Nee dubbel D.quote:
Schimmel??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft zij veur ´n vlek op haar buik?![]()
Dat woord schoot mij ook door mijn hoofd jaquote:
Is dit een date ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Titel zegt me wel wat maar weet niet precies welke film het is
Anywayz, als je RFAD nooit gezien hebt en je houd van cult moet je die ZEKER zien
Alleen bij erotische hijg geluidenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei hij dat? (Ik had het geluid niet aan)
Een soort tijger-achtige tattooquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft zij veur ´n vlek op haar buik?![]()
Euhh...neequote:
lijkt meer een olifantquote:
ohquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Euhh...nee
Gewoon een filmadvies![]()
op haar buik?quote:
Op haar rechter heup, komt net boven haar slipje uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:16 schreef Sporti het volgende:
op haar buik?Ze heeft toch alleen maar een vlindertje ? Ik haat tattoos maar bij haar past het wel
Of een omgevallen inktpot.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:16 schreef crohntje het volgende:
[..]
Volgens mij is het een pigmentvlek![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:17 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Amanda zei vanmiddag tegen Huub dat ze tattoos niet mooi vindt bij meisjes.
ik zou het niet weten, en eerlijk gezegd hoef ik het ook niet te wetenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:16 schreef crohntje het volgende:
[..]
Volgens mij is het een pigmentvlek![]()
Zei hij niet, maar ik ken hem langer dan vandaagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei hij dat? (Ik had het geluid niet aan)
Ze heeft daar een panter. Er stond eerst de naam van een vriendje, maar ja dat ging uit en moest het vriendje van d'r buik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
op haar buik?Ze heeft toch alleen maar een vlindertje ? Ik haat tattoos maar bij haar past het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |