Yes pleasequote:Op zondag 18 februari 2007 22:29 schreef RSie het volgende:
Ik wordt bang voor Brian,.. terwijl ik veilig achter mijn computertje zit!
kijk die agressieve kop eens! zou me niks verbazen als hij straks woest briesend naar beneden stapt om ff verhaal te halen tegenover Bartje!
Ach ja die sukkel kan zelfs niet iets waar hij geen moeite hoeft te doen (snor laten staan voor het kanker fonds) Ik hoor het hem nog zeggen. "Ik doe er alles voor" Hoop dat ie niet denkt dat die ontplofte prak zuurkool op zijn hoofd een compensatie is. (Scheelt wel een paar uur kapper, en kunnen die 2 troela's weer langer in de kappersstoel zitten)quote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef ruby het volgende:
Bart vraagt aan Eric of hij z'n snor zou laten staan voor een goed doel.
Eric antwoordt dat hij dat zou doen als het zeker voor kanker zou zijn.
Proef ik iets sarcastisch richting Brainless?
Of arme Amoebe wordt doormidden getrokkenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:29 schreef RSie het volgende:
kijk die agressieve kop eens! zou me niks verbazen als hij straks woest briesend naar beneden stapt om ff verhaal te halen tegenover Bartje!
Laat maar komen. Een beetje actie zo tegen het eind van het weekend kan geen kwaad.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:29 schreef RSie het volgende:
Dus heeft Bart zijn zin.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:29 schreef RSie het volgende:
Hij noemt als zijn sterke punt dat hij uithoudingsvermogen heeft.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef Kaleddis het volgende:
Het is jammer dat Eric niet meer meeluisterd. Dit is dus duidelijk Brian z'n zwakke plek, zeg dat hij niets bereikt heeft hier.
Haha, mooie omschrijving.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja die sukkel kan zelfs niet iets waar hij geen moeite hoeft te doen (snor laten staan voor het kanker fonds) Ik hoor het hem nog zeggen. "Ik doe er alles voor" Hoop dat ie niet denkt dat die ontplofte prak zuurkool op zijn hoofd een compensatie is. (Scheelt wel een paar uur kapper, en kunnen die 2 troela's weer langer in de kappersstoel zitten)![]()
NEEE, geen pilletje nu, laat het op zijn natuurlijke beloop.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef nlboy het volgende:
Geef a.u.b. Brain geen pilletje, dan kan hij misschien eindelijk eruit.
Misschien kan ie alsnog z'n schaamhaar onder z'n lip vastlijmen ter compensatie.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat staan van je snor was voor Timor open air ofzo...daar doet oa Fedde le grand enzo aan mee..Brian heeft zijn snor afgeschoren voor hij naar de Zebra Lounge ging..misschien leuk om daar een paar mailtjes van te sturen met de foto die toen genomen is dat Brian zijn snor er afschreert
Mooie benaming hè, SCREAMSquote:Op zondag 18 februari 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Ik laat me toch weer verleiden , kut screams![]()
ijdele hoop, daar wachten we al de hele dag opquote:Op zondag 18 februari 2007 22:33 schreef RSie het volgende:
het is op dit moment wachten op een clash!
ze zitten nu nog allemaal veilig in hun eigen kampjes,.. maar er komt onweer vanavond,... ik weet het bijna zeker!!
Ik zei al eerder, dooie hoek?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt nu wel 3 tegen 3. Waar is Sylvia
Achter bij de redactie denk ikquote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
lijkt wel op brianquote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef RSie het volgende:
Erica gaat weer op luistervinkmodus???
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
Eens, alleen mensen die echt al jaren de pillen slikken hebben er recht op. Zo krijg je wel een goed beeld wie de nieuwe miljonair is met/zonder pil.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef agter het volgende:
En toch vind ik het raar dat in ieder geval Brian medicatie krijgt.
Zo kun je mensen wel 10 jaar in de kooi houden...gewoon platspuiten ;-)
Lijkt me dat DGK alleen goed zou werken als mensen zichzelf zijn, en dus zonder medicatie.
Eens?
Carnaval vieren in de snackbarquote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
"bij de buren" zei huub netquote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
She's giving some head.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef tipsch het volgende:
Waaaaar is Sylvia!?
Eerst 'bewijsmateriaal' verzamelen (HiDiHo?)quote:Op zondag 18 februari 2007 22:24 schreef crohntje het volgende:
We kunnen al die roddelbladen eens gaan bestoken met mailtjes
helemaal mee eens.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef agter het volgende:
En toch vind ik het raar dat in ieder geval Brian medicatie krijgt.
Zo kun je mensen wel 10 jaar in de kooi houden...gewoon platspuiten ;-)
Lijkt me dat DGK alleen goed zou werken als mensen zichzelf zijn, en dus zonder medicatie.
Eens?
De enige buren die ze hebben is de Golf-club.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef Charmian het volgende:
Syl is bij de buren (volgens Huub).
Shit, zo kut om t e kiezen tussen geluid.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:37 schreef Charmian het volgende:
Syl is bij de buren (volgens Huub).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |