En de buikwandcorrectie, de boobjob, het afvallen (is alleen maar tijdelijk op een lager pitje gezet), de typcursus, de opleiding tot directiesecretaresse en de doelen die er tussentijds nog bij komen dan? En Brian eet uit haar hand!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Stel, ze heeft geen privileges (STEL) Dan is afvallen en rijbewijs halen voor Brian een reden om haar er in te laten. Ze vreet zich weer rond, dus is hij makkelijker te bewerkstelligen bewerken
Ben toch bang dat we dan een groot gat in de Televaag zien.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:34 schreef Judah het volgende:
Ik heb eens nagedacht. De enige manier om Natasia evt. te bereiken is per krant. Per telegraaf. Is het niet een idee een grote advertentie te laten zetten? En dan een volledig zwarte achtergrond met dikke witte letters:
Diva Natasia,
In Afrika leven miljoenen kindjes zonder hun moeder.
Noodgedwongen.
In Almere leven twee kindjes zonder hun moeder.
Die rotzooit namelijk liever met negentienjarigen.
Ongedwongen.
Fok.nl
Zolang Sire een banner heeft op de TIEN site over kinderen en geweld, zoeken ze het maar uit. Mooie gedachte, maar van mij geen centje aandacht meerquote:Op zondag 18 februari 2007 13:34 schreef Judah het volgende:
Ik heb eens nagedacht. De enige manier om Natasia evt. te bereiken is per krant. Per telegraaf. Is het niet een idee een grote advertentie te laten zetten? En dan een volledig zwarte achtergrond met dikke witte letters:
Diva Natasia,
Noodgedwongen.
Ongedwongen.
Fok.nl
In Nederland mag iedereen zoveel rotzooien met negentienjarigen als ze zin hebben, zolang het maar met wederzijdse instemming gebeurt. Het lijkt me dus niet zo'n sterk argument!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:34 schreef Judah het volgende:
Diva Natasia,
Noodgedwongen.
Ongedwongen.
Fok.nl
denk het nietquote:Op zondag 18 februari 2007 13:34 schreef demins het volgende:
[..]
En de buikwandcorrectie, de boobjob, het afvallen (is alleen maar tijdelijk op een lager pitje gezet), de typcursus, de opleiding tot directiesecretaresse en de doelen die er tussentijds nog bij komen dan? En Brian eet uit haar hand!
Ik wilde dat net zeggen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:39 schreef mootie het volgende:
Wow...... met dat jasje is het echt net een hoertje......... die kleding.......
Gewoon aandachttrekkerij wetende dat ze in beeld is. Ik kots ervan.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:41 schreef noekje het volgende:
Wat is Natasia in een goede bui!
Ik vind het wel leuk.
!! precies mijn idee!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:42 schreef lillkiss het volgende:
ze moet een leuke spijkerbroek met stoere laarzen er onder doen ofzo... maar dit kan echt niet en volgens mij hoort het ook niet zo
Natuurlijk hoort het niet zo. Ze draagt bloesjes alsof het jurkjes zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 13:42 schreef lillkiss het volgende:
ze moet een leuke spijkerbroek met stoere laarzen er onder doen ofzo... maar dit kan echt niet en volgens mij hoort het ook niet zo
Ik kots met je meequote:Op zondag 18 februari 2007 13:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Gewoon aandachttrekkerij wetende dat ze in beeld is. Ik kots ervan.
Dat mens (ik weiger om haar diva te noemen) heeft zo'n vreselijk dik bord voor haar kopquote:Op zondag 18 februari 2007 13:34 schreef Judah het volgende:
Diva Natasia,
Noodgedwongen.
Ongedwongen.
Fok.nl
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
Ook een ideale outfit om met het paard te gaan werken natuurlijk. @@
Daarom is het bij jou waarschijnlijk écht. Bij Natasia niet. Die weet echt wel wat ze doet. En ze doet het voor de uitzending!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef noekje het volgende:
Ik vind dus helemaal niet dat ze voor paal staat. Dat vind ik altijd als ze haar attitude laat zien en begint te schreeuwen. Ik sta juist te kijken hoe leuk het is om haar gewoon eens vrolijk te zien.
Daarbij doe ik dat zelf ook altijd. Dansen en keihard meezingen maar gelukkig zijn er dan geen camera's.![]()
Zwanger?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:46 schreef kleinzusje het volgende:
A-DEL en het paard hebben iets gemeenschappelijks![]()
ja dat jurkje is ook een mooi zwangerschaps jurkje voor over 3 maanden.quote:
A-DEL en het paard hebben iets gemeenschappelijksquote:Op zondag 18 februari 2007 13:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Het lijkt wel een positie bloes
Je hebt nog gemist dat ze haar jasje er bij aan had, dat maakte het cs-gehalte nog een stukje groter.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:48 schreef vzzzzzbx het volgende:
wat een slettebak zeg, zoals ze erbij loopt![]()
precies, dat had ik al eerder bij een soortgelijk gevalletjequote:Op zondag 18 februari 2007 13:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Inderdaad! Dit soort bloesjes droeg ik vaak toen ik zwanger was.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:49 schreef uniekhoorn het volgende:
die heb ik nog net meegepikt, schakelde net ervoor in. ik dacht eerst nog dat brian vast achter zou zitten en dat ze daar heen ging, om 'm op te geilen. maar nee... de paarden verzorgen... als (kind)hoertjequote:Op zondag 18 februari 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt nog gemist dat ze haar jasje er bij aan had, dat maakte het cs-gehalte nog een stukje groter.
Nena was barbie-achtig "pretty girl"quote:Op zondag 18 februari 2007 13:52 schreef Elounda het volgende:
Grappig om het verschil tussen Nena en Amanda te zien..
Ik vond dat Nena er altijd er leuk uitzag, mooie en goedverzorgde kleren.
En die Amanda ziet er echt niet uit, niveau niks.
En ze noemen zich miljonairs
Eurotrash is het..
(Behalve Syl.)
Ik geloof dat ze niet meer op haar mogen rijden omdat ze hoogzwanger is.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:52 schreef Scarabee het volgende:
Dat paard he waordt dat wel verzorgd. Ik zie bijna nooit iemand meer paard rijden. Ik vind dit echt zielig voor het beestje. Dat beestje moet elke dag verzorgd worden maar wordt helaas aan zijn lot overgelaten. De enigste die ng wat gevoel in haar donder heeft voor bolle is Syl. En dan maar eruit gooien. Nou sorry maar wie zorgt er dan voor het paard.
Ach ja mijn dierenhart spreekt weer. Ik zal stoppen met zeuren
misschien gaat haar echte (korte) haar dan kroezen?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:52 schreef lillkiss het volgende:
hoelang heeft ze dr haar wel nie gewassen he? kan ze het zelf niet onder de douche ofzo??
Ze mogen niet meer op Bolle rijden, beesie is zwanger. Maar wat betreft aandacht geven, dat mag idd wel wat vaker, net precies 3 minuten door Snollie, van de stal naar de bak.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:52 schreef Scarabee het volgende:
Dat paard he waordt dat wel verzorgd. Ik zie bijna nooit iemand meer paard rijden. Ik vind dit echt zielig voor het beestje. Dat beestje moet elke dag verzorgd worden maar wordt helaas aan zijn lot overgelaten. De enigste die ng wat gevoel in haar donder heeft voor bolle is Syl. En dan maar eruit gooien. Nou sorry maar wie zorgt er dan voor het paard.
Grappig, nu een uur met je haar bezig zijn en na 5 minuten is alles weer weg, het blijft een bos touw!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:53 schreef Tissik het volgende:
En weer lekker nog meer vette zooi in bosje plak smeren, en de frituur er weer overheen...![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze niet meer op haar mogen rijden omdat ze hoogzwanger is.
Ik erger mij daar al een hele tijd aan en vind dit een vorm van dierenmishandeling.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:52 schreef Scarabee het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:56 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik erger mij daar al een hele tijd aan en vind dit een vorm van dierenmishandeling.
Paarden willen gewoon elke dag even lekker galopperen en lopen.
Dit dier heeft al in geen eeuwigheid zijn portie beweging gehad. Als ik aan dat paard denk, kan ik wel janken, want ik vind het zo zielig....
En dan wel een nieuwe huishoudster aannemen, en Lesley moet weg, maar daar komt niemand voor terug... ik walg er gewoon van.
Sorry: zie net dat het paard zwanger is..
Maar het heeft wel meer aandacht nodig
Hallo zeg! Je moet wel een shampoo kiezen, en zorgen dat je geen zeep in je ogen krijgt. Dan heb je nog het probleem van conditioner, was je het uit of laat je het zitten...... genoeg dingen om helemaal van in de war te raken!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:56 schreef Kaleddis het volgende:
Maar waarom kan ze dat haar zelf niet wassen dan ? Wat kan een kapper meer dan zij zelf ?
Om te beginnen kan een kapper tot tien tellen, bij Amanda is dat nog maar de vraag. Stel niet van dergelijke retorische vragenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:56 schreef Kaleddis het volgende:
Maar waarom kan ze dat haar zelf niet wassen dan ? Wat kan een kapper meer dan zij zelf ?
Nee Precies, want daar gebeurt niets..quote:Op zondag 18 februari 2007 13:57 schreef Taurus het volgende:
[..]Hoe weet je dan dat dat niet gebeurt? We zien de stallen zelden op de streams.
Ze heeft nota bene zelf een kapstersopleiding gevolgd!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:56 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda kan niet zoveel.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:56 schreef Kaleddis het volgende:
De redactie zegt toch ook tegen Blablasia, ander topje, deze is 2 maten te klein!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
Zal ze zich ook enorn goor voelen als de redactie haar even mededeelt dat enorm veel internetkijkers ervan walgt dat ze de boel nooit wast enzo?
En iet s fatsoenlijks aan te trekkenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef Dark het volgende:
[..]
De redactie zegt toch ook tegen Blablasia, ander topje, deze is 2 maten te klein!
Graag ook een oproep voor Rastamanda om haar haar te wassen.
Ik wist niet dat ze zwanger was. Maar wat je zegt. Dat arme beestje moet elke dag naar buiten lekker kunnen ravotten. Ik vind dit echt erg. Hup paard in de bak n weer weg lopen. MMM ik ben heel anders ingesteld wat dat betreftquote:Op zondag 18 februari 2007 13:56 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik erger mij daar al een hele tijd aan en vind dit een vorm van dierenmishandeling.
Paarden willen gewoon elke dag even lekker galopperen en lopen.
Dit dier heeft al in geen eeuwigheid zijn portie beweging gehad. Als ik aan dat paard denk, kan ik wel janken, want ik vind het zo zielig....
En dan wel een nieuwe huishoudster aannemen, en Lesley moet weg, maar daar komt niemand voor terug... ik walg er gewoon van.
Sorry: zie net dat het paard zwanger is..
Maar het heeft wel meer aandacht nodig
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
Misschien dat Amanda d'r haar wast als er geen streams op haar staan? Die staan immers niet 24 uur per dag op haar.
Wees eens eerlijk ... geloof je het echt zelf?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
Misschien dat Amanda d'r haar wast als er geen streams op haar staan? Die staan immers niet 24 uur per dag op haar.
Nou maar zijn de bewoners dan echt de enigen die aan dat beest mogen zitten?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee Precies, want daar gebeurt niets..
Er bekommerd zichr behalve Syl toch niemand om dat beest???
Niet op haar haar maar wel op haar.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
Niet echt. Maar ik probeer de illusie dat de redaktie geeft om de hygiene van de bewoners nog een klein beetje in stand te houdenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk ... geloof je het echt zelf?
Ja, het wil nog niet zeggen dat als het paard zwanger is, dat ze niet meer mag lopen, en daar gaat het mij om. Ze hoeft niet bereden te worden, maar ze moet lekker kunnen bewegen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zwanger was. Maar wat je zegt. Dat arme beestje moet elke dag naar buiten lekker kunnen ravotten. Ik vind dit echt erg. Hup paard in de bak n weer weg lopen. MMM ik ben heel anders ingesteld wat dat betreft![]()
Misschien wast ze in het "echte leven" haar haar ook nooit zelf en weet ze niet hoe het moet?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb wel eens iemand gezien die het paard naar de bak bracht, zal wel de eigenaresse zijn. Is dit paard ook van Yvette?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou maar zijn de bewoners dan echt de enigen die aan dat beest mogen zitten?Ik neem aan dat er heus wel iemand achter de schermen voor 't dier zorgt. Dat zien we toch helemaal niet, wat daar gebeurt?
Maar de bewoners hebben toch dat paard. Niet de redactie. Zij hebben dat paard ook gewoon aandacht te geven. Maakt niet uit in wat voor een opzicht, maar ik vind dat de redactie daar echt wat aan moet gaan doen. Als elke keer de redactie voor dat beestje zorgt waarom hebben ze dan in hemels naam een paardquote:Op zondag 18 februari 2007 14:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou maar zijn de bewoners dan echt de enigen die aan dat beest mogen zitten?Ik neem aan dat er heus wel iemand achter de schermen voor 't dier zorgt. Dat zien we toch helemaal niet, wat daar gebeurt?
Ze doen helemaal niets met en voor dat paard. Is ook een bezwaar van Sylvia. maar die mag niet zelfstandig iets doen, dat moet samen met een verzorger/sterquote:Op zondag 18 februari 2007 14:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Syl heeft gisteren Bolle nog gelongeerd.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ze doen helemaal niets met en voor dat paard. Is ook een bezwaar van Sylvia. maar die mag niet zelfstandig iets doen, dat moet samen met een verzorger/ster
Precies, en als Brian zegt dat ze lekker ruikt. . .quote:Op zondag 18 februari 2007 14:08 schreef Lady-night het volgende:
Wat zeuren jullie toch over dat haar, gisteren fluisterde Brian nog dat ze lekker rook.....
Brian z'n neus zit ook verstopt, heb je hem wel eens horen praten ?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:08 schreef Lady-night het volgende:
Wat zeuren jullie toch over dat haar, gisteren fluisterde Brian nog dat ze lekker rook.....
Hij durfde het nl niet hardop te zeggen, bang dat wij het zouden horen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:08 schreef Lady-night het volgende:
Wist ik niet....quote:Op zondag 18 februari 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Syl heeft gisteren Bolle nog gelongeerd.
Nee, gewoon een break.quote:
Net als Rogier dus...quote:
t Zou best kunnen dat Huub dan mag.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
Vannacht of morgennacht ligt ze weer onder 'm .
Laat de liefde niet te snel de overgang nemenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef Dark het volgende:
Laat liefde niet te snel ontpoppen en de overgang enzo...?
Al doen ze maar alsof. kan ie weer lekker flipppen, de siego.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef Mika25 het volgende:
Ze is natuurlijk tereurgesteld met Brainless' prestaties. Ze wilt nu een echt Huubje voelen...
Amanda en een punt hebben?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:15 schreef itsme het volgende:
Wat is nu haar punt?
Ja wel want ze blijft echt wel met hem neuken hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
Brian gaat flippen hierover binnenkort. Dit gaat hij allemaal niet trekken.
Tof!
Hij doet niks anders dan trekkenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
Brian gaat flippen hierover binnenkort. Dit gaat hij allemaal niet trekken.
Tof!
Ik denk nl dat ze zich sinds gisterochtend heeft bedacht dat ze toch niet met hem wil neuken. Erg prettig was het niet volgens mij.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja wel want ze blijft echt wel met hem neuken hoor.
Ze moeten er een lekker ding in stoppen, waar ze het dan mee doet en Brian helemaal gek maakt.
Eerst maar eens een zondagmiddag over malen...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Er komt een moment dat Brian vermoedt dat Huub achter de 'break' zit.
Met die poederspuit van Brian is het nu een poederdoos!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:17 schreef itsme het volgende:
het verschil is dat doos wel haar gevoelens durft te uiten.![]()
Het is dus uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:17 schreef blomst het volgende:
geen relatie dus yussen die twee, alleen maar seks
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Er komt een moment dat Brian vermoedt dat Huub achter de 'break' zit.
Maar spijt heeft ze niet, zo is ze niet, ze kijkt liever vooruit.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:19 schreef itsme het volgende:
Hier gaat het zo snehhhhhhhhhllll zegt amanda.
Ja vieze sloerie, jij gaat erg snel.![]()
Niet zo vreemd met zijn konijntjesgedragquote:Op zondag 18 februari 2007 14:18 schreef Copycat het volgende:
Ja, Brian. Het stoort Amanda dat je niet kunt neuken!
O, maar dan gaat ze met iedereen sexen, dat deden ze bij de Baghwan ook...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
Snollie heeft het echte commune gevoel dus.
Eerder Bart want hij heeft zich duidelijk uitgesproken wat hij van Brian's aktie naar Amanda vond. Maar Brian denkt overal van dat Huub erachter zit.quote:
Nou, geef haar 24 uurquote:Op zondag 18 februari 2007 14:22 schreef ozewiesewoze het volgende:
whahahah Bri is bang dat Amanda in bed bij Huub beland.... Amanda lacht en zegt dat ie daar niet bang voor hoeft te zijn..... woahahahahahaha
Nhjahhh, .......we hebben het wel nog steeds over Amanda heh.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef Mika25 het volgende:
Amanda's Masterplan:
Ze is nog steeds de beste vriendin van Nena en probeert Brian in bed te krijgen, waarop ze het vervolgens uitmaakt en een relatie met Huub begint. Brian zal helemaal flippen en fysiek geweld gaan gebruiken!
Realistisch scenario, toch?![]()
Ik hoop¨dat dit een grapje is?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:24 schreef lillkiss het volgende:
hoe weet je dat? dark?
ja zeker weten.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het liefst verbiedt hij Amanda gewoon om met de anderen om te gaan ....
Loverboys verbreken ook het liefst het contact met de family ??quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
Het liefst verbiedt hij Amanda gewoon om met de anderen om te gaan ....
,... enge jongen he?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Loverboys verbreken ook het liefst het contact met de family ??![]()
Ik denk van wel. De eerste keer was ze ook zo blauw als een tientje. Gistermorgen broodnuchter. Dat kan wel verschil maken.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Er zat een enorm verschil tussen de seks partij van die eerste nacht en de sekspartij van gistermorgen. Die eerste keer was ook voor Amanda, aan het vrij harde hijgen te horen, zeer heftig. Ik had gistermorgen het idee dat ze er niets aan vond. Misschien dat dat er ook mee te maken heeft.
Volgens mij de drank ook, was ze de eerste keer niet dronken?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Er zat een enorm verschil tussen de seks partij van die eerste nacht en de sekspartij van gistermorgen. Die eerste keer was ook voor Amanda, aan het vrij harde hijgen te horen, zeer heftig. Ik had gistermorgen het idee dat ze er niets aan vond. Misschien dat dat er ook mee te maken heeft.
Ik laat nu mijn dochter van 10 even meekijken en waarschuwt meteen voor gladde loverboy talk praat.quote:
ah...um...ja weet niet, ja dat had ik nog niet door moet ik eerlijk zeggen....quote:Op zondag 18 februari 2007 14:28 schreef Miraaa het volgende:
Ongelovelijk..............wat een dom wicht is dit zeg...........![]()
( ja brian ook ik vind haar een dom ding )
Goedzo!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:29 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik laat nu mijn dochter van 10 even meekijken en waarschuwt meteen voor gladde loverboy talk praat.![]()
Al geef je Amanda alles op een presenteerblaadje dan nog ziet ze het niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:29 schreef jacqjacq het volgende:
ow wat is brian bang, en wat zit hij amanda op te hitsen.
hij vergeet alleen dat hij zelf de grootste creap en manipulator is van de hele groep.
brian (maar dan vertaald naar echt nederlands): de anderen willen jou bij zijn groepje hebben, zelfs silvia
amanda: wat eng !! het is dat jij het nu zegt, want ik wist het niet.
Ach, dit gesprek zal nog veel te vaak herhaald worden!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:31 schreef BwennieBren het volgende:
Serieus zeg, wat is die Brian voor een freak?? Ik vind hem echt eng eng eng eng eng en nog eens eng!
Ik hoop toch dat iemand dit opneemt!
Ja, ik probeer het ook samen te vatten maar het lukt me nietquote:Op zondag 18 februari 2007 14:36 schreef Sporti het volgende:
hij lult echt 5 kwartier in een uur zonder iets te zeggen en die muts blijft maar zeggen dat ze hem begrijpt
Had hem al gepost, maar nu is de timing beterquote:
Als Amanda dr haar zou wassen dan zou dat de titel van de volgende COS zijn... ongeacht wanneer het gebeurt. Dan zou er een update in het update topic zijn..... Dat wordt gewoon een major event.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
Snapt niksquote:Op zondag 18 februari 2007 14:36 schreef Sporti het volgende:
hij lult echt 5 kwartier in een uur zonder iets te zeggen
Doet hij al dagen![]()
en die muts blijft maar zeggen dat ze hem begrijpt
Ja, echt erg he ...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef jacqjacq het volgende:
oh brian is zo bang dat de wereld zal denken dat hij amanda tot iets heeft gedwongen.
jij lult weer 5 kwartier in een uur en het slaat echt helemaal nergens op.
bart en huub, please ga brian teasen, voer hem dronken, duik bovenop amanda, maar maak brian alsjeblieft gek, want deze jongen balanceert op een heel dun koordje. Uit al zijn gesprekjes komt de grote angst naar voren die hij heeft voor vooral huub.
nee dat doen ze pas als het SHE groepje in de minderheid zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef Ashrak het volgende:
Ik zet net de stream even aan en![]()
![]()
![]()
Brainless die weer met Amoebe aan het praten is.
Streams dus maar weer uitgezet.
Op zich zou het wel leuk zijn als er nu een meerderheidsstemming voor de ontslagronde tussendoor zou komen. Dan weten we eens en voor altijd wie er gelijk uit zou liggen, maar dat durven de programmamakers waarschijnljk niet aan.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
Een nieuw gedicht.
Amanda
Je ziet eruit als een panda
Ik wil je neuken, kanda?
Een nieuw gedicht.
Amanda
Je ziet eruit als een panda
Ik wil je neuken, kanda?
Een nieuw gedicht.