jij ook alquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef M-I-L-F het volgende:
Index / Error #35
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:
Hijs sterk hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:27 schreef Biogarde het volgende:
Hehehe.
quote:
hoax!quote:
bio bebequote:
gooi em eens dicht bio, dan gaan wij nog even door en kan de rest het aan den lijve ondervindenquote:
mits bierquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:44 schreef Biogarde het volgende:
Hmm..
Ik heb gewerkt. Beetje jammer zo op de Zaterdag.
Yvonne ff d'r bij roepen?
Toevallig, ik ook niet!!quote:
Nee joh, die kunnen dat toch niet als 'ie dicht zit..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:47 schreef Biogarde het volgende:
Zeg, die de gewone users he, die lezen mee denk je?
hoi J, neuken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook niet!!
We zijn voor elkaar gemaakt remmie..
Hoi Remmie.. Tof, wanneer?quote:
Sure.. the more the nleuker.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:48 schreef Biogarde het volgende:
Mag ik meedoen?
jij mag bovenop!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:48 schreef Biogarde het volgende:
Mag ik meedoen?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verveel me.
quote:
* Doorgeeftquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:52 schreef Nosh het volgende:
Dit schijnt de plek te zijn waar geslachtziektes en borrelnootjes rond gaan als een malle?
cinquetjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:52 schreef Nosh het volgende:
Dit schijnt de plek te zijn waar geslachtziektes en borrelnootjes rond gaan als een malle?
Hij wás van mij..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nosh is mijn bitch al hè, afblijven.
Nee.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij wás van mij..
Zullen we hem delen?
Dan zoek ik wel een nieuwe..quote:
Mer, die kebab-spies begint écht naar te kriebelen in mijn endeldarm.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Nosh is mijn bitch al hè, afblijven.
Dinner @ss Nosh.quote:
Ja. Want dit hele gesprek was nog niet dubieus genoeg zónder dequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
vanavond al gehad, maar ik lust wel meer
mits bier
Zeg, dit is geen slowchat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja. Want dit hele gesprek was nog niet dubieus genoeg zónder de's.
Racist.quote:
Blame Dannyquote:
Het is dat of knoflooksausbadderen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mer, die kebab-spies begint écht naar te kriebelen in mijn endeldarm.
hey halal lame-assquote:Op zondag 18 februari 2007 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kebab had, het wordt een lame-ass tosti voor mij.
Niet wéér de gloeiende draadjes op die plek. Of het geklaag dat je alleen maar soepstengel-tosti's kan maken.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kebab had, het wordt een lame-ass tosti voor mij.
*heeft iets op z'n vingertoppen dat ie beter niet kan intikkenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was laatst kaasstengels aan het eten tijdens het telefoneren met Litso.
'Oh, ik wist helemaal niet dat je kaasstengels lekker vindt, had dat dan eerder gezegd [afbeelding].
Nou weten ze het ook van mijquote:
Klapharkquote:
mjah dat FPers door onze slotjes heen konden posten was onderhand al bekend toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nou weten ze het ook van mij.
Nou!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:15 schreef PeZu het volgende:
wat een goed toipic ook!
Ik wist niet dat dat bekend was?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
mjah dat FPers door onze slotjes heen konden posten was onderhand al bekend toch?
ja nu kan je dat blauwe kleurtje wel vergeten natuurlijkquote:Op zondag 18 februari 2007 00:15 schreef PeZu het volgende:
wat een goed toipic ook!
ik zal jou zo een sbanne jamai!quote:
Die stomme mods hier die kunnen bannen.quote:
Vertel het eens, mien jong?quote:
FPers kunnen NIET door slotjes posten.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vertel het eens, mien jong?
Dat kunnen FPers wél.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
FPers kunnen NIET door slotjes posten.
Remlof opent heus het topic niet voor je, evenals Biogarde...
Achos.. even niet meer blauw en nu al niet meer op de hoogte van de wijzigingen..quote:Op zondag 18 februari 2007 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
FPers kunnen NIET door slotjes posten.
Remlof opent heus het topic niet voor je, evenals Biogarde...
Ik snap niet waarom FPers dat dan horen te kunnenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Achos.. even niet meer blauw en nu al niet meer op de hoogte van de wijzigingen..
Ja, Janetje wilde zo graag modden en zo.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom FPers dat dan horen te kunnenVind je het logisch? Kunnen jullie dan nu ook berichten modden op de FP?
Jij bent de schuldige dame
Op de FP, that isquote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, Janetje wilde zo graag modden en zo.
Je hoeft het ook niet te snappen.. schat..quote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom FPers dat dan horen te kunnenVind je het logisch? Kunnen jullie dan nu ook berichten modden op de FP?
Jij bent de schuldige dame
Op de FPquote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, Janetje wilde zo graag modden en zo.
Ja.quote:
Tering. Waarom meteen zo alsof ik het kleine kleutertje ben. Puzzelstukjes...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te snappen.. schat..![]()
Er zal vast wel een achterliggende reden zijn.
MED.quote:
ik heb een cadeautje voor je!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te snappen.. schat..![]()
Er zal vast wel een achterliggende reden zijn.
Je snapt het zelf al?quote:
quote:
Crew.quote:
BMP!quote:
ik zet hem zo wel weer terugquote:Op zondag 18 februari 2007 00:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vond sticky wel zo mooi.
Nee.quote:
Moment.. ik kijk even in mijn glazen holletje.quote:
?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moment.. ik kijk even in mijn glazen holletje.
ooh jaquote:
Daar ziet het bruin, en het stinkt erquote:Op zondag 18 februari 2007 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
ooh jaquote:
poreus zo'n ding he.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent er geweest?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:27 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Daar ziet het bruin, en het stinkt er
DuPo.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja
kooel ende tof
en ik wil bio en remlof daar ook als mede mods
want de een lust bier en de ander nou ja..
sperma
quote:
Nee, sorry.. ik zie niks wat je wil weten..quote:Op zondag 18 februari 2007 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd!quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:27 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Daar ziet het bruin, en het stinkt er
Ja joh.. een keer laten vallen en KABLANGGGG...quote:
Dood issie!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
W dat kan jij helemaal niet weten.
[..]
Ja joh.. een keer laten vallen en KABLANGGGG...
Hoi!quote:
Dat is wat het antwoord brengt wat ik niet kon wetenquote:
Doei.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:31 schreef BeeDee het volgende:
Godver ! Issie nou open of dicht ? Anyway, weltrusten iedereen !![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er aan de hand?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
De FB is een bende, ga eens opruimen jij![]()
Mijn contract is maar tot 2200, en ik ga echt niet gratis doenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:32 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik zie een hoge serieusheidsgraad
quote:
Kloptquote:Op zondag 18 februari 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ja en dat mag pas als je blauw bent
Ik ook.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
OEHOE!!!!!!
Het eerste topic met een banner waar ik in post
Ik ben baggerbannerontmaagd door remlof
Klopt, je bent veel te jong om na 2200 te mogen werken, nog een aantal jaren wachten jongen.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mijn contract is maar tot 2200, en ik ga echt niet gratis doen.
Gratis, nee daar hebben jullie nu TRUEquote:Op zondag 18 februari 2007 00:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mijn contract is maar tot 2200, en ik ga echt niet gratis doen.
En hoe voelde dat nou?quote:
Is hij morgen dood dan ofzo?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:36 schreef eQuaL het volgende:
Goedenavond![]()
Moet ik Pezu nu feliciteren ofzo?
And you damn like it.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gatver ik ben samen met jou ontmaagd, ik ben gevangen in een FP-orgie
Het voelde ongeveer hetzlefde als mn gelly dildoquote:Op zondag 18 februari 2007 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
En hoe voelde dat nou?
Wil je erover praten?
Ha! EN je bent een Friesquote:Op zondag 18 februari 2007 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gatver ik ben samen met jou ontmaagd, ik ben gevangen in een FP-orgie
En jij komt uit Groningen.quote:
Ga voorover gebukt staan, beveel ik je!quote:
Talk dirty to me, bitchquote:Op zondag 18 februari 2007 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga voorover gebukt staan, beveel ik je!
Draai je gezicht van me weg
Je gezicht interesseert me niet
Ga voorover gebukt staan
Een tweebenige op alle vier
Ik neem hem mee uit wandelen
Kuierend door de gang, over de vloer
Ik ben teleurgesteld
Nu komt hij vanachteren naar me toe
Honing blijft vastzitten aan de kouseband
Ik ben teleurgesteld, vreselijk teleurgesteld
Ga voorover gebukt staan
De tweebenige is voorover gebukt gaan staan
En in een goed licht gepositioneerd
Laat ik hem zien, wat men doen kan
En ik begin te huilen
De tweevoetige stamelt een gebed
Uit angst, omdat het nog slechter met mij gaat
Probeert hij nog dieper te bukken
Tranen gaan over de rug
Ga voorover gebukt staan...
Ga voorover gebukt staan, beveel ik je!
Draai je gezicht van me weg
Ga nog een keer voorover gebukt staan
Ga voorover gebukt staan...
Nou, ik keek zonet in jou FoBo, en ik moet zeggen, ik heb er een paar foto's van uitgeprint en boven mn bed gehangenquote:
Wat wil je er mee zeggen? Heb gelogen over het feit dat hij Fries is? Waar wil je heen? Ik snap je niet helemaal Christiaan?quote:
ja dan kunnen jullie ervaringen daarover uitwisselenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
En hoe voelde dat nou?
Wil je erover praten?
Ik constateerde een feit.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat wil je er mee zeggen? Heb gelogen over het feit dat hij Fries is? Waar wil je heen? Ik snap je niet helemaal Christiaan?
Die grote groene, in de tweede la van je nachtkastje bedoel je?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het voelde ongeveer hetzlefde als mn gelly dildo
Ik vind jouw camera ook mooi. Echt.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik keek zonet in jou FoBo, en ik moet zeggen, ik heb er een paar foto's van uitgeprint en boven mn bed gehangen
Ideaal om even naar te kijken als ik mn orgamse uit wil stellen!1
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik keek zonet in jou FoBo, en ik moet zeggen, ik heb er een paar foto's van uitgeprint en boven mn bed gehangen
Ideaal om even naar te kijken als ik mn orgamse uit wil stellen!1
Sssssssssssst...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
ja dan kunnen jullie ervaringen daarover uitwisselen
Dus híj heeft hem?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die grote groene, in de tweede la van je nachtkastje bedoel je?
Ja, die! Die vind ik altijd het lekkerst, die ruikt nog een beetje naar jou sappenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die grote groene, in de tweede la van je nachtkastje bedoel je?
Nee, dat is Christiaans anusvocht..quote:Op zondag 18 februari 2007 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die! Die vind ik altijd het lekkerst, die ruikt nog een beetje naar jou sappen![]()
Hihi, weet je nog toen ik diarree had?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, dat is Christiaans anusvocht..
Ik snap dat je het door de war haalt hoor.. zijn anusvocht ruikt net als mijn sappen naar roosjes volgens remlof.
Oh ja, Bio heeft die gene die jij altijd gebruikt helemaal schoongeliktquote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik snap dat je het door de war haalt hoor.. zijn anusvocht ruikt net als mijn sappen naar roosjes volgens remlof.
ik heb net nog een doosje van dat eerstgenoemde vocht in sapverpakking naar yvonne gestuurdquote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hihihi.. ja geil was dat...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hihi, weet je nog toen ik diarree had?
Ja.. dát vond ik wél goor.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja, Bio heeft die gene die jij altijd gebruikt helemaal schoongelikt
Hoe weet Remlof dat het anusvocht net als jouw kutvocht ruikt - roosjes. Of hoe weet jij dat jouw kutvocht hetzelfde ruikt als het anusvocht van Christiaan. Geur is relatief, dus ik zou graag die foto toekomen hoe jij je eigen kutvocht ruikt. Eigenlijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Relatief gezien natuulijk,quote:Op zondag 18 februari 2007 00:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe weet Remlof dat het anusvocht net als jouw kutvocht ruikt - roosjes. Of hoe weet jij dat jouw kutvocht hetzelfde ruikt als het anusvocht van Christiaan. Geur is relatief, dus ik zou graag die foto toekomen hoe jij je eigen kutvocht ruikt. Eigenlijk.
Gewoon aan de dildo snuffen hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 00:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe weet Remlof dat het anusvocht net als jouw kutvocht ruikt - roosjes. Of hoe weet jij dat jouw kutvocht hetzelfde ruikt als het anusvocht van Christiaan. Geur is relatief, dus ik zou graag die foto toekomen hoe jij je eigen kutvocht ruikt. Eigenlijk.
Oeh.. daar maak je een goeie beurt hihi, ik zei beurt mee.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb net nog een doosje van dat eerstgenoemde vocht in sapverpakking naar yvonne gestuurd
Ik ga af op de mening van Remlof.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wellicht de verstandigste optie, al lijkt mij zo'n foto wel gaaf, dus als je mij die kan toesturen. Gaarnequote:
Ja, maar ik dacht dat ie van christiaan was qua geurquote:Op zondag 18 februari 2007 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze haalt m toch net uit haar eigen vochtige grot dan?![]()
jij bent op het gebied van sex net zo groen als de desbetreffende dildo he? [afbeelding]
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wellicht de verstandigste optie, al lijkt mij zo'n foto wel gaaf, dus als je mij die kan toesturen. Gaarne
hoiquote:Op zondag 18 februari 2007 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]Nee, niet naar jou..
Je bent niet blauw meer.. sorry.
Ok.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]Nee, niet naar jou..
Je bent niet blauw meer.. sorry.
Ja... jij..quote:
Als je bent ingewijd.quote:
ooh en dan/?quote:
ooh dan pasquote:
ze gilde pas toen we de stekker in het stopcontact deden... de bikkel!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn Janetje, dan kje voor die foto's, dat je dat toestaat allemaal
Vooral die schemerlampWas dat niet pijnlijk?
En waarom kan ik me dat niet meer herinneren?
Ja graag gedaan schat..quote:Op zondag 18 februari 2007 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn Janetje, dan kje voor die foto's, dat je dat toestaat allemaal
Vooral die schemerlampWas dat niet pijnlijk?
En waarom kan ik me dat niet meer herinneren?
Ja.... En wat was dat spul wat er uit droop?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja graag gedaan schat..
Neuh.. beetje training is het zo voor elkaar.. gewoon iedere dag even wat extra's pakken. En tja.. na die crewmeet wás je een beetje dronken.. Weet je nog dat je last had van je poepert toen je thuis kwam? ....![]()
Dát moet je aan remlof vragen.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.... En wat was dat spul wat er uit droop?
okquote:Op zondag 18 februari 2007 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
24 uur geblinddoekt en vastgeketend in een donkere kamer met Janetje
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
ze gilde pas toen we de stekker in het stopcontact deden... de bikkel!
Hij zal pas gillen.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
24 uur geblinddoekt en vastgeketend in een donkere kamer met Janetje
Het kán zijn dat het Christiaans diarree was.quote:
wanneer begin je nu eindelijjkquote:Op zondag 18 februari 2007 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het kán zijn dat het Christiaans diarree was.
Voorlopig niet..quote:
sex dan maar>?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Voorlopig niet..
Ik prefereer met mijn werk aan te vangen op een moment waarop het doelwit het niet verwacht.
Nooit met m'n objecten.quote:
oohquote:
Post met zeer veel inhoud ! Mag ik een nominatie doen voor post van het jaar ?quote:
En bij wie is het infuus met Christiaan zn diarree nu uiteindlelijk ingediend?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
dat was gewoon het dessert hoor, dat we na afloop met de pepermolen erin hadden geramd
jaquote:Op zondag 18 februari 2007 01:17 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Post met zeer veel inhoud ! Mag ik een nominatie doen voor post van het jaar ?![]()
dat hebben we in zo'n gewone spuit gedaan die we toen allemaal hebben gedeeld...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En bij wie is het infuus met Christiaan zn diarree nu uiteindlelijk ingediend?
Jaaaa..quote:Op zondag 18 februari 2007 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
dat hebben we in zo'n gewone spuit gedaan die we toen allemaal hebben gedeeld...
ow ja en wat over was hebben we voor de gein in je tong gespoten
Nee, ik moet morgen werkenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kunnen we weer?
Tja, als jij weggaat komen de chickies immers!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik moet morgen werkenDus de gemiddelde penislengte zal vanavond aanmerkelijk lager liggen
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik moet morgen werkenDus de gemiddelde penislengte zal vanavond aanmerkelijk lager liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |