Nee dubbel D.quote:
Schimmel??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft zij veur ´n vlek op haar buik?![]()
Dat woord schoot mij ook door mijn hoofd jaquote:
Is dit een date ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Titel zegt me wel wat maar weet niet precies welke film het is
Anywayz, als je RFAD nooit gezien hebt en je houd van cult moet je die ZEKER zien
Alleen bij erotische hijg geluidenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei hij dat? (Ik had het geluid niet aan)
Een soort tijger-achtige tattooquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft zij veur ´n vlek op haar buik?![]()
Euhh...neequote:
lijkt meer een olifantquote:
ohquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Euhh...nee
Gewoon een filmadvies![]()
op haar buik?quote:
Op haar rechter heup, komt net boven haar slipje uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:16 schreef Sporti het volgende:
op haar buik?Ze heeft toch alleen maar een vlindertje ? Ik haat tattoos maar bij haar past het wel
Of een omgevallen inktpot.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:16 schreef crohntje het volgende:
[..]
Volgens mij is het een pigmentvlek![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:17 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Amanda zei vanmiddag tegen Huub dat ze tattoos niet mooi vindt bij meisjes.
ik zou het niet weten, en eerlijk gezegd hoef ik het ook niet te wetenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:16 schreef crohntje het volgende:
[..]
Volgens mij is het een pigmentvlek![]()
Zei hij niet, maar ik ken hem langer dan vandaagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei hij dat? (Ik had het geluid niet aan)
Ze heeft daar een panter. Er stond eerst de naam van een vriendje, maar ja dat ging uit en moest het vriendje van d'r buik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
op haar buik?Ze heeft toch alleen maar een vlindertje ? Ik haat tattoos maar bij haar past het wel
Ehh...nou denk dat het nog wel ff duurt voordat deze COS vol is dus helaas moet je nog ff wachten, tenzij je een briljant topic in gedachte heb?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:19 schreef kleinzusje het volgende:
Is het al bijna zo ver ? Ik heb een openings topic fetish
dus nu "brian" erbij en meteen wat eroverheen ivm de pauze?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze heeft daar een panter. Er stond eerst de naam van een vriendje, maar ja dat ging uit en moest het vriendje van d'r buik.![]()
ze word met de dag triester in mijn ogenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze heeft daar een panter. Er stond eerst de naam van een vriendje, maar ja dat ging uit en moest het vriendje van d'r buik.![]()
ff mn top 10 lijstje er bij pakkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh...nou denk dat het nog wel ff duurt voordat deze COS vol is dus helaas moet je nog ff wachten, tenzij je een briljant topic in gedachte heb?![]()
![]()
Tissik!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
Of een omgevallen inktpot.
Het ziet er iig niet uit. Wat het ook voor moet stellen: het is mislukt.
Als haar longinhoud gelijk staat aan de herseninhoud vind ik het begrijpelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:19 schreef Sporti het volgende:
ademen doet ze wel erg snel
Als je maar niet te laat bentquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:19 schreef kleinzusje het volgende:
Is het al bijna zo ver ? Ik heb een openings topic fetish
van een olifant danwel inktpot danwel tijger?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:20 schreef crohntje het volgende:
[..]
Tissik!Daar word je mee geboren! Ik heb er 1 op m'n been
![]()
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:20 schreef crohntje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wil iets heel ranzigs zeggen , maar ik houd me inquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
Ik zat vd week eens te denken: ze heeft gewoon nix van zichzelf.
Haar: Nep.
Wenkbrauwen: tattoo (permanente make-up) de natuurlijke wenkbrauwen worden kennelijk geharst
Nagels: Nep.
Borsten: Nep.
Alles wat een vrouw in de eerste oogopslag aantrekkelijk maakt (borsten, haar, oogopslag, handen) is niet eigen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:21 schreef bac_hus het volgende:
[..]
van een olifant danwel inktpot danwel tijger?
En nog vallen er bosjes mannen op, begrijp jij het?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
Wenkbrauwen: tattoo (permanente make-up) de natuurlijke wenkbrauwen worden kennelijk geharst
Alles wat een vrouw in de eerste oogopslag aantrekkelijk maakt (borsten, haar, oogopslag, handen) is niet eigen.
Braajen is dus Loverboy no zoveel? Verbaast me niets, ik had het namentattoo verhaal ivm Loverboy praktijken gisteren hier al weggetikt (er waren mensen die me werkelijk ziek verklaarden daarom). Past helemaal in het stereotype plaatje (helaas).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil iets heel ranzigs zeggen , maar ik houd me in![]()
hij heeft daar volgens mij gestudeerdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:11 schreef crohntje het volgende:
Hoezo weet huub zo veel van Amerika?
Dat je aan haar denktquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
Ja lekker, nou maak je me weer nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil iets heel ranzigs zeggen , maar ik houd me in![]()
Met zoiets wordt geen mens geboren!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:20 schreef crohntje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach af en toe kan dat wel lekker zijn na alle hectiek, zelfs tijdens deze saaie dag moest ik wel 4 dikke cossen doorworstelen haha, kostte me 2uur bijlezenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:23 schreef Missy_1974 het volgende:
word tijd dat huub weer een mag drinken, amanda dronken voeren en der dan even goed neuken, dan heb je brian zo over de zeik
pfffffffffffff saaie dag vandaag
quote:
Ik durf al nauwelijks een paar dagen wegquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach af en toe kan dat wel lekker zijn na alle hectiek, zelfs tijdens deze saaie dag moest ik wel 4 dikke cossen doorworstelen haha, kostte me 2uur bijlezen
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:24 schreef Tissik het volgende:
[..]
Met zoiets wordt geen mens geboren!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |