mjam, ziet er heerlijk uit!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Het is een aanrader mensen, erg lekker
[afbeelding]
Dat ziet er heeerlijk uit!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Het is een aanrader mensen, erg lekker
[afbeelding]
Die frisse kruidenkaas zit erop om te verhullen dat je de 'rondo'quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef conleche het volgende:
[..]
mjam, ziet er heerlijk uit!![]()
Ik had vanavond eerst dit:
[afbeelding]
en toen:
[afbeelding]
Dus eerst sla met gravad lachs en daarna een vega paprika rondo met frisse kruidensaus en witlof met ham en kaas
![]()
whewhewhe, op de foto lijkt het zo, maar het viel mee. Was wel op 't randje dat geef ik toe!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:28 schreef Shadowke het volgende:
[..]
Die frisse kruidenkaas zit erop om te verhullen dat je de 'rondo'hebt laten verbranden
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:33 schreef conleche het volgende:
whewhewhe, op de foto lijkt het zo, maar het viel mee. Was wel op 't randje dat geef ik toe!![]()
Oeh ja, die eet ik ook vaak! Lekkerrrr...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:37 schreef Vava het volgende:
Beef Chimichurri van Knorr Wereldgerechten
Ik kom er net achter dat ik vergeten ben de creme fraiche door de rijst te doenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:09 schreef renzell het volgende:
[..]
Oeh ja, die eet ik ook vaak! Lekkerrrr...![]()
Wij willen het, WIJ!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me lekker zeg. Ik wil het, ik wil het.
OT: cola light
Oh ja, ik ben wij!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:58 schreef MUUS het volgende:
Wij willen het, WIJ!
En wat is het geworden?quote:OT: euh, niks. *naar keuken hobbelt*
Cola Light uiteraard, verder niks, want ik had een tijdje geleden al een plak suikerbrood met roomboter in mijn etensklep geduwd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben wij!
[..]
En wat is het geworden?
Bij mij wordt het een tosti met kaas en chorizo
Suikerbrood! Goed idee, ga ik van de week ook eens halen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Cola Light uiteraard, verder niks, want ik had een tijdje geleden al een plak suikerbrood met roomboter in mijn etensklep geduwd..
Viskoekjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond aardpuree, tartaartjes en 2 soortje saladerestantjes
Eej, da's grappig, ik sta ook al de hele dag in een pan roti te roeren.quote:
Heppu een recept?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:55 schreef shmoopy het volgende:
Eej, da's grappig, ik sta ook al de hele dag in een pan roti te roeren.![]()
toch macaroni gewordenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:59 schreef Qwea het volgende:
stokbroodje met kruidenboter en was jus de orange
Helleuh.quote:
Ik eet boerekool met een worstje van de Appie.quote:
Jam daarbij nogquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik had vanmiddag een bruin broodje met brie, komkommer en tomaat.. jam!
sgoe, dan bel ik je van de week wel evenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet boerekool met een worstje van de Appie.
shmoopy m'n mail ligt er al een tijdje uit net als m'n MSN, dat je het weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |