Toen wist je al dat je mod wou wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef boem-dikkie het volgende:ja, en ze hadden blauw ijs met smurfen smaak
![]()
Ja en die pony achter mij ging mijn jas opetenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Donders op die pony's rijden daar door zoeen baantje
ja die lage bocht waarbij je bijna helemaal horizontaal ligtquote:Op zondag 18 februari 2007 13:26 schreef ABBAfan het volgende:
Mijn eerste keer in de Looping Star was zo eng in 1981! Met mijn handjes stevig vast en het hoofd naar beneden. Ben er toch direkt weer in gegaan en tot op de dag van vandaag is het mijn favoriete achtbaan. Mooie laatste bocht.
Ja ik er naast maar gewoon in de caravanquote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Homdeck het volgende:
ik heb eens 3 dagen in zoeen wigwam geslapenwat een feest
![]()
[afbeelding]
Dat vond ik toen ik vijf was al vrij kansloos.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Homdeck het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ik vijf was al vrij kansloos.
Had ik ook gedaan echt kansloosquote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Homdeck het volgende:
![]()
[afbeelding]
DEED JIJ DAN OOK MEE AAN BINGO IN HET PONYPARK EN KEN JE DAN OOK HET BINGO LIEDquote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Homdeck het volgende:
![]()
[afbeelding]
OMG jaaaaaaaaaa jij was er ook bijquote:Op zondag 18 februari 2007 13:34 schreef ABBAfan het volgende:
Bingo, bingo en maar beuken op die tafels![]()
neequote:Op zondag 18 februari 2007 13:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DEED JIJ DAN OOK MEE AAN BINGO IN HET PONYPARK EN KEN JE DAN OOK HET BINGO LIED!!!!!???
Ja, wat dacht je. En dat assovolk maar bier zuipen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
OMG jaaaaaaaaaa jij was er ook bij!
Jij bent een kenner hequote:Op zondag 18 februari 2007 13:35 schreef ABBAfan het volgende:
Er lopen nu nog van die trieste figuren rond die 25 jaar geleden al hun minimumloon in het park verdienden.
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:36 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je. En dat asovolk maar bier zuipen.
huh dat weet ik niet meerquote:Op zondag 18 februari 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
Maar wel mooi die monorail ofzo van 200meter
Niet de oude, maar een vervangende Enterprisequote:Op zondag 18 februari 2007 13:39 schreef Homdeck het volgende:
Deze was ook tof. bestaat ie nog?
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[quote]Op zondag 18 februari 2007 13:44 schreef M-I-L-F het volgende:
ZOMG Walibi for teh PWN..
/
/toch
Jawelquote:Ik weet niet misschien wel maar ik versta je niet
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:46 schreef Biogarde het volgende:
Ze hebben zelfs zoeen arcadehal.
Na de val van de uur hebben ze veel Ossies naar het ponypark gelokt. Heerlijk om die stinkende trabbies en wartburgs binnen te zien komenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef 16meter het volgende:
echt niet bingo bingo boem boem?
BINGO BING TRALALALALALA BINGO BINGO
SKJALALALAl
BINGO BINGO
TRALALALALal
BINGO BINGO
etc...
en ze deden altijd die getallen opzeggen in het nederlands EN duits voor onze vriendelijke oosterburen die IMMER in grote getale aanwezig waren op en rondom het park!
die monorail en 'skilift' waren chill.. gewoon beetje zitten en kijken naar al die mensen en stiekum beetje spugen op mensen en dan snel wegkijken als ze je in de gaten kregen![]()
![]()
die is in hellendoorn geloof ikquote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef 16meter het volgende:
En wat te denken van de octopus, olifanten draaimolen (dat je je olifant omhoog kon doen met zo'n hendel!!!), enterprise en die zweefmolen zo'n GROTE wereldbol met HEEL VEEl stoeltjes!!!! Als je deed vasthouden aan iemand anders en dan loslaten ging je zo kenker hoog echt spannend!!!!!
ja, je had die ouwe troep destijds in Slagharen moeten zien. Het was toen nog een kermisachtig park.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:06 schreef 16meter het volgende:
Waar zijn ze gebleven die old school attractieparken met opgepoetste kermis attracties.
Die achtbaan was nog rood volgens mij toen ik er 12 jaar geleden ofzo was... met van die old-school achtbaan karretjes erop.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:08 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
ja, je had die ouwe troep destijds moeten zien.
De restanten liggen nu nog ergens op het terrein. E zit volgens mij een luchtje aan.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:31 schreef 16meter het volgende:
De Bonte Wever![]()
Die overdekte speeltuin.. je kreeg door ook altijd flensjes hmmmm![]()
Jammer dat het afgefikt is.
Geweldig was dat!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:31 schreef 16meter het volgende:
De Bonte Wever![]()
Die overdekte speeltuin.. je kreeg door ook altijd flensjes hmmmm![]()
Jammer dat het afgefikt is.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:33 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
De restanten liggen nu nog ergens op het terrein. Er zit volgens mij een luchtje aan.
Slagharen! Daar kun je veel beleven.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DEED JIJ DAN OOK MEE AAN BINGO IN HET PONYPARK EN KEN JE DAN OOK HET BINGO LIED!!!!!???
Ook in slagharen, vorig jaar in geweestquote:
Met zoveel mogelijk zware mensen in dat ding gaan zitten en er dan af. Geweldigquote:Op zondag 18 februari 2007 15:39 schreef Renesite het volgende:
Maar echt, slagharen is teh pwnage!! Super vaak geweest. Was altijd weer even zo gaaf als altijdDie rubberenboodjes van een glijbaan af! En maar zielig kijken naar dat gaatje in je boot en aan de meneer vragen. "Meneer, hoort dat zo?" en hij zo zeggen "Ja
"
Da's die andere 'glijbaan'.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:59 schreef 16meter het volgende:
Eerder moest je toch met een matje van die glijbanen af?
Nu staat daar geloof ik een achtbaan toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:12 schreef ABBAfan het volgende:
Een heel oud kaartje met de beide Apollo bollen nog
[afbeelding]
En hier een ansichtkaartje waar het zwembad nog op staat.
[afbeelding]
Nee, ik dacht die stoomlocomotief, maar die zit dan weer daarachter. (of daarvoor)quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef ABBAfan het volgende:
De waterachtbaan bedoel je zeker
Hmmm, dat was het dus!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:27 schreef ABBAfan het volgende:
Die locomotief achtbaan heeft de rode 'lieveheersbeestjes' achtbaan vervangen.
Paarden zijn alleen lief in frikadel vorm!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Nooit geweest.
Sowieso :/ een fucking ponypark wtf is daar vet aan.
Das echt iets voor mensen met een blonde "pony" als haren zoals dries roelvinkenslag
Troost je met de gedachten dat jij meer bij het niveau van Dries Roelvink staat dan ieder ander. Kampgangerquote:Op zondag 18 februari 2007 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Nooit geweest.
Sowieso :/ een fucking ponypark wtf is daar vet aan.
Das echt iets voor mensen met een blonde "pony" als haren zoals dries roelvinkenslag
Wtf hebje aan paarden kijken :/quote:Op zondag 18 februari 2007 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Paarden zijn alleen lief in frikadel vorm!![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 18 februari 2007 17:02 schreef Kijkeensaan het volgende:
Ik durfde nooit in dat schip die over de kop gaat en heb nog steeds spijt.![]()
Ik ookquote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Homdeck het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ik ben een keertje 3 dagen in die huisjes geweest, was leuk maar wat zijn die bedden kleinquote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Homdeck het volgende:
![]()
[afbeelding]
Je hebt wat gemist.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:02 schreef Kijkeensaan het volgende:
Ik durfde nooit in dat schip die over de kop gaat en heb nog steeds spijt.![]()
Mocht je dr ook een uitkiezen?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:05 schreef ABBAfan het volgende:
De medewerker die het ding in de jaren 80 bediende, liet ons eens heel wat zonnebrillen zien die onder het schip beland waren.
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:02 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zat ooit in dat schip naast iemand die z'n gebit verloor toen 'ie over de kop ging
Omdat het schattige ponypark anders tussen de drugstopics, tranceparty's en pokertopics in het uitgaans en vrije tijdforum verzuiptquote:
In de ponyhal staat nu een soort baan met neppony's die een rondje maken.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:31 schreef DeTolk het volgende:
Die ponnies zijn er toch niet meer???
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de ponyhal staat nu een soort baan met neppony's die een rondje maken.
Dan hou ik je handje wel vast hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 17:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, laatste keer was 2004 met school meen ik
Moet ik maar weer eens heen gaanToch dichtbij
Ik durf alleen nergens in
Ik vraag me af of ik me daar prettiger bij zal voelenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:52 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Dan hou ik je handje wel vast hoor![]()
Ik vind ze meer naar de snorkels smaken, maar een kniesoor die daar om maalt.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef boem-dikkie het volgende:ja, en ze hadden blauw ijs met smurfen smaak
![]()
BTW:quote:Op maandag 19 februari 2007 16:34 schreef -SL- het volgende:
Deze vind ik ook toch echt wel super-vet
[afbeelding]
Is dat in Slagharen?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:34 schreef -SL- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:34 schreef -SL- het volgende:
[afbeelding]
little horsepark slagharenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ik wist niet dat ze ook in amerika gevestigd waren ?
Flikker op, op pag 1 hebben ze het ook over 3-vliet enzo, jewaidsquote:
Dat plaatje staat ook op mijn PC in NL hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 16:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ik wist niet dat ze ook in amerika gevestigd waren ?
Tuurlijk niet.quote:
Hell no dat je mij daar in krijgtquote:Op maandag 19 februari 2007 16:34 schreef -SL- het volgende:
[afbeelding]
Kingda Kaquote:Op maandag 19 februari 2007 16:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Das King Da in een amerikaans pretparkwas eerst een reportage over @ tv
Ik hou je wel goed vast hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 16:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hell no dat je mij daar in krijgtIk word nu al misselijk
Dude, k heb nog niet in de kleinste, laagste, langzaamste achtbaan gezeten. No way dat ik daar in gaquote:
Die kriebels van je maaginhoud die eruit wil jaquote:Op maandag 19 februari 2007 17:38 schreef Maikuuul het volgende:
Die kingda ka lijkt me wel vet om in te gaanvolgens mij uber veel airtime en zulks een lekkere kriebels in de buik
In 10 stukken?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:55 schreef EvilMarc het volgende:
Daar is m'n mobiel uit de monorail gevallen
Wel teruggevonden natuurlijk
jij boef !quote:Op maandag 19 februari 2007 18:00 schreef EvilMarc het volgende:
Nee, duh.. maar wel bijna op het hoofd van een 10 jarige![]()
![]()
wij met z'n allen snel schreeuwen dat hij van de mobiel af moest blijven en toen werd hij bang en is weggerend
begin vorige eeuw toen alles nog nieuw was, was het heel modern hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 13:47 schreef ABBAfan het volgende:
Tja, Slagharen blijft wat spannende attracties betreft ver achter bij de rest.
daar zou ik best eens in willenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:34 schreef -SL- het volgende:
[afbeelding]
Zo'n typische attractie waar ik al stoer pratend instap en terwijl ik vastzit en naar boven ga denkend: 'Oh mijn god, wat heb ik nu weer gedaan"quote:
Zullen we beginnen met een kleine rit?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, k heb nog niet in de kleinste, laagste, langzaamste achtbaan gezeten. No way dat ik daar in ga
dan herinner jij je ook vast het prachtige onderwaterlandquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:11 schreef Captain_Chaos het volgende:
Slagharen met houten huisjes en bijbehorende pony !
Ik herinner me vooral die grote feestzaal waar iedereen aan lange tafels met banken uit plastic bekertjes zat te drinken. Lekker met de apollo capsules rond die planeet draaien. Lekker hoog met de zeppelin. Waterorgel, zwembad/bak, rupsbaan en bobsleebaan.
Vroeger een écht pretpark.
o sorry, had niet naar de datum gekekenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:43 schreef PeZu het volgende:
wat een kutkick zeg
Onderwaterland bestaat nog steeds inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan herinner jij je ook vast het prachtige onderwaterland
bestaat nog steeds volgens mij, maar was 25 jaar geleden al gedateerd.
slagharen was tof, met het buitenbad, de hully gully, en idd de apollo 14 (niet die zweef dus) die je gewoon tijdens de rit open kon gooien.
ben er een paar jaar geleden met mijn kind geweest om te laten zien waar mama vroeger op vakantie ging.
Ja dat ken ik allemaal wel jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dan herinner jij je ook vast het prachtige onderwaterland
bestaat nog steeds volgens mij, maar was 25 jaar geleden al gedateerd.
slagharen was tof, met het buitenbad, de hully gully, en idd de apollo 14 (niet die zweef dus) die je gewoon tijdens de rit open kon gooien.
ben er een paar jaar geleden met mijn kind geweest om te laten zien waar mama vroeger op vakantie ging.
quote:Ferrari-pretpark in Abu Dhabi
13 februari 2007 · Tekst Alexander Inia
Ferrari weet goed munt te slaan uit de prestigieuze merknaam. Naast laptops en Lego komt er nu de overtreffende trap: een speciaal Ferrari-pretpark in Abu Dhabi, hoofdstad van de Verenigde Arabische Emiraten.
Het hoogtepunt van het Ferrari-themapark wordt de 70 meter hoge G-Force Tower. Het is de eerste op de Formule 1 gebaseerde achtbaan, waarin je met twee cabines tegen elkaar racet. Verder kunnen de bezoekers ook rallyrijden en zandbuggy’s besturen.
Het park, dat 450 miljoen euro gaat kosten, opent in 2009 zijn deuren.
OMG. Wat ging er door je heen?!?!!?quote:Op zondag 28 december 2008 00:36 schreef Susi het volgende:
Ik heb een keer in de wigwamtenten geslapen
ponypark slagharen, daar geniet je nog het meestquote:Op zondag 28 december 2008 00:53 schreef Arnoutvanh het volgende:
Jaren geleden dat ik daar ben geweest, maar ken dat liedje nog steeds uit mijn kop, mên wat was dat irritant
Was datquote:Op zondag 28 december 2008 00:53 schreef Arnoutvanh het volgende:
Jaren geleden dat ik daar ben geweest, maar ken dat liedje nog steeds uit mijn kop, mên wat was dat irritant
Niets !quote:Op zondag 28 december 2008 00:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
OMG. Wat ging er door je heen?!?!!?![]()
ja de apollo 14 en de zweef-apollo bedoel je toch?quote:Op zondag 28 december 2008 01:32 schreef THE_CORE het volgende:
Die groene ronddraaiende Bollen, of was dat te ver in het verleden?
Verder weet ik er niets meer van, kan het me niet meer herinneren.
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Homdeck het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
In zo een heul smal bedje!quote:Op zondag 28 december 2008 00:36 schreef Susi het volgende:
Ik heb een keer in de wigwamtenten geslapen
quote:
Oh god ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:54 schreef Olep het volgende:
[..]
Onderwaterland bestaat nog steeds inderdaad.
Ja die 2 groene reuze-bollen bedoel ik, de één was een grote draaimolen (zweef-apollo) en de andere had bakjes aan de bol (apollo 14).quote:Op zondag 28 december 2008 12:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja de apollo 14 en de zweef-apollo bedoel je toch?
die zweef staat er nog steeds, maar die andere zal wel zo gammel en gevaarlijk geweest zijn dattie de keuring niet meer doorkwam.
het ding sloot namelijk destijds alleen met een soort haakje en dat kon je onderweg gewoon openmaken.
zal wel niet veilig genoeg geweest zijn.
quote:Op zondag 28 december 2008 16:13 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ja die 2 groene reuze-bollen bedoel ik, de één was een grote draaimolen (zweef-apollo) en de andere had bakjes aan de bol (apollo 14).Zo lang geleden voor mij joh.
begin jaren 80 zo ongeveer?
![]()
Maar dat zijn in mijn gedachten de iconen van het PonyPark Slagharen als ik er aan terugdenk.![]()
Zal kijken of ik er nog een afbeelding van de 2 bollen samen kan vinden.
Bedankt Olep!quote:
Geen probleemquote:
De andere bleek dus best wel onveilig te zijn blijkbaar. Was ook een hele andere Tijd in die Jaren dat ze als attractie ontwikkeld werden.quote:Op zondag 28 december 2008 16:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
één van die bollen staat er nog steeds, de ander is later naar een ander park gegaan, en is daar uiteindelijk ook afgebroken dacht ik.
quote:Het ponypark is opgericht in 1963 door: Dhr. Bemboom.
Die is wel te vertrouwen, maar heeft inderdaad vaak storing. Maar qua veiligheid moet je er zeker nog in kunnen, alle attracties worden daar jaarlijks gekeurd door de TÜV.quote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef Topspin het volgende:
Ik durf in alle attracties maar schepen die over de kop gaan daar durf ik dus niet in, op de een of andere manier vertrouw ik het niet en denk ik dat die attractie kapot gaat terwijl ik erin zit.
Dat is ook een gedeelte van de Adrenaline-boost die je krijgt als je er in zit.quote:Op zondag 28 december 2008 16:39 schreef Topspin het volgende:
Ik durf in alle attracties maar schepen die over de kop gaan daar durf ik dus niet in, op de een of andere manier vertrouw ik het niet en denk ik dat die attractie kapot gaat terwijl ik erin zit.
wat is het daar nog een klein park he?quote:
We hadden dezelfde pony achter onsquote:Op zondag 18 februari 2007 13:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja en die pony achter mij ging mijn jas opeten!
Het is nog steeds redelijk klein, maar zo af en toe breiden ze het wel uit.quote:Op zondag 28 december 2008 18:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is het daar nog een klein park he?
schattig gewoon.
toen ik er als puber logeerde, had je nog een pony bij je hutje, sliepen mijn ouders in een opklapbed in de huiskamer, was er geen tv en moest je wel naar die bingohallen, want er was gewoon niks.
vergeleken met hoe het was toen ik er als kind kwam is het nu toch echt 2 x zo groot.quote:Op zondag 28 december 2008 19:06 schreef Olep het volgende:
[..]
Het is nog steeds redelijk klein, maar zo af en toe breiden ze het wel uit.
http://i40.tinypic.com/dfkdbb.jpg
Even achter linkje gezet, slecht voor de layout.
Dat is'm!quote:Op zondag 28 december 2008 20:57 schreef lady-wrb het volgende:
de originele apollo 14 zoals hij dus ooit in een grijs verleden in het ponypark stond.
is naar engeland verhuisd en daar na een jaar afgebroken.
zonde hoor. ik vond m best mooi om te zien.
''Attractiepark steekt 25 miljoen euro in beleven''quote:
En dat is elk jaar hetzelfdequote:Op zondag 28 december 2008 21:21 schreef Smijn. het volgende:
JAAAAAAAA. Ik hou van slagharenIk ben er deze zomer nog geweest en het was weer heul leuk
En die stomme onderwaterwereld waar iedereen altijd drie kwartier voor in de rij staat en helemaal teleurgesteld terug komt
mijn zoon vond het destijds zo geweldig dat hij er 3 keer achter elkaar inwilde. erg he?quote:Op zondag 28 december 2008 21:23 schreef Olep het volgende:
[..]
En dat is elk jaar hetzelfdeEn toch komen er blijkbaar steeds weer meer mensen bij.
Tot +/- 5 jaar gaat het nog wel denk ik.quote:Op zondag 28 december 2008 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mijn zoon vond het destijds zo geweldig dat hij er 3 keer achter elkaar inwilde. erg he?
.quote:Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef Olep het volgende:
[..]
Tot +/- 5 jaar gaat het nog wel denk ik.
En in de zomer is het niet te doen, zo warmquote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
.
hij was toen 6 idd. het vervelende was alleen dat ik steeds mee moest.
Ik niet, ook niet via internet enige informatie te achterhalen?quote:Op zondag 28 december 2008 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
herinnert iemand zich trouwens de cassettebandjes met liedjes over het ponypark, gezongen door knuffeltrucker henk wijngaard? mijn vader had m destijds gekocht, ik kende het ding zo ongeveer uit mijn hoofd en we maakten er allerlei gekke teksten op.
ik ben nog wel eens op zoek geweest naar die liedjes, maar heb ze nooit meer terug kunnen vinden helaas. dat was pas echt cult.
ik heb het zelfs via de site van henk wijngaard geprobeerd te achterhalen, maar henk zal het ook wel verdrongen hebben ofzo.quote:Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik niet, ook niet via internet enige informatie te achterhalen?
Je hebt een email gestuurd?quote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het zelfs via de site van henk wijngaard geprobeerd te achterhalen, maar henk zal het ook wel verdrongen hebben ofzo.
nooit meer wat van gehoord in elk geval.
Bij de ingang links en dan een heel stuk rechtdoor door een lange winkelstraat.quote:Op maandag 29 december 2008 05:25 schreef THE_CORE het volgende:
Het Ponypark Slagharen had toch later ook een Achtbaan?Links van de ingang dacht ik.
edit
Gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lieveheersbeestjes baan is ondertussen ook vervangenquote:Op maandag 29 december 2008 07:17 schreef Mr-Coffee het volgende:
Kan dit niet naar Memory Lane ofzo?
Ik heb er ook een week vertoeft toen ik 10 was ofzo iets, iig begin jaren 90.
Die Apollo,s heerschten inderdaad, maar m,n favo atractie was wel die lieveheersbeestjes achtbaan.
In dat schip durfde ik niet echt, vond dat ding er te gammel uitzien.
Tevens Terug Vind Park.
die lieveheersbeestjesbaan was best link anders. ik heb een paar keer gehad dat die stang gewoon onderweg losschoot.quote:Op maandag 29 december 2008 07:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Die lieveheersbeestjes baan is ondertussen ook vervangenDie is er zeker niet beter op geworden.
Nu dus de Main Train.
dat was de looping star. vroeger stond dat er ook in grote letters op.quote:Op maandag 29 december 2008 05:25 schreef THE_CORE het volgende:
Het Ponypark Slagharen had toch later ook een Achtbaan?Links van de ingang dacht ik.
edit
Gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nog bijna hetzelfde inderdaad, alleen de thematisering is veranderd.quote:
Inderdaad. Ook belachelijk duurquote:Op maandag 29 december 2008 13:52 schreef Braddie het volgende:
Klopt, En er staat nu een kraampje van de E-cam(Enjoy the thrill)
Er zijn mensen die dat kopen ja(Hoe dom ben je dan).quote:Op maandag 29 december 2008 16:55 schreef lady-wrb het volgende:
ik snap dat echt niet he? zijn er nou echt mensen die dat kopen?
Ik snap ook niet dat er elk jaar weer meer mensen naar het attractiepark komen terwijl er geen nieuwe attractie bij komt.quote:Op maandag 29 december 2008 16:55 schreef lady-wrb het volgende:
ik snap dat echt niet he? zijn er nou echt mensen die dat kopen?
ik denk dat dat het is,ja. die mensen die er nu rondlopen hebben er in hun jeugd ook gelopen. en idd is er qua attracties weinig spectaculairs bijgekomen. dat is juist het leuke: ik kan aan mijn kind laten zien waar ik vroeger geweest ben en het is nagenoeg nog steeds hetzelfde.quote:Op maandag 29 december 2008 17:11 schreef Braddie het volgende:
Het park heeft charmes, En bied plezier voor jong en oud... Dat is het hele eieren eten.
Maar dat kan natuurlijk ook niet altijd maar door blijven gaan, ooit zullen ze wat moeten veranderen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk dat dat het is,ja. die mensen die er nu rondlopen hebben er in hun jeugd ook gelopen. en idd is er qua attracties weinig spectaculairs bijgekomen. dat is juist het leuke: ik kan aan mijn kind laten zien waar ik vroeger geweest ben en het is nagenoeg nog steeds hetzelfde.
En toch vinden de mensen het een leuke fonteinquote:Op maandag 29 december 2008 22:45 schreef lady-wrb het volgende:
tuurlijk dat is ook zo. als je nagaat dat het oudste dat er staat er al 40 jaar staat
maar aan de andere kant: ze draven op het gebied van commercie wel enorm door. waar je vroeger van die overdekte piknikschuren had, moet je tegenwoordig voor elke stoel zowat betalen.
en die fontein met die pony's vind ik het toppunt van wansmaak
Goeie kick wel jaquote:Op maandag 4 juli 2011 13:37 schreef Braddie het volgende:
Dus, ik hoop er snel weer eens heen te kunnen, het park heeft iets fijns over zich heen, weet niet precies wat het is, maar ik vind het echt het leukste park om overheen te wandelen, atracttie`s zijn voor mij ook wel geschikt(ben geen snelheidsduivel)
Dat is het leuke er aan.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:23 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vond het maar een 'net niet' pretpark.
aha wij gingen altijd met schoolreisjes naar slagharen, ben geloof ik stuk of 15 keer achter mekaar in dat ding geweestquote:Op maandag 29 december 2008 09:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die lieveheersbeestjesbaan was best link anders. ik heb een paar keer gehad dat die stang gewoon onderweg losschoot.
ach, ze doen hun best.....quote:
Voglens mij ookquote:Op maandag 4 juli 2011 13:57 schreef lady-wrb het volgende:
waarom staat dit in onzin?
het stond eerst toch in memory lane?
die schiettent met dingen die gingen bewegen als je raak schoot? dat heb ik ook zo vaak gedaanquote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef cerror het volgende:
Ik zat alleen maar in de schiettent en de monorail.
In dat pauperdorp? Tenminste van wat ik er destijds heb gezien. 1 straat en je hebt Slagharen gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:52 schreef Braddie het volgende:
Over 2,5 week zit ik met 2 vrienden in slagharen!, niet voor het park.. maar voor de sfeer en de gezelligheid er omheen (Ok, het park zelf is ook wel leuk qua sfeer)
Hoe oud ben je nouquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:52 schreef Braddie het volgende:
Over 2,5 week zit ik met 2 vrienden in slagharen!, niet voor het park.. maar voor de sfeer en de gezelligheid er omheen (Ok, het park zelf is ook wel leuk qua sfeer)
Maar hoe smaakt een smurf eigenlijk? Ik heb nog nooit een smurf geproefd of gegeten.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef boem-dikkie het volgende:
ja, en ze hadden blauw ijs met smurfen smaak
![]()
21, maar het is puur voor het weekendje weg met vrienden, niet om slagharen zelf... het is 300 euro voor z`n 3e, dat is niet duurquote:
Klopt, maar qua sfeer vind ik het hartstikke fijn!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:33 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Slagharen is een slechte park, weinig onderhoud daar en van vernieuwing/uitbreiding hebben ze nog nooit gehoord
Het is wel vrij rustig vergeleken met andere parkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, maar qua sfeer vind ik het hartstikke fijn!
Weet jij hoe smurfen smaken?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef boem-dikkie het volgende:
ja, en ze hadden blauw ijs met smurfen smaak
![]()
in deze post heb je de verkeerde smiley keuze gemaaktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |