Toen wist je al dat je mod wou wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef boem-dikkie het volgende:ja, en ze hadden blauw ijs met smurfen smaak
![]()
Ja en die pony achter mij ging mijn jas opetenquote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Donders op die pony's rijden daar door zoeen baantje
ja die lage bocht waarbij je bijna helemaal horizontaal ligtquote:Op zondag 18 februari 2007 13:26 schreef ABBAfan het volgende:
Mijn eerste keer in de Looping Star was zo eng in 1981! Met mijn handjes stevig vast en het hoofd naar beneden. Ben er toch direkt weer in gegaan en tot op de dag van vandaag is het mijn favoriete achtbaan. Mooie laatste bocht.
Ja ik er naast maar gewoon in de caravanquote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Homdeck het volgende:
ik heb eens 3 dagen in zoeen wigwam geslapenwat een feest
![]()
[afbeelding]
Dat vond ik toen ik vijf was al vrij kansloos.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Homdeck het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ik vijf was al vrij kansloos.
Had ik ook gedaan echt kansloosquote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Homdeck het volgende:
![]()
[afbeelding]
DEED JIJ DAN OOK MEE AAN BINGO IN HET PONYPARK EN KEN JE DAN OOK HET BINGO LIEDquote:Op zondag 18 februari 2007 13:23 schreef Homdeck het volgende:
![]()
[afbeelding]
OMG jaaaaaaaaaa jij was er ook bijquote:Op zondag 18 februari 2007 13:34 schreef ABBAfan het volgende:
Bingo, bingo en maar beuken op die tafels![]()
neequote:Op zondag 18 februari 2007 13:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DEED JIJ DAN OOK MEE AAN BINGO IN HET PONYPARK EN KEN JE DAN OOK HET BINGO LIED!!!!!???
Ja, wat dacht je. En dat assovolk maar bier zuipen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
OMG jaaaaaaaaaa jij was er ook bij!
Jij bent een kenner hequote:Op zondag 18 februari 2007 13:35 schreef ABBAfan het volgende:
Er lopen nu nog van die trieste figuren rond die 25 jaar geleden al hun minimumloon in het park verdienden.
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:36 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je. En dat asovolk maar bier zuipen.
huh dat weet ik niet meerquote:Op zondag 18 februari 2007 13:38 schreef Damzkieee het volgende:
Maar wel mooi die monorail ofzo van 200meter
Niet de oude, maar een vervangende Enterprisequote:Op zondag 18 februari 2007 13:39 schreef Homdeck het volgende:
Deze was ook tof. bestaat ie nog?
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |