abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46454042
Jongens er is nog niks verloren.

Als PSV volgende week verliest en wij winnen hebben we het gewoon weer in eigen hand, zo simpel is het.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 19 februari 2007 @ 12:34:07 #102
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46454121
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef koningdavid het volgende:

Als PSV volgende week verliest en wij winnen hebben we het gewoon weer in eigen hand, zo simpel is het.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 19 februari 2007 @ 12:35:25 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46454152
quote:

Ja, dhuuuh .

Alleen in deze vorm moeten we vrezen niet met 10-0 van twente klop te krijgen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46454195
Ajax gaat echt niet met dezelfde instelling als gisteren het veld op tegen Werder, AZ en Twente. Tegen Excelsior denkt de helft van het team dat ze een lekker rustig middagje krijgen en met 5-0 winst de bus in gaan. Ze kunnen in al hun zelf verzonnen superioriteit gewoon niet omgaan met mindere tegenstanders. In dat opzicht zullen ze het ook wel nooit leren. Het kost ze niet alleen elk seizoen punten in de competitie, maar dit jaar zelfs Champions League omdat ze het 'lachertje' Kopenhagen wel even zouden oprollen. Allemaal misplaatste arrogantie.

Maar ze weten echt wel dat ze tegen AZ en Werder niet zullen wegkomen met zomeravondvoetbal, dus dan zullen ze dat ook niet gaan spelen. Dat komt wel weer, gok ik, tegen Heracles of RKC.
Woo-loo-loo!
pi_46454518
quote:

Geloof jij in sprookjes? Ik niet iig. Psv verliest ten eerste niet van Groningen en ten tweede zie ik dit Ajax echt niet bij AZ winnen. Laat staan in Eindhoven of in Enschede.

Psv wordt kampioen. Wederom.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46454591
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:50 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Geloof jij in sprookjes?
Ik zeg niet dat ik verwacht dat het ook gaat gebeuren. Ik geef alleen maar aan dat het Kampioenschap nog niet verspeeld is. Had iemand verwacht dat PSV 7 punten zou verspelen tegen Roda, AZ en Sparta? Nee toch?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  maandag 19 februari 2007 @ 12:55:52 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46454638
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik verwacht dat het ook gaat gebeuren. Ik geef alleen maar aan dat het Kampioenschap nog niet verspeeld is. Had iemand verwacht dat PSV 7 punten zou verspelen tegen Roda, AZ en Sparta? Nee toch?
nee, en het leek ook wel wat beter te gaan met Ajax, maar het is nu echt weer zo slecht...
Get woke, go broke!
  maandag 19 februari 2007 @ 12:56:00 #108
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46454642
Als je het positief wilt bekijken zouden we sowieso 2 wedstrijden moeten winnen want psv heeft een veel beter doelsaldo.
Jawel, je keek.
pi_46454669
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Net zo min dat ik had verwacht dat Ajax kansloos bij Sparta zou verliezen, dat Ajax een 2-0 ruststand bij Vitesse uit handen zou geven, en een wanprestatie thuis tegen Excelsior zou afleveren.

Een Ajax met zo'n mentaliteit zal nimmer kampioen worden.
Porcupine Tee - Normal
pi_46454911
quote:

En als we gisteren hadden gewonnen was het nog wat makkelijker geweest .
Secrets never die. Only people.
pi_46455246
21 Juli GAE - Ajax .
pi_46455418
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:21 schreef PizzaSalami het volgende:
21 Juli GAE - Ajax .
Leuk wedstrijdje.
pi_46455777
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:50 schreef StarGazer het volgende:

. Psv verliest ten eerste niet van Groningen
Ow nee.........................
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46455791
Ten Cate reageerde wel een beetje lauwtjes overigens vond ik. Deed me denken aan Koeman die bij ons na de nederlaag tegen Roda een zelfde reactie gaf.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46455910
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ten Cate reageerde wel een beetje lauwtjes overigens vond ik. Deed me denken aan Koeman die bij ons na de nederlaag tegen Roda een zelfde reactie gaf.
Ja, Ten Cate vond voor de winterstop dat hij wel eens te kritisch is geweest. Sindsdien heb ik hem niet meer echt kritisch gehoord, bij verlies was hij vooral gelaten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 19 februari 2007 @ 14:03:09 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46456429
Ten Cate begint langzaam krediet te verliezen en houdt wijselijk z'n mond.
pi_46461505
Maarrrr Edje heeft iig gescoord.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_46461708
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef twi het volgende:
Ten Cate begint langzaam krediet te verliezen en houdt wijselijk z'n mond.
Mijn vader roept al het hele jaar dat ze Ten Cate moeten ontslaan en ik word het steeds meer met hem eens.
lollig
  maandag 19 februari 2007 @ 16:59:25 #119
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46461736
ik ga geen kaart halen voor donderdag. Ga wel ergens lam zijn ofzo.
pi_46461754
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Mijn vader roept al het hele jaar dat ze Ten Cate moeten ontslaan en ik word het steeds meer met hem eens.
Hier hetzelfde
Houd van een lijntje.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:02:04 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46461821
Ik weet het allemaal niet meer hoor. We kunnen nou wel weer HtC gaat ontslaan, maar ligt het wel aan hem?

OK, hij wisselt wat vaag soms, en stelt soms wat vaag op. Maar komop zeg, de opstelling van Zondag moet toch ruim in staat zijn om van Excelsior te kunnen winnen??
Get woke, go broke!
pi_46462031
Jullie willen echt dat Ten Cate ontslagen wordt? Gebaseerd op wat? Dat hij een Huntelaar uit vorm een paar wedstrijden niet heeft opgesteld? Dat hij Sneijder vaak boven Perez prefereert?

Nee, Ten Cate ontslaan is de oplossing jonens, dan gaat het opeens goedkomen met Ajax hoor.
pi_46462048
Ik geef Henk tot het einde van het jaar de kans om de ploeg beter te laten voetballen.
Dan heeft hij een heel jaar gehad om eraan te sleutelen en als het dan niet loopt is het zijn schuld.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_46462068
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hier ook
  maandag 19 februari 2007 @ 17:10:21 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46462079
Het is zo makkelijk. Maar hij heeft opzich de juiste mensen gehaald.

Die lamballen vertikken het gewoon om te werken, klaar.
Get woke, go broke!
  maandag 19 februari 2007 @ 17:11:32 #126
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46462110
dom gezeik dat je htc zou moeten ontslaan, sowieso dom 80% van dat Ajax publiek. Merkte je gisteren duidelijk weer.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:12:54 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46462160
Idd, hij doet soms ook wel eens vage dingen hoor, maar wie niet?

De opstelling van gisteren was prima, en zowel Davids als KJH scoren. Wat wil je nog meer?

Dat die eikels achterin eens wakker blijven om mee te beginnen! .
Get woke, go broke!
  maandag 19 februari 2007 @ 17:13:39 #128
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46462182
Olaf anaal laten verkrachten?
  maandag 19 februari 2007 @ 17:14:43 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46462220
Goed plan... maar heitinga ging nou ook niet echt vrij uit .
Get woke, go broke!
pi_46462226
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef PLAE@ het volgende:

ik ga geen kaart halen voor donderdag. Ga wel ergens lam zijn ofzo.
Toll.
pi_46462309
Het is hetzelfde liedje als vorig jaar. Zodra er blessures en schorsingen zijn, is er dom puntverlies. Kon Blind weinig aan doen, kan Ten Cate weinig aan doen.
pi_46462318
Ja laten we vooral de trend van de laatste 10 jaar doorzetten en de trainer meteen ontslaan

Alleen door een trainer en het bestuur de kans en de tijd te geven om aan Ajax te werken kan Ajax terugkeren naar de top. Een nieuwe trainer heeft geen enkele zin!

Olsen heeft het niet gered ( nog steeds een zwarte bladzijde in de geschiedenis van Ajax hoe ze met die man zijn omgegaan) , Wouters niet, Adriaanse ook niet, Koeman niet en Blind niet.

De supporters zouden Henk ten Cate moeten blijven steunen en dan aan het einde van volgend seizoen pas definitief evalueren!
Porcupine Tee - Normal
pi_46462352
tvp
pi_46462463
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:17 schreef StarGazer het volgende:
Ja laten we vooral de trend van de laatste 10 jaar doorzetten en de trainer meteen ontslaan

Alleen door een trainer en het bestuur de kans en de tijd te geven om aan Ajax te werken kan Ajax terugkeren naar de top. Een nieuwe trainer heeft geen enkele zin!

Olsen heeft het niet gered ( nog steeds een zwarte bladzijde in de geschiedenis van Ajax hoe ze met die man zijn omgegaan) , Wouters niet, Adriaanse ook niet, Koeman niet en Blind niet.

De supporters zouden Henk ten Cate moeten blijven steunen en dan aan het einde van volgend seizoen pas definitief evalueren!
100% mee eens.
Ten Cate heeft al heel veel progressie geboekt. We staan nu veel hoger dan vorig jaar. Het enige wat nog ontbeert is dat Huntelaar niet zo succesvol is als afgelopen jaar maar dat is meer een induviduel probleem dan een collectief probleem. Totaal nutteloos om hem nu te ontslaan. Als we volgend jaar niet kampioen worden of iig niet tot het laatste moment mee doen om het kampioenschap en als er geen progressie wordt geboekt vergeleken met dit jaar; Dan pas mogen er van mij maatregelen getroffen worden.

amen
pi_46462756
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:17 schreef StarGazer het volgende:

Precies hoe ik erover denk!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_46462914
Wat een domme reacties van mensen die Ten Cate nu al willen ontslaan.

Ben het 100% eens met StarGazer en Toma. Eind volgend seizoen, laten we dan maar is kijken of er nog potentie inzit
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_46463516
Het home is toch open donderdag, of niet?
  maandag 19 februari 2007 @ 18:06:56 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46463767
Ik zeg niet dat Ten Cate ontslagen moet worden, maar hij doet 't gewoon niet goed. Die progressie zie ik amper. Ik zie zelfs achteruitgang qua gekozen tactiek.

Europees scoren de prestaties een hele dikke onvoldoende.
Nationaal scoren de prestaties een kleine onvoldoende.

Ten Cate mag blijven zitten, ik mag z'n presentatie naar buiten, maar al dat gelul dat dit jaar beter is dan vorig jaar, dat is gewoon helemaal niet zo. Uiteindelijk speelden we vorig jaar CL en wonnen we de playoffs en de beker. Nu liggen we er zo goed als uit in de UEFA Cup en ik zie ons ook niet 1-2-3 die playoffs winnen.

Ten Cate krijgt pas mijn echte steun wanneer hij Huntelaar weer aan het scoren krijgt, Sneijder kan bepraten tot nog een jaar Ajax en minstens winst playoffs en CL kwalificatie.
pi_46463817
quote:
Op maandag 19 februari 2007 01:15 schreef twi het volgende:

[..]

Waarom, wat schiet je er mee op?
Signaal afgeven, het is de enige manier. Verder is het bestuur toch onaantastbaar en bij alle echte acties wat je doet maak je het alleen maar erger. Verder is die straf natuurlijk dikke onzin voor een doekje dat gewoon elk jaar bij fnoord/ado/utrecht hangt en gewoon van een of enkele individuen was. Allemaal opgeblazen door de media.

Bovendien hadden gewoon weinig mensen de behoefte om zich zondag uit te sloven voor een kut bestuur dat toch niks om de eigen supporters geeft. Jammer voor de spelers, maar de goeden moeten onder de kwaden lijden. Is bij ons ook zo, toch?
  maandag 19 februari 2007 @ 18:14:12 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46463950
Je slooft je ook niet uit voor het bestuur, je slooft je uit voor de spelers alleen. Alsof het bestuur er wakker van zal liggen dat er niet gezongen wordt. Die zijn al lang al blij dat er dit keer geen enkel onbesproken woord is gevallen, voor hun part gaat dit nog 10 seizoenen door.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2007 @ 18:16:34 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46464016
PLayoffs winnen en de beker dan is het seizoen gered, volgend jaar kampioen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46464135
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:14 schreef twi het volgende:
Je slooft je ook niet uit voor het bestuur, je slooft je uit voor de spelers alleen. Alsof het bestuur er wakker van zal liggen dat er niet gezongen wordt. Die zijn al lang al blij dat er dit keer geen enkel onbesproken woord is gevallen, voor hun part gaat dit nog 10 seizoenen door.
Er werd gewoon niet gezongen omdat niemand er zin in had, was geen actie ofzo. Verder had het wellicht nog 3-2 kunnen worden als het publiek erachter ging staan, nu verlies je twee punten. Dus daar heb je het bestuur wel mee hoor. Maar ik geloof dat 410 vanavond met een statement komt nog. Hoop niet dat ze het erbij laten zitten, dat zou pas een overwinning voor het bestuur zijn.
pi_46464145
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:16 schreef borisz het volgende:
PLayoffs winnen en de beker dan is het seizoen gered, volgend jaar kampioen
Deja-vu...
  maandag 19 februari 2007 @ 18:26:18 #144
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46464256
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:21 schreef devv05 het volgende:
Verder had het wellicht nog 3-2 kunnen worden als het publiek erachter ging staan, nu verlies je twee punten. Dus daar heb je het bestuur wel mee hoor.
Nou inderdaad zeg, daar hebben jullie het bestuur mee te pakken!
pi_46464630
Ten Cate ontslaan . De Grap.
pi_46464784
ander onderwerp
pi_46464823
Oke nieuw onderwerp: Ton Ojers.
lollig
pi_46464833
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:45 schreef toma het volgende:
ander onderwerp

Welke spelers mogen er donderdag WEL meedoen?
pi_46465119
Ik zeg:

Babel----Huntelaar-----De Mul
------------Sneijder-------------
-----Perez----------------------
-----------Heitinga-------------
?-----Stam----Roger----Ogararu

Linksback is een moeilijke, is Vermaelen/Grygera of Emanuelson al terug?
pi_46465139
alledrie niet.
pi_46465156
Donderdag gewoon vol op de aanval.

Babel / Leo, Huntelaar, De Mul, Perez en Sneijder allemaal opstellen.
  maandag 19 februari 2007 @ 18:58:18 #152
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_46465257
Stekelenburg

Ogararu - Stam - Van Der Wiel - Roger

Anita - Heitinga - Sneijder

Babel - Huntelaar - Perez

Zo zou ik spelen
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_46465290
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Heitinga
Maduro
Sneijder - Roger
Perez
Leo - Huntelaar - Babel

We hebben niks te verliezen, gewoon aanvallen!
pi_46465372
Stekelenburg;
Ogararu,Stam,Maduro;
Heitinga,Sneijder,Perez;
De Mul,Huntelaar,Babel,Leonardo.

pi_46465420
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Heitinga
Maduro
Sneijder - Roger
Perez
Leo - Huntelaar - Babel

We hebben niks te verliezen, gewoon aanvallen!
pi_46465537
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg;
Ogararu,Stam,Maduro;
Heitinga,Sneijder,Perez;
De Mul,Huntelaar,Babel,Leonardo.

maduro in de verdediging

------Steek---------
Ogararu--Stam--Heitinga
---------Davids----------
-----Gabri---Sneijder---
----------Perez----------
De Mul---Huntelaar--Babel
  maandag 19 februari 2007 @ 19:12:14 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46465774
Davids kan niet, knurft En Gabri is geschorst.
pi_46466253
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:12 schreef twi het volgende:
Davids kan niet, knurft En Gabri is geschorst.
ik dacht dat we t over AZ-Ajax hadden

------Steek---------
Ogararu--Stam--Maduro
---------Heitinga----------
-----Roger---Sneijder---

zo dan
pi_46466359
ik vind trouwens dat Stekelenburg de laatste tijd slecht staat te keepen. Eerste goal van Werde was een blunder van 'm en gister zat ie er ook niet overtuigend bij.
  maandag 19 februari 2007 @ 19:25:42 #160
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_46466380
En dan gewoon 4-0 winnen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46466481
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:22 schreef toma het volgende:

[..]

ik dacht dat we t over AZ-Ajax hadden

------Steek---------
Ogararu--Stam--Maduro
---------Heitinga----------
-----Roger---Sneijder---

zo dan
Dan lach je eerst mijn opstelling uit, om vervolgens een bijna identieke opstelling neer te zetten
pi_46466525
quote:
19/2/2007 - Van Geel: Transfer nog mogelijk, Mauro beslist

In het At5-programma FC Godenzonen liet Martin van Geel weten dat een transfer van Mauro Rosales naar River Plate nog mogelijk is. 'Anderen zien het wellicht als een soap, maar wij zijn gewoon heel rustig gebleven', aldus Van Geel. River Plate heeft volgens de door het bericht verraste Van Geel uitstel gekregen van de Argentijnse bond en de financiering rondgekregen. Een en ander moet wel binnen enkele dagen rond zijn. De bal ligt nu bij Rosales.
Pffffffffft...
  maandag 19 februari 2007 @ 19:29:12 #163
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_46466546
Rosales wellicht toch nog naar River Plate volgens MVG. Indien ze binnen 2 dagen geld op de rekening van Ajax storten.

Urby en Grygera worden klaargestoomt voor AZ.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_46467189
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:28 schreef Radegast het volgende:

[..]

Pffffffffft...
Vorige week kon het niet meer, paar dagen later zou River Plate alsnog een uniek bod hebben uitgebracht, toen haakte River Plate toch maar weer af, Mauro zou 'gewoon' blijven en nu is er nog alles mogelijk...

Donderdag niet komen opdagen, óf Jong Ajax of de A1 opstellen.
pi_46467199
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dan lach je eerst mijn opstelling uit, om vervolgens een bijna identieke opstelling neer te zetten
ik dacht dat we t over de opstelling tegen AZ hadden
maar dan was die van jou zo slecht nog niet hoor
pi_46467415
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef dantes_inferno86 het volgende:

Als ze allebei op tijd fit zijn kunnen we daar nog winnen
pi_46467573
Waar kan ik ookalweer de samenvatting van Ajax zien?

Ik ben die site weer kwijt
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46467589
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:26 schreef twi het volgende:

[..]

Nou inderdaad zeg, daar hebben jullie het bestuur mee te pakken!
Wat heb jij zoal bijgedragen afgelopen zondag dan? Net alsof 410 wel verplicht is om te supporten. Als je dit nu pikt gaat het van kwaad tot erger, bedank het bestuur dus maar dat ze 410 in die situatie drukken.
  maandag 19 februari 2007 @ 19:51:45 #169
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46467632
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:

ultrasuid
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_46467647
quote:

UltraSuid
  maandag 19 februari 2007 @ 20:06:01 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46468296
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef devv05 het volgende:
Wat heb jij zoal bijgedragen afgelopen zondag dan? Net alsof 410 wel verplicht is om te supporten. Als je dit nu pikt gaat het van kwaad tot erger, bedank het bestuur dus maar dat ze 410 in die situatie drukken.
Helemaal geen flikker, aangezien ik gewoon thuis zat. Alleen ik vind de (al dan niet bewuste) gedachte gewoon idioot. En met name het stukje wat ik quotte. Je gaat jezelf toch ook niet in je voet schieten zodat je thuis kunt blijven om de baas dwars te zitten in de drukste periode van 't jaar?
pi_46468659
Maar je stopt wel met werken als ie opeens je loon inhoudt en je de auto van de zaak in moet leveren omdat iemand anders op de afdeling een laptop gejat heeft.
  maandag 19 februari 2007 @ 20:16:26 #173
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46468852
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef dantes_inferno86 het volgende:

ik ben benieuwd of dat gaat lukken, aangezien opdam en mendes da silva er niet bij zijn
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 19 februari 2007 @ 20:16:37 #174
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46468868
Het gaat erom dat je jezelf ermee benadeeld, aangezien we er allemaal zijn om Ajax al dan niet met mooi spel te zien winnen. Dan vraag ik me af, wat is er nu belangrijker? De pikkies van een groep supporters die een paar wedstrijden geen zakcentje krijgen, of een kampioenschap? Ik denk dat 99% van de Ajacieden het laatste een heel stuk belangrijker vinden.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 05:12:32 #175
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46481018
quote:

ultrasuid.nl of .com
  dinsdag 20 februari 2007 @ 05:33:48 #176
168287 HARDCORE-HOOLIGANS
NOBODY LIKES US , WE DONT CARE
pi_46481041
wat een (k)neuzenkermis
pi_46481409
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:16 schreef twi het volgende:
Het gaat erom dat je jezelf ermee benadeeld, aangezien we er allemaal zijn om Ajax al dan niet met mooi spel te zien winnen. Dan vraag ik me af, wat is er nu belangrijker? De pikkies van een groep supporters die een paar wedstrijden geen zakcentje krijgen, of een kampioenschap? Ik denk dat 99% van de Ajacieden het laatste een heel stuk belangrijker vinden.
Hij heeft natuurlijk een punt, dat als 410 niet support er geen enkele sfeer in het stadion is. Dat verteld wat mij betreft het hele verhaal....
Ajax!!
pi_46481415
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:16 schreef Houniet het volgende:

[..]

ik ben benieuwd of dat gaat lukken, aangezien opdam en mendes da silva er niet bij zijn
Dat obdam er niet bij is, vind ik jammer.
pi_46481574
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:16 schreef twi het volgende:
En dus? Moet je alles maar pikken?
  dinsdag 20 februari 2007 @ 09:15:22 #180
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46481958
quote:
Ook Rosales wil transfer naar River Plate toch afronden

Ajax en River Plate zijn al tot een akkoord gekomen zoals Van Geel beevstigde. Hij liet het verder over aan Rosales zelf. De aanvaller liet vannacht tegenover Argentijnse media weten dat hij de transfer zelf ook wil afronden, ondanks dat hij eerder liet weten dat het voor hem einde discussie was. Rosales heeft al een principe-akkoord met de Argentijnse club en wacht op afronding van de details. Hij zou dan op donderdag of vrijdag naar Argentinie kunnen afreizen.

Volgens Argentijnse media betaalt River Plate uiteindelijk 1,8 miljoen euro voor de aanvaller.
pi_46482048
nou, afronden die zaak
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 20 februari 2007 @ 09:24:54 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46482087
Idd, en die 1,8 miljoen als extra premie inzetten om Donderdag de 4-0 te maken .
Get woke, go broke!
pi_46482441
Elke keer als ik dit topic open staat er een bericht over Rosales en River Plate.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:50:56 #184
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46485239
Wat een stilte wat een stilte knulletjes!

Donderdag Bremen, Zondag AZ.

Genoeg te discussieren
pi_46485302
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef PyTh het volgende:

Genoeg te discussieren
Sommige mensen moeten werken enzo
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:06:11 #186
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46485638
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:53 schreef Terrorbita het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten werken enzo
Sure
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:09:04 #187
131729 jna
pi_46485734
quote:

Genoeg te discussieren
Ik wou net zeggen, het is hier nog nooit zo rustig geweest.

Iedereen zal wel een ban hebben
Jawel, je keek.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:10:59 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46485783
Het is kut, het moet beter. Meer is er niet over te zeggen .
Get woke, go broke!
pi_46485893
quote:

Genoeg te discussieren
Bremen = kansloze missie.

AZ uit = waarschijnlijk ook kansloze missie.

Tevreden?
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:17:26 #190
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46485944
Az uit ben je nooit kansloos. In theorie zelfs tegen Bremen niet, maar daar heb ik geen vertrouwen meer in. Maar om nu al bij voorbaat te zeggen dat we tegen az kansloos zijn
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:19:59 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46486008
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:17 schreef Riro het volgende:
Az uit ben je nooit kansloos. In theorie zelfs tegen Bremen niet, maar daar heb ik geen vertrouwen meer in. Maar om nu al bij voorbaat te zeggen dat we tegen az kansloos zijn
het is natuurlijk elke week weer anders, maar komop, al spelen ze 2 keer zo "goed" als Zondag gaat het nog een slachtpartij worden..
Get woke, go broke!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:22:13 #192
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46486062
Ach, met Ajax weet je het nooit. Voor hetzelfde geld choked AZ weer, simpelweg omdat ze niet 2 wedstrijden per week kunnen spelen en geeft Ajax wat extra gas en winnen we daar gewoon. AZ is nou ook niet zo'n bijzondere ploeg hoor.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:23:59 #193
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46486104
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het is natuurlijk elke week weer anders, maar komop, al spelen ze 2 keer zo "goed" als Zondag gaat het nog een slachtpartij worden..
Az heeft het nooit makkelijk tegen Ajax, het is een wedstrijd op zich. En zondag was niet goed, Bremen was gewoon te verwachten dat het niet zou lukken. Dan wordt er gelijk weer zo negatief naar westrijden als az gekeken, beetje optimisme mag ook wel.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:25:16 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46486128
Pas als Ajax donderdag een beetje resultaat laat zien (4-0 redden ze niet, maar geef ons tijdens de wedstrijd iig beetje hoop) kan ik weer positief kijken.

Na de laatste paar wedstrijden zie ik weinig reden tot hoop hoor. het loopt voor geen meter.
Get woke, go broke!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:33:03 #195
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46486306
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:23 schreef Riro het volgende:
Az heeft het nooit makkelijk tegen Ajax, het is een wedstrijd op zich.
't Is fuckin' AZ hoor, als we dat al een wedstrijd op zich gaan noemen dan was dat 't tegen Excelsior ook. Laat zo'n cliche nou maar voor de echte klassiekers, niet voor omhooggevallen part-time wannabe-clubjes.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:34:06 #196
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46486337
Tsja, hoop dat ze donderdag wat laten zien inderdaad. Maar aan de andere kant denk ik niet dat die wedstrijd en de inzet te vergelijken is met die tegen az.
pi_46486349
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:14 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Bremen = kansloze missie.

AZ uit = waarschijnlijk ook kansloze missie.

Tevreden?
Wat een onzin dat AZ een kansloze missie is
pi_46486368
quote:
AZ heeft zijn vizier gericht op Klaas-Jan Huntelaar. De spits van Ajax staat bovenaan het verlanglijstje van voorzitter Dirk Scheringa, die hoopt dat negen miljoen volstaat om de international los te weken.
Daarmee geeft AZ een vervolg aan de eerder uitgesproken ambitie om topspelers van andere Nederlandse topclubs over te nemen. Ajax liet daarop al weten enkel te willen praten over spelers die normaliter tot de zogenaamde b-categorie behoren.

Volgens Sportweek richt AZ zich daarbij op Huntelaar, die sinds enkele weken niet meer zeker is van zijn basisplaats. Volgens het weekblad zouden de Alkmaarders negen miljoen euro over hebben voor de spits uit Drempt.
Bron. voetbalprimeur.nl

dit is best grappig..
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:35:52 #199
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46486373
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:33 schreef twi het volgende:

[..]

't Is fuckin' AZ hoor, als we dat al een wedstrijd op zich gaan noemen dan was dat 't tegen Excelsior ook. Laat zo'n cliche nou maar voor de echte klassiekers, niet voor omhooggevallen part-time wannabe-clubjes.
Iedere wedstrijd is een wedstrijd op zich en dat heb je dus inderdaad ook tegen excelsior gezien. Je kan niet zeggen dat we van excelsior gaan winnen omdat we van feyenoord gewonnen hebben en dus kan je ook niet zeggen dat we tegen az kansloos zijn omdat we tegen excelsior kut spelen.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:36:23 #200
131729 jna
pi_46486384

Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')