abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46432853
Lekkere instelling vandaag zeg...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_46432875
pi_46432901
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:41 schreef denthemen het volgende:
geen sfeer=geen punten

Ik hoop dat men op 410 voor Donderdag de trots opzij wilt zetten en de ploeg weer gewoon aanmoedigt
Verwacht zeker de komende wedstrijden maar helemaal niets van 410. Wat mij betreft had het vak lekker helemaal leeg gebleven de eerste helft ofzo. De tyfus aan het bestuur en momenteel aan bijna iedereen bij Ajax die ervoor zorgt dat ik donderdag weer met tegenzin naar de Arena moet. Hopelijk kan een beetje alcohol in de stad vooraf er nog iets van maken.
pi_46432914

Geen inzet, geen passie, geen strijd, geen agressie, geen sfeer en geen drie punten.
  zondag 18 februari 2007 @ 17:59:22 #5
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_46432916
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:56 schreef kevin6188 het volgende:
Lekkere instelling vandaag zeg...
en daarom terecht een kut-uitslag. Dan heb je goddomme eindelijk weer aansluiting bij PSV, ga je even met zo'n klote instelling aan de wedstrijd beginnen

AZ zal volgende week over ons heengaan als we deze instelling houden.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_46432930
Zonde, maar weer richten op volgend jaar
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46432958
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:59 schreef Urquhart het volgende:

Geen inzet, geen passie, geen strijd, geen agressie, geen sfeer en geen drie punten.
Maar wel al vijf wedstrijden op rij ongeslagen

Ohhh....
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_46432995
quote:
Op zondag 18 februari 2007 18:00 schreef F1Bas het volgende:
Mwah, nog niet. Denk dat iedereen er NU wel op gebrand is om tegen AZ te winnen, ook omdat de spelers nu vast wel weten dat het hun laatste kans is om er echt nog iets van te maken. Daarom is het ook zo onbegrijpelijk dat er vandaag zo gespeeld wordt.

En PSV gaat de resterende 9(?) wedstrijden ook niet allemaal winnen, zo geweldig spelen die ook weer niet.
  zondag 18 februari 2007 @ 18:02:44 #9
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_46432999
quote:
ja, gaan we weer tekenend voor het beleid.
pi_46433001
Klootzakken zijn het
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46433019
quote:
Zonde, maar weer richten op volgend jaar de play-offs
  zondag 18 februari 2007 @ 18:04:24 #12
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_46433035
Voor die tonnen geld mogen ze best wat harder werken hoor. Vooral het publiek dat naar de Arena komt kun je dit echt niet aandoen.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  zondag 18 februari 2007 @ 18:04:42 #13
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_46433046
quote:
Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

En PSV gaat de resterende 9(?) wedstrijden ook niet allemaal winnen, zo geweldig spelen die ook weer niet.
nee, totdat ze van ons winnen straks, al zo vaak gezien de laatste jaren. Ajax moet echt met een topteam in Eindhoven komen om daar te winnen.
Ik ben bang dat PSV gewoon met een goaltje verschil die pot gaat winnen, en dat ze dat over het dode punt heen helpt. De gelijkspelletjes van ons en AZ zullen natuurlijk ook goed aankomen daar.
pi_46433049
quote:
Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Mwah, nog niet. Denk dat iedereen er NU wel op gebrand is om tegen AZ te winnen, ook omdat de spelers nu vast wel weten dat het hun laatste kans is om er echt nog iets van te maken. Daarom is het ook zo onbegrijpelijk dat er vandaag zo gespeeld wordt.

Als we zo spelen verdienen we het kampioenschap helemaal niet
pi_46433115
quote:
Op zondag 18 februari 2007 18:04 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als we zo spelen verdienen we het kampioenschap helemaal niet
Boeit niet, zolang je de punten maar pakt. En wie er de meeste heeft wordt kampioen.
  zondag 18 februari 2007 @ 18:08:50 #16
82589 S-Two
barba macacu
pi_46433148
Kutzooi .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_46433213
Wat een tyfus wedstrijd zeg,

0% passie
0% inzet
0% overgave
0% zin om uberhaupt iets te willen laten zien voor je eigen publiek.

Het is toch in en in triest dat je tegen een ploeg als excelsior zo goed als geen kansen weet te creëren. Het spel werd een klein beetje dreigender toen Perez erin kwam. Maarja dat verhaal is bekend naar mijn mening een van de meest creatieve spelers binnen deze selectie maar dat mag niet baten..zetten we gewoon op de bank neer

Sneijder is een leuke nummer 10 maar heeft bij lange na het inzicht voor zn medespelers niet zoals Perez dat heeft.
Er moet echt wel een manier zijn om met Perez en Sneijder in 1 team te spelen..van mij mag de Mul naar de bank verwezen worden

Om nog maar niet te beginnen over Stekelenburg...die per wedstrijd een streeds hoger grabbelaar gehalte begint te krijgen.
pi_46433271
Pfff het enige wat ik had in het stadion was koude voeten

Wat een drama...zomeravondcompetitie is nog beter.
MOKUM XXX RATED
pi_46433408
Volgende keer maar met Vermeer proberen?

En dan een 4 mans middenveld met Sneijder en Perez. Heb je tenminste meer creativiteit. Leo d'r uit voor Babel en dan gewoon Huntelaar in de spits met daarnaast De Mul.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46433715
Triest inderdaad.
Als je weet dat alle 10 de wedstrijden (negen nu) als finale beschouwd moet worden om nog een kans te maken op de landstitel dan moet je hier gewoon winnen.
En dan nog te bedenken dat we ook nog PSV en AZ uit moeten spelen. Eigenlijk was deze wedstrijd de makkelijkste, dus punten hier verliezen is schandalig natuurlijk, zeker in deze fase van het seizoen dus.
Het behalen van de landstitel wordt buitengewoon moeilijk nu.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_46433953
zo te horen kan ik de wedstrijden maar lekker aan me voorbij laten gaan
pi_46433993
Misschien kunnen we beter om 12:30 spelen
  zondag 18 februari 2007 @ 18:52:06 #23
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46434206
Wat een kutwedstrijd weer vandaag

Daarbij viel 410 me erg tegen, had echt wel wat beters verwacht als 'protest'. Hiermee steun je het team niet en het bestuur maakt het toch geen reet uit. Ga d'r dan gewoon dwars tegenin.
Dat ze het dan niet kunnen opbrengen om die laatste 10 minuten je club naar een overwinning te schreeuwen terwijl je ziet dat ze het nodig hebben

Verder was de inzet op het veld natuurlijk ook gewoon kut.
pi_46434213
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_46434241
Heel maart dus geen alcohol. Nou lekker dan.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')