Nee nee, da zie je verkeerd, hij heeft ze geneukt dus ze is nu zijn eigendom. Hij gluurt en luistert af of ze hem niet bedriegt. .quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:29 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ja het mooie is dat Brian dat zelf ook al heel tactisch omschreef vanmiddag: 'ik ben blij dat, ondanks we met zn tweeen in zo'n huis zitten, toch elkaar de ruimte geven, snap je'
Met andere woorden: je bent goed genoeg om als fuckbuddy te fungeren als ik mn kwakje kwijt moet, maar je moet niet de hele dag aan me vastkleffen
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry hoor Ik moet elke keer nu denken aan die roze batterij koninen met trommels als ik Brian zie![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
Maar lees even tussen de regels door:
Nasty wil een pauze, Del zegt dat en bedoelt nee....................... snap je het nog ?
Jepquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Is de X factor al afgelopen ?
Del zegt ik wil pauze. Dat hoort zo ( volgens de snollen regels) - Ik wil elke minuut maar kan het niet maken om dat te zeggen en wil jou, lieve Nasty ook als vriendin behouden.quote:
Ach ja tis zzzzzzoooooo simpelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Del zegt ik wil pauze. Dat hoort zo ( volgens de snollen regels) - Ik wil elke minuut maar kan het niet maken om dat te zeggen en wil jou, lieve Nasty ook als vriendin behouden.
Amanda had het niet over een pauze in de film??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
Del zegt ik wil pauze. Dat hoort zo ( volgens de snollen regels) - Ik wil elke minuut maar kan het niet maken om dat te zeggen en wil jou, lieve Nasty ook als vriendin behouden.
nee ( even ook jezelf temperaturen , het kan besmettelijk zijn lief)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda had het niet over een pauze in de film??
6 keer maar ????quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:38 schreef Miraaa het volgende:
Wat lees ik op de site ???
Brian en Amanda 6x afgelopen nacht ???................Brian zal gedacht hebben ===> [afbeelding]
Aha.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
voor een snol is dat weinigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:38 schreef Miraaa het volgende:
Wat lees ik op de site ???
Brian en Amanda 6x afgelopen nacht ???................Brian zal gedacht hebben ===> [afbeelding]
Ik kom niet meer bij van de grappen, gemene grollen en snode plannen van deze assertieve aanwinstquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:39 schreef Sporti het volgende:
Dat vuurwerk van Eric is wel fantastisch he, fijn dat die niet zo heeft overdreven met grote beloftes voor die dgk binnenkwam
Broer konijn moet even op gang komen.quote:
Eric is gewoon master, best gecast ooit!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:39 schreef Sporti het volgende:
Dat vuurwerk van Eric is wel fantastisch he, fijn dat die niet zo heeft overdreven met grote beloftes voor die dgk binnenkwam
Het was wel vanmorgen, maar hij heeft haar helemaal schraal geneukt. Benieuwd of ze dat even aan de kant zet omdat ze weer zo vreselijk horny is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
voor een snol is dat weinigAlhoewel ze zij wel dat het pijn deed
![]()
tuurlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eric is gewoon master, best gecast ooit!
Neem jij nog maar een pilsjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eric is gewoon master, best gecast ooit!
Een Break?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee Amanda wil een pauze vertelde ze aan Natasia en die vond dat heeeeeeeel erg verstandig![]()
Zie de PIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
LOL... Dus mag Brian tussendoor even een ander pakken.quote:
Jaaaaa en Amanda mag dan even onder Huubje!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Dus mag Brian tussendoor even een ander pakken.
Ach verstand op nul en blik op oneindig, hoeft Amanda geen moeite voor te doen tis haar standaard modusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:50 schreef Dogga het volgende:
is pulp fiction niet iets wat te ingewikkeld voor amdandel
"We where on a break".....................quote:
En, snapte ze hem inmiddels?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:53 schreef Sporti het volgende:
Amanda vertelde vanmiddag dat ze de Titanic wel 100 keer had gezien![]()
Ze is nogsteeds op zoek naar overlevenden in haar Pamela Anderson badpak.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En, snapte ze hem inmiddels?
Dat vertelde ze er niet bijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Tot 23:30 ergens volgens mijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:58 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe lang duurt de film nog ?
Nee, ze wist nog steeds niet dat het over een schip ging ( dacht aan een goede schipper vaart ook door de rode zee)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ze heeft de scripts niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Natasia heeft hem al 2 keer gezien maar snapt hem nog steeds niet
Sorry hoor, maar wat valt er nou niet te begrijpen aan Pulp Fiction. Behalve dan dat de scenes niet in chronologische volgorde zijn gemonteerd, is er niets moeilijks aan het verhaal ofzo.
Daarom?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw en Snollie snappen de film niet. Waarom ben ik niet verbaast.
Omdat je IQ net iets hoger is dan dat van Bonnie ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw en Snollie snappen de film niet. Waarom ben ik niet verbaast.
Ik ben benieuwd wat Amanda voor film zou aanvragen.... Grease??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw en Snollie snappen de film niet. Waarom ben ik niet verbaasd.
Bonnie ook een TIEN sterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat je IQ net iets hoger is dan dat van Bonnie ?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Amanda voor film zou aanvragen.... Grease??
@kleinzusje: toevallig net mezelf ook even getemperatuurd: 36.3 maar m'n keel doet al zeer![]()
Tekenfilmpje van Bugs Bunny?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Amanda voor film zou aanvragen.... Grease??
@kleinzusje: toevallig net mezelf ook even getemperatuurd: 36.3 maar m'n keel doet al zeer![]()
Je was liefquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat je IQ net iets hoger is dan dat van Bonnie ?
huurdingetjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
Is die film Pulp Fiction op tv of is het een gehuurd DVD'tje?
Hoe toe verlaat een man in 10 daysquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tekenfilmpje van Bugs Bunny?
"How to lose a guy in 10 days" is daarentegen wel weer grappig.... maar ik weet niet of ze die wel zouden begrijpen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:04 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe toe verlaat een man in 10 days
Dat heb ik altijd als ik naar die vieze kop van Natasia kijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:34 schreef n1ek het volgende:
Natasia kijkt ook met zo'n blik van: waar gaat dit over..
Er is dan ook een verschil tussen iets niet leuk vinden en iets niet snappen....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't ook 'n kutfilm. Mag ieder voor zich weten toch? Ik vind Natasia en Amanda ook ´n straf om naar te kijken laat staan luisteren, maar dat iemand ´n bepaalde film niet leuk vindt vind ik ´n slecht criterium.
ten eerste wist ik de spelling nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
"How to lose a guy in 10 days" is daarentegen wel weer grappig.... maar ik weet niet of ze die wel zouden begrijpen.
Jammer he scanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
En nu gaat ze niet topless onder de zonnebank? Ik snap er niets meer van
Nee ze willen er morgen manden van gaan vlechtenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:07 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Heeft ze die bos hooi al eens gewassen?? Zo niet zou ze gek moeten worden v.d jeuk.
Tis 1 van mijn favo filmsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't ook 'n kutfilm. Mag ieder voor zich weten toch? Ik vind Natasia en Amanda ook ´n straf om naar te kijken laat staan luisteren, maar dat iemand ´n bepaalde film niet leuk vindt vind ik ´n slecht criterium.
Mag niet van Brailessquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Week-opdrachtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nee ze willen er morgen manden van gaan vlechten
Ik hem hem eerlijkgezegd nooit gezienquote:
Ze heeft nu een vaste relatiequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Ken je happines ???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hem hem eerlijkgezegd nooit gezienmaar lijkt me wel goed
Zelf vind ik Requiem For A Dream een van de betere films (ook erg apart)
Haar zusje heeft misschien verteld dat er een Scanman!!!! TIETUH!!!! topic op FOK! is waar op 1 of andere manier allemaal foto's van bewoonsters instaan?!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Nee Sussie, het is AAN,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze heeft nu een vaste relatie![]()
Dat komt door haar zelf.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:10 schreef CARLAK het volgende:
Natasia is dus nog steeds gek zo te horen. Werkt haar pammetje nog niet of komt dit nog steeds door de alcohol.
Omdat hij daar een tijdje heeft gewoondquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:11 schreef crohntje het volgende:
Hoezo weet huub zo veel van Amerika?
Hij heeft daar gewoond?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:11 schreef crohntje het volgende:
Hoezo weet huub zo veel van Amerika?
Titel zegt me wel wat maar weet niet precies welke film het isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ken je happines ???
Ik hou van CULT
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar zusje heeft misschien verteld dat er een Scanman!!!! TIETUH!!!! topic op FOK! is waar op 1 of andere manier allemaal foto's van bewoonsters instaan?!
Ze snappen niet hoe, maar dat het gebeurt blijkt inmiddels duidelijk te zijn.
Zei hij dat? (Ik had het geluid niet aan)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Mag niet van Brailess![]()
Dank je, jij ook frasierquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat hij daar een tijdje heeft gewoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |