Die zou ik dan ook goed hebben gerekend. Maar Man on the Moon was niet alleen eerder, en de naam van de film, en aanwezig op de soundtrack, maar bevat ook nog eens Andy Kauffman in de videoclip. Dus wat mij betreft zijn er twee antwoorden net zo juistquote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef peaceman het volgende:
Hoeft niet hoor.... Kan ook nog (en dat zou eigenlijk ook het enige juiste antwoord moeten zijn!!!!) The Great Beyond zijn....
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:24 schreef knars het volgende:
[..]
Die zou ik dan ook goed hebben gerekend. Maar Man on the Moon was niet alleen eerder, en de naam van de film, en aanwezig op de soundtrack, maar bevat ook nog eens Andy Kauffman in de videoclip. Dus wat mij betreft zijn er twee antwoorden net zo juist
Maar niet van R.E.M.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog wel 10 nummers over Andy Kaufman...
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:25 schreef peaceman het volgende:
Maar niet van R.E.M.
Man on the moon is itt The Great beyond niet speciaal voor de film geschreven!
Ik zal nog eens een R.E.M. vraag stellenquote:Dus wat mij betreft zijn er twee antwoorden net zo juist
Ik dacht aan I am the walrus op George Martin's In my life.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:32 schreef knars het volgende:
Ik ben wel benieuwd op welk Jim Carrey zangmateriaal jij nu zit te doelen? Alhoewel, als je zijn Somebody to Love hebt gehoord, wil je de rest echt niet meer horen.
Wie is sinds kort opvallend genoeg net zo kaal als Billy Corgan?
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:35 schreef knars het volgende:
[..]
[..]
Ik zal nog eens een R.E.M. vraag stellen![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 11:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik dacht aan I am the walrus op George Martin's In my life.
quote:
Worden zeg maar gesponsord door Max en Trosquote:Onder de groepsnaamis een aantal albums verschenen onder leiding van Tom Parker (niet te verwarren met zijn naamgenoot, de manager van Elvis Presley) waarop klassieke muziek gepopulariseerd wordt. Sinds 1987 zijn er ook uitvoeringen gegeven. Hierbij is samengewerkt met zangers en zangeressen als Vicki Brown, Madeline Bell, Gordon Neville en Steve Jerome.
Met 5 personen??quote:Op zondag 18 februari 2007 13:06 schreef jerver73 het volgende:
London philharmonical?
Ha ha ha, hilarisch inderdaad.quote:
Hij zingt overigens niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmmm, ik heb 'm wel eens horen/zien zingen, maar waarin dat ook weer was..
Hij speelt trompet in een band.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
bedoel je dat ik helemaal fout zit, of dat het nagesynchroniseerd was?
Op de naam van de band na wel, ja.quote:
Dat weet ik in elk geval niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar ik zou toch zweren dat ik 'm in een film een keer op een musical-achtige 'suddenly-break-out-into-song' - manier een liedje zag vertolken. Maar misschien ben ik in de war met iemand anders..
het is een beetje laat maar alsnogquote:Op zondag 18 februari 2007 09:06 schreef Mark het volgende:
Dave Menikette
Edit: aan de letters te zien, schrijf je zeker Meniketti
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:54 schreef Neleos het volgende:
Hij zit in de band van Spinvis dacht ik.
Nee nee. Het is een ander nummer.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:25 schreef bigshadow het volgende:
Oke, The ideal crash
Aha oke. Instant Street is goed.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:29 schreef bigshadow het volgende:
Euh, instant streets. Album = nummer verhaal. Teveel drank gisteren![]()
Nou, probeer het eens, werkt zeer verlichtendquote:Op zondag 18 februari 2007 18:35 schreef Neleos het volgende:
Nouja, zo erg is het niet dat je niet op een nummer kan komen. Daar heb ik geen hang-over voor nodig.
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:37 schreef Neleos het volgende:
Wel een bekend hoofd. Ik kan er niet opkomen.![]()
het begint met een E en eindigt op rlend Oyequote:Op zondag 18 februari 2007 18:37 schreef Neleos het volgende:
Wel een bekend hoofd. Ik kan er niet opkomen.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:37 schreef Neleos het volgende:
Wel bekende hoofden. Ik kan er niet opkomen.![]()
"The whitest boy alive"quote:Op zondag 18 februari 2007 20:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Yellowman
quote:Het Nederlandse house-gezelschapheeft op dit moment een grote hit in Engeland. De groep komt deze week op nummer 6 binnen in de Britse hitparade. Vermoedelijk is de Nederlandse act vrijdag 23 maart van de partij in het BBC-programma Top Of The Pops, de moeder aller pop-programma's.
Door vooraanstaande dance-deskundigen als de Engelsman Pete Tong wordt de track vanal tot beste dance-nummer van 2001 bestempeld. Dat gaat de makers, Rene Ter Horst en Gaston Steenkist oftewel Zki & Dobre, wat ver, vertellen ze in Dubbel Check, het muziekjournalistieke programma van 3voor12. "Dat lijkt me een beetje voorbarig als het pas maart is. Maar het is wel leuk." De plaat circuleert al een half jaar als white label, maar wordt nu pas een hit. Rene en Gaston vertellen 3voor12 hun succes-verhaal: "Heel onwerkelijk allemaal."
De twee (die op deze plaat worden bijgestaan door een zanger) zijn dance-veteranen. Al weer zo'n tien jaar geleden scoorden ze als The Good Men een wereldhit met Give It Up. Sindsdien hebben ze onder een groot aantal namen platen gemaakt. Recent nog scoorden ze als Jark Prongo een Megahit.
Ohja, het is 2007 he?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Niet 6 jaar geleden?
Kut, helemaal vergeten dat ik een vraag open had staan...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:41 schreef jerver73 het volgende:
Of bedoel je chocolate puma - i wannabe you?
Die hebben we natuurlijk ook nog.....
juist!quote:Op maandag 19 februari 2007 09:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Hot Chocolate?
Heb dit even gecheckt, aangezien de mij bekende Hot Chocolate een kale zanger (Errol Brown) heeft en dit is inderdaad niet 'de' Hot Chocolate zoals de meeste die kennen. Ik had die link dan ook niet gelegd.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Hot Chocolate?
quote:One of the greatest lost funk records of all time! The group is not the British pop band, but a funk group led by the great guitarist Lou Ragland. The album's originally from Canada, but don't hold their maple leaf heritage against them -- because these guys are funky funky funky -- and they kick some major booty with a heavy guitar sound that's just great! Some of the cuts are instrumental, and some of them have some excellent soul vocals that are produced with a nice deep sound that's brought out nicely by the excellent quality of the reissue. The record's got a bit of Sly Stone, a bit of Grant Green, and a bit of Mike James Kirkland -- with a tasty raw indie soul vibe. The original album was only pressed up at 500 copies -- so this reissue is even more essential, because original copies trade hands for over $1000! Titles include "So Dam Funky", "Ain't That A Groove", "Sexy Moods Of Your Mind", "Messin With Sly", and "What You Want To Do".
Inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 09:54 schreef MadMaster het volgende:
Kus?
Richard Page om exact te zijn, maar wel juist...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef schaap001 het volgende:
Van Mr. Mister (Richard nog-wat)
quote:Rene Ter Horst en Gaston Steenkist oftewel Zki & Dobre
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Bingo!!
Kingdom Come (met die zanger met die krijsstem)...
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:53 schreef schaap001 het volgende:
Ashford + Simpson?
peaches & herb?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik irriteerde me indertijd dood aan die stem...
Nog maar een fotovraag:
[afbeelding]
Wie?
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:11 schreef schaap001 het volgende:
Wacht 's ff: Yabrough & Peoples ?
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef MadMaster het volgende:
Spooky & Sue (Swinging On A Star)
Ik geloof dat alleen wij tweeën hier vandaag aanwezig zijn...quote:Op maandag 19 februari 2007 13:04 schreef schaap001 het volgende:
FR David? Words?
Enge Duitser, one hit wonder, lijkt op die knakker hierbovenquote:
Aha. Nou, dit is een enge amerikaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Enge Duitser, one hit wonder, lijkt op die knakker hierboven
Dat is ´mquote:Op maandag 19 februari 2007 13:39 schreef MadMaster het volgende:
Richard Marx zonder lang haar?
Eng, Duits, een korter kapsel en een one-day-fly...quote:Op maandag 19 februari 2007 13:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Matthias Reim
Flower Power!!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Les Humphries Singers
De Les Humphries Singers zijn echte trendsetters geweest...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:17 schreef knars het volgende:
ik zie Izzy Stradlin, Meathead uit All in the Family en Macy Gray
en Bonnie St Clair, Johan Cruijff en Geri Halliwellquote:Op maandag 19 februari 2007 14:17 schreef knars het volgende:
ik zie Izzy Stradlin, Meathead uit All in the Family en Macy Gray
En nog blije liedjes ookquote:Op maandag 19 februari 2007 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Les Humphries Singers zijn echte trendsetters geweest...![]()
... en Donna Summer, Farah Fawcett en Barry Stevensquote:Op maandag 19 februari 2007 14:22 schreef ranja het volgende:
[..]
en Bonnie St Clair, Johan Cruijff en Geri Halliwell
It's all about the dumdumdududumdumquote:Op maandag 19 februari 2007 14:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Meja?
En Samuel L. Jacksonquote:Op maandag 19 februari 2007 14:24 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... en Donna Summer, Farah Fawcett en Barry Stevens
Das snelquote:Op maandag 19 februari 2007 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Los Del Rio
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:41 schreef schaap001 het volgende:
Narada Michael Walden
Gimme Gimme Gimme...quote:Op maandag 19 februari 2007 14:49 schreef jerver73 het volgende:
Jongens is het morgen weekend? Lijkt wel vrijdag...
Vooral bekend geworden als drummer van Frank Zappa, grofweg van 1975 tot 1978. Speelde daarna bij alles en iedereen als sessiedrummer: zowel op albums als live. Was laatst nog met Zappa Plays Zappa in Nederland.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef jerver73 het volgende:
Is dit dat work shop type?.. wel eens iets over gelezen maar verder echt geen idee..
quote:His trademark line was "Hi Boys and Girls, I'm![]()
![]()
, and I'm the Indian of the group."
Ik kom tegenwoordig steeds net op het juiste moment binnenvallenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef Knoei het volgende:
is dat even snel:
quote:
ja maar toch niet allemaal op 1 cd?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:05 schreef belsen het volgende:
En dan spoken ook nog The Prodigy en Fatboy Slim door mijn hoofd.
Nee, maar zij hadden allemaal zo'n CD uit vol met gastzangers, maar wie nou met welke.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:06 schreef Knoei het volgende:
[..]
ja maar toch niet allemaal op 1 cd?
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:03 schreef belsen het volgende:
Nee, volgens mij is het toch Radio JXL...
nee.......quote:Op maandag 19 februari 2007 22:09 schreef belsen het volgende:
Mag ik dan 2 bands van Terry Hall?
Sack_Blabbath +1quote:Op maandag 19 februari 2007 22:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Specials, Fun Boy Three
Dries Roelvink dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:36 schreef horned_reaper het volgende:
helaasik denk dat het wachten is op een een bepaald slag mensen hier
![]()
ik zal jullie een hint geven:quote:
Opgezocht, en ik zou zeggen dat dat "bepaald slag mensen" al aanwezig is....quote:Op maandag 19 februari 2007 22:36 schreef horned_reaper het volgende:
helaasik denk dat het wachten is op een een bepaald slag mensen hier
![]()
Inderdaad....quote:Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Opgezocht, en ik zou zeggen dat dat "bepaald slag mensen" al aanwezig is....
Dat slag is er alleen op vrijdagquote:Op maandag 19 februari 2007 22:43 schreef horned_reaper het volgende:
trouwens met "bepaald slag" bedoelde ik mensen met een goede muzieksmaak![]()
ik vind dat je der best dichtbij zitquote:
Ach, je weet toch wat 'ie bedoelt...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:10 schreef Gambolputty het volgende:
invisable??
Geef nog 'ns een hint dan.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:14 schreef horned_reaper het volgende:
neeh neeh neehhmmm valt me wel weer een beetje tegen
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik gok maar eens op Peter Steele...
alsof slipknot alternatieve muziek maaktquote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Pffffffff.....
Die gast van Stone Sour?
Nee, maar ik heb het dan ook over Stone Sour. Kom, doe nog eens een hint!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
alsof slipknot alternatieve muziek maakt![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:46 schreef knars het volgende:
Oh, die knaap van System of a Down?
nopsquote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef knars het volgende:
Nou, we gokken verder. Keith Caputo?
die Jose is de drummerquote:Op maandag 19 februari 2007 23:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Om 0.00 ga ik het opzoeken. Tot die tijd blijf ik gokken:
Whitfield Crane.
Laat maar. Die Jose, die naam ken ik...
Een footootje misschien?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:51 schreef horned_reaper het volgende:
veelmeer hints kan ik toch niet geven ?![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:59 schreef Carolyne1575 het volgende:
Brandon Boyd van Incubus
Maar natuurlijk. Daar heb ik dus letterlijk de complete discografie van in de kast staan...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:59 schreef Carolyne1575 het volgende:
Brandon Boyd van Incubus
Naam van het nummer en je hebt een puntquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:10 schreef horned_reaper het volgende:
das toch van bob dylan ? van het album modern times ?
His Royal Bobness schopt inderdaad serieuze kontquote:
lol ^^ ik ben wel eens slecht met lettersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:14 schreef Carolyne1575 het volgende:
horned_reaper +1
Nettie Moore inderdaad, die "e" die je mist is je vergeven
De nieuwe vraag is voor horned_reaper of bij afwezigheid van hem voor een ieder die zich geroepen voeltquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:02 schreef knars het volgende:
* knars kijkt met een schuin oog naar de afwezige nieuwe vraag
quote:Sweet the rain's new fall, sunlit from heaven
Like the first dewfall, on the first grass
Praise for the sweetness of the wet garden
Sprung in completeness where his feet pass
Dat kan je wel stellen, ik heb het zelfs laten spelen bij de begrafenis van mijn vader...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:11 schreef schaap001 het volgende:
Dat is een traditional.... maar kan er nog even geen melodie aanplakken...![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:29 schreef knars het volgende:
Hey Berkery, overgestapt van the Fast Show naar the Young Ones?
Hij lijkt een beetje op Mike van Mike en Thomas show.quote:
Alleen als Wilders vind ik hem soms wat annoying.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:46 schreef knars het volgende:
ik ken Alexei Sayle eigenlijk niet zo goed zonder the young ones, heb er wel eens wat van gezien op de bbc maar vond het niet echt bijster interessant. Mike Boddé daarentegen is in bijna elke setting wel goed
Nee, wel ongerveer even oud. Maar geen nederlanderquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Wijlen Robert Long?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |