de regel goedgekeurd en dus geldig. Accepteer je dat niet dan kun je of een andere clan zoeken, of probeer zelf tijd te steken in de organisatie en zodoende je stempel te drukken op BoF.
quote:
Pussy
![]()
Ben jij nou een bikkel man
![]()
quote:
Dat was lekker he
![]()
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef IJsmuts het volgende:ik dacht dat sidewinder al lang niet meer verkocht worden en idd FTW zijn
waarom wil niemand die dingen dan
Dingen zijn duur maar het geld waard
![]()
Ding ligt super in de hand, werkt altijd en goed onder XP en toen er nog een sidewinder programma voor was had Microsoft een heel programma gemaakt waarin je controles en hele macro's in kon stellen
![]()
Is nu niet meer nodig maar was echt geweldig handig
![]()
Zolang t ding werkt gaat het bij mij niet de deur uit
![]()
M'n Sidewinder steeringwheel daarentegen wel, force feedback wordt slecht ondersteund door nieuwe spellen op de een of andere manier. Joypad heeft het ook verloren van een PS2 variant; de twee pookjes waren nodig voor Fifa-ownage tegen Kevin.
Ja Kev sta ik met 2-0 voor in de 80ste minuut, gaat opeens m'n controller uit
![]()
Ding werkte echt slecht op de een of andere manier. De joystick daarentegen heb ik nog nooit problemen mee gehad
![]()
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef Mr_Baus het volgende:Nou, je hebt nog geen 70 uur BF2 gespeeldt in ruim 1 jaar tijd.. maw, je bent amper op de server te vinden. Wel heel veel in dit topic, nooit op het clanforum, maar wel in elke discussie vooraan staan. En dat is nu precies de reden waarom veel mensen vinden dat je je iets meer moet inhouden cq geen recht van spreken hebt.
Valt in dezelfde categorie als de reply van JMP en Staticc
![]()
quote:
![]()
Dat was gaaf man
![]()
Zo en nu snel de wasmachine uitruimen. Kom ik thuis staat er een wasmachine
![]()
Hoef ik hier tenminste niet meer met de hand te wassen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF![b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)