Nee, de ene is een Marokkaan met de naam Rachid, de andere een Antilliaan met de naam Godfried.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je vrinden joh..
Uit Polen zeker.
modje puntloos? Ik vond Haushofer icm met Alicey prima, al is de overmijdelijke combinatie Haushofer Akkersloot enigzins problematisch. En uiteindelijk is Historie ook een wetenschap, geen beta mischien, maar toch. Maar de amputatie van de L lijkt me eigenlijk een hele opluchting (zeg ik met mijn usernaamquote:Op maandag 19 februari 2007 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wilde ik ook wel in posten, zag het idd. Mijn idee is om modje puntloos weer op te sporen en paar #filo's bereid vinden om weer te gaan posten, en ik dus, in WFL. Wordt het wel leuk weer.
[..]
HOC en WF is wel wat idd.
Onheus, na het plassen maken ze hun snikkel zelfs schoon (met wc-papier). Dus niet het ietwat inefficiënte uitdruppelen dat de Nederlandsche man leert als hij jong is.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
in dergelijke van beschaving verstoken gebieden gebruiken ze geen wc-papier, maar hun linkerhand, let ook op de ene lange nagel![]()
Nou ik had niet het idee dat daar overdreven veel toeristen kwamenquote:
Haushofer bracht idd nog een beetje W in de WFL, dat was soms wel interessant. Natuurkundige is hij toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:07 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
modje puntloos? Ik vond Haushofer icm met Alicey prima
Wellicht voor jouw tijd?quote:
Jup, van mij mag die L in TRU, want het gaat toch vaak over samenzweringstheorie, zoals de user met de cultstatus ongetwijfeld binnen 10 minuten na nu zal bewijzen.quote:Ik vond Haushofer icm met Alicey prima, al is de overmijdelijke combinatie Haushofer Akkersloot enigzins problematisch. En uiteindelijk is Historie ook een wetenschap, geen beta mischien, maar toch. Maar de amputatie van de L lijkt me eigenlijk een hele opluchting (zeg ik met mijn usernaam)
WF-HOK???quote:Op maandag 19 februari 2007 01:11 schreef Godslasteraar het volgende:
WFHOC
COFWH
FOCHW
CHOWF
WHOCF
........
dilemma
Ja, student.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Haushofer bracht idd nog een beetje W in de WFL, dat was soms wel interessant. Natuurkundige is hij toch?
Waarom wil je die F er zonodig bij hebben? Zoals ik al eerder in je topic schreef vind ik die F en die L wel goed samengaan. Het is juist die W die er imho buiten valt.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:11 schreef Godslasteraar het volgende:
WFHOC
COFWH
FOCHW
CHOWF
WHOCF
........
dilemma
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, student.
Trouwens, what about de L samenvoegen met een centraal Wilders subforum, kijken wat er dan gebeurd![]()
Ik wou Akkersloot dan ook een pleziertje doen. Ik geloof dat ik zo'n beetje de enige ben die Akkersloot wel leuk vindquote:Op maandag 19 februari 2007 01:13 schreef du_ke het volgende:
Heb het topic net bekenen, wat een gehuil.
Kom, du_ke, voor sommige mensen is Fok! heel serieus hoor, kunnen ze 21 maanden om huilen.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:13 schreef du_ke het volgende:
Heb het topic net bekenen, wat een gehuil.
Ach, ik vind hem ook wel leuk. Maar hij overdrijft. Ik snap niet waar dat vandaan komt, volgens mij heeft hij ernstige issues met zichzelf ofzo.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik wou Akkersloot dan ook een pleziertje doen. Ik geloof dat ik zo'n beetje de enige ben die Akkersloot wel leuk vind![]()
Daar bestaat zeker een zekere spanning, afhankelijk van hoe de filosofie bedreven wordt. Mischien dat je dan flamewars krijgt tussen postmondernisten en wetenschappersquote:Op maandag 19 februari 2007 01:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarom wil je die F er zonodig bij hebben? Zoals ik al eerder in je topic schreef vind ik die F en die L wel goed samengaan. Het is juist die W die er imho buiten valt.
Bij filosofie denk jij misschien meteen aan wetenschapsfilosofie en dat zou er inderdaad niet thuishoren. Maar ik denk eerder aan zweverige types die worstelen met de zin van het leven. Een soort L dus, maar dan met een rationeel sausje.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Daar bestaat zeker een zekere spanning, afhankelijk van hoe de filosofie bedreven wordt. Mischien dat je dan flamewars krijgt tussen postmondernisten en wetenschappersow, en Akkersloot
![]()
dat is het grote mysterie, de mens achter Akkersloot. Doet me denken aan amateur dictator Spode uit Jeeves en Wooster die er een lingeriewinkel op na bleek te houden, je weet maar nooit.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, ik vind hem ook wel leuk. Maar hij overdrijft. Ik snap niet waar dat vandaan komt, volgens mij heeft hij ernstige issues met zichzelf ofzo.
Is dat niet altijd het grote mysterie, bij elke user? Soms denk je iemand te kennen 'van internet'. Valt altijd vies tegen is mijn ervaring.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
dat is het grote mysterie, de mens achter Akkersloot.
Ja, wellicht, maar zou dat zo'n negatieve invloed hebben op een subforum? Ik denk dat dat wel te beheersen valt door mods. En ik kan me voorstellen dat de ergste gevallen L wel achterna gaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Bij filosofie denk jij misschien meteen aan wetenschapsfilosofie en dat zou er inderdaad niet thuishoren. Maar ik denk eerder aan zweverige types die worstelen met de zin van het leven. Een soort L dus, maar dan met een rationeel sausje.
Nou jij hebt er anders geen moeite mee om 'users' te duiden hè, schalk, cultuser.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Is dat niet altijd het grote mysterie, bij elke user? Soms denk je iemand te kennen 'van internet'. Valt altijd vies tegen is mijn ervaring.
Ja, die zal zeker aanwezig zijn, ongeacht de indeling van de forumsquote:Op maandag 19 februari 2007 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je tegen Akkersloot ten minste zeggen: 'hup terug in je hok'..
Ja, en toch heeft-ie wel een punt hoor, met die voorhoofdskwab. Ben het er wel mee eens nl. Zijn presentatie moet-ie alleen verbeteren.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:28 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, die zal zeker aanwezig zijn, ongeacht de indeling van de forums
Misschien doe ik filosofie ook wel een beetje tekort. In den beginne postte ik nog weleens in WFL, in de wetenschappelijke topics welteverstaan. Met filosofie heb ik gewoon niet zoveel, maar het kan best bij wetenschap als het ècht om filosofie gaat. Het is uiteindelijk de L en zeker niet de F die me uit WFL heeft weggejaagd.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:26 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, wellicht, maar zou dat zo'n negatieve invloed hebben op een subforum? Ik denk dat dat wel te beheersen valt door mods. En ik kan me voorstellen dat de ergste gevallen L wel achterna gaan.
Je mag sjun niet zo pesten hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kom, du_ke, voor sommige mensen is Fok! heel serieus hoor, kunnen ze 21 maanden om huilen.
Ja, je moet zo'n forum natuurlijk wel in de lucht houden en de hetze blijven voeren idd. Gelukkig heeft sjun alle tijd.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:30 schreef Godslasteraar het volgende:
Vendetta's lijken mij trouwens erg vermoeiend![]()
subtiel! --> Hulpverlenende instantiesquote:Op maandag 19 februari 2007 01:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Misschien doe ik filosofie ook wel een beetje tekort. In den beginne postte ik nog weleens in WFL, in de wetenschappelijke topics welteverstaan. Met filosofie heb ik gewoon niet zoveel, maar het kan best bij wetenschap als het ècht om filosofie gaat. Het is uiteindelijk de L en zeker niet de F die me uit WFL heeft weggejaagd.
De L bij R&P, zou dat niet een idee zijn?
Laatst heb ik er nog een keer gekeken en sjun was echt nog topics van 2 jaar terug aan het oprakelenquote:Op maandag 19 februari 2007 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk homofobie van mij hè. Op een acceptabele manier.
Ik bedoel maar. Veel van die L-figuren zijn toch gewoon rijp voor de GGZ?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:32 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
subtiel! --> Hulpverlenende instanties
eerste topic in R&P![]()
Het is idd wel een enorme grapjas. Ongeëvenaard op internet. Daar zouden ze toch eens een documentaire aan moeten wijden wmb.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laatst heb ik er nog een keer gekeken en sjun was echt nog topics van 2 jaar terug aan het oprakelen.
Ja, dat is het hele eieren eten.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en toch heeft-ie wel een punt hoor, met die voorhoofdskwab. Ben het er wel mee eens nl. Zijn presentatie moet-ie alleen verbeteren.
Hummm dat pleit niet voor je rationeel denkvermogen... hoe ironisch..je verwijt gelovigen dat ze irrationeel zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik wou Akkersloot dan ook een pleziertje doen. Ik geloof dat ik zo'n beetje de enige ben die Akkersloot wel leuk vind![]()
Gaat-ie lekker, cult-user?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Veel van die L-figuren zijn toch gewoon rijp voor de GGZ?
Zeg Ryan, kennen jij en sjun elkaar IRL?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk homofobie van mij hè. Op een acceptabele manier.
Ik heb ooit op hem ingepraat hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, dat is het hele eieren eten.
je hebt dit filmpje gezien?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Veel van die L-figuren zijn toch gewoon rijp voor de GGZ?
Neut. Sjun en lucy elkaar wel. En iemand die ik erg goed ken en lucy ook. Kleine wereld hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zeg Ryan, kennen jij en sjun elkaar IRL?
Ja met Frans Brometquote:Op maandag 19 februari 2007 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is idd wel een enorme grapjas. Ongeëvenaard op internet. Daar zouden ze toch eens een documentaire aan moeten wijden wmb.
Jep, eerder vandaag. Briljant.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:38 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
je hebt dit filmpje gezien?
Inderdaad en dan alle frustraties eruit trekken.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
Ja, geweldig, met dat zeiktoontje van Bromet.
Aha. Dus jij kent iemand die lucida kent die sjun kent. En het gaat natuurlijk allemaal om die onbekende man in the middle. Da's dan zeker OllieA?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
Neut. Sjun en lucy elkaar wel. En iemand die ik erg goed ken en lucy ook. Kleine wereld hoor.
Lang geleden inmiddels alweer. Ik wilde bewijzen dat ik itt iteejer hem wel tot rede kon brengen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |