Dinner @ss Nosh.quote:
Ja. Want dit hele gesprek was nog niet dubieus genoeg zónder dequote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
vanavond al gehad, maar ik lust wel meer
mits bier
Zeg, dit is geen slowchat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja. Want dit hele gesprek was nog niet dubieus genoeg zónder de's.
Racist.quote:
Blame Dannyquote:
Het is dat of knoflooksausbadderen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mer, die kebab-spies begint écht naar te kriebelen in mijn endeldarm.
hey halal lame-assquote:Op zondag 18 februari 2007 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kebab had, het wordt een lame-ass tosti voor mij.
Niet wéér de gloeiende draadjes op die plek. Of het geklaag dat je alleen maar soepstengel-tosti's kan maken.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kebab had, het wordt een lame-ass tosti voor mij.
*heeft iets op z'n vingertoppen dat ie beter niet kan intikkenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was laatst kaasstengels aan het eten tijdens het telefoneren met Litso.
'Oh, ik wist helemaal niet dat je kaasstengels lekker vindt, had dat dan eerder gezegd [afbeelding].
Nou weten ze het ook van mijquote:
Klapharkquote:
mjah dat FPers door onze slotjes heen konden posten was onderhand al bekend toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nou weten ze het ook van mij.
Nou!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:15 schreef PeZu het volgende:
wat een goed toipic ook!
Ik wist niet dat dat bekend was?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
mjah dat FPers door onze slotjes heen konden posten was onderhand al bekend toch?
ja nu kan je dat blauwe kleurtje wel vergeten natuurlijkquote:Op zondag 18 februari 2007 00:15 schreef PeZu het volgende:
wat een goed toipic ook!
ik zal jou zo een sbanne jamai!quote:
Die stomme mods hier die kunnen bannen.quote:
Vertel het eens, mien jong?quote:
FPers kunnen NIET door slotjes posten.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vertel het eens, mien jong?
Dat kunnen FPers wél.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
FPers kunnen NIET door slotjes posten.
Remlof opent heus het topic niet voor je, evenals Biogarde...
Achos.. even niet meer blauw en nu al niet meer op de hoogte van de wijzigingen..quote:Op zondag 18 februari 2007 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
FPers kunnen NIET door slotjes posten.
Remlof opent heus het topic niet voor je, evenals Biogarde...
Ik snap niet waarom FPers dat dan horen te kunnenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Achos.. even niet meer blauw en nu al niet meer op de hoogte van de wijzigingen..
Ja, Janetje wilde zo graag modden en zo.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom FPers dat dan horen te kunnenVind je het logisch? Kunnen jullie dan nu ook berichten modden op de FP?
Jij bent de schuldige dame
Op de FP, that isquote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, Janetje wilde zo graag modden en zo.
Je hoeft het ook niet te snappen.. schat..quote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom FPers dat dan horen te kunnenVind je het logisch? Kunnen jullie dan nu ook berichten modden op de FP?
Jij bent de schuldige dame
Op de FPquote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, Janetje wilde zo graag modden en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |