quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Heitinga
Maduro
Sneijder - Roger
Perez
Leo - Huntelaar - Babel
We hebben niks te verliezen, gewoon aanvallen!
maduro in de verdedigingquote:Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg;
Ogararu,Stam,Maduro;
Heitinga,Sneijder,Perez;
De Mul,Huntelaar,Babel,Leonardo.
![]()
ik dacht dat we t over AZ-Ajax haddenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:12 schreef twi het volgende:
Davids kan niet, knurftEn Gabri is geschorst.
Dan lach je eerst mijn opstelling uit, om vervolgens een bijna identieke opstelling neer te zettenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:22 schreef toma het volgende:
[..]
ik dacht dat we t over AZ-Ajax hadden
------Steek---------
Ogararu--Stam--Maduro
---------Heitinga----------
-----Roger---Sneijder---
----------Perez----------
De Mul---Huntelaar--Babel
zo dan
Pffffffffft...quote:19/2/2007 - Van Geel: Transfer nog mogelijk, Mauro beslist
In het At5-programma FC Godenzonen liet Martin van Geel weten dat een transfer van Mauro Rosales naar River Plate nog mogelijk is. 'Anderen zien het wellicht als een soap, maar wij zijn gewoon heel rustig gebleven', aldus Van Geel. River Plate heeft volgens de door het bericht verraste Van Geel uitstel gekregen van de Argentijnse bond en de financiering rondgekregen. Een en ander moet wel binnen enkele dagen rond zijn. De bal ligt nu bij Rosales.
Vorige week kon het niet meer, paar dagen later zou River Plate alsnog een uniek bod hebben uitgebracht, toen haakte River Plate toch maar weer af, Mauro zou 'gewoon' blijven en nu is er nog alles mogelijk...quote:
ik dacht dat we t over de opstelling tegen AZ haddenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan lach je eerst mijn opstelling uit, om vervolgens een bijna identieke opstelling neer te zetten
Als ze allebei op tijd fit zijn kunnen we daar nog winnenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Urby en Grygera worden klaargestoomt voor AZ.
Wat heb jij zoal bijgedragen afgelopen zondag dan? Net alsof 410 wel verplicht is om te supporten. Als je dit nu pikt gaat het van kwaad tot erger, bedank het bestuur dus maar dat ze 410 in die situatie drukken.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, daar hebben jullie het bestuur mee te pakken!
ultrasuidquote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:
Waar kan ik ookalweer de samenvatting van Ajax zien?
Ik ben die site weer kwijt
UltraSuidquote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:
Helemaal geen flikker, aangezien ik gewoon thuis zat. Alleen ik vind de (al dan niet bewuste) gedachte gewoon idioot. En met name het stukje wat ik quotte. Je gaat jezelf toch ook niet in je voet schieten zodat je thuis kunt blijven om de baas dwars te zitten in de drukste periode van 't jaar?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef devv05 het volgende:
Wat heb jij zoal bijgedragen afgelopen zondag dan? Net alsof 410 wel verplicht is om te supporten. Als je dit nu pikt gaat het van kwaad tot erger, bedank het bestuur dus maar dat ze 410 in die situatie drukken.
ik ben benieuwd of dat gaat lukken, aangezien opdam en mendes da silva er niet bij zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Urby en Grygera worden klaargestoomt voor AZ.
ultrasuid.nl of .comquote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |