Als je Heracles nog met zeer veel moeite weet te verslaan kan ik mij niet voorstellen dat PSV kansen heeft dinsdag. Maar weer een lekkere achterlijke opmerking dogg, Blackburn is toch echt wel een paar niveaus beter dan Heraclesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Arsenal kon niet eens van Blackburn winnen, dus zo kansloos zie ik het niet in![]()
en toch hoe je je er elke dag weer mee bezigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax zijn losers
Ja dat hoe ik zeker.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:56 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
en toch hoe je je er elke dag weer mee bezig
Nee, Blackburn is meer van het niveau Feyenoord. Als je daar niet thuis van wint, ga ik niet helemaal onder de indruk zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je Heracles nog met zeer veel moeite weet te verslaan kan ik mij niet voorstellen dat PSV kansen heeft dinsdag. Maar weer een lekkere achterlijke opmerking dogg, Blackburn is toch echt wel een paar niveaus beter dan Heracles![]()
![]()
Volgens mij heb jij een andere Arsenal op het oog dan mij, want beweren dat ze niet in vorm zijn is dikke onzin. De laatste weken speelde ze dan niet het voetbal wat we gewend zijn, maar het spel was wel degelijk aantrekkelijk en degelijk. Maar we zullen zien hoe het dinsdag gaat, hopelijk laten Koné en Farfan dan zien dat ze op Europees niveau ook mee kunnen voetballen. In deze wedstrijden zijn ze totaal nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, Blackburn is meer van het niveau Feyenoord. Als je daar niet thuis van wint, ga ik niet helemaal onder de indruk zijn.
Arsenal heeft de betere ploeg, maar beiden zijn op dit moment niet echt in vorm, en PSV speelt thuis in de CL redelijk verdienstelijk normaal gesproken.
je moet wat he, als je fan bent van zo'n matig clubje als den bosch. dan kun je je aandacht beter verleggen naar de beste club van Nederlandquote:
Ja je vader ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:02 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
je moet wat he, als je fan bent van zo'n matig clubje als den bosch. dan kun je je aandacht beter verleggen naar de beste club van Nederland
Ook een teletekstsupporter?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
idd mijn vader is ook voor Ajax![]()
PSV speelde misschien niet als een kampioen gisteren maar laten we de manier waarop Ajax won bij juliie ook niet vergeten.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:39 schreef Damzkieee het volgende:
Laat Ajax alsjeblieft winnen, moet er niet aan denken dat PSV kampioen wordt
quote:Stekelenburg, Anita, Stam, Heitinga, Lindenbergh, Gabri, Sneijder, Davids, De Mul, Huntelaar, Leonardo
Goh, Huntelaar mag weer es meedoen.. Tegen Excelsior durft Ten Cate dat wel aan..quote:
Nee, Babel is goed wil je zeggen?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Goh, Huntelaar mag weer es meedoen.. Tegen Excelsior durft Ten Cate dat wel aan..![]()
![]()
Laten we het hopen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef X-fi het volgende:
Moet je opletten. Verliest Heerenveen zonder Alves
Zo bijzonder is dat nou ook weer niet. Ook met Alves zouden ze het lastig krijgen tegen Twente...quote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef X-fi het volgende:
Moet je opletten. Verliest Heerenveen zonder Alves
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef X-fi het volgende:
Opstelling FC Twente: El Ahmadi, Aissati
Die Jans neemt steeds gekkere beslissingen.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:57 schreef venomsnake het volgende:
Waarom Matthijs voor Silva speelt is mij een raadsel.
Van deze snap ik helemaal niets, maar goed.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Jans neemt steeds gekkere beslissingen.
Wie weet kan Feyenoord dan wel scorenquote:
Ga af en toe weleens naar een training van Utrecht, en Grandel kan echt wel een bal tegenhouden hoorquote:
Zal best maar zolang die ook minstens 1 blunder per wedstrijd maakt die een tegendoelpunt oplevert schiet het ook niet echt op.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:17 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ga af en toe weleens naar een training van Utrecht, en Grandel kan echt wel een bal tegenhouden hoor
Waar is perez verdommequote:Op zondag 18 februari 2007 14:18 schreef jobosrulez het volgende:
Opstelling Ajax:
Stekelenburg;
Anita, Heitinga, Stam, Lindenbergh;
Gabri, Sneijder, Davids;
De Mul, Huntelaar, Leonardo.
1 2 | Excelsior 13 0 0 13 0 4-50 |
Nope.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Komen deze wedstrijden ook op Sport1?
Nee, die hebben de rechten niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat doelsaldoquote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ajax heeft tot nu toe alles gewonnen van Excelsior![]()
Nope, Eurosportquote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Thuis wedstrijden.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ajax heeft tot nu toe alles gewonnen van Excelsior![]()
Kut dat heb ik net voor een paar dagen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, die hebben de rechten niet.![]()
Hoop dat ze die wel weer krijgen trouwens, alle voetbal op sport1![]()
Hoop dat Groningen een stunt gaat maken.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef Tommeke het volgende:
Hopen dat AZ en Ajax ff 3 punten halen vandaag, dan blijft het spannend
Dat denk ik niet..Feyenoord zal het knap lastig krijgen tegen Utrechtquote:Op zondag 18 februari 2007 14:24 schreef DeTolk het volgende:
Feyenoord heeft een makkie vanmiddag tegen Utrecht B
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet..Feyenoord zal het knap lastig krijgen tegen Utrecht![]()
Dat zou echt geweldig zijn, dan komt ie de hele zondag niet meer van sport1 afquote:Op zondag 18 februari 2007 14:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, die hebben de rechten niet.![]()
Hoop dat ze die wel weer krijgen trouwens, alle voetbal op sport1![]()
Voor Ajax eigenlijk wel he? Maar zo blijft de druk erop bij PSV, kunnen die mooi zenuwachtig wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hoop dat Groningen een stunt gaat maken.
AZ gaat (ben ik bang) niet hun vorm behouden.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Voor Ajax eigenlijk wel he? Maar zo blijft de druk erop bij PSV, kunnen die mooi zenuwachtig worden![]()
![]()
Je avatarquote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zal proberen ook de goals van wedstrijd Feyenoord op te nemen...
laten we het hopenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef X-fi het volgende:
[..]
AZ gaat (ben ik bang) niet hun vorm behouden.
Denk het ook niet, ik hoop het wel! Maar ook weer niet, want Ajax moet landskampioen wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef X-fi het volgende:
[..]
AZ gaat (ben ik bang) niet hun vorm behouden.
Uiteraard.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Denk het ook niet, ik hoop het wel! Maar ook weer niet, want Ajax moet landskampioen worden:p
Ajax en misschien Feyenoord (Als mijn beeld bij Ajax soepel blijft lopen neem ik Feyenoord er ook bijquote:
Zal wel weer met bezoekers komen (overlast)quote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef Devrim_ het volgende:
Overigens is de wedstrijd van Feyenoord - Utrecht 5 minuten opgeschoven..Weet iemand waarom?
Feyenoord spelers moeten allemaal nog even naar de wc. Ze doen het nu al in hun broekquote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef Devrim_ het volgende:
Overigens is de wedstrijd van Feyenoord - Utrecht 5 minuten opgeschoven..Weet iemand waarom?
Ajax is belangrijker. Daar vallen de doelpunten.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:28 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ajax en misschien Feyenoord (Als mijn beeld bij Ajax soepel blijft lopen neem ik Feyenoord er ook bij)
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Feyenoord spelers moeten allemaal nog even naar de wc. Ze doen het nu al in hun broek![]()
Oehquote:Op zondag 18 februari 2007 14:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb nog andere avatars
[afbeelding]
is ie ook, heeft de hele Ajax jeugd als nummer 10 gestaan. Maar kan dus blijkbaar meer dan dat alleenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:30 schreef X-fi het volgende:
Ik dacht dat Anita een aanvaller was... (FM 2007)
Hopen dat dat goed gaat.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:32 schreef jna het volgende:
[..]
is ie ook, heeft de hele Ajax jeugd als nummer 10 gestaan. Maar kan dus blijkbaar meer dan dat alleen
Ah, Ajax speelt thuis?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Lindenbergh werd bij opkomst uitgefloten hoor ik nu
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik heb nog andere avatars
[afbeelding]
En terecht.quote:
Ja maar jonge spelers spelen toch wel vaker op verschillende pos.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:30 schreef X-fi het volgende:
Ik dacht dat Anita een aanvaller was... (FM 2007)
verwende nestenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Lindenbergh werd bij opkomst uitgefloten hoor ik nu
Het wordt nietsquote:Op zondag 18 februari 2007 14:34 schreef Corksterr het volgende:
Nog steeds 0-0?
iddquote:
Eensquote:Op zondag 18 februari 2007 14:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo zwak om je eigen spelers uit te fluiten .. bereik je niets mee
Nu zingen de 'fans' nog bij opkomst.quote:
Dat is wel waar, maar om als één van de oudste en ervaren spelers in een wedstrijd met veel jeugd zo snel rood te maken, dat is echt schandaligquote:Op zondag 18 februari 2007 14:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo zwak om je eigen spelers uit te fluiten .. bereik je niets mee
Dus ze hebben hun feestje voor vanmiddag al gehadquote:Op zondag 18 februari 2007 14:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
De Kuip heeft al 1 keer kunnen juichen , voor Coen Moulijn ( die 70 is geworden )
Het probleem is dat Lindenbergh gedwongen wordt om linksback te gaan spelen en die positie ligt 'm gewoon totaal niet. Bij AZ speelde hij onder Adriaanse de gehele seizoen op het middenveld, dat is zijn plekkie.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar om als één van de oudste en ervaren spelers in een wedstrijd met veel jeugd zo snel rood te maken, dat is echt schandalig.
En dat zal 'ie echt expres gedaan hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar om als één van de oudste en ervaren spelers in een wedstrijd met veel jeugd zo snel rood te maken, dat is echt schandalig.
KJH scoort altijd tegen de kleine clubs , dus dat zal die nu ook wel doenquote:
Toen ik voor de eerste keer naar Langs de Lijn luisterde had ik echt iets van WTF?quote:
Dan nog, je gaat niet aan iemand shirt hangen terwijl je al op de grond ligt en al geel op zak hebt. Dat weet iedere speler, op welke positie dan ook. Helemaal als je al zo lang in het profvoetbal aanwezig bent als lindenberghquote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het probleem is dat Lindenbergh gedwongen wordt om linksback te gaan spelen en die positie ligt 'm gewoon totaal niet. Bij AZ speelde hij onder Adriaanse de gehele seizoen op het middenveld, dat is zijn plekkie.
Inderdaad. Dat is pas voetbal!!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Toen ik voor de eerste keer naar Langs de Lijn luisterde had ik echt iets van WTF?
In andere landen heb je gewoon 90' minuten een wedstrijd
Tuurlijk, maar geeft het dan de supporters het recht om 'm vandaag uit te fluiten? Met of zonder Lindenbergh tegen Bremen, we konden simpelweg geen vuist maken.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan nog, je gaat niet aan iemand shirt hangen terwijl je al op de grond ligt en al geel op zak hebt. Dat weet iedere speler, op welke positie dan ook. Helemaal als je al zo lang in het profvoetbal aanwezig bent als lindenbergh
Nee. Het is wel 0-0quote:Op zondag 18 februari 2007 14:40 schreef Houniet het volgende:
is het al 2-0?
''Daar zakt mijn broek van af''quote:Op zondag 18 februari 2007 14:42 schreef paultjuhhh het volgende:
whahaha lucius gapen
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:46 schreef jobosrulez het volgende:
Ajax zal wel met 1 - 0 winnen ofzo.. hoe graag ik het ook anders zie
Ja sorry hoor, maar je kan moeilijk 0 kansen tegen krijgen in een wedstrijd.quote:
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
je denkt toch niet dat ik naar heerenveen ga kijken he..![]()
Lindgren en vd Laakquote:Op zondag 18 februari 2007 14:50 schreef Tallie1982 het volgende:
Al 2 gele kaarten voor Groningen
*Venom denkt Wat is de mooiste plaats in in friesland?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
je denkt toch niet dat ik naar heerenveen ga kijken he..![]()
DAVIDs, DAVIDS, DAVIDS, DAVIDS. OOooooooooooh.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:51 schreef waterreus23 het volgende:
Hoe zou Jack van Gelder hebben geklonken bij de 1-0 van davids?
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:52 schreef Devrim_ het volgende:
De 1 - 0 Ajax
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*fap**fap**fap* prrrttttquote:Op zondag 18 februari 2007 14:51 schreef waterreus23 het volgende:
Hoe zou Jack van Gelder hebben geklonken bij de 1-0 van davids?
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:52 schreef Devrim_ het volgende:
De 1 - 0 Ajax
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:54 schreef Tallie1982 het volgende:
Meteen de eindstand op het score bord bij ajax
En waarom denk je dat? denk wel dat ajax nog een goaltje of 2 scoort,quote:Op zondag 18 februari 2007 14:54 schreef Tallie1982 het volgende:
Meteen de eindstand op het score bord bij ajax
Jalallaallaaaaaaaaaaa lalallalaaaaaaaquote:Op zondag 18 februari 2007 14:54 schreef mcyodogg het volgende:
2-0 Feyenoord
Charisteas was het. Castelen gaf de assistquote:Op zondag 18 februari 2007 14:54 schreef borisz het volgende:
Castelen 2-0
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef X-fi het volgende:
[..]
Fuck. Het moet 60x60 zijn. Ben voor je bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |