Jaaaaa en Amanda mag dan even onder Huubje!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Dus mag Brian tussendoor even een ander pakken.
Ach verstand op nul en blik op oneindig, hoeft Amanda geen moeite voor te doen tis haar standaard modusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:50 schreef Dogga het volgende:
is pulp fiction niet iets wat te ingewikkeld voor amdandel
"We where on a break".....................quote:
En, snapte ze hem inmiddels?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:53 schreef Sporti het volgende:
Amanda vertelde vanmiddag dat ze de Titanic wel 100 keer had gezien![]()
Ze is nogsteeds op zoek naar overlevenden in haar Pamela Anderson badpak.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En, snapte ze hem inmiddels?
Dat vertelde ze er niet bijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Tot 23:30 ergens volgens mijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:58 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe lang duurt de film nog ?
Nee, ze wist nog steeds niet dat het over een schip ging ( dacht aan een goede schipper vaart ook door de rode zee)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ze heeft de scripts niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Natasia heeft hem al 2 keer gezien maar snapt hem nog steeds niet
Sorry hoor, maar wat valt er nou niet te begrijpen aan Pulp Fiction. Behalve dan dat de scenes niet in chronologische volgorde zijn gemonteerd, is er niets moeilijks aan het verhaal ofzo.
Daarom?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw en Snollie snappen de film niet. Waarom ben ik niet verbaast.
Omdat je IQ net iets hoger is dan dat van Bonnie ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw en Snollie snappen de film niet. Waarom ben ik niet verbaast.
Ik ben benieuwd wat Amanda voor film zou aanvragen.... Grease??quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw en Snollie snappen de film niet. Waarom ben ik niet verbaasd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |