Dies al bezet.... door ikkequote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef isama het volgende:
"welke (ex-)moderator zou jij graag door ontmaagd willen worden?"
ijsmeis![]()
![]()
![]()
ik heb dat probleem helaas niet...quote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee deze is goed dan. Hoe kan ik nou nog een keer ontmaagd worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom moet je altijd witte pillen nemen als je ziek bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom moet je altijd witte pillen nemen als je ziek bentDie kon ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
shit! achja, er komen nog wel kansen...quote:
Wat je zegt ben je zelf joh... jij hondje dat je bentquote:Op zondag 18 februari 2007 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
sukkel
Stond.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Waarom stat ik in de TT?
NEGER !quote:Op zondag 18 februari 2007 23:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf joh... jij hondje dat je bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie heeft de triatlon uitgevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Kon je die echt nog niet?quote:
Lamaquote:Op zondag 18 februari 2007 23:50 schreef isama het volgende:
Stelletje baggerende kutmods
leuk he?
postkrikken
kinderkanker ?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:51 schreef isama het volgende:
"Oh kijk eens wat mijn kind kan!"
vertel!
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Drie mannen: Een jood, een Hagenees en een neger, zitten
gespannen te wachten in de kraamkliniek.
Plots komt de dokter binnenen zegt: "Proficiat,alle drie een jongen!
Er is echter een probleem, door de drukte hebben we de baby's
verward, en ik denk dat jullie het best kunnen zeggen wie je kleine is."
De Hagenees mag als eerst naar binnen en pakt.... het negertje.
Zegt de dokter: "Maar meneer dat kan toch niet die van jou zijn?"
En de Hagenees reageert: "Weet ik, maar het is de enige manier om zeker
te zijn dat ik geen jood mee naar huis neem".
jaren 20 ofzow!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:52 schreef pc-fr34k het volgende:
"Softlof en de lachende rembaby's"
Dat klinkt als een jaren 70-band ofzo.
Die blijf ik elke eker tof vinden.quote:
Is dat een fotosoep?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |