Daar is het beter op z'n plaats denk ik, mits met foto's van het desbetreffende meisje...quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
lama ik post het wel in b en h
tsss mag niet eens meer over de lambada praten hier
Je mag hier ook nooit wat!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
lama ik post het wel in b en h
tsss mag niet eens meer over de lambada praten hier
ja kan die alleen nog niet vindenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar is het beter op z'n plaats denk ik, mits met foto's van het desbetreffende meisje...
Moment.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:40 schreef MUUS het volgende:
Ik voel me wat verloren.
Ik zit ook helemaal niet op antwoord te wachten in dat topic.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef MUUS het volgende:
Kan iemand UIO vertellen dat het gewone gepeupel geen antwoord meer kan geven na een slotje?
Bvd.
Nee jij hebt waardeloze sluitpoststststquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:40 schreef SiemeN het volgende:
Sodeklere zeg, rustig aan met de bagger heren.
En Drib. Ik denk dat je je stiekem wel realiseert dat je topics dicht zijn omdat het niet echt ergens over gaat..
het was een serieus topicquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef SiemeN het volgende:
Klopt. Ik voel weinig behoefte een creatieve sluitpost te verzinnen op dergelijke topics.
Dan maak ik een neiuwequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:55 schreef SiemeN het volgende:
Volgende keer beter dan maar.
Geef me even een weekje om wat tofs te verzinnen.quote:
Altijd tegenstrijdigquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:56 schreef seekfaM het volgende:
Ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |