Dat is toch pas in seizoen twee aan de orde ? Hopelijk gaan ze die ook op DVD branden!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:38 schreef mrcool het volgende:
De beste afleveringen moeten nog komen. De spreekbeurt van Ot, Ot met de gabbers en vooral Ploos die space-cake eet! En uiteraard de aflevering met de XTC die Dennis heeft verkocht in de coffeeshop!
Ik zeg toch dat het beste nog moet gaan komen?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat is toch pas in seizoen twee aan de orde ? Hopelijk gaan ze die ook op DVD branden!
De 1ste iig uit 10.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:45 schreef Mikkie het volgende:
Uit hoeveel afleveringen bestaat zo'n seizoen eigenlijk?
Ik ook, heb ze alweer alle 10 gezien.quote:
Waar? Bij de van Leest in Utrecht zag ik hem niet liggen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:09 schreef VirgilReality het volgende:
Ik zag die dvd liggen bij Van Leest 15 euro
Kan kloppen, afgelopen maandag ben ik gaan winkelen in Utrecht en heb ik de enige Fort Alpha-dvd die ik in de stad kon vinden meegenomen. Die lag bij Van Leest...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waar? Bij de van Leest in Utrecht zag ik hem niet liggen.
'The best of both worlds', van Robert Palmer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:40 schreef Rev- het volgende:
hoe heet dat muziekje?
In de aflevering van Ot met de gabbers zul je wel een mobieltje zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 07:31 schreef postinggirl het volgende:
Ik heb nu vier afleveringen gezien, en ik moet zeggen dat het vrij tijdloos overkomt allemaal. De gedateerdheid valt mee. Zelfs qua kleding. Het enige echt opvallende is dat je bijna geen enkel mobiel telefoontje ziet (zou, als de serie nś zou worden opgenomen, wel anders zijn).
ja idd:Dquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |