abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46437687
Zeg Meki, draag jij ook zo een geruite theedoek op je hoofd?
  zondag 18 februari 2007 @ 20:41:56 #282
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_46437714
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Gewoon niet met 2 maten meten

Je argument voor Abdel moet je ook gebruiken voor Henk
Als zij gelijk zijn wel ja; als Henk net zoals Abdel overlast veroorzaakt is hij ook een terrorist. Dit natuurlijk wel met de kanttekening, dat de feiten stellen dat Abdel hiertoe veel sneller overgaat, samen met Achmed en Mohammed.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_46437740
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:36 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij weet ook niet wat Koran is en Wilders al helemaal niet
dus hoezo weet jij het wel van Koran en ik niet van Talmoed
Nou...

Je hebt dingen over de thalmud gezegd die niet kloppen. Dingen die je niet gezegd zou hebben als je een beetje zou weten wat de thalmud is.
De thalmud is namelijk iets als de sunna en jij deed alsof het met de koran te vergelijken is. Dat heb ik je proberen uit te leggen: net als moslims een koran hebben, hebben joden de thora. De thalmud is (zijn, je hebt er twee van) de uitleg en daarmee een soort mix van hadith en de sunna.

Maar geloof mij: ik heb de koran gelezen, Wilders ook.
Jij de thalmud duidelijk niet. Is niet erg hoor, maar geef het maar toe
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_46437781
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:38 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Hoi, ik jou ook
racist wel tegen racisten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_46437813
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:41 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Als zij gelijk zijn wel ja; als Henk net zoals Abdel overlast veroorzaakt is hij ook een terrorist. Dit natuurlijk wel met de kanttekening, dat de feiten stellen dat Abdel hiertoe veel sneller overgaat, samen met Achmed en Mohammed.
Onzin het gaat mij om de gelijkheid van mensen die Wilders niet wilt
  zondag 18 februari 2007 @ 20:44:41 #286
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_46437828
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef Meki het volgende:

[..]

racist wel tegen racisten
Beter dat ik een racist ben tegen tegen mensen die zelf anderen als racist beschouwen, dan tegen mensen die dat niet doen he?
  zondag 18 februari 2007 @ 20:45:23 #287
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_46437860
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoe dik is die plaat voor je kop? Lees nou eens wat ik schreef en probeer nou eens te reageren met de realiteit in het achterhoofd.
pi_46437868
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ken de talmoed ook.

is SA democratie net als Nederland ?
Nogmaals, wat jij over de thalmud hier geschreven hebt maakt duidelijk dat je wat zinnetjes op internetpagina's gelezen hebt maar begrijpen wat de thalmud is doe je duidelijk niet.
Je kent de status van het boek niet eens.

En nee, islam en democratie gaat lastig samen. SA is een streng islamitisch land en dus geen democratie.
Vandaar ook dat het extreem onrechtvaardig is tegen alle niet-moslims Dat is de islam namelijk ook.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_46437902
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Masterix het volgende:

[..]

Nou...

Je hebt dingen over de thalmud gezegd die niet kloppen. Dingen die je niet gezegd zou hebben als je een beetje zou weten wat de thalmud is.
De thalmud is namelijk iets als de sunna en jij deed alsof het met de koran te vergelijken is. Dat heb ik je proberen uit te leggen: net als moslims een koran hebben, hebben joden de thora. De thalmud is (zijn, je hebt er twee van) de uitleg en daarmee een soort mix van hadith en de sunna.

Maar geloof mij: ik heb de koran gelezen, Wilders ook.
Jij de thalmud duidelijk niet. Is niet erg hoor, maar geef het maar toe

Nee ik heb gelezen maar jij zegt dat je de Koran gelezen hebt ?
Arabisch ken je Arabisch ?? en wat zeg je dan ?? schrok je ??

Thora is ook erger die heb ik ook geleze
pi_46437930
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Dus jij ziet iemand die niet volgens de koran leeft als jouw volledig gelijkwaarige en toont deze ook het volle respect? Blijkbaar niet want mensen die het niet eens zijn met alles wat jij vindt zijn rascisten
  zondag 18 februari 2007 @ 20:48:33 #291
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_46437983
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Masterix het volgende:

[..]

Nou...

Die vergelijking klopt niet. De Talmoed kun je het best vergelijken met de Tafseer.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_46438012
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:45 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Hoe dik is die plaat voor je kop? Lees nou eens wat ik schreef en probeer nou eens te reageren met de realiteit in het achterhoofd.
Wat zegt Wilders over Hooligans ??
wat zegt Wilders over Nederlanders die drugs smokkelen in Colombia
wat zegt Wilders over Israel en over Irak ??
pi_46438066
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:47 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Dus jij ziet iemand die niet volgens de koran leeft als jouw volledig gelijkwaarige en toont deze ook het volle respect? Blijkbaar niet want mensen die het niet eens zijn met alles wat jij vindt zijn rascisten

dit zijn niet mijn woorden dat zei ik niet.

ik zeg dat je met 2 maten meet en Wilders steunt terwijl je mischien Abou Jah Jah niet steunt
  zondag 18 februari 2007 @ 20:51:02 #294
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_46438089
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef Meki het volgende:

[..]

En als we het allemaal nou bij lezen hielden, dan zou de wereld een stuk vreedzamer zijn geweest; een paar honderd jaar geleden met de Christenen en hun kruistochten en nu, vele eeuwen later, komt de Islam er met die achterstand nog even achteraan hobbelen.

Ik zat dinsdag naast een moslim tijdens college, die mijn buurvrouw begon te bekritiseren over dat ze er te onzedelijk uit zag (normaal dus) voor hem om ernaast te (moeten) gaan zitten (in een overvolle collegezaal, rechten nota bene ); ik heb hem, tot haar genoegen, dringend aangeboden te ruilen en erop aangedrongen dat hij dan maar zelfstudie moest gaan doen.

hoezo achterlijke opvattingen en hoezo quod erat demonstrandum
  zondag 18 februari 2007 @ 20:51:30 #295
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_46438111
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:50 schreef Meki het volgende:

[..]

ik zeg dat je met 2 maten meet en Wilders steunt terwijl je mischien Abou Jah Jah niet steunt
Nee, waarom zouden we een terrorist steunen?
  zondag 18 februari 2007 @ 20:51:31 #296
126836 Super7fighter
pi_46438112
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:45 schreef Masterix het volgende:

[..]

Nogmaals, wat jij over de thalmud hier geschreven hebt maakt duidelijk dat je wat zinnetjes op internetpagina's gelezen hebt maar begrijpen wat de thalmud is doe je duidelijk niet.
Je kent de status van het boek niet eens.

En nee, islam en democratie gaat lastig samen. SA is een streng islamitisch land en dus geen democratie.
Vandaar ook dat het extreem onrechtvaardig is tegen alle niet-moslims Dat is de islam namelijk ook.
Christendom en democratie gaan dan ook niet samen. Latijns-Amerika was voor een groot gedeelte ook een dictatuur.
Volgens jou is Latijns-Amerika dus nu niet christelijk meer.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_46438129
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Je komt niet helemaal geloofwaardig over hoor.

Jammer.
pi_46438213
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat zijn wel jouw woorden die je al meerdere malen hebt betuigd in dit topic. Wie meet er nu met 2 maten? Respect voor anderen wil je wel maar ho maar als iemand iets zegt over de koran wat je niet bevalt dan is er plotseling geen enkel respect meer en is iedereen per definitie een rascist.

Wederom haal je aan dat ik Wilders steun terwijl ik dat hier nergens gezegd heb.
pi_46438229
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:51 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Christendom en democratie gaan dan ook niet samen. Latijns-Amerika was voor een groot gedeelte ook een dictatuur.
Volgens jou is Latijns-Amerika dus nu niet christelijk meer.
Dan snap jij christendom niet.

Jouw probleem.

Enne, leg mij nu niet steeds jouw onzinnige dingen in de mond. Staat zo dom.
  zondag 18 februari 2007 @ 20:54:24 #300
126836 Super7fighter
pi_46438236
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef Masterix het volgende:

[..]

Je komt niet helemaal geloofwaardig over hoor.

Jammer.
Hij heeft wel een punt. Als de Koran volgens wilders verscheurd moet worden, dan zou dat ook met de Thora, de Bijbel, de Veda's etc moeten.
  zondag 18 februari 2007 @ 20:54:52 #301
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_46438262
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:53 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Dat zijn wel jouw woorden die je al meerdere malen hebt betuigd in dit topic. Wie meet er nu met 2 maten? Respect voor anderen wil je wel maar ho maar als iemand iets zegt over de koran wat je niet bevalt dan is er plotseling geen enkel respect meer en is iedereen per definitie een rascist.

Wederom haal je aan dat ik Wilders steun terwijl ik dat hier nergens gezegd heb.
wie niet 'met' de moslims is, is 'tegen' en dus ook voor wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')