Als zij gelijk zijn wel ja; als Henk net zoals Abdel overlast veroorzaakt is hij ook een terrorist. Dit natuurlijk wel met de kanttekening, dat de feiten stellen dat Abdel hiertoe veel sneller overgaat, samen met Achmed en Mohammed.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Gewoon niet met 2 maten meten
Je argument voor Abdel moet je ook gebruiken voor Henk
Nou...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat Koran is en Wilders al helemaal niet
dus hoezo weet jij het wel van Koran en ik niet van Talmoed
racist wel tegen racistenquote:
Onzin het gaat mij om de gelijkheid van mensen die Wilders niet wiltquote:Op zondag 18 februari 2007 20:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Als zij gelijk zijn wel ja; als Henk net zoals Abdel overlast veroorzaakt is hij ook een terrorist. Dit natuurlijk wel met de kanttekening, dat de feiten stellen dat Abdel hiertoe veel sneller overgaat, samen met Achmed en Mohammed.
Beter dat ik een racist ben tegen tegen mensen die zelf anderen als racist beschouwen, dan tegen mensen die dat niet doen he?quote:
Hoe dik is die plaat voor je kop? Lees nou eens wat ik schreef en probeer nou eens te reageren met de realiteit in het achterhoofd.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin het gaat mij om de gelijkheid van mensen die Wilders niet wilt
Nogmaals, wat jij over de thalmud hier geschreven hebt maakt duidelijk dat je wat zinnetjes op internetpagina's gelezen hebt maar begrijpen wat de thalmud is doe je duidelijk niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ken de talmoed ook.
is SA democratie net als Nederland ?
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Masterix het volgende:
[..]
Nou...
Je hebt dingen over de thalmud gezegd die niet kloppen. Dingen die je niet gezegd zou hebben als je een beetje zou weten wat de thalmud is.
De thalmud is namelijk iets als de sunna en jij deed alsof het met de koran te vergelijken is. Dat heb ik je proberen uit te leggen: net als moslims een koran hebben, hebben joden de thora. De thalmud is (zijn, je hebt er twee van) de uitleg en daarmee een soort mix van hadith en de sunna.
Maar geloof mij: ik heb de koran gelezen, Wilders ook.
Jij de thalmud duidelijk niet. Is niet erg hoor, maar geef het maar toe
Dus jij ziet iemand die niet volgens de koran leeft als jouw volledig gelijkwaarige en toont deze ook het volle respect? Blijkbaar niet want mensen die het niet eens zijn met alles wat jij vindt zijn rascistenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin het gaat mij om de gelijkheid van mensen die Wilders niet wilt
Die vergelijking klopt niet. De Talmoed kun je het best vergelijken met de Tafseer.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:42 schreef Masterix het volgende:
[..]
Nou...
Je hebt dingen over de thalmud gezegd die niet kloppen. Dingen die je niet gezegd zou hebben als je een beetje zou weten wat de thalmud is.
De thalmud is namelijk iets als de sunna en jij deed alsof het met de koran te vergelijken is. Dat heb ik je proberen uit te leggen: net als moslims een koran hebben, hebben joden de thora. De thalmud is (zijn, je hebt er twee van) de uitleg en daarmee een soort mix van hadith en de sunna.
Wat zegt Wilders over Hooligans ??quote:Op zondag 18 februari 2007 20:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Hoe dik is die plaat voor je kop? Lees nou eens wat ik schreef en probeer nou eens te reageren met de realiteit in het achterhoofd.
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:47 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Dus jij ziet iemand die niet volgens de koran leeft als jouw volledig gelijkwaarige en toont deze ook het volle respect? Blijkbaar niet want mensen die het niet eens zijn met alles wat jij vindt zijn rascisten
En als we het allemaal nou bij lezen hielden, dan zou de wereld een stuk vreedzamer zijn geweest; een paar honderd jaar geleden met de Christenen en hun kruistochten en nu, vele eeuwen later, komt de Islam er met die achterstand nog even achteraan hobbelen.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik heb gelezen maar jij zegt dat je de Koran gelezen hebt ?
Arabisch ken je Arabisch ?? en wat zeg je dan ?? schrok je ??
Thora is ook erger die heb ik ook geleze
Nee, waarom zouden we een terrorist steunen?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:50 schreef Meki het volgende:
[..]
dit zijn niet mijn woorden dat zei ik niet.
ik zeg dat je met 2 maten meet en Wilders steunt terwijl je mischien Abou Jah Jah niet steunt
Christendom en democratie gaan dan ook niet samen. Latijns-Amerika was voor een groot gedeelte ook een dictatuur.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:45 schreef Masterix het volgende:
[..]
Nogmaals, wat jij over de thalmud hier geschreven hebt maakt duidelijk dat je wat zinnetjes op internetpagina's gelezen hebt maar begrijpen wat de thalmud is doe je duidelijk niet.
Je kent de status van het boek niet eens.
En nee, islam en democratie gaat lastig samen. SA is een streng islamitisch land en dus geen democratie.
Vandaar ook dat het extreem onrechtvaardig is tegen alle niet-moslims Dat is de islam namelijk ook.
Je komt niet helemaal geloofwaardig over hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik heb gelezen maar jij zegt dat je de Koran gelezen hebt ?
Arabisch ken je Arabisch ?? en wat zeg je dan ?? schrok je ??
Thora is ook erger die heb ik ook geleze
Dat zijn wel jouw woorden die je al meerdere malen hebt betuigd in dit topic. Wie meet er nu met 2 maten? Respect voor anderen wil je wel maar ho maar als iemand iets zegt over de koran wat je niet bevalt dan is er plotseling geen enkel respect meer en is iedereen per definitie een rascist.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:50 schreef Meki het volgende:
[..]
dit zijn niet mijn woorden dat zei ik niet.
ik zeg dat je met 2 maten meet en Wilders steunt terwijl je mischien Abou Jah Jah niet steunt
Dan snap jij christendom niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Christendom en democratie gaan dan ook niet samen. Latijns-Amerika was voor een groot gedeelte ook een dictatuur.
Volgens jou is Latijns-Amerika dus nu niet christelijk meer.
Hij heeft wel een punt. Als de Koran volgens wilders verscheurd moet worden, dan zou dat ook met de Thora, de Bijbel, de Veda's etc moeten.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef Masterix het volgende:
[..]
Je komt niet helemaal geloofwaardig over hoor.
Jammer.
wie niet 'met' de moslims is, is 'tegen' en dus ook voor wildersquote:Op zondag 18 februari 2007 20:53 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Dat zijn wel jouw woorden die je al meerdere malen hebt betuigd in dit topic. Wie meet er nu met 2 maten? Respect voor anderen wil je wel maar ho maar als iemand iets zegt over de koran wat je niet bevalt dan is er plotseling geen enkel respect meer en is iedereen per definitie een rascist.
Wederom haal je aan dat ik Wilders steun terwijl ik dat hier nergens gezegd heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |