Kernbommenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:59 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ehm..Amerika heeft al moeite met het uitroeien van een paar berg afganen..Hoe wil je 1+ miljard mensen vergassen?
Ja, gewoon ouderwets geweld.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Bij jou waren het ook gewoon de ouderwetse vuisten ??
Ben ik nou de enige die niet met de dood is bedreigt?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:58 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb wel bedreigingen gehad van mensen die me dood wilden trappen. Maar die explosieven heb ik niet gehad.
Zal ik dan maar even? Als Lucille belooft dat ik geen ban krijg dan wil je wel even wat toewensen hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die niet met de dood is bedreigt?
LOL!!!!!!quote:
Achja, zoiets kan gebeurenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:00 schreef Meki het volgende:
[..]
voornamelijk op Moslims.
en tegen ALLE moslims.
quote:
Hoe wil je me vermoorden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal ik dan maar even? Als Lucille belooft dat ik geen ban krijg dan wil je wel even wat toewensen hoor![]()
Ik beloof niks.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal ik dan maar even? Als Lucille belooft dat ik geen ban krijg dan wil je wel even wat toewensen hoor![]()
dat zal ze niet allemaal pakken. moslims leven diep onder het zand. door de hitte van de explosie zal het smelten en een harde beschermde glasachtige substantie vormen, waardoor de overlevenden niet kunnen worden bereikt om ze te dodenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
LOL!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kernbomen..Gozer. Ga je hersens ff luchten.
Denk je nou echt dat Rusland,Noord-Korea,Chine of elke ander land met Kernbommen niks gaat doen als er 1 land met zo'n bom gaat gooien
Als 1 iemand zo'n bom ergens flikkert gaan we ALLEMAAL dood
Meki geeft alleen antwoord op de vraag hoe je eventueel meer dan een miljard mensen kunt uitroeien. Nou, lijkt me dan toch een correct antwoord, niets om hem om uit te lachen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
LOL!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kernbomen..Gozer. Ga je hersens ff luchten.
Denk je nou echt dat Rusland,Noord-Korea,Chine of elke ander land met Kernbommen niks gaat doen als er 1 land met zo'n bom gaat gooien
Als 1 iemand zo'n bom ergens flikkert gaan we ALLEMAAL dood
wens mij maar iets toequote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ik schaam me voor mensen zoals jijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Toch is Wilders daar naartoe op stap
en dat zien we hier een grote stap daarvan
DEN HAAG - Het kabinet is niet van plan de christelijk-joodse en humanistische cultuur als leidende cultuur in de Nederlandse Grondwet op te nemen.
Dat heeft premier Balkenende geantwoord op Kamervragen van Wilders en Fritsma (PVV).
Zij pleiten er in hun vragen voor de Grondwet aan te passen, „gelet op de concrete dreiging van islamisering.”
Mensen die op Wilders hebben gestemd moeten zich diep schamen
NEE!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:04 schreef Meki het volgende:
Nou, dan gaat Devrim maar een grote bek geven in de kroeg straks voor die doodsbedreigingquote:
Nee meki, zo werkt democratie niet. Het is HUN mening en ze stemmen op wie ze willenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:04 schreef Meki het volgende:
Het moet wel allemaal realistisch zijn he..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Meki geeft alleen antwoord op de vraag hoe je eventueel meer dan een miljard mensen kunt uitroeien. Nou, lijkt me dan toch een correct antwoord, niets om hem om uit te lachen.![]()
quote:
Terroristen..Flikker toch op man..Iedereen verdraait het zo dat het voor hem of haar goed uitkomt..En als we het over de PKK hebben zijn het opeens vrijheidsstrijdersquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee meki, zo werkt democratie niet. Het is HUN mening en ze stemmen op wie ze willen
Maar goed, we draaien het om. Het palestijnse volk moet zich schamen omdat ze op terroristen gestemd hebben.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee meki, zo werkt democratie niet. Het is HUN mening en ze stemmen op wie ze willen
Maar goed, we draaien het om. Het palestijnse volk moet zich schamen omdat ze op terroristen gestemd hebben.
die jou niet aanstaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En ik schaam me voor mensen zoals jij
Jij moet je schamen omdat jij hem (Wilders) liever dood dan levend zietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef Meki het volgende:
[..]
die moeten zich diep schamen daar heb je gelijk in.
Maar jij moet je dieper schamen omdat je Wilders steunt. dat is nog erger
Zulke antwoord verwachtte ik wel van jou.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:07 schreef Tism het volgende:
Meki, als 't je niet zint rot je maar op!![]()
Jij moet je schamen aangezien dat je hem steunt . je vrijheden van Moslims wilt verminderenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jij moet je schamen omdat jij hem (Wilders) liever dood dan levend ziet
Er staat 100Kilo C4 voor je deurquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:09 schreef prupke het volgende:
geen wensen voor mij
maar ik wens iedereen een prettige nachtrust toe en slaap er eens lekker over (zoder je op te vreten of te piekeren )
trusten iedereen
Ik schaam me nergens voor. Ik mag vinden en denken wat ik wil en steunen wie ik wil.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:08 schreef Meki het volgende:
die moeten zich diep schamen daar heb je gelijk in.
Maar jij moet je dieper schamen omdat je Wilders steunt. dat is nog erger
Sorry?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij moet je schamen aangezien dat je hem steunt . je vrijheden van Moslims wilt verminderen
Whehe, nu snapt Meki het niet meer!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Sorry?
Waar zeg ik dat?
trouwens: Ik ben zelf Moslim dus mijn eigen vrijheden verminderen..nah![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor. Ik mag vinden en denken wat ik wil en steunen wie ik wil.
Ik zie dat aan je antwoord.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Sorry?
Waar zeg ik dat?
trouwens: Ik ben zelf Moslim dus mijn eigen vrijheden verminderen..nah![]()
ja dikke oorlog hoor idiootquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:11 schreef Meki het volgende:
Je hoeft je niet te laten schamen. dat zien wij wel .
Maar alhoewel je geen antwoord gaf
Steun je Wilders in zijn theoretische oorlog tegen Moslims
quote:
"felle woorden afkeuren"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zie dat aan je antwoord.
Maar waarom neem je geen grote afstand van Wilders en hem in alle felle woorden afkeuren
er is geen oorlog dus die vraag is niet te beantwoordenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:13 schreef Meki het volgende:
Nogmaals steun je hem in zijn theoretische oorlog tegen de Moslims
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
"felle woorden afkeuren"
Wat zei ik nou net..
Geen aandacht lamzak die je bent
Dan neem ik aan dat je hem steunt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
er is geen oorlog dus die vraag is niet te beantwoorden
Gezien je posthistorie hier op Fok kan ik me toch indenken dat je geen tegenstander zou zijn van het op een niet zo subtiele manier buiten de landsgrenzen werken van de complete moslimbevolking.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
er is geen oorlog dus die vraag is niet te beantwoorden
quote:
Maar de enige manier om dit jou te leren is met een paar stok slagen op je blote reetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Och meki..Ik heb zoveel dingen gehoord..Ik ga me niet druk maken over Wilders.
Laat Wilders gewoon praten..Zijn woorden maken jou niet dood..Als Moslims nou niet zo debiel gingen reageren op Wilders staat Wilders gewoon dik voor lul..Gewoon geen aandacht schenken aan die vent en je komt er wel
In veel van zijn programmapunten kan ik me wel vinden. Hij brengt het alleen wat ongelukkig af en toe, waardoor hij z'n doel van discussie opwerpen voorbijschiet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:15 schreef Meki het volgende:
Dan neem ik aan dat je hem steunt.
of even anders
Ben je het met de Islam-standpunten eens die hij deze week presenteerde
Hij zou veel succesvoller zijn als hij zich niet zou foccussen op Moslims maar op Allochtonen in het algemeenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In veel van zijn programmapunten kan ik me wel vinden. Hij brengt het alleen wat ongelukkig af en toe, waardoor hij z'n doel van discussie opwerpen voorbijschiet.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In veel van zijn programmapunten kan ik me wel vinden. Hij brengt het alleen wat ongelukkig af en toe, waardoor hij z'n doel van discussie opwerpen voorbijschiet.
Artikel 1. Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus daarmee steun je Wilders met paspoorten afpakken van Aboutaleb het verplicht stellen van Koran verschuren en Moslims minder rechten te geven.
Wilders wilt de grondwetten veranderen om zijn doelen te halen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Artikel 1. Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
En jij denkt dat dat realistisch is?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders wilt de grondwetten veranderen om zijn doelen te halen.
Op het punt van maar 1 nationaliteit hebben vind ik dat hij gelijk heeft. Je moet volledig voor één land gaan. Alleen dat laat ware loyaliteit zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:19 schreef Meki het volgende:
Dus daarmee steun je Wilders met paspoorten afpakken van Aboutaleb het verplicht stellen van Koran verschuren en Moslims minder rechten te geven.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat realistisch is?
Ga toch weg man
Je praat onzin..
Op de andere punten ben je er niet mee eens. dan moet je hem de rug afkeren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op het punt van maar 1 nationaliteit hebben vind ik dat hij gelijk heeft. Je moet volledig voor één land gaan. Alleen dat laat ware loyaliteit zien.
je leest weer eens niet. dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:28 schreef Meki het volgende:
Op de andere punten ben je er niet mee eens. dan moet je hem de rug afkeren.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je leest weer eens niet. dat heb ik nooit gezegd.
Dan kan je net zo goed hem helemaal steunenquote:
Psssst:quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gezien je posthistorie hier op Fok kan ik me toch indenken dat je geen tegenstander zou zijn van het op een niet zo subtiele manier buiten de landsgrenzen werken van de complete moslimbevolking.
Zit ik daar erg naast?
goh.. cabaretiers en columnisten ook maar opsluiten dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De grens van vrijheid van meningsuiting is waar je een ander beledigt
Alle minderjarige jochies in bevriende naties had ie al gehad, dus hij moest wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:54 schreef Vitalogy het volgende:
De Paus heeft dan ook enorme kloten.
Bron?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alle minderjarige jochies in bevriende naties had ie al gehad, dus hij moest wel.
De Talmoed.quote:
quote:
Klikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijkgestemd te zijn, dat is ook saai. Je moet alleen geen feitelijke onwaarheden gaan verkondigen.
Oh, sorry, ik dacht het er wel dik genoeg bovenop lag. Sorry dat ik je overschat hebquote:
Haha hij heeft juist eindelijk eens dat dhimmi imago van Nederland verbroken. Echt men ligt hier tegenwoordig krom om aan de wensen (lees eisen) van islamieten te voldoen. Een land dat de doodstraf handhaaft voor mensen die de profeet beledigen spoort voor geen meter.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Als ie toch gaat hoop ik op massademonstraties tegen Wilders.
Wilders heeft hierbij de naam van Nederland geschaad
Jouw stelligheid vanmiddag wierp het beeld van standvastigheid op. Het spijt me verschrikkelijk dat je geen ruggegraat en slappe knieëen hebt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik dacht het er wel dik genoeg bovenop lag. Sorry dat ik je overschat heb![]()
Ach, het leven van 1.2 miljard mensen draait om de islam, zovel keer triester.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:30 schreef Flashwin het volgende:
wilderszijn leven draait om de islam..triest mannetje
moslims zijn geen ras dus dat kan niet..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:47 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat hij een racist is die racistische opmerkingen over Moslims maakt
Wanneer kwets je geen muzelman dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:26 schreef Meki het volgende:
[quote]Het heeft de voorpagina gehaald in Pakistan en iedereen weet ervan
het zou een provocatie zijn als Wilders zich laat zien in Pakistan.
je kwest Moslims in Pakistan en je gaat je nog ook laten zien in Pakistan
Wat kan ons dat schelen of ze daar massa demo's hebben?quote:Als ie toch gaat hoop ik op massademonstraties tegen Wilders.
Wilders heeft hierbij de naam van Nederland geschaad
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ach, het leven van 1.2 miljard mensen draait om de islam, zoveel keer triester.
Wilders heeft, zoals eens te meer blijkt, nogal wat moeite met democratie als het hem ook maar even niet aanstaat. Ik vraag me af of hij ermee kan leven dat er 2 mensen met 2 paspoortjes rondlopen in het kabinet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Wilders is democratisch verkozen en alles is conform de grondwet. Leer er mee leven Meki.
Als het jou toch om het even is maken we een extremistisch ayatollah als MP, die kan zijn functionarissen aanwijzen uit een reeks korangeleerden. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wilders heeft, zoals eens te meer blijkt, nogal wat moeite met democratie als het hem ook maar even niet aanstaat. Ik vraag me af of hij ermee kan leven dat er 2 mensen met 2 paspoortjes rondlopen in het kabinet.
Nou, blijkbaar dus niet, maar als hij dat geheel terecht aan de kaak wil stellen en een debat wil aangaan, word door die geitenwollen sok die nu kamervooorzitter is zijn microfoon dichtgedraaid. Ik kan dat nou niet bepaald democratisch noemen. Ze zullen het nooit toegeven, maar ze glijden hier ook langzaam af naar cordon sanitaire toestanden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wilders heeft, zoals eens te meer blijkt, nogal wat moeite met democratie als het hem ook maar even niet aanstaat. Ik vraag me af of hij ermee kan leven dat er 2 mensen met 2 paspoortjes rondlopen in het kabinet.
quote:Vader verkoopt dochter om rekening te betalen
KARACHI - Een Pakistaanse vader heeft zijn tienjarige dochter verkocht voor bijna 400 euro. De man wilde met het bedrag de rekening betalen van een operatie aan zijn oog, aldus de politie in de zuidelijke provincie Sindh vrijdag. Het meisje werd verkocht aan een kennis van de vader in het dorp, niet ver van Karachi.
De man kan volgens juristen een celstraf krijgen van hooguit een jaar wegens overtreding van de wet tegen kindermishandeling. Het verkopen van dochters komt vaker voor in afgelegen regio's van Pakistan, waar stammen en vooral stamoudsten de dienst uitmaken. Met de verkoop van meisjes worden ruzies beslecht of schulden afgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |