quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Jongens er is nog niks verloren.
Als PSV volgende week verliest en wij winnen hebben we het gewoon weer in eigen hand, zo simpel is het.
Ja, dhuuuhquote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Als PSV volgende week verliest en wij winnen hebben we het gewoon weer in eigen hand, zo simpel is het.
Geloof jij in sprookjes? Ik niet iig. Psv verliest ten eerste niet van Groningen en ten tweede zie ik dit Ajax echt niet bij AZ winnen. Laat staan in Eindhoven of in Enschede.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik zeg niet dat ik verwacht dat het ook gaat gebeuren. Ik geef alleen maar aan dat het Kampioenschap nog niet verspeeld is. Had iemand verwacht dat PSV 7 punten zou verspelen tegen Roda, AZ en Sparta? Nee toch?quote:
nee, en het leek ook wel wat beter te gaan met Ajax, maar het is nu echt weer zo slecht...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik verwacht dat het ook gaat gebeuren. Ik geef alleen maar aan dat het Kampioenschap nog niet verspeeld is. Had iemand verwacht dat PSV 7 punten zou verspelen tegen Roda, AZ en Sparta? Nee toch?
Net zo min dat ik had verwacht dat Ajax kansloos bij Sparta zou verliezen, dat Ajax een 2-0 ruststand bij Vitesse uit handen zou geven, en een wanprestatie thuis tegen Excelsior zou afleveren.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik verwacht dat het ook gaat gebeuren. Ik geef alleen maar aan dat het Kampioenschap nog niet verspeeld is. Had iemand verwacht dat PSV 7 punten zou verspelen tegen Roda, AZ en Sparta? Nee toch?
En als we gisteren hadden gewonnen was het nog wat makkelijker geweestquote:Op maandag 19 februari 2007 12:31 schreef koningdavid het volgende:
Ow nee.........................quote:Op maandag 19 februari 2007 12:50 schreef StarGazer het volgende:
. Psv verliest ten eerste niet van Groningen
Ja, Ten Cate vond voor de winterstop dat hij wel eens te kritisch is geweest. Sindsdien heb ik hem niet meer echt kritisch gehoord, bij verlies was hij vooral gelaten.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ten Cate reageerde wel een beetje lauwtjes overigens vond ik. Deed me denken aan Koeman die bij ons na de nederlaag tegen Roda een zelfde reactie gaf.
Mijn vader roept al het hele jaar dat ze Ten Cate moeten ontslaan en ik word het steeds meer met hem eens.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef twi het volgende:
Ten Cate begint langzaam krediet te verliezen en houdt wijselijk z'n mond.
Hier hetzelfdequote:Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mijn vader roept al het hele jaar dat ze Ten Cate moeten ontslaan en ik word het steeds meer met hem eens.
Hier ookquote:Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mijn vader roept al het hele jaar dat ze Ten Cate moeten ontslaan en ik word het steeds meer met hem eens.
Toll.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:59 schreef PLAE@ het volgende:
ik ga geen kaart halen voor donderdag. Ga wel ergens lam zijn ofzo.
100% mee eens.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:17 schreef StarGazer het volgende:
Ja laten we vooral de trend van de laatste 10 jaar doorzetten en de trainer meteen ontslaan
Alleen door een trainer en het bestuur de kans en de tijd te geven om aan Ajax te werken kan Ajax terugkeren naar de top. Een nieuwe trainer heeft geen enkele zin!
Olsen heeft het niet gered ( nog steeds een zwarte bladzijde in de geschiedenis van Ajax hoe ze met die man zijn omgegaan) , Wouters niet, Adriaanse ook niet, Koeman niet en Blind niet.
De supporters zouden Henk ten Cate moeten blijven steunen en dan aan het einde van volgend seizoen pas definitief evalueren!
Precies hoe ik erover denk!quote:Op maandag 19 februari 2007 17:17 schreef StarGazer het volgende:
Ja laten we vooral de trend van de laatste 10 jaar doorzetten en de trainer meteen ontslaan
Alleen door een trainer en het bestuur de kans en de tijd te geven om aan Ajax te werken kan Ajax terugkeren naar de top. Een nieuwe trainer heeft geen enkele zin!
Olsen heeft het niet gered ( nog steeds een zwarte bladzijde in de geschiedenis van Ajax hoe ze met die man zijn omgegaan) , Wouters niet, Adriaanse ook niet, Koeman niet en Blind niet.
De supporters zouden Henk ten Cate moeten blijven steunen en dan aan het einde van volgend seizoen pas definitief evalueren!
Signaal afgeven, het is de enige manier. Verder is het bestuur toch onaantastbaar en bij alle echte acties wat je doet maak je het alleen maar erger. Verder is die straf natuurlijk dikke onzin voor een doekje dat gewoon elk jaar bij fnoord/ado/utrecht hangt en gewoon van een of enkele individuen was. Allemaal opgeblazen door de media.quote:
Er werd gewoon niet gezongen omdat niemand er zin in had, was geen actie ofzo. Verder had het wellicht nog 3-2 kunnen worden als het publiek erachter ging staan, nu verlies je twee punten. Dus daar heb je het bestuur wel mee hoor. Maar ik geloof dat 410 vanavond met een statement komt nog. Hoop niet dat ze het erbij laten zitten, dat zou pas een overwinning voor het bestuur zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:14 schreef twi het volgende:
Je slooft je ook niet uit voor het bestuur, je slooft je uit voor de spelers alleen. Alsof het bestuur er wakker van zal liggen dat er niet gezongen wordt. Die zijn al lang al blij dat er dit keer geen enkel onbesproken woord is gevallen, voor hun part gaat dit nog 10 seizoenen door.
Deja-vu...quote:Op maandag 19 februari 2007 18:16 schreef borisz het volgende:
PLayoffs winnen en de beker dan is het seizoen gered, volgend jaar kampioen![]()
Nou inderdaad zeg, daar hebben jullie het bestuur mee te pakken!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:21 schreef devv05 het volgende:
Verder had het wellicht nog 3-2 kunnen worden als het publiek erachter ging staan, nu verlies je twee punten. Dus daar heb je het bestuur wel mee hoor.
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Heitinga
Maduro
Sneijder - Roger
Perez
Leo - Huntelaar - Babel
We hebben niks te verliezen, gewoon aanvallen!
maduro in de verdedigingquote:Op maandag 19 februari 2007 19:01 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg;
Ogararu,Stam,Maduro;
Heitinga,Sneijder,Perez;
De Mul,Huntelaar,Babel,Leonardo.
![]()
ik dacht dat we t over AZ-Ajax haddenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:12 schreef twi het volgende:
Davids kan niet, knurftEn Gabri is geschorst.
Dan lach je eerst mijn opstelling uit, om vervolgens een bijna identieke opstelling neer te zettenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:22 schreef toma het volgende:
[..]
ik dacht dat we t over AZ-Ajax hadden
------Steek---------
Ogararu--Stam--Maduro
---------Heitinga----------
-----Roger---Sneijder---
----------Perez----------
De Mul---Huntelaar--Babel
zo dan
Pffffffffft...quote:19/2/2007 - Van Geel: Transfer nog mogelijk, Mauro beslist
In het At5-programma FC Godenzonen liet Martin van Geel weten dat een transfer van Mauro Rosales naar River Plate nog mogelijk is. 'Anderen zien het wellicht als een soap, maar wij zijn gewoon heel rustig gebleven', aldus Van Geel. River Plate heeft volgens de door het bericht verraste Van Geel uitstel gekregen van de Argentijnse bond en de financiering rondgekregen. Een en ander moet wel binnen enkele dagen rond zijn. De bal ligt nu bij Rosales.
Vorige week kon het niet meer, paar dagen later zou River Plate alsnog een uniek bod hebben uitgebracht, toen haakte River Plate toch maar weer af, Mauro zou 'gewoon' blijven en nu is er nog alles mogelijk...quote:
ik dacht dat we t over de opstelling tegen AZ haddenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan lach je eerst mijn opstelling uit, om vervolgens een bijna identieke opstelling neer te zetten
Als ze allebei op tijd fit zijn kunnen we daar nog winnenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Urby en Grygera worden klaargestoomt voor AZ.
Wat heb jij zoal bijgedragen afgelopen zondag dan? Net alsof 410 wel verplicht is om te supporten. Als je dit nu pikt gaat het van kwaad tot erger, bedank het bestuur dus maar dat ze 410 in die situatie drukken.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, daar hebben jullie het bestuur mee te pakken!
ultrasuidquote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:
Waar kan ik ookalweer de samenvatting van Ajax zien?
Ik ben die site weer kwijt
UltraSuidquote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:
Helemaal geen flikker, aangezien ik gewoon thuis zat. Alleen ik vind de (al dan niet bewuste) gedachte gewoon idioot. En met name het stukje wat ik quotte. Je gaat jezelf toch ook niet in je voet schieten zodat je thuis kunt blijven om de baas dwars te zitten in de drukste periode van 't jaar?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef devv05 het volgende:
Wat heb jij zoal bijgedragen afgelopen zondag dan? Net alsof 410 wel verplicht is om te supporten. Als je dit nu pikt gaat het van kwaad tot erger, bedank het bestuur dus maar dat ze 410 in die situatie drukken.
ik ben benieuwd of dat gaat lukken, aangezien opdam en mendes da silva er niet bij zijnquote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Urby en Grygera worden klaargestoomt voor AZ.
ultrasuid.nl of .comquote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:
Hij heeft natuurlijk een punt, dat als 410 niet support er geen enkele sfeer in het stadion is. Dat verteld wat mij betreft het hele verhaal....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:16 schreef twi het volgende:
Het gaat erom dat je jezelf ermee benadeeld, aangezien we er allemaal zijn om Ajax al dan niet met mooi spel te zien winnen. Dan vraag ik me af, wat is er nu belangrijker? De pikkies van een groep supporters die een paar wedstrijden geen zakcentje krijgen, of een kampioenschap? Ik denk dat 99% van de Ajacieden het laatste een heel stuk belangrijker vinden.
Dat obdam er niet bij is, vind ik jammer.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of dat gaat lukken, aangezien opdam en mendes da silva er niet bij zijn
En dus? Moet je alles maar pikken?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:16 schreef twi het volgende:
Het gaat erom dat je jezelf ermee benadeeld, aangezien we er allemaal zijn om Ajax al dan niet met mooi spel te zien winnen. Dan vraag ik me af, wat is er nu belangrijker? De pikkies van een groep supporters die een paar wedstrijden geen zakcentje krijgen, of een kampioenschap? Ik denk dat 99% van de Ajacieden het laatste een heel stuk belangrijker vinden.
quote:Ook Rosales wil transfer naar River Plate toch afronden
Ajax en River Plate zijn al tot een akkoord gekomen zoals Van Geel beevstigde. Hij liet het verder over aan Rosales zelf. De aanvaller liet vannacht tegenover Argentijnse media weten dat hij de transfer zelf ook wil afronden, ondanks dat hij eerder liet weten dat het voor hem einde discussie was. Rosales heeft al een principe-akkoord met de Argentijnse club en wacht op afronding van de details. Hij zou dan op donderdag of vrijdag naar Argentinie kunnen afreizen.
Volgens Argentijnse media betaalt River Plate uiteindelijk 1,8 miljoen euro voor de aanvaller.
Sommige mensen moeten werken enzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef PyTh het volgende:
Wat een stilte wat een stilte knulletjes!
Donderdag Bremen, Zondag AZ.
Genoeg te discussieren
Surequote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:53 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken enzo
Ik wou net zeggen, het is hier nog nooit zo rustig geweest.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef PyTh het volgende:
Genoeg te discussieren
Bremen = kansloze missie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:50 schreef PyTh het volgende:
Genoeg te discussieren
het is natuurlijk elke week weer anders, maar komop, al spelen ze 2 keer zo "goed" als Zondag gaat het nog een slachtpartij worden..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:17 schreef Riro het volgende:
Az uit ben je nooit kansloos. In theorie zelfs tegen Bremen niet, maar daar heb ik geen vertrouwen meer in. Maar om nu al bij voorbaat te zeggen dat we tegen az kansloos zijn![]()
Az heeft het nooit makkelijk tegen Ajax, het is een wedstrijd op zich. En zondag was niet goed, Bremen was gewoon te verwachten dat het niet zou lukken. Dan wordt er gelijk weer zo negatief naar westrijden als az gekeken, beetje optimisme mag ook wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is natuurlijk elke week weer anders, maar komop, al spelen ze 2 keer zo "goed" als Zondag gaat het nog een slachtpartij worden..
't Is fuckin' AZ hoor, als we dat al een wedstrijd op zich gaan noemen dan was dat 't tegen Excelsior ook. Laat zo'n cliche nou maar voor de echte klassiekers, niet voor omhooggevallen part-time wannabe-clubjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:23 schreef Riro het volgende:
Az heeft het nooit makkelijk tegen Ajax, het is een wedstrijd op zich.
Wat een onzin dat AZ een kansloze missie isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Bremen = kansloze missie.
AZ uit = waarschijnlijk ook kansloze missie.
Tevreden?
Bron. voetbalprimeur.nlquote:AZ heeft zijn vizier gericht op Klaas-Jan Huntelaar. De spits van Ajax staat bovenaan het verlanglijstje van voorzitter Dirk Scheringa, die hoopt dat negen miljoen volstaat om de international los te weken.
Daarmee geeft AZ een vervolg aan de eerder uitgesproken ambitie om topspelers van andere Nederlandse topclubs over te nemen. Ajax liet daarop al weten enkel te willen praten over spelers die normaliter tot de zogenaamde b-categorie behoren.
Volgens Sportweek richt AZ zich daarbij op Huntelaar, die sinds enkele weken niet meer zeker is van zijn basisplaats. Volgens het weekblad zouden de Alkmaarders negen miljoen euro over hebben voor de spits uit Drempt.
Iedere wedstrijd is een wedstrijd op zich en dat heb je dus inderdaad ook tegen excelsior gezien. Je kan niet zeggen dat we van excelsior gaan winnen omdat we van feyenoord gewonnen hebben en dus kan je ook niet zeggen dat we tegen az kansloos zijn omdat we tegen excelsior kut spelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:33 schreef twi het volgende:
[..]
't Is fuckin' AZ hoor, als we dat al een wedstrijd op zich gaan noemen dan was dat 't tegen Excelsior ook. Laat zo'n cliche nou maar voor de echte klassiekers, niet voor omhooggevallen part-time wannabe-clubjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |