Jij doet je naam eer aan.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef Veulen het volgende:
Lief paardje in beeld. Wat is dat leuk invergelijking met dat saaie gedoe.
Waarom schrijft Wilma Nanninga dat niet in haar blad?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Sowieso wordt er niet geveegd richting mij."
Wat willen de fokkers nog meer horen.
![]()
HEEL erg duidelijk jaquote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef happyme28 het volgende:
Letterlijke woorden: 'Ik hoef zowiezo niet bang te zijn dat er wordt geveegd richting mij, ik weet waar ik sta, dus ik hoef me geen zorgen te maken' , aldus Natasia
Brian 'Praat daar niet over dushi, serieus'
![]()
![]()
![]()
Goed, nogmaals bevestigd dus, nu uit haar eigen mond.
Amoebe: Bedoelen jullie met vegen hetzelfde als toneelhaak???quote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Onzin.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het ergste wat Huub kan overkomen :
- Niemand wordt eruit gestemd, en dus vertrekt Bart
- Vervolgens wordt Sylvia door 'achter' eruit gewerkt omdat ze niet meewerkt
- Eric sneuvelt omdat pimp Brian zijn Ho's instrueert
Dan zou de weg helemaal open liggen voor Brian !!!
En hoe zou Eric dan sneuvelen??? Huub zal dat natuurlijk niet laten gebeuren. Verder komen er nog 2 nieuwe en als die een beetje weldenkend zijn, zal hij daar ook wel steun van krijgen.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het ergste wat Huub kan overkomen :
- Niemand wordt eruit gestemd, en dus vertrekt Bart
- Vervolgens wordt Sylvia door 'achter' eruit gewerkt omdat ze niet meewerkt
- Eric sneuvelt omdat pimp Brian zijn Ho's instrueert
Dan zou de weg helemaal open liggen voor Brian !!!
Moet je net bij Nanninga zijn das verlengstuk van TIENquote:Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom schrijft Wilma Nanninga dat niet in haar blad?
Als een spel zo ontzettend oneerlijk gespeeld wordt mag dat best voorpagina nieuws worden![]()
Ach ik heb wel vertrouwen in het alles ! Ze krijgt haar portie nog wel. En intussentijd hebben we wat om te zeiken en te ergeren op het forum . Geduld is een schone zaak. (Kan je van haar niet zeggen)quote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Die walgelijke vent dan...Evert Santegoedquote:Op zondag 18 februari 2007 22:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Moet je net bij Nanninga zijn das verlengstuk van TIEN
ik ga ookquote:Op zondag 18 februari 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het niet meer aanhoren, wat een walgelijk volk, one way or the other![]()
![]()
Ja Albert Verlinde moet even gemaidl wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
RTL boulevard...........
offtopic modus aan: Klopt ja, ik ben paardenfan, rij al 15 jaar paard, ben instructeur en dierverzorger... Dus jaquote:
Als nataars wordt beschermd en syl kan worden verwijderd, waar hebben we het dan nog over, dan is elke speculatie zinloos en elk pact nutteloos. dan kun je net zo goed potje gana zitten schaken tot de toneelhaak komtquote:Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Onzin.
Als Bart vertrekt komt er een vervanger, en als Syl wordt verwijderd zal er een pact Eric/Huub ontstaan.
Meld je alsjeblieft niet aan voor dit gekkenhuis.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
offtopic modus aan: Klopt ja, ik ben paardenfan, rij al 15 jaar paard, ben instructeur en dierverzorger... Dus ja
Privéquote:Op zondag 18 februari 2007 22:17 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
RTL boulevard...........
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Meld je alsjeblieft niet aan voor dit gekkenhuis.
![]()
goed opgestelde open brief heeft denk ik meer waarde!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
We kunnen al die roddelbladen eens gaan bestoken met mailtjes
de redactie is te laat met z'n pilletjes. zodadelijk mag Brian even naar achter komenquote:
Waar is ze eigenlijk?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:26 schreef Borga het volgende:
Ik zit vanaf 21.00hr te kijken en nu mis ik SilviSAAI pas..........Alhoewel 'mis' niet het juiste woord is..
Brain heeft het door.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier zaten we op te wachten. Ruzie tussen de veteranen![]()
En dan zal hij toch het blijde nieuws krijgen dat de valiumkuur gaat stoppenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:26 schreef Danny het volgende:
[..]
de redactie is te laat met z'n pilletjes. zodadelijk mag Brian even naar achter komen
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Beheersing van mijn kwaadheid..."
Hij moet zijn lul eens leren beheersen, de viespeuk.
Dode hoek?quote:
Dat werkt wel. Ik heb een bedankmailtje van rtl boulevard gehad voor de beelden met dat endstra gedoe.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
Pilletjes werken te traag - zal wel een spuit moeten worden. Die vent draait helemaal door .......quote:Op zondag 18 februari 2007 22:26 schreef Copycat het volgende:
Pilletje voor Brian zo?
Kalmerend spuitje.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:26 schreef Copycat het volgende:
Pilletje voor Brian zo?
Lijkt me goed plan dan kunnen ze bij Tien de regels even vantevoren aanpassen zodat die heks evenveel kans heeft om eruit gespeeld te worden als de restquote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
Yes pleasequote:Op zondag 18 februari 2007 22:29 schreef RSie het volgende:
Ik wordt bang voor Brian,.. terwijl ik veilig achter mijn computertje zit!
kijk die agressieve kop eens! zou me niks verbazen als hij straks woest briesend naar beneden stapt om ff verhaal te halen tegenover Bartje!
Ach ja die sukkel kan zelfs niet iets waar hij geen moeite hoeft te doen (snor laten staan voor het kanker fonds) Ik hoor het hem nog zeggen. "Ik doe er alles voor" Hoop dat ie niet denkt dat die ontplofte prak zuurkool op zijn hoofd een compensatie is. (Scheelt wel een paar uur kapper, en kunnen die 2 troela's weer langer in de kappersstoel zitten)quote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef ruby het volgende:
Bart vraagt aan Eric of hij z'n snor zou laten staan voor een goed doel.
Eric antwoordt dat hij dat zou doen als het zeker voor kanker zou zijn.
Proef ik iets sarcastisch richting Brainless?
Of arme Amoebe wordt doormidden getrokkenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:29 schreef RSie het volgende:
kijk die agressieve kop eens! zou me niks verbazen als hij straks woest briesend naar beneden stapt om ff verhaal te halen tegenover Bartje!
Laat maar komen. Een beetje actie zo tegen het eind van het weekend kan geen kwaad.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:29 schreef RSie het volgende:
Dus heeft Bart zijn zin.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:29 schreef RSie het volgende:
Hij noemt als zijn sterke punt dat hij uithoudingsvermogen heeft.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef Kaleddis het volgende:
Het is jammer dat Eric niet meer meeluisterd. Dit is dus duidelijk Brian z'n zwakke plek, zeg dat hij niets bereikt heeft hier.
Haha, mooie omschrijving.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja die sukkel kan zelfs niet iets waar hij geen moeite hoeft te doen (snor laten staan voor het kanker fonds) Ik hoor het hem nog zeggen. "Ik doe er alles voor" Hoop dat ie niet denkt dat die ontplofte prak zuurkool op zijn hoofd een compensatie is. (Scheelt wel een paar uur kapper, en kunnen die 2 troela's weer langer in de kappersstoel zitten)![]()
NEEE, geen pilletje nu, laat het op zijn natuurlijke beloop.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef nlboy het volgende:
Geef a.u.b. Brain geen pilletje, dan kan hij misschien eindelijk eruit.
Misschien kan ie alsnog z'n schaamhaar onder z'n lip vastlijmen ter compensatie.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat staan van je snor was voor Timor open air ofzo...daar doet oa Fedde le grand enzo aan mee..Brian heeft zijn snor afgeschoren voor hij naar de Zebra Lounge ging..misschien leuk om daar een paar mailtjes van te sturen met de foto die toen genomen is dat Brian zijn snor er afschreert
Mooie benaming hè, SCREAMSquote:Op zondag 18 februari 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Ik laat me toch weer verleiden , kut screams![]()
ijdele hoop, daar wachten we al de hele dag opquote:Op zondag 18 februari 2007 22:33 schreef RSie het volgende:
het is op dit moment wachten op een clash!
ze zitten nu nog allemaal veilig in hun eigen kampjes,.. maar er komt onweer vanavond,... ik weet het bijna zeker!!
Ik zei al eerder, dooie hoek?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt nu wel 3 tegen 3. Waar is Sylvia
Achter bij de redactie denk ikquote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
lijkt wel op brianquote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef RSie het volgende:
Erica gaat weer op luistervinkmodus???
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
Eens, alleen mensen die echt al jaren de pillen slikken hebben er recht op. Zo krijg je wel een goed beeld wie de nieuwe miljonair is met/zonder pil.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef agter het volgende:
En toch vind ik het raar dat in ieder geval Brian medicatie krijgt.
Zo kun je mensen wel 10 jaar in de kooi houden...gewoon platspuiten ;-)
Lijkt me dat DGK alleen goed zou werken als mensen zichzelf zijn, en dus zonder medicatie.
Eens?
Carnaval vieren in de snackbarquote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
"bij de buren" zei huub netquote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
She's giving some head.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
Eerst 'bewijsmateriaal' verzamelen (HiDiHo?)quote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
helemaal mee eens.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef agter het volgende:
En toch vind ik het raar dat in ieder geval Brian medicatie krijgt.
Zo kun je mensen wel 10 jaar in de kooi houden...gewoon platspuiten ;-)
Lijkt me dat DGK alleen goed zou werken als mensen zichzelf zijn, en dus zonder medicatie.
Eens?
De enige buren die ze hebben is de Golf-club.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef Charmian het volgende:
Syl is bij de buren (volgens Huub).
Shit, zo kut om t e kiezen tussen geluid.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef Charmian het volgende:
Syl is bij de buren (volgens Huub).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |