Die mag mijn slang ook wel bezwerenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
Ben je aan het wandelen, kom je een BOA temmer tegen. Mag ik even voor de foto?![]()
[afbeelding] [afbeelding]
De lims niet hier en hier klikken.
Foutje bedankt.![]()
Arrive bezoek, en de deur uit.![]()
![]()
Niet zo brutaal he meisjequote:
Poetsnicht, anders kom je gewoon even meeten. Je broeder had tenminste nog de cojones om even man tot man met me te praten.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:27 schreef hicham het volgende:
Hallo jongens en meisjes
De meeters zijn nog niet terug, waar is m'n bwoewtje [afbeelding]
Vandaag de motor in 1 keer gestart zonder pijntjeDaarna heerlijk over de dijk getoerd, kenkerchill
Nu begrijp ik waarom pepijn altijd denkt dat ie hard gaat, als je een tijdje niet rijdt dan is het allemaal weer zo bijzonder en nieuw
Aan het einde van de dijk ff flink het gas open getrokken... kenkkeeerrrrr
![]()
Na 2 weken heb ik dat al zo gemist
![]()
![]()
De rest van de dijk maar als een malloot afgereden, als je eenmaal dat acceleratie en race gevoel heb dan is dat toeren ook niks meerVervolgens terug naar huis gechillerbombed en ff hapje en drankje genomen
Daarna naar het plaatselijke tankstation om de Bandit schoon te maken. Dammmzzz, WD-40 is echt een wondermiddel, blijf me erover verbazen
![]()
Ben na 2 uur nog niet klaar, uitlaatbochten + dember moeten nog flink gepoetsd worden. Plus hier en daar wat plekjes waar je niet zo goed bij kunt komen.. doe ik volgende week wel [afbeelding][afbeelding]
Motor schoonmaken is best chill [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke meeting was jij? De meeting waar ik was ging het over een hoop onzinquote:Op zondag 18 februari 2007 18:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
party-poobertwaar was je
we hadden belangrijke zaken te bespreken
quote:[..]
dat had ik gistervandaag was het een kouwe klauwe rit
![]()
![]()
![]()
Vooral na de snelwegrit op de terugweg
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Soukookniedoenmeteenkankerwoutinonsmidden![]()
Ben nog gestalked door een stel kankerwoutendieachtermeredenopdesnelweg. Rib-I had niks in te gaten tot ze in zijn uitlaatpijpen redenquote:![]()
Je was trouwens nog minder indrukwekkend dan normaal met je brilletje op![]()
Over zo'n ene snelweg gedoequote:Op zondag 18 februari 2007 19:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjeh ik wist niet meer wat serieus was en niet![]()
Hoe zijn Rib-i en die ene jongetje gereden?
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:12 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bazziek voor rijden, die zijn nog niet thuis![]()
Ik reed braaf achterop
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar ze pwnden toch achter ons aan de A12 op of zag ik dat verkeerd![]()
Maar bij het eerste pompstation er af. Rib-I's peerd had dorst. En wilde niet starten omdat een of andere onverlaat de killswitch had omgezet
Vond je het zo spannend met ons dat je de camera niet stil kon houden?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:21 schreef ikookhier het volgende:
full size foto's
[afbeelding]
Meet waar het wazig aan toe gaat![]()
[afbeelding]
Wat een mooie blauwe
[afbeelding]
Rib-i schiet vol van sentiment
Enne die mooie blauwe wordt volgens mij vaker gepoetst dan bereden. Kenker zeg wat was dat ding schoon en net
Het ziet er idd nogal kalig uit ja zo op de fotoquote:Op zondag 18 februari 2007 19:27 schreef hicham het volgende:
Wat doet die ZZR daar met MF sticker
Verders;
- Kale wout
- Brilsmurf General [afbeelding]
- OPM vergeten te censureren [afbeelding]
Rib-i cool as usual![]()
Bril heb ik hiervoor al genoemd.
OPM komt er wel overheen
Die ZZR was Rib-I's oude hok volledig opgeknapt.
Reden nu vrouwen op dus hard gaat ie toch niet meer
NOOOOooOOOooooOOooOoOooh!!!!1111!!! [/-XX-]quote:Heb je ook geen spiegels in je huis hangen of heeft het een andere reden?
Eensch!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:33 schreef -XX- het volgende:
Meer foto's!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:41 schreef -XX- het volgende:
Alleen bazzie cam!
Mij maakt het niks uit, reputatie kan toch niet meer achteruit gaanquote:Op zondag 18 februari 2007 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor de overige meeters niet nodig denk ik![]()
quote:
Een combinatie van parkinson en dwangmatige impulsenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:03 schreef BazzieK het volgende:
Vond je het zo spannend met ons dat je de camera niet stil kon houden?
Enne die mooie blauwe wordt volgens mij vaker gepoetst dan bereden. Kenker zeg wat was dat ding schoon en net![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Een combinatie van parkinson en dwangmatige impulsen![]()
Denk dat ze daar juist blij mee isquote:Op zondag 18 februari 2007 20:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ik heb medelijden met je vriendin, zal er raar aan toe gaan in de slaapkamer
DLSquote:Op zondag 18 februari 2007 20:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Denk dat ze daar juist blij mee is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Híj weer...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:03 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Je was trouwens nog minder indrukwekkend dan normaal met je brilletje op![]()
![]()
wil gewoon niet met me gezicht op i-net, simple as thatquote:Op zondag 18 februari 2007 20:03 schreef BazzieK het volgende:
Heb je ook geen spiegels in je huis hangen of heeft het een andere reden?
zijn niet zoveel gemaakt, was ook niet meer dan ff bakkiequote:Eensch!
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Híj weer...
De laatste die zo praatte ging aan de drank en sloeg zijn vriendin![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach so, maarja ik post nooit foto's dusja heb er geen last vanquote:Op zondag 18 februari 2007 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wil gewoon niet met me gezicht op i-net, simple as thatgaarne rekening mee houden in se foetjoer
quote:[..]
zijn niet zoveel gemaakt, was ook niet meer dan ff bakkiedoen. toch weer ff gezellig
was ff geleden ook
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:23 schreef Rib-i het volgende:
Thuis, foe yong hai besteld en al opgegeten![]()
portie à 7,50
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:22 schreef -XX- het volgende:
Wat is het toch een schatje he!![]()
Bas //Jiu Jitsu is tof en auw \ zegt:
ben ook moe joh, lig nu in mijn jip en janneke pyama in bedje na een dag motorrijden
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:22 schreef -XX- het volgende:
Wat is het toch een schatje he!![]()
Bas //Jiu Jitsu is tof en auw \ zegt:
ben ook moe joh, lig nu in mijn jip en janneke pyama in bedje na een dag motorrijden
NoOoOoHhhh!! zo geelquote:Op zondag 18 februari 2007 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wil gewoon niet met me gezicht op i-net, simple as thatgaarne rekening mee houden in se foetjoer
[..]
zijn niet zoveel gemaakt, was ook niet meer dan ff bakkiedoen. toch weer ff gezellig
was ff geleden ook
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Voor de mensen die zich niet een half uur geleden in mijn woonkamer bevonden:
Rib-I zat zichzelf te verraden door uit zijn hoofd de prijzen van shoarma schotels en chinese gerechten op te noemen zonder enige aarzeling of moeite![]()
-XX- zegt JAquote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal ik trouwens ook eens wat foto's en quote's van jou gaan posten
Neequote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal ik trouwens ook eens wat foto's en quote's van jou gaan posten
Jaaaaaa inderdaad, moet wel!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:28 schreef Gawaine het volgende:
hé een minimeetzijn er niet meer foto's
![]()
Jaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laatste paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bazzie, als jij er nou ff een verslagje bij post![]()
Ik zie er ook steeds debieler uitquote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laatste paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjehquote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laatste paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ixei al, is niet veelquote:Op zondag 18 februari 2007 20:33 schreef -XX- het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!Nice
![]()
Meer meer meer![]()
![]()
Alleen wp nog zonder geel!
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb maar 1 foto
Een warm brabants welkomstwoord:
[afbeelding]
We dachten nog we zeggen niks maar nu je er zelf over begintquote:Op zondag 18 februari 2007 20:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zie er ook steeds debieler uit![]()
![]()
nicequote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laatste paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo evilquote:Op zondag 18 februari 2007 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ixei al, is niet veel
en tjah, had hier een mooi gecenste van wp maar mocht niet posten![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:38 schreef BazzieK het volgende:
We dachten nog we zeggen niks maar nu je er zelf over begint![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb maar 1 foto
Een warm brabants welkomstwoord:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |