Het zijn natuurlijk wel maar 10 afleveringen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:47 schreef Mikani het volgende:
15 euro is niet veel voor seizoen 1, geen wonder dat het zo snel uitverkocht is, voor die prijs laten mensen een seizoen niet liggen. Zouden ze met meer series moeten doen
![]()
.
Ja maar dat is dan vaak een aanbieding, of een serie die ik niet leuk vindquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:11 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk wel maar 10 afleveringen.
Er zijn genoeg series van meer dan 20 afleveringen die voor 30 euro te koop zijn; dat is dus nog voordeliger per aflevering![]()
![]()
Het was een grote geodriehoek.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:
En die leraar "Petertje.. Petertje"dat hij in gedachten die hele klas neerschiet met zn passer hahaha
Ohjaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:21 schreef Djeez het volgende:
en Bas die een SOA krijgt van een lekker wijf die bekend is van de Fishermans friendreclame en die daar in een pannenkoekhuis werkt, verkleed als kabouter.
Ik werk dus pas sinds dat het ingevoerd is. Dus ik kan me niet voorstellen hoe dat was toen het nog wel mocht. Maar het lijkt me geen pretje als je tegenover iemand zit die rookt.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar tot enkele jaren geleden was dat volstrekt normaal.
Ze nam in ONM de rol over van FA-collega Elwan (weet haar FA-naam even niet meer), vond ik ook wel grappig..quote:Op maandag 5 maart 2007 11:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ohja![]()
Ik zag nu pas dat 'Toprak' nu in ONM speelt, zag d'r wel es voorbij komen tijdens het zappen maar ik legde nu pas de link met FAGrappig dat je bij een heleboel acteurs denkt 'waar ken ik die ook alweer van', grootste gedeelte heeft dan in FA gezeten
wel een verschil met 19.95 bij bol.comquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Binnenkort eens ff kijken hoe duur die bij de MediaMarkt is. Hij ligt in elk geval voor ¤ 15,- bij Van Leest
Ben jij die "Meneer Frenk! Mag ik een pleister?"-brugger?quote:Op maandag 19 maart 2007 15:44 schreef Typmuts het volgende:
Ik ga 'm denk ik ook halen!
Al is het maar omdat die serie op de middelbare school is opgenomen waar ik toentertijd zat én m'n broer en ik soms in beeld komen!
Idd!quote:Op zondag 1 april 2007 12:40 schreef Soul79 het volgende:
Erg attent trouwens dat ze de cast van het 2e seizoen op de hoes zetten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |