Bonnie ook een TIEN sterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat je IQ net iets hoger is dan dat van Bonnie ?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Amanda voor film zou aanvragen.... Grease??
@kleinzusje: toevallig net mezelf ook even getemperatuurd: 36.3 maar m'n keel doet al zeer![]()
Tekenfilmpje van Bugs Bunny?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Amanda voor film zou aanvragen.... Grease??
@kleinzusje: toevallig net mezelf ook even getemperatuurd: 36.3 maar m'n keel doet al zeer![]()
Je was liefquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat je IQ net iets hoger is dan dat van Bonnie ?
huurdingetjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
Is die film Pulp Fiction op tv of is het een gehuurd DVD'tje?
Hoe toe verlaat een man in 10 daysquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tekenfilmpje van Bugs Bunny?
"How to lose a guy in 10 days" is daarentegen wel weer grappig.... maar ik weet niet of ze die wel zouden begrijpen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe toe verlaat een man in 10 days
Dat heb ik altijd als ik naar die vieze kop van Natasia kijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:34 schreef n1ek het volgende:
Natasia kijkt ook met zo'n blik van: waar gaat dit over..
Er is dan ook een verschil tussen iets niet leuk vinden en iets niet snappen....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't ook 'n kutfilm. Mag ieder voor zich weten toch? Ik vind Natasia en Amanda ook ´n straf om naar te kijken laat staan luisteren, maar dat iemand ´n bepaalde film niet leuk vindt vind ik ´n slecht criterium.
ten eerste wist ik de spelling nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
"How to lose a guy in 10 days" is daarentegen wel weer grappig.... maar ik weet niet of ze die wel zouden begrijpen.
Jammer he scanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
En nu gaat ze niet topless onder de zonnebank? Ik snap er niets meer van
Nee ze willen er morgen manden van gaan vlechtenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:07 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Heeft ze die bos hooi al eens gewassen?? Zo niet zou ze gek moeten worden v.d jeuk.
Tis 1 van mijn favo filmsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't ook 'n kutfilm. Mag ieder voor zich weten toch? Ik vind Natasia en Amanda ook ´n straf om naar te kijken laat staan luisteren, maar dat iemand ´n bepaalde film niet leuk vindt vind ik ´n slecht criterium.
Mag niet van Brailessquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Week-opdrachtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee ze willen er morgen manden van gaan vlechten
Ik hem hem eerlijkgezegd nooit gezienquote:
Ze heeft nu een vaste relatiequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Ken je happines ???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hem hem eerlijkgezegd nooit gezienmaar lijkt me wel goed
Zelf vind ik Requiem For A Dream een van de betere films (ook erg apart)
Haar zusje heeft misschien verteld dat er een Scanman!!!! TIETUH!!!! topic op FOK! is waar op 1 of andere manier allemaal foto's van bewoonsters instaan?!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Nee Sussie, het is AAN,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze heeft nu een vaste relatie![]()
Dat komt door haar zelf.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:10 schreef CARLAK het volgende:
Natasia is dus nog steeds gek zo te horen. Werkt haar pammetje nog niet of komt dit nog steeds door de alcohol.
Omdat hij daar een tijdje heeft gewoondquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:11 schreef crohntje het volgende:
Hoezo weet huub zo veel van Amerika?
Hij heeft daar gewoond?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:11 schreef crohntje het volgende:
Hoezo weet huub zo veel van Amerika?
Titel zegt me wel wat maar weet niet precies welke film het isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ken je happines ???
Ik hou van CULT
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar zusje heeft misschien verteld dat er een Scanman!!!! TIETUH!!!! topic op FOK! is waar op 1 of andere manier allemaal foto's van bewoonsters instaan?!
Ze snappen niet hoe, maar dat het gebeurt blijkt inmiddels duidelijk te zijn.
Zei hij dat? (Ik had het geluid niet aan)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Mag niet van Brailess![]()
Dank je, jij ook frasierquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat hij daar een tijdje heeft gewoond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |