Verwacht zeker de komende wedstrijden maar helemaal niets van 410. Wat mij betreft had het vak lekker helemaal leeg gebleven de eerste helft ofzo. De tyfus aan het bestuur en momenteel aan bijna iedereen bij Ajax die ervoor zorgt dat ik donderdag weer met tegenzin naar de Arena moet. Hopelijk kan een beetje alcohol in de stad vooraf er nog iets van maken.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:41 schreef denthemen het volgende:
geen sfeer=geen punten
Ik hoop dat men op 410 voor Donderdag de trots opzij wilt zetten en de ploeg weer gewoon aanmoedigt
en daarom terecht een kut-uitslag. Dan heb je goddomme eindelijk weer aansluiting bij PSV, ga je even met zo'n klote instelling aan de wedstrijd beginnenquote:
Maar wel al vijf wedstrijden op rij ongeslagenquote:Op zondag 18 februari 2007 17:59 schreef Urquhart het volgende:
Geen inzet, geen passie, geen strijd, geen agressie, geen sfeer en geen drie punten.
Mwah, nog niet. Denk dat iedereen er NU wel op gebrand is om tegen AZ te winnen, ook omdat de spelers nu vast wel weten dat het hun laatste kans is om er echt nog iets van te maken. Daarom is het ook zo onbegrijpelijk dat er vandaag zo gespeeld wordt.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:00 schreef F1Bas het volgende:
Zonde, maar weer richten op volgend jaar
ja, gaan we weerquote:Op zondag 18 februari 2007 18:00 schreef F1Bas het volgende:
Zonde, maar weer richten op volgend jaar
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:00 schreef F1Bas het volgende:
Zonde, maar weer richten op volgend jaar de play-offs
nee, totdat ze van ons winnen straks, al zo vaak gezien de laatste jaren. Ajax moet echt met een topteam in Eindhoven komen om daar te winnen.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En PSV gaat de resterende 9(?) wedstrijden ook niet allemaal winnen, zo geweldig spelen die ook weer niet.
Als we zo spelen verdienen we het kampioenschap helemaal nietquote:Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mwah, nog niet. Denk dat iedereen er NU wel op gebrand is om tegen AZ te winnen, ook omdat de spelers nu vast wel weten dat het hun laatste kans is om er echt nog iets van te maken. Daarom is het ook zo onbegrijpelijk dat er vandaag zo gespeeld wordt.
En PSV gaat de resterende 9(?) wedstrijden ook niet allemaal winnen, zo geweldig spelen die ook weer niet.
Boeit niet, zolang je de punten maar pakt. En wie er de meeste heeft wordt kampioen.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als we zo spelen verdienen we het kampioenschap helemaal niet
Niet opstellen of verkopen?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:53 schreef koningdavid het volgende:
Ajax onderschat gewoon kleine tegenstanders.
Heitinga speelde goed tegen Feyenoord en Werder maar was vandaag drama. Spelers als Urby en Gabri zijn ook altijd minder geconcentreerd tegen de kleinere ploegen. Daar moet echt iets aan gedaan worden.
Als AZ-fan zijnde hoop ik natuurlijk dat Ajax nog even zo doorgaat zodat AZ volgende week tegen Ajax gewoon de volle 3 punten pakt. Echter wat Ajax heeft speelt ook bij AZ. Het loopt even lekker, je wint vaak, PSV laat punten liggen, je wint als AZ zijnde van PSV, maar dan vandaag gelijk tegen Groningen. Ik vind normaal uit bij Groningen een gelijkspel een prima resultaat, echter in deze fase waarin de landstitel binnen bereik is (klinkt iets positiever dan ik het bedoel) kan je simpelweg geen puntverlies veroorloven.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mwah, nog niet. Denk dat iedereen er NU wel op gebrand is om tegen AZ te winnen, ook omdat de spelers nu vast wel weten dat het hun laatste kans is om er echt nog iets van te maken. Daarom is het ook zo onbegrijpelijk dat er vandaag zo gespeeld wordt.
Ik vermoed dat AZ volgende week Ajax voorbij gaat. Ik zie Ajax daar écht niet winnen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:10 schreef Urquhart het volgende:
En dan volgende week naar AZ. Nou, dan mag ik toch wel een geheel andere instelling verwachten. Anders kunnen we wel een telraam meenemen
Gelukkig gaat dit op veel grotere schaal dan ook weer op. Ajax heeft qua prijzen ook veel hogere pieken gehad. En hopelijk gaat AZ diezelfde pieken niet krijgenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:13 schreef xFriendx het volgende:
Bij PSV juicht men vaak niet zo heel hard bij een 1-0 overwinning, maar houden zich ook wel in bij een 3-0 overwinning, aangezien men weet dat het volgende week misschien 'maar' een 1-0 zal worden.
Bij Ajax en AZ kan men dubbel zo hard juichen bij een 5-0 overwinning (in vergelijking bij die 1-0 of 3-0 van PSV), echter bij beide ploegen kan je de week er na weer janken omdat ze met 1-0 of 2-0 onderuit gaan.
Aan het einde van de rit heb je dan leuke pieken en dalen gehad, maar simpelweg te weinig punten.
Bredaquote:Op zondag 18 februari 2007 19:40 schreef PizzaSalami het volgende:
AMK?
Ik vind het wel handig, ik schakel altijd pas in zo rond 5 over 8.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef Ordinair het volgende:
Gabri
Tering reclame bij Tien!En natuurlijk weer AJAX als het laatst.
En dan zul je zien dat AJAX als eerst was.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig, ik schakel altijd pas in zo rond 5 over 8.
Tja hoevaak is dat al gebeurd?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat AJAX als eerst was.
nee, als je nu 2e wordt kun je net zo goed 5e worden.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb er zo geen vertrouwen in tegen az. We mogen blij zijn met het play off systeem.
Waarom? Kutsysteem. Als je daar eenmaal aan de beurt bent maakt het toch geen reet meer uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik heb er zo geen vertrouwen in tegen az. We mogen blij zijn met het play off systeem.
Maar als we zo doorgaan worden we waarschijnlijk 3e of misschien zelfs 4e.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:57 schreef toma het volgende:
[..]
nee, als je nu 2e wordt kun je net zo goed 5e worden.
Ik las dat hij dan waarschijnlijk mee zou kunnen spelen.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:14 schreef koningdavid het volgende:
Is Gryga dan weer fit dan?
idd! met Perez in de basisquote:Op zondag 18 februari 2007 21:14 schreef Urquhart het volgende:
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Grygera
Heitinga
Gabri - Davids
Sneijder
De Mul - Huntelaar - Perez
Hup zo tegen AZ.
Lindenbergh staat sowieso altijd verkeerd, en is altijd een stap te laat. Strik eromheen en weg ermee met die gozer. Heeft Feyenoord nog interesse?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef MaxC het volgende:
Hoe kan een speler van het kaliber van Gabri zo ongelofelijk slecht zijn in de afronding![]()
De emotie bij Heitinga vond ik trouwens wel mooi, bij die 1-1. Maar wat deed Lindenbergh daar ook in godsnaam?![]()
Wat mij betreft zijn we vandaag afgehaakt.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgende week kan beslist worden wie afhaakt. Ajax en/of AZ kunnen het zijn.
Als je de laatste 10 minuten wel opeens gaat lopen aanmoedigen heb je weinig principe. Laat ze maar eens een paar wedstrijden voelen hoe het is in doodse stilte. En dit was niet echt een actie, ik hoop dat er nog wat beters komt.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:52 schreef Riro het volgende:
Wat een kutwedstrijd weer vandaag![]()
Daarbij viel 410 me erg tegen, had echt wel wat beters verwacht als 'protest'. Hiermee steun je het team niet en het bestuur maakt het toch geen reet uit. Ga d'r dan gewoon dwars tegenin.
Dat ze het dan niet kunnen opbrengen om die laatste 10 minuten je club naar een overwinning te schreeuwen terwijl je ziet dat ze het nodig hebben![]()
Verder was de inzet op het veld natuurlijk ook gewoon kut.
quote:Grafstemming in Arena
Datum: 18 februari 2007 Laatst gewijzigd: 18 februari 2007 18:33 Categorie: Ajax Nieuws
In een ambiance die nog het beste viel te vergelijken met begraafplaats Westgaarde op een koude herfstige zondagmiddag heeft ons aller Ajax twee punten laten liggen tegen Excelsior. Om bij het begin te beginnen, iedereen verwachtte natuurlijk revanche na de blamage tegen Bremen. Vooraf was het gezellig in het home en iedereen hield toch wel rekening met een ruime overwinning. Huntelaar was als spits weer in ere hersteld, en verbazingwekkend mocht Babel plaatsnemen op de bank.
In een saaie, slechte wedstrijd kwam Ajax op 1-0 door een schitterende pegel van Davids. Het leek het startsein van een galashow maar bleek slechts de uitzondering die de slechte regel bevestigde; Ajax was niet in goede doen. Op pijnlijke wijze kwam Excelsior na een blunder van Heitinga langszij, om daarna na wederom zwak ingrijpen in de verdediging zelfs de leiding te nemen. Zo stond na een half uur zowaar de bizarre tussenstand van 1-2 in het voordeel van de ploeg die tien wedstrijden op rij had verloren op het scorebord in de Arena. Gelukkig wist KJH rap de gelijkmaker te noteren waardoor we met 2-2 gingen rusten. De tweede helft kan waarschijnlijk wel in één zin samengevat worden: niet boeiend, koud, veel gebrei maar weinig wol en uiteindelijk een zwaar teleurstellend resultaat. Lekker hoor, je een paar weken lang verkneukelen om puntverlies bij de concurrent en vervolgens thuis tegen Excelsior twee punten laten liggen…
Aangezien we toch geen verstand hebben van voetbal nog even over de sfeer in het stadion.
Het was vandaag de eerste thuiswedstrijd na de overwinning op kakkerlakken van twee weken geleden. Zoals breed uitgemeten in verschillende media was er het gedoe omtrent een spandoek naar aanleiding waarvan Ajax meende de moraalridder uit te moeten hangen en vak 410 uit te sluiten van sfeeracties. Die maatregelen hebben hun uitwerking niet gemist: het was vandaag sfeerloos en doodstil. Vak 410 was uit protest stil en te laat en het 410-spandoek hing ondersteboven. Is dat wat de directie wil? Het kan natuurlijk toeval zijn, maar normaal gesproken zou het hele stadion AANGEVOERD DOOR VAK 410 de spelers bij een gelijke tussenstand naar een overwinning schreeuwen. Het zou niet de eerste keer zijn dat een tegenstander in de laatste minuten toch verliest in de Arena. Vandaag bleef een slotoffensief binnen en buiten de lijnen uit. Donderdag volgt de – volkomen nutteloze – wedstrijd tegen Bremen. Met dank aan de directie zal het met een beetje pech wederom een dooie bedoening zijn. AFCA Supportersclub hoopt dat de directie snel tot inkeer komt en dat alle partijen weer op één lijn komen te zitten. Niet voor niets blijft ons motto: ÉÉN AJAX!!!
Waarom, wat schiet je er mee op?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:54 schreef devv05 het volgende:
Als je de laatste 10 minuten wel opeens gaat lopen aanmoedigen heb je weinig principe. Laat ze maar eens een paar wedstrijden voelen hoe het is in doodse stilte. En dit was niet echt een actie, ik hoop dat er nog wat beters komt.
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 02:43 schreef Erwtensoep het volgende:
anders verspeel je ff het kampioenschap tegen fucking excelsior
Wat een mongolen....................................................
quote:Op maandag 19 februari 2007 02:43 schreef Erwtensoep het volgende:
anders verspeel je ff het kampioenschap tegen fucking excelsior
Wat een mongolen....................................................
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:38 schreef Ordinair het volgende:
Er is nog kans.. Jullie klinken nu als een stel slappe honden.
Ook met dikke mazzel...quote:
terecht. ze hebben zo hun best gedaan, maar meer was er niet te halen tegen dit ijzersterke Excelsior..quote:Op maandag 19 februari 2007 10:18 schreef PyTh het volgende:
Ten Cate heeft z'n ploeg vandaag maar een dagje vrijaf gegeven
Als dit hetzelfde effecht heeft als bij Feyenoord winnen we met een beetje mazzel de komende twee wedstrijdenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:18 schreef PyTh het volgende:
Ten Cate heeft z'n ploeg vandaag maar een dagje vrijaf gegeven
En dan nog het geluk hebben dat Bruins er niet bij was..... (hoewel ik juist denk dat dat een groot voordeel voor ons was)quote:Op maandag 19 februari 2007 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
terecht. ze hebben zo hun best gedaan, maar meer was er niet te halen tegen dit ijzersterke Excelsior..
Soms moet je je meerdere erkennen, tegen Bremen was het totaal overdiend en was Ajax 90 min de sterkste, maar ja, dat is nog lang geen Excelsior natuurlijk.
Weer eens niets beters te doen dan met afgezaagde kutclichees een poging doen om te trollen??quote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef DenniZZ het volgende:
"maar normaal gesproken zou het hele stadion AANGEVOERD DOOR VAK 410 de spelers bij een gelijke tussenstand naar een overwinning schreeuwen"
In jullie dromen ja
ajakspubliek bioscooppubliek
Debielquote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef DenniZZ het volgende:
"maar normaal gesproken zou het hele stadion AANGEVOERD DOOR VAK 410 de spelers bij een gelijke tussenstand naar een overwinning schreeuwen"
In jullie dromen ja
ajakspubliek bioscooppubliek
quote:
Gelukkig kunnen we vanmiddag weer lekker zuipenquote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:20 schreef jna het volgende:
dat wordt nog wat donderdag..
Verbaast me weinig opzich.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:44 schreef Chadi het volgende:
Wat ik niet begrijp is hoe je 2 goals kan weg geven tegen exelsior.
Que?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Heel maart dus geen alcohol. Nou lekker dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |