En waarom zouden die lui dan ons land moeten regeren? je zegt 't zelf alquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:26 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Vind jij een streng moslimland een mooi voorbeeld om je staat in te richten?
Ja hoor, PJORourke, het is al goed...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vreemde conclusie. Hij stelt zich op tegen een ideologie die zich nogal spiegelt aan de rechts-extremisten van 1933-1945, dus is hij het zelf?
Links extremisten verneuken trouwens meer dit land dan rechts.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
In sommige islamitische landen zitten of zaten zeker christenen in de regering, maar dat doet absoluut niet ter zake.
Waarschijnlijk niet. Waarschijnlijk heeft hij dus ook liever niet de moslims hier de staat gaan inrichtenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:26 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Vind jij een streng moslimland een mooi voorbeeld om je staat in te richten?
Zonder meer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:29 schreef Grimm het volgende:
[..]
Links extremisten verneuken trouwens meer dit land dan rechts.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vreemde conclusie. Hij stelt zich op tegen een ideologie die zich nogal spiegelt aan de rechts-extremisten van 1933-1945, dus is hij het zelf?
Aboutaleb hoort ook bij "die lui"?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:28 schreef Grimm het volgende:
[..]
En waarom zouden die lui dan ons land moeten regeren? je zegt 't zelf al
Hij is toch moslimquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:32 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Aboutaleb hoort ook bij "die lui"?![]()
![]()
Geef n's antwoord dan? in plaats van er om heen te draaienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:32 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:32 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
![]()
OH! En ik maar denken dat alleen "de gevestigde orde". "Paars", "de linkse kerk" of "de politiek correcte elite" demoniseerde.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee en Wilders en z'n aanhangers stonden voorin in hitlers leger in de loopgravenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:34 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee is hij het toch niet eens met de regering van Iran of S-A.
Waarom Aboutaleb ons land zou moeten kunnen regeren?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:33 schreef Grimm het volgende:
[..]
Geef n's antwoord dan? in plaats van er om heen te draaien
Lees nog eens goed, let vooral op het woordje "ideologie", post dan opnieuw.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:33 schreef Puzzelaar het volgende:
OH! En ik maar denken dat alleen "de gevestigde orde". "Paars", "de linkse kerk" of "de politiek correcte elite" demoniseerde.
Loopgraven in de tweede wereldoorlog.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:35 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nee en Wilders en z'n aanhangers stonden voorin in hitlers leger in de loopgraven
En nou zit je zeker te rukken omdat je hem in een hokje kan stoppen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:24 schreef Monidique het volgende:
Hèhè... Het duurde eventjes, maar uiteindelijk heeft Geertje zich toch weten te openbaren: een rechts-extremist.
Waarom zouden moslims dit land moeten regeren?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Waarom Aboutaleb ons land zou moeten kunnen regeren?
Omdat we hier democratie hebben?
Wel, dat hokje kon ik 'm al een tijdje in stoppen, hoor, want het was al vrij snel duidelijk met wat voor vuil we hier te maken hebben.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En nou zit je zeker te rukken omdat je hem in een hokje kan stoppen?
Dat zou er nog bij moeten komen.quote:Ik heb hem tot nu toe geen doodsbedreigingen horen roepen itt links extremisten en lange tenen moslims.
niks weten te zeggen maar toch iets postenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Loopgraven in de tweede wereldoorlog.![]()
Dat moet eerst ofzo? Dat is een wel wat belegen 'argument' aan het woorden. Wilders stuurt geen mailtjes met 'je gaat er aan' en dat geeft hem vervolgens een vrijbrief???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik heb hem tot nu toe geen doodsbedreigingen horen roepen itt links extremisten en lange tenen moslims.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:34 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Waarom zouden christenen dit land moeten regeren? We leven in een staat met godsdienstvrijheid, dus ook voor de islam.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:37 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waarom zouden moslims dit land moeten regeren?
Ik wilde slechts even wijzen op je domheid.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
niks weten te zeggen maar toch iets posten
Ja. Welcome to free speech.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:38 schreef SCH het volgende:
Dat moet eerst ofzo? Dat is een wel wat belegen 'argument' aan het woorden. Wilders stuurt geen mailtjes met 'je gaat er aan' en dat geeft hem vervolgens een vrijbrief???
Islam is geen ideologie, islam is een geloof.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lees nog eens goed, let vooral op het woordje "ideologie", post dan opnieuw.
Ik ben blij dat je het nu ook zelf erkent.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
niks weten te zeggen maar toch iets posten
Vrijbrief? Waarvoor?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat moet eerst ofzo? Dat is een wel wat belegen 'argument' aan het woorden. Wilders stuurt geen mailtjes met 'je gaat er aan' en dat geeft hem vervolgens een vrijbrief???
Het is een geloof met een sterke ideologische dimensie, met veel impact op de politiek. Als die wordt toegestaan in ons landsbestuur, is de consequentie dat je grenzen verlegt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:40 schreef Puzzelaar het volgende:
Islam is geen ideologie, islam is een geloof.
Een ideologie, daar kun je alleen wat mee in maatschappelijk verband.
Een geloof, kan, en is meestal, persoonlijk.
Dat is de politieke, fundamentalistische islam.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een geloof met een sterke ideologische dimensie, met veel impact op de politiek. Als die wordt toegestaan in ons landsbestuur, is de consequentie dat je grenzen verlegt.
Tuurlijk wel. Democratie en islam gaan immers niet samen en Aboutaleb is moslim. 1+1=2 zegmaar.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:34 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Gokje? Omdat er toevallig een moslim het land goed kan besturen en zijn partij democratisch gekozen is?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:37 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waarom zouden moslims dit land moeten regeren?
Goede redenering.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Democratie en islam gaan immers niet samen en Aboutaleb is moslim. 1+1=2 zegmaar.
Albayrak is juist degene die vindt dat islam en geloof in het prive-domein thuishoort en niks met politiek van doen heeft.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een geloof met een sterke ideologische dimensie, met veel impact op de politiek. Als die wordt toegestaan in ons landsbestuur, is de consequentie dat je grenzen verlegt.
Jij bent 4.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Democratie en islam gaan immers niet samen en Aboutaleb is moslim. 1+1=2 zegmaar.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is de islam.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:44 schreef Puzzelaar het volgende:
Dat is de politieke, fundamentalistische islam.
Ik heb het over gewoon de islam in het algemeen.
Exact dezelfde retoriek waar jij je altijd van bedient tegen rechtsen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor al die onzinnige anti-democratische retoriek.
Hmm een beetje vreemde redenatie als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Jij bent 4.
Ik keek Troetelbeertjes toen ik 4 jaar was.
Jij hebt een Troetelbeertje in je user icon.
Jij bent dus 4 jaar.
He, inderdaad, het werkt inderdaad heel logisch!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Exact dezelfde retoriek waar jij je altijd van bedient tegen rechtsen.
Dat is dus een redenering die contra de islam zelf is. Maar ik denk dat Albayrak en Aboutaleb zelf helemaal niet geloven, maar te laf zijn om uit die farce van een geloof te stappen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef SCH het volgende:
Albayrak is juist degene die vindt dat islam en geloof in het prive-domein thuishoort en niks met politiek van doen heeft.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:47 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Jij bent 4.
Ik keek Troetelbeertjes toen ik 4 jaar was.
Jij hebt een Troetelbeertje in je user icon.
Jij bent dus 4 jaar.
He, inderdaad, het werkt inderdaad heel logisch!
Yep, ik ontken!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef Lemmeb het volgende:
Wil jij soms ontkennen dat de islam een ideologie is die streeft naar wereldoverheersing en die daarom een intrinsiek gevaar vormt voor de wereldvrede?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |