It sucks.... geen leven enzoquote:Op zondag 18 februari 2007 23:57 schreef isama het volgende:
Welke mod verveelt zich niet?
ik weet niet hoe het is om mod te zijn...
laat me eens proberen![]()
Das forum crew. EN dan ben je er ook vanaf.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:58 schreef isama het volgende:
Blijf GVD van die TT af of ik schop dit hele topic naar FC
fc? wasda?
doe gelijk KPD! dan ben ik ervanaf!
Neequote:Op zondag 18 februari 2007 23:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik vraag me trouwens af, als dit topic nu naar FC gaat he, blijft hij dan wel in mijn MyAt staan?
Dat moet Nosh geweest zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 23:58 schreef remlof het volgende:
"Neukende hoerige pijpende slettebakken"
ah het is nu een PUBmeisjes adoratie topic geworden?
proberen?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:58 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik vraag me trouwens af, als dit topic nu naar FC gaat he, blijft hij dan wel in mijn MyAt staan?
FC is een voetbalploegquote:Op zondag 18 februari 2007 23:58 schreef isama het volgende:
Blijf GVD van die TT af of ik schop dit hele topic naar FC
fc? wasda?
doe gelijk KPD! dan ben ik ervanaf!
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:58 schreef remlof het volgende:
"Neukende hoerige pijpende slettebakken"
ah het is nu een PUBmeisjes adoratie topic geworden?
Hoi Yvonne, bel mequote:
welke mod zou je graag een klap willen geven...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Er zijn er al te veel geweest.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een Marrokaans meisje zat in bad met haar moeder, wees naar haar borsten en zei:
"Mama, wanneer krijg ik zulke grote dingen die jij hebt?
"Wanneer je ouder bent."
De volgende dag zit het meisje weer in bad maar deze keer met haar vader. Nu vraagt zij: "Papa, wanneer krijg ik ooit zo'n ding tussen mijn benen?"Pwnage....stom slette kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een Marrokaans meisje zat in bad met haar moeder, wees naar haar borsten en zei:
"Mama, wanneer krijg ik zulke grote dingen die jij hebt?
"Wanneer je ouder bent."
De volgende dag zit het meisje weer in bad maar deze keer met haar vader. Nu vraagt zij: "Papa, wanneer krijg ik ooit zo'n ding tussen mijn benen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Tuurlijk niet! Ik ben sindsdien 20000 posts kwijt geraakt.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:01 schreef Rekkie het volgende:
De posts als mod zijnde in FC en andere verborgen subfora, tellen die wel mee voor je persoonlijke postcount na mod-af?
dat las ik ja, maar wie is dat?[/n00bmode]quote:
http://fotoboek.fok.nl/user/lafferquote:Op maandag 19 februari 2007 00:03 schreef isama het volgende:
[..]
dat las ik ja, maar wie is dat?[/n00bmode]
Ik ook zoietsquote:Op maandag 19 februari 2007 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Ik ben sindsdien 20000 posts kwijt geraakt.
Moeten we op-topic blijven dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zet 's een banner op de 1e pagina
quote:
kewle foto!quote:Op maandag 19 februari 2007 00:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/laffer
quote:
quote:
remspoortje?quote:Bio wil je m'n remlofje zijn?!
quote:
Remmie toch...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |