Mooie benaming hè, SCREAMSquote:Op zondag 18 februari 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Ik laat me toch weer verleiden , kut screams![]()
ijdele hoop, daar wachten we al de hele dag opquote:Op zondag 18 februari 2007 22:33 schreef RSie het volgende:
het is op dit moment wachten op een clash!
ze zitten nu nog allemaal veilig in hun eigen kampjes,.. maar er komt onweer vanavond,... ik weet het bijna zeker!!
Ik zei al eerder, dooie hoek?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt nu wel 3 tegen 3. Waar is Sylvia
Achter bij de redactie denk ikquote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
lijkt wel op brianquote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef RSie het volgende:
Erica gaat weer op luistervinkmodus???
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
Eens, alleen mensen die echt al jaren de pillen slikken hebben er recht op. Zo krijg je wel een goed beeld wie de nieuwe miljonair is met/zonder pil.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef agter het volgende:
En toch vind ik het raar dat in ieder geval Brian medicatie krijgt.
Zo kun je mensen wel 10 jaar in de kooi houden...gewoon platspuiten ;-)
Lijkt me dat DGK alleen goed zou werken als mensen zichzelf zijn, en dus zonder medicatie.
Eens?
Carnaval vieren in de snackbarquote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
"bij de buren" zei huub netquote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
She's giving some head.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
Eerst 'bewijsmateriaal' verzamelen (HiDiHo?)quote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
We kunnen al die roddelbladen eens gaan bestoken met mailtjes
helemaal mee eens.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef agter het volgende:
En toch vind ik het raar dat in ieder geval Brian medicatie krijgt.
Zo kun je mensen wel 10 jaar in de kooi houden...gewoon platspuiten ;-)
Lijkt me dat DGK alleen goed zou werken als mensen zichzelf zijn, en dus zonder medicatie.
Eens?
De enige buren die ze hebben is de Golf-club.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef Charmian het volgende:
Syl is bij de buren (volgens Huub).
Shit, zo kut om t e kiezen tussen geluid.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef Charmian het volgende:
Syl is bij de buren (volgens Huub).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |