Mooi dan zijn we het eens!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met dat laatste denk ik dat het er niet beter op wordt, aktie geeft reaktie en vice versa.
Welke moslims heb je nu over?quote:Ik zou echter niet weten wat de gulden middenweg is. Je weet dat moslimmetjes nogal fanatiek zijn he?
Nee, nou moet je niet zeggen dat hij de discussie afleidt. Dat doe jij namelijk zelf de hele tijd door over moslims en hoofddoekjes te praten. Hij heeft het tenminste nog over het geval van de dubbele nationaliteiten.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het nooit over blanke WASPs gehad, wat je daar ook mee bedoelt. Je doet een leuke poging om de discussie af te leiden naar iets dat niet aan de orde is. Ik kan mijn kinderen later eerlijk in de ogen aankijken als ze vragen waarom ze een hoofddoekje moeten dragen.![]()
in het geval van een WASP had Groenlinks/SP/PVDA deze discussie wel op de agenda gezet, en was de discussie vermoedelijk ook aanzienlijk minder emotioneel geweest.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, JOUW woorden. Maar de motie van Wilders had ook blanke WASPs getroffen. Wedden dat ik je dan niet gehoord had? Of sterker nog, dat je dan twee keer zo hard TEGEN de motie was geweest als je hem nu krampachtig verdedigt? "landverraders', hoe zielig kun je worden?
Want...? Voor zover ik weet hebben die partijen geen enkele moeite met dubbele nationaliteiten.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:05 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
in het geval van een WASP had Groenlinks/SP/PVDA deze discussie wel op de agenda gezet,
Proest, 1970? Als ik jou was zou ik eerst maar eens een Poolse vrouw importeren dan.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan mijn kinderen later eerlijk in de ogen aankijken als ze vragen waarom ze een hoofddoekje moeten dragen.![]()
En Wilders niet? Lekker rechtvaardig.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:05 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
in het geval van een WASP had Groenlinks/SP/PVDA deze discussie wel op de agenda gezet, en was de discussie vermoedelijk ook aanzienlijk minder emotioneel geweest.
... tot er een exponent opduikt van Een tsunami van amerikaniseringquote:Op zondag 18 februari 2007 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want...? Voor zover ik weet hebben die partijen geen enkele moeite met dubbele nationaliteiten.
Zitten onze kinderen de hele dag te bidden op school en kunnen we lekker cowboytje spelen, maar dan met echte pistolen. Past ook helemaal bij de Nederlandse cultuur en zoquote:Op zondag 18 februari 2007 12:05 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
in het geval van een WASP had Groenlinks/SP/PVDA deze discussie wel op de agenda gezet, en was de discussie vermoedelijk ook aanzienlijk minder emotioneel geweest.
Zit me nu af te vragen of Pat Buchanan niet geinteresseerd zou zijn om naar NL te komen![]()
Scherp.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Proest, 1970? Als ik jou was zou ik eerst maar eens een Poolse vrouw importeren dan.
Gelul. FOKkers zijn niet representatief voor de partijen.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
... tot er een exponent opduikt van Een tsunami van amerikanisering![]()
Deel jij nog wat friet uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Proest, 1970? Als ik jou was zou ik eerst maar eens een Poolse vrouw importeren dan.
De PvdV stelt alleen voor om mensen met een dubbel paspoort geen minister of staatssecretaris te kunnen laten worden, ivbm loyaliteits en andere bla bla bla redenen.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ten eerste kan Aboutaleb of Maxima niet de 2e nationaliteit afstaan. Dat gaat gewoon niet. Of hij / zij zou daar ter plaatse op de 1 of andere manier de wet moeten veranderen, zoals Wilders, laconiek en jofel even zegt. Wat is het toch een lieve man, die Wilders, zo goed in contact met het volk. Maar het is o zo onzinnig, onrealistisch en onhaalbaar, en dat weet hij ook.
met de vraag of "iets" bij de Nederlandse cultuur past moet je erg voorzichtig zijn tegenwoordigquote:Op zondag 18 februari 2007 12:10 schreef jaoka het volgende:
[..]
Zitten onze kinderen de hele dag te bidden op school en kunnen we lekker cowboytje spelen, maar dan met echte pistolen. Past ook helemaal bij de Nederlandse cultuur en zo![]()
Je hebt er geen problemen mee dat grote groepen in NL nooit een openbare functie kunnen vervullen?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:13 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
De PvdV stelt alleen voor om mensen met een dubbel paspoort geen minister of staatssecretaris te kunnen laten worden, ivbm loyaliteits en andere bla bla bla redenen.
Ik persoonlijk heb er geen enkel probleem mee, maar het is wel wat anders als jij hier stelt.
Het gaat dan ook niet dat zomaar iemand een dubbele nationaliteit heeft, maar dat een bewindslied een dubbele nationliteit heeft. Maar we zullen het nooit weten, nietwaar?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want...? Voor zover ik weet hebben die partijen geen enkele moeite met dubbele nationaliteiten.
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelul. FOKkers zijn niet representatief voor de partijen.
Niet lang meer als we die Pat Buchanan van je binnenhalen hoor. Die heeft heel duidelijke ideeen over wat mensen wel en niet mogen doen en zijn binnen een cultuur.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:14 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
met de vraag of "iets" bij de Nederlandse cultuur past moet je erg voorzichtig zijn tegenwoordig![]()
Je begrijpt me verkeerd, ik zeg juist dat ik er persoonlijk geen probleem mee hebt dat ze tot het kabinet toetreden.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:14 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Je hebt er geen problemen mee dat grote groepen in NL nooit een openbare functie kunnen vervullen?
is hij extreemrechts omdat hij tegen extremisme strijdt?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:24 schreef Genverbrander het volgende:
Ik had lang gedacht dat WIlders op het randje zat tussen rechts en extreemrechts, maar het is nu toch wel echt extreemrechts geworden helaas als ik wat van zijn recente uitspraken lees.![]()
theocratie? Buchanan? Buchanan is een echte republiekeinse conservatief en meer dan uitstekend opgeleid (vergelijk dat met de patjepeeërs op het Binnenhof). Niet mijn politieke stiel, maar zeker de moeite waardquote:Op zondag 18 februari 2007 12:24 schreef jaoka het volgende:
[..]
Niet lang meer als we die Pat Buchanan van je binnenhalen hoor. Die heeft heel duidelijke ideeen over wat mensen wel en niet mogen doen en zijn binnen een cultuur.
Zei ik cultuur? Sorry, bedoelde natuurlijk theocratie.
Waar zeg ik dat die niet opgeleid is of niet rechts en conservatief is?quote:Op zondag 18 februari 2007 12:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
theocratie? Buchanan? Buchanan is een echte republiekeinse conservatief en meer dan uitstekend opgeleid (vergelijk dat met de patjepeeërs op het Binnenhof). Niet mijn politieke stiel, maar zeker de moeite waard
Wilders zegt het allemaal een beetje cru maar de bottom line is dat het volk zijn standpunten weet te waarderen.quote:Discussie dubbele nationaliteit kost coalitie zetels
Uitgegeven: 18 februari 2007 12:24
RIJSWIJK - De aanhang voor de coalitiepartijen is deze week sterk afgenomen. Dat bleek zondag uit een peiling van Maurice de Hond. "Dit hangt duidelijk samen met de discussie over de dubbele nationaliteit van bewindspersonen", stelt De Hond.
Niet alleen kiezers van de Partij voor de Vrijheid (PVV) steunden volgens de opiniepeiler deze motie, maar ook die van de VVD (86 procent) en het CDA (58 procent).
In vergelijking met de verkiezingen van november verliest het CDA zes zetels. De PvdA heeft er vijf minder. Het ChristenUnie blijft op twee staan. Hierdoor zouden de drie coalitiepartijen bij nieuwe verkiezingen met 69 zetels niet meer kunnen steunen op een meerderheid in de Tweede Kamer.
Ja, dat is nou juist het idee van populisme.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:49 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Wilders zegt het allemaal een beetje cru maar de bottom line is dat het volk zijn standpunten weet te waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |