Het staat hier vast ergens vraag me alleen niet waarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:34 schreef KimiK het volgende:
[..]
Had net bijna een bongetje van je te pakken.
Waar kan ik dat backstage filmpje bekijken?
Waar dan???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het staat hier vast ergens vraag me alleen niet waar![]()
http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
Even een herhalingspost wellicht maar zeker (mogelijk) de moeite waard:
[afbeelding]
Note: Dit schijnt de Stijn te zijn van DGK
Idols, Peter R. de Vries en Ter Land Ter Zee gedaan......quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:36 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/
plaats dan ff een link naar de pagina
Die staat al in de photo verwerkt (voor de slimme mensen onder ons)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:36 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
http://home.medewerker.uva.nl/s.l.reijnders/
plaats dan ff een link naar de pagina
Insgelijksquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:39 schreef Ashrak het volgende:
Trustuh allemaal
Nou die werkt dan zeker niet bij mij (Firefox) maar toch bedankt voor je opmerking....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die staat al in de photo verwerkt (voor de slimme mensen onder ons)
Trusten Ashrak, slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:39 schreef Ashrak het volgende:
Trustuh allemaal
Ik bedoel NIET letterlijk maar als je rechts klikt met je muis op de foto en dan eigenschappen enzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:39 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Nou die werkt dan zeker niet bij mij (Firefox) maar toch bedankt voor je opmerking....
Hmmm...Eric was acteur (alhoewel meer figurant maartoch) dus sluit het zeker niet 100% uitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:40 schreef Day het volgende:
Ik heb net ook naar het gezellige gekeuvel in de gameroom zitten luisteren. maar die Eric, die vertrouw ik voor geen meter. Alles heeft hij ook meegemaakt en volgens mij liegt hij heel wat dingen bij elkaar of hjj dikt ze op z'n minst heel erg aan.
tsja, ik ben een gemaksmens he....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik bedoel NIET letterlijk maar als je rechts klikt met je muis op de foto en dan eigenschappen enzo
Die 'acteursklussen' stellen niet echt veel voor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm...Eric was acteur (alhoewel meer figurant maartoch) dus sluit het zeker niet 100% uit
Neem nog een kop koffie! (of thee for that matter)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:43 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
tsja, ik ben een gemaksmens he....![]()
Hmm..nee je hebt gelijk, maar Eric heeft er duidelijk potentie voor, en hij is er ook volledig het type voor dus hij kan mensen best voor de gek houden.....weet nog steeds niet wie de "ECHTE" Eric is...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:45 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Die 'acteursklussen' stellen niet echt veel voor.
Buurttoneel niveau... Paar keer door het beeld lopen in een soap maakt je geen acteur.
Wat liefquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:53 schreef KimiK het volgende:
Ga ook m'n bed opzoeken, trusten Bong(etje)![]()
en gouden man en de andere streamers die nog wakker zijn...
*kets*quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
echoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Tja wat is essentieelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
Heb ik nog iets essentieels gemist??
Das een tijdje terug, ik zou zeggen lees de cossen terug!quote:
Lekker is dat, ik dacht een keer een shortcut te nemen..... maar goed.... no can do.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:29 schreef BONG4002 het volgende:
Das een tijdje terug, ik zou zeggen lees de cossen terug!
No can do...mooi gesproken, en nee dat kan ik niet, ben niet zo goed in het verkorten van gebeurtenissen, nofiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker is dat, ik dacht een keer een shortcut te nemen..... maar goed.... no can do.
Truste
Spreken bonobo's dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:57 schreef Black_king het volgende:
En zo lief ook; er wordt geen woord gesproken....
ja, ja paranoia en fokkers dat hoort gewoon bij elkaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:37 schreef Katewalker het volgende:
Huub heeft de wekker gezet omdat hij de paarden eten moest geven.
Ik heb ff de cossen terug gelezen...veel paranoia moet ik zeggen.
Er wordt gezegd dat natasia via de cam met haar kinderen praat omdat haar zus dat gezegd zou hebben. Ik denk dat die zus gewoon de camera bedoeld waar natasia in kijkt als ze haar kinderen voor leest. Die zus zal niet zoveel verstand hebben van internetgebruik en noemt die camera een cam. Wat het ook eigenlijk is.
Verder heeft natasia een typcursus waarbij ze blind teksten moet overtikken die op het scherm verschijnen en die meteen aangeeft als ze fouten maakt, dan moet ze opnieuw beginnen. Ik denk niet dat ze chat.
Ik denk ook niet dat ze tijdens autorijles contact heeft met Wilgo. No way![]()
De programmaleiding zorgt een beetje voor haar kinderen. Dat wel. Ze zullen zich verantwoordelijk voelen omdat ze natasia in het huis wilden hebben. Dat doen ze niet voor Natasia maar voor die kinderen.
Een gezonde dosis wantrouwen en kritiek is okee maar sommigen hier slaan door. Het is ook onprettig om te lezen als je tig cossen moet doorspitten omdat je wilt weten wat er gebeurt is.
Brian aan de valium? Denk het niet. Dat zullen inderdaad gewoon homeopatische druppeltjes om te slapen zijn. Net zoals de redaktie dat zegt. Als je langdurig te weinig slaapt wordt je raar in je hoofd. Dát is wat er met Brian aan de hand is. Hij heeft naar mijn mening ook psychopatische trekjes, maar dat terzijde.
Silvia. Silvia vertoont vermijdend, eigenlijk subassertief gedrag, dat is zeker. Ook in het gewone leven is dat niet wenselijk. Dan moet je daar wat aan doen. Anders raak je overspannen. Silvia staat bloot (net als de anderen) aan een hoop stress. Ze moet dus haar gedrag, reakties veranderen. Ik denk niet dat ze Silvia er uit willen schoppen omdat ze te lief lijkt. Silvia moet gewoon voor zichzelf opkomen dat is ook voor haar beter. Tarotkaarten lezen en je laten geruststellen dat "het dan gewoon zo moet zijn" en geloven dat je levenspad al uitgeschreven staat zonder dat je daar zelf iets aan kan doen is niet gezond.
Kom op Sil, doe je best. Wij willen nog lang naar je kijken.![]()
Goedemorgen allemaal.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:00 schreef Tessa_77 het volgende:
hmmm, veel snelle op en neer bewegingen. Handwerk?
Morguhquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:02 schreef SIRA het volgende:
ben net wakker, zet de streams aan, zie ik de fucking rabbit meteen weer, bah
wat een sn*l ook die Amanda zeg..
Ik heb ze maar even uitgezet. Niet echt prettig om te zien, nee.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:01 schreef Katewalker het volgende:
Zijn de streams al weer veilig om naar te kijken?...Amanda en Brian vind ik...![]()
![]()
Goeiemorgen. eindelijk iemand die met een beetje gezonde blik naar de streams kijkt. Beankt Katewalker, weet je zeker dat je subtitle klopt? Of ben je alleen online zo helder?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:37 schreef Katewalker het volgende:
geloven dat je levenspad al uitgeschreven staat zonder dat je daar zelf iets aan kan doen is niet gezond.
Kom op Sil, doe je best. Wij willen nog lang naar je kijken.![]()
Goedemorgen allemaal.![]()
Ik geef haar twee weken....It takes a little longer because she fell of a tree...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:02 schreef Charmian het volgende:
Amoebe is echt alleen maar een gat voor die rat, dat ze dat niet door heeft.
Ik zet net de streams aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:10 schreef Tessa_77 het volgende:
Nu ligt ie erop.
yepquote:
Hoezo, ze is toch onder de DOESS.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zet net de streams aan.![]()
Ieew, het leek net of hij melk aan het kloppen was. Hij draaide rond als een mixer. Nu zal het bij Amanda ook wel een beetje een melk-klop effect hebben.
Met een beetje geluk gaat ze weer niet douchen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo, ze is toch onder de DOESS.
ik hoop het niet, ik wil eigenlijk wel weer streams op vredig slapende bewonersquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:14 schreef schatje het volgende:
ff pauze
Donderdag nacht lag ze vrij hard te kreunen. Dat heb ik nu nauwelijks gehoord. Deze was dus meer voor Brian zelf denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:12 schreef petraa het volgende:
dit is echt zooooooo bahhh, ik kan me niet voorstellen dat Amandel er op deze manier lol aan beleefd. Maar ja alles voor de kijkcijfers
zei ik toch, tis voor hem alleen maar een gat, een opblaaspop waar helaas ook geluid uit komtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:16 schreef Black_king het volgende:
Ik heb Brian ook nog niet één keer een lief woordje naar Amanda horen zeggen viel me net op....
Walgelijke vent. Hij gebruikt haar gewoon.
Neem ik wel aan, maar wanneer wordt er wat opgeruimd zegmaar?quote:
thanks! ik kan niks zien. met jou duidelijke beschrijving kan ik alsnog meegenietenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:10 schreef Tessa_77 het volgende:
Nu ligt ie erop.
alles wordt gewoon afgeveegd met dat bos stro en dat roze ding dat ze al ruim 2 weken aan heeftquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neem ik wel aan, maar wanneer wordt er wat opgeruimd zegmaar?
tja en zij laat zich gebruiken, dus wie is hier nu gestoordquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:16 schreef Black_king het volgende:
Ik heb Brian ook nog niet één keer een lief woordje naar Amanda horen zeggen viel me net op....
Walgelijke vent. Hij gebruikt haar gewoon.
Eensch. Beiden. Maar de psyche van een vrouw vind ik in deze situaties wat minder gemakkelijk te doorgronden....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:19 schreef petraa het volgende:
[..]
tja en zij laat zich gebruiken, dus wie is hier nu gestoord![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:21 schreef Tessa_77 het volgende:
Ik zit me nu beiden voor te stellen: De morningbreath van Brian en Amanda, hevig tongend en hijgend in elkaars gezicht...![]()
Ach ja, het is aan he, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:14 schreef T-lex het volgende:
Zet de streams aan en gelijk al actie.![]()
"Begin de dag met een horizontaal dansje !"![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:22 schreef snetje het volgende:
zie daar zowaar !! nieuwe bewoner in aantocht !! ............
maar waarom moeten wij daarnaar kijken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach ja, het is aan he, dan krijg je dat.
eerst bigbrother gouden kooi baby in aantochtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:22 schreef snetje het volgende:
zie daar zowaar !! nieuwe bewoner in aantocht !! ............
Nog even 9 maanden wachten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:23 schreef Tessa_77 het volgende:
Nieuwe bewoner?? Ik zie wel het hek in beeld...
Dat heb ik hem sowieso nog niet zien doen trouwens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:22 schreef Tessa_77 het volgende:
Hoor ik Brian nou net iets zeggen in de trant van: "leuke dingen doen" "kutje likken"
Kun je het hem kwalijk nemen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik hem sowieso nog niet zien doen trouwens.
Is ook bijna onmogelijk, dan moet hij zijn HOOFD gebruiken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik hem sowieso nog niet zien doen trouwens.
Ik ga even wat anders doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
Daar gaan ze weer
Als hij echt is klaargekomen dan komt hij klaar zonder geluid, want ik heb nix gehoord.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:28 schreef scanman01 het volgende:
Als hij niet is klaargekomen dan snap ik er niets meer van trouwens. Stopt hij dan gewoon zomaar? Beetje vreemd allemaal.
Ja, uit haar ogen zeker. Ik zou dikke tranen spuiten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:30 schreef petraa het volgende:
ik yheb hem nog niets zien waarmaken van zijn verhalen. De eerste vrouw waar ik het mee doet laat ik spuitend klaarkomen enzo.
En dan lijkt me dat het nu een beetje een smeerbende is daar. Hij zal dus wel gewoon gestopt zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Als hij echt is klaargekomen dan komt hij klaar zonder geluid, want ik heb nix gehoord.
hahahaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, uit haar ogen zeker. Ik zou dikke tranen spuiten.![]()
vind je het gek als er een idioot konijntje je ligt te neuken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:33 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zei Amanda dat het een beetje gevoelig was allemaal
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:33 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zei Amanda dat het een beetje gevoelig was allemaal
Die zitten haar aan te moedigen voor de computer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:34 schreef pluisje78 het volgende:
je familie zal maar nu mee zitten te kijken![]()
Vind jequote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je ken veel zeggen..maar hij maakt er wel werk van...
![]()
Als jij dit veel werk ervan maken vindt, ben ik zeker NIET benieuwd naar jou Sexleven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je ken veel zeggen..maar hij maakt er wel werk van...
![]()
Dan zal het een smeerbende zijn, want condooms kennen ze niet volgens mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:36 schreef Ceessie het volgende:
Ze vroeg of hij was gekomen en toen zij ie ja 1 keer
Net zegt ze schatje ik denk dat ze echt ff rust nodig heeft nu
Ja ik vond dat ook al ergggggg raar.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal het een smeerbende zijn, want condooms kennen ze niet volgens mij.
Wel vreemd dat Amanda niet merkt dat/of hij is klaargekomen.
Ik geef ze een paar dagen totaan de eerste ruzie. Dat voelt toch iedereen wel aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:38 schreef Dogga het volgende:
als ze de relatie behouden en ik zie nu geen reden waarom niet..kan brain er gewoon in blijven voor de rest van ze Gouden kooi leven.
daar is ze te dom voor. Ze laat zich graag gebruiken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:40 schreef marky het volgende:
Volgens mij is die Brian niet zo'n lover als hij ons graag wil doen geloven. Even grof rammen en waarschijnlijk ook klaargekomen al was dat niet duidelijk. Ik vraag me af of Amanda het ook als lekker heeft ervaren. Kijken of ze straks gewoon min of meer het bed uitvlucht.
Nou, huub was met die hoeren na 3 slagen al aan NL aan het denken, en zelfs dat hielp maar voor korte duur.quote:
Ja, Amanda gebruikt haar ombinddildoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:39 schreef yellowfirst het volgende:
Ik zet de streams nog maar even niet aan, lees iets van anaal en Brian en Amanda........![]()
Zit zoveel rustgevende pillen in die gast dat hij het niet meer volhoud tot de lozing.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:28 schreef scanman01 het volgende:
Als hij niet is klaargekomen dan snap ik er niets meer van trouwens. Stopt hij dan gewoon zomaar? Beetje vreemd allemaal.
jeps en dan wordt het leven in de kooi voor hun allebei een hel. Is dan kwestie wie gaat er weg en wie blijftquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef ze een paar dagen totaan de eerste ruzie. Dat voelt toch iedereen wel aan.
Ik help het jullie hopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:41 schreef petraa het volgende:
[..]
jeps en dan wordt het leven in de kooi voor hun allebei een hel. Is dan kwestie wie gaat er weg en wie blijft
Nu maar hopen dat het een schreeuwerd wordt anders wordt de baby met een toneelhaak uit het huis gehaald. Karakter willen ze zien!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:43 schreef Dogga het volgende:
in 9 months they having a baby
Amanda tegen Brian: So, jij bent totaal niet egoistisch in bed......quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Donderdag nacht lag ze vrij hard te kreunen. Dat heb ik nu nauwelijks gehoord. Deze was dus meer voor Brian zelf denk ik.
Hij heeft vast een rijmpje op haar losgelaten toen die weer zijn bunnyact aan het opvoeren was.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:50 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Amanda tegen Brian: So, jij bent totaal niet egoistisch in bed......
Dus......![]()
... heeft Amanda het weer niet goed begrepen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:50 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Amanda tegen Brian: So, jij bent totaal niet egoistisch in bed......
Dus......![]()
wat? ik zie alleen een beginpagina!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:56 schreef FSR het volgende:
Ik las net wat op het dgk forum...
is dit ook iemand ter oren gekomen ?
http://www.tien.tv/web/show/id=704798
Ik zie alleen maar een overzicht van het forum.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:56 schreef FSR het volgende:
http://forum.tien.tv//index.php?topic=2580.msg63078#msg63078
Tien-site is overbelast! Wat stond er?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:56 schreef FSR het volgende:
zozo, da's een flinke pagina. Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:56 schreef FSR het volgende:
Frank en Mirella outfitjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:20 schreef noekje het volgende:
Ben benieuwd wat voor Frank en Mirella outfitje ze vandaag weer aan moet.
Volgens mij wordt het programma ook gesponsord door één of andere marktkraam van de Albert Cuyp.
Grappig ook dat DGK haar nu zo ontzettend fout gaat kleden. Alsof het iemand betreft die een goedkope smaak heeft. Na haar actie van zojuist heeft ze dat ook.
Hij zei gisteren nog dat hij de polonaise zou gaan lopen als Natasia er uit vliegt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:01 schreef RSie het volgende:
en volgens mij vindt huubje het wl leuk met NatAso erin aangezien hij dan iemand heeft om op af te geven!
Dit werd vannacht ook al uitgebreid in de COS besproken (weet niet meer welke). Het is idd een flink aantal mensen opgevallen, dus we kunnen bijna niet doen alsof het niet gezegd is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:01 schreef noekje het volgende:
Oké, nu kan ik het wel lezen. Volgens mij is het al bekend dat ze Natasia er in willen houden. Zij heeft carte blanche gekregen ooit. Zij krijgt ook privileges waar anderen alleen maar van kunnen dromen. Zij heeft heel duidelijk een voorkeurspositie in het huis. Dat hoeven ze niet eens hardop uit te spreken want het is zo helder als glas hoe zij voorgetrokken wordt.
Tuurlijk! En er zijn er wel meer!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei gisteren nog dat hij de polonaise zou gaan lopen als Natasia er uit vliegt.
Precies. Als je oren en ogen naar behoren werken dan hoeven Huub of Bart helemaal niks te zeggen hierover. Gewoon met een gezond verstand de streams volgen en dan is het hartstikke duidelijk hoe de vork in de steel steekt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dit werd vannacht ook al uitgebreid in de COS besproken (weet niet meer welke). Het is idd een flink aantal mensen opgevallen, dus we kunnen bijna niet doen alsof het niet gezegd is.
Ach, waarom verbazen?
En Eric niet te vergeten!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tuurlijk! En er zijn er wel meer!
(toch is het voor Huub leuk als Natasia blijft - The one you love to hate)
De streams werden net weer niet uitgezet tijdens het nummertje tussen Brian en Amanda. Ben je blij dat ze over die situaties in 1999 nog iets anders dachten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tuurlijk! En er zijn er wel meer!
je hebt ook 2 mgquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:07 schreef Kaleddis het volgende:
Er viel me ook iets anders op op he DGK-forum, pagina 1:
Het doosje van de Diazepam is in beeld geweest.
Je hebt 10mg, 20mg en 50mg.. hij krijgt 2 tabletten (er wordt al gesproken over 3)
2x 10 is niet logisch, omdat het dan 20mg is, dus is het mogelijk dat het 2x 20mg= 40mg
Dat is niet erg weinig.... maar vlakt wel alle emoties uit bij Brian, daarvoor vind ik het niet passen omdat hij een enorm voorsprong heeft op de andere spelers!
Hebben meer mensen dat gezien ?
Gister zij ze al tegen brian van dat als ze niet mag dat ze er alleen maar sterker door wordt, want als ze dit 'overleeft' overleeft ze alles. Ze kan er een positieve draai aangeven wat haar alleen maar sterker maakt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dit werd vannacht ook al uitgebreid in de COS besproken (weet niet meer welke). Het is idd een flink aantal mensen opgevallen, dus we kunnen bijna niet doen alsof het niet gezegd is.
Ach, waarom verbazen?
Ik denk wel dat Sil baalt dat ze niet naar carnaval mag. Aan de andere kant zal ze de stemming ook wel met veel plezier hebben zitten aanhoren, en tegelijkertijd plannen hebben zitten maken. Sil is toch veel slimmer dan Natasia en Brian, dus dat komt wel goed.
Ik geloof niet dat ze er uit wordt gehaald.
Dat gevoel kreeg ik in het begin ook bij Nena na het Natasia incident die haar tong vol in de huig smeet bij Nena. Ik dacht dat Nena veel te beïnvloedbaar was en zich heel makkelijk liet gebruiken omdat ze niet beter wist dan dat mensen zo met je om mochten gaan. Totdat ze Brian een rotschop gaf.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Frank en Mirella outfitje.
Ik begin erge medelijden met Amanda te krijgen. Ergens vroeg in haar leven is er iets heel erg mis gegaan bij dat meisje, heb ik steeds meer het idee. Je zou haar bijna tegen zichzelf en profiterende mannen als Brian in bescherming willen nemen. En tegen de stylisten van DGK, uiteraard.
en 5 mgquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:11 schreef blomst het volgende:
[..]
je hebt ook 2 mg
Ik heb niets gezien.
Er bestaat 2mg, 5mg en 10mg. De maximale dosering voor een volwassene mag niet meer dan 10mg per dag bedragen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:07 schreef Kaleddis het volgende:
Er viel me ook iets anders op op he DGK-forum, pagina 1:
Het doosje van de Diazepam is in beeld geweest.
Je hebt 10mg, 20mg en 50mg.. hij krijgt 2 tabletten (er wordt al gesproken over 3)
2x 10 is niet logisch, omdat het dan 20mg is, dus is het mogelijk dat het 2x 20mg= 40mg
Dat is niet erg weinig.... maar vlakt wel alle emoties uit bij Brian, daarvoor vind ik het niet passen omdat hij een enorm voorsprong heeft op de andere spelers!
Hebben meer mensen dat gezien ?
Het gaat me niet op de dosering, maar meer om het feit dat het doosje in beeld is geweest.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Er bestaat 2mg, 5mg en 10mg. De maximale dosering voor een volwassene mag niet meer dan 10mg per dag bedragen.
De behandeling niet langer dan 8 tot 12 weken.
Die omgeving klinkt idd ook niet helemaal kosjer. Een zus in een internaat, de andere zus dusdanig mishandeld dat ze een zeer zware beroerte kreeg. De moeder die naar België verhuist omdat ze daar 'een jongen' heeft leren kennen. En die haar kleine meid op haar 15e nieuwe tieten geeft.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:13 schreef noekje het volgende:
Ik denk ook dat er bij Amanda dingen zijn misgegaan of misschien is het wel haar omgeving die haar zo heeft gemaakt.
Het vergelijkingsmateriaal dringt zich op, daar ben ik me ook van bewust. Bij de redactie dachten ze er toen blijkbaar wat minder 'porno' over, en maakten ze zich oprecht druk om de manier van uitzenden. Maar ze zonden het hoe dan ook uit (en stonden juichend in de regie!).quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De streams werden net weer niet uitgezet tijdens het nummertje tussen Brian en Amanda. Ben je blij dat ze over die situaties in 1999 nog iets anders dachten?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:09 schreef RSie het volgende:
[offtopic]
He Dieenebart,.. je ouwe maatje Ruud komt ook weer op tv binnenkort. die gaat vechten met sterren o.i.d.
[/offtopic]
saai op de streams,.. ligt de rest van de bewoners ook nog te pitten??
Ja, dat klinkt me allemaal net iets te zweverig. Ze zei ook dat als ze er uit moet 'het zo heeft moeten zijn'. Tja, zo kun je alles wel lekker positief uitleggenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:11 schreef Llewella het volgende:
[..]
Gister zij ze al tegen brian van dat als ze niet mag dat ze er alleen maar sterker door wordt, want als ze dit 'overleeft' overleeft ze alles. Ze kan er een positieve draai aangeven wat haar alleen maar sterker maakt.
Ja, als je erover nadenkt dan is het bijna knap dat het kind nog zo positief is. Er kloppen gewoon heel veel dingen niet. Al haar baantjes, geld van moeder, geld van Rogier. De makkelijkheid waarmee ze over de hele relatie heenstapt. Gelijk seks met Brian. Heel veel dingen zijn gewoon "niet normaal" en dat is nog een understatement. Nena zei toch ook dat zij altijd van die idiote dingen doet maar volgens mij is zij in een idiote omgeving opgegroeid.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die omgeving klinkt idd ook niet helemaal kosjer. Een zus in een internaat, de andere zus dusdanig mishandeld dat ze een zeer zware beroerte kreeg. De moeder die naar België verhuist omdat ze daar 'een jongen' heeft leren kennen. En die haar kleine meid op haar 15e nieuwe tieten geeft.
Ik werd de negeer-mode van jullie een beetje zat, ik dacht ik zal weer eens nadenken over wat ik schrijfquote:
Een cursus seks zou misschien wat zijn voor beide, want daar bakken ze niet veel van.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:23 schreef blomst het volgende:
Zou Amanda nu een cursus hebben verdient?
Ken ik ergens van. Dat studio-lampenarsenaal warmt de boel lekker op. Bij Hbb stonden er overal vochtverspreiders tegen de bloedneuzen. (daar werd ook iedereen gek, wij dachten dat ze iets in de lucht spoten...?)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:28 schreef scanman01 het volgende:
Je hoorde Amanda gisteren ook al klagen over de warmte, maar het lijkt mij ook een ellende daar onder de dekens. Lekker zweten enzo. Zal inmiddels wel een heerlijk geurtje hangen in die slaapkamer.
Dat ze geen dikke winst maken is al veel langer bekend toch. Maar inmiddels is het concept verkocht, dus JdM is wel weer binnen. De kijkcijfers zijn inmiddels wel wat gestegen, dus de kans dat er meer reclame tussendoor komt of dat de reclame duurder wordt lijkt me zeer aannemelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
Op de talpasite van meeltje30
DGK heeft grote financiële problemen. Als dit niet op korte termijn veranderd gaat definitief de stekker eruit. Mensen die voor DGK werken zijn in kennis gesteld door een brief, waarin aangegeven word dat er flink bezuinigd moet gaan worden, en als het financiële plaatje zo blijft de stekker er snel uit gaat. ijn ze ook lekker snel achter
Iemand hier iest van gehoord?
Gerust stellen? Als in: idd de stekker gaat er zó uit!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:37 schreef scanman01 het volgende:
Misschien kan DGK_REDACTIE ons gerust stellen?
Dat droogt echt wel op, joh! Wat doe jij dan? Meteen opstaan en de lakens verschonen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Intussen snap ik echt niets meer van Brian. Het blijft een ranzig praatje, maar als hij net is klaargekomen moet het nu toch een smeerbende daar in bed worden?? En als hij niet is klaargekomen vraag ik me af waar die enorme zelfbeheersing dan vandaan komt. Ik snap er niets van.
ben ook erg nieuwsgierig of ze straks gaan doesen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Intussen snap ik echt niets meer van Brian. Het blijft een ranzig praatje, maar als hij net is klaargekomen moet het nu toch een smeerbende daar in bed worden?? En als hij niet is klaargekomen vraag ik me af waar die enorme zelfbeheersing dan vandaan komt. Ik snap er niets van.
Ik gok erop dat zowel Brian als Amoebe niet zo gevoelig zijn voor een smeerbende in bed.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Misschien ergens een condoom gedropt?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Ze gebruiken condooms..... Die smeerboel zal dus wel meevallen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
De lozing zit nog diep in de smachtende schachten van Amandaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:45 schreef FSR het volgende:
A vroeg aan B of hij was "gekomen" Ja 1x zei hij.....
Normaal gaat een dame even naar de wc maar hier niet
Alles loopt er uit en gewoon blijven liggen...
RANZIG.. !!!
Idd jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:48 schreef pluisje78 het volgende:
ik maak het wel schoon heb altijd doekjes bij de hand
Is zij ongevoelig daar vanonder of spuit Brian poederquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:45 schreef FSR het volgende:
A vroeg aan B of hij was "gekomen" Ja 1x zei hij.....
Normaal gaat een dame even naar de wc maar hier niet
Alles loopt er uit en gewoon blijven liggen...
RANZIG.. !!!
Condooms op? Wie gebruikt die condooms dan???quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:01 schreef elsie het volgende:
nou volgens Huuub gisteren zijn de condooms op ...dus er moesten nieuwe besteld worden (Huub was bezig met de bestellijst ) dus zeer ws hebben ze het gedaan zonder condooms .......
Huub!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:04 schreef demins het volgende:
[..]
Condooms op? Wie gebruikt die condooms dan???
Eric en de tuinmanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:04 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:15 schreef Carlaa het volgende:
hahaha, ik vind het muziekje onder de sexvideo (op de tien site) van Brainless en Amoebe wel humoristisch......
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:15 schreef Carlaa het volgende:
hahaha, ik vind het muziekje onder de sexvideo van Brainless en Amoebe wel humoristisch......
Brian heeft zijn eigen stash.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:01 schreef elsie het volgende:
nou volgens Huuub gisteren zijn de condooms op ...dus er moesten nieuwe besteld worden (Huub was bezig met de bestellijst ) dus zeer ws hebben ze het gedaan zonder condooms .......
Ik weet niet of je toevallig Firefox gebruikt, maar ze zijn alleen te zien met IEquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:21 schreef pluisje78 het volgende:
ik kan de videotjes niet zien en ben wel lid
Kan kloppen, je moet iets van een DRM-plugin draaien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:23 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toevallig Firefox gebruikt, maar ze zijn alleen te zien met IE
ik kan ze ook niet zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:23 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toevallig Firefox gebruikt, maar ze zijn alleen te zien met IE
Huub,en Bart heeft vast wel voorzorgsmaatregelen genomen met de 4uurs date met Lesley.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:04 schreef demins het volgende:
[..]
Lees: Natasia's vriendin!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
Natasia haar kapster komt vandaag weer Dus daar is nog wel geld voor.
Dit is wat ik te zien krijg:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:26 schreef nlboy het volgende:
Als het goed is vraagt IE om de DRM te draaien (het IE balkje boven aan de site). En dan moet je aangeven dat hij mag draaien.
Hier hetzelfde. Wie weet er een oplossing?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef pluisje78 het volgende:
ik krijg een klein vakje waar eerst alles in afgespeeld werd en nu komt er een klein stukje van de homepage op
rustgevendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Dit is wat ik te zien krijg:
[afbeelding]
Probeer eens CTRL + F5.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Dit is wat ik te zien krijg:
[afbeelding]
sponsors kosten geen geld!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef blomst het volgende:
Natasia haar kapster komt vandaag weer Dus daar is nog wel geld voor.
Condoom?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Temporary Internet Filesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:37 schreef pluisje78 het volgende:
TIF wat is een TIF ??
<<<<< blond heh
temporary internet filesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:37 schreef pluisje78 het volgende:
TIF wat is een TIF ??
<<<<< blond heh
Ik wil geen sexvideo van Brian en Amanda zien. Ik wil dat Sylvia er in blijft.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:21 schreef pluisje78 het volgende:
ik kan de videotjes niet zien en ben wel lid
Onder extra (bij Explorer) en dan Internet opties, Algemeen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:40 schreef pluisje78 het volgende:
geen tif`s of cookies te bekennen hier
Kan ze igi niet vinden onder start en dan verkennen
stomme pc`s
Helpt nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:36 schreef demins het volgende:
Cookies en TIF verwijderen?
Ik ook. Al vanaf het begin. Ik probeer het niet eens meer.quote:
Dan kan het goed overbelasting van de site zelf zijn...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:49 schreef pluisje78 het volgende:
heeft alleen niks geholpen blijf dat eene zien
misschien te maken met nieuwe E update ???
Goed en helder verhaal van je vanochtend!!! Verfrissend om bij wakker te worden. Ben het er mee eens!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:49 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ook. Al vanaf het begin. Ik probeer het niet eens meer.
Hee bong! De mp3? Wat heeft die met Stijn te maken?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
Even een herhalingspost wellicht maar zeker (mogelijk) de moeite waard:
[afbeelding]
Insane in the Brain?.mp3
Note: Dit schijnt de Stijn te zijn van DGK
kapper komt welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:59 schreef ruby het volgende:
Ik zie de poort... Komt er een nieuwe bewoner?
Of komt Natasia's kapster?![]()
eruit gegooit vanacht wegens bezuinigingen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:03 schreef toneelhaak1 het volgende:
Gatver alleen B.A.N. in beeld, lekker interesting, waar is de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |