Jouw stelligheid vanmiddag wierp het beeld van standvastigheid op. Het spijt me verschrikkelijk dat je geen ruggegraat en slappe knieëen hebt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik dacht het er wel dik genoeg bovenop lag. Sorry dat ik je overschat heb![]()
Ach, het leven van 1.2 miljard mensen draait om de islam, zovel keer triester.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:30 schreef Flashwin het volgende:
wilderszijn leven draait om de islam..triest mannetje
moslims zijn geen ras dus dat kan niet..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:47 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat hij een racist is die racistische opmerkingen over Moslims maakt
Wanneer kwets je geen muzelman dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:26 schreef Meki het volgende:
[quote]Het heeft de voorpagina gehaald in Pakistan en iedereen weet ervan
het zou een provocatie zijn als Wilders zich laat zien in Pakistan.
je kwest Moslims in Pakistan en je gaat je nog ook laten zien in Pakistan
Wat kan ons dat schelen of ze daar massa demo's hebben?quote:Als ie toch gaat hoop ik op massademonstraties tegen Wilders.
Wilders heeft hierbij de naam van Nederland geschaad
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ach, het leven van 1.2 miljard mensen draait om de islam, zoveel keer triester.
Wilders heeft, zoals eens te meer blijkt, nogal wat moeite met democratie als het hem ook maar even niet aanstaat. Ik vraag me af of hij ermee kan leven dat er 2 mensen met 2 paspoortjes rondlopen in het kabinet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Wilders is democratisch verkozen en alles is conform de grondwet. Leer er mee leven Meki.
Als het jou toch om het even is maken we een extremistisch ayatollah als MP, die kan zijn functionarissen aanwijzen uit een reeks korangeleerden. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wilders heeft, zoals eens te meer blijkt, nogal wat moeite met democratie als het hem ook maar even niet aanstaat. Ik vraag me af of hij ermee kan leven dat er 2 mensen met 2 paspoortjes rondlopen in het kabinet.
Nou, blijkbaar dus niet, maar als hij dat geheel terecht aan de kaak wil stellen en een debat wil aangaan, word door die geitenwollen sok die nu kamervooorzitter is zijn microfoon dichtgedraaid. Ik kan dat nou niet bepaald democratisch noemen. Ze zullen het nooit toegeven, maar ze glijden hier ook langzaam af naar cordon sanitaire toestanden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wilders heeft, zoals eens te meer blijkt, nogal wat moeite met democratie als het hem ook maar even niet aanstaat. Ik vraag me af of hij ermee kan leven dat er 2 mensen met 2 paspoortjes rondlopen in het kabinet.
quote:Vader verkoopt dochter om rekening te betalen
KARACHI - Een Pakistaanse vader heeft zijn tienjarige dochter verkocht voor bijna 400 euro. De man wilde met het bedrag de rekening betalen van een operatie aan zijn oog, aldus de politie in de zuidelijke provincie Sindh vrijdag. Het meisje werd verkocht aan een kennis van de vader in het dorp, niet ver van Karachi.
De man kan volgens juristen een celstraf krijgen van hooguit een jaar wegens overtreding van de wet tegen kindermishandeling. Het verkopen van dochters komt vaker voor in afgelegen regio's van Pakistan, waar stammen en vooral stamoudsten de dienst uitmaken. Met de verkoop van meisjes worden ruzies beslecht of schulden afgelost.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zou ook niet naar zo'n primitief land gaan.
[..]
Zo'n cordon sanitaire zou inderdaad een goed idee zijn. Maar dan wel publiekelijk, geen geheimzinnige toestanden. Gewoon zeggen: jouw volk moeten we niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:45 schreef Hathor het volgende:
Ze zullen het nooit toegeven, maar ze glijden hier ook langzaam af naar cordon sanitaire toestanden.
Nee joh, Kim Jong Il als MP, lekker de grenzen dicht, eigen volk eerst, en vooral je bakkes houden als je het niet eens bent met Kim onder het mom van 'als je het niet leuk vind, rot je maar op' en 'regels zijn regels'. Zie eens wat een paradijs op aard Noord Korea is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als het jou toch om het even is maken we een extremistisch ayatollah als MP, die kan zijn functionarissen aanwijzen uit een reeks korangeleerden. Probleem opgelost.
Op de goede weg naar een linkse heilstaat ja, en in zo'n teringzooi woon ik liever niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo'n cordon sanitaire zou inderdaad een goed idee zijn. Maar dan wel publiekelijk, geen geheimzinnige toestanden. Gewoon zeggen: jouw volk moeten we niet.
Wat dat betreft is Verbeet op de goeie weg.![]()
Nou, eigenlijk liever niet, dan krijg je ook zo'n Vlaams-Blok effect ben ik bang. En zo'n man moet natuurlijk ook zijn mening ergens kwijt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo'n cordon sanitaire zou inderdaad een goed idee zijn. Maar dan wel publiekelijk, geen geheimzinnige toestanden. Gewoon zeggen: jouw volk moeten we niet.
Wat dat betreft is Verbeet op de goeie weg.![]()
Die Koreaan hoeft zich helemaal niet druk te maken over "eigen volk eerst" taferelen, want er wil daar namelijk helemaal niemand wonen, en dat is waarschijnlijk inclusief dat zogenaamde eigen volk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee joh, Kim Jong Il als MP, lekker de grenzen dicht, eigen volk eerst, en vooral je bakkes houden als je het niet eens bent met Kim onder het mom van 'als je het niet leuk vind, rot je maar op' en 'regels zijn regels'. Zie eens wat een paradijs op aard Noord Korea is.
Die ayatollah's zijn maar watjes, zo'n Noord-Koreaan, die kan pas een land besturen.
Tja, om je tegen het Wildersiaanse tuig te beschermen, zal je vervelende maatregelen moeten nemen. Waar gehakt wordt, vallen spaanders.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Op de goede weg naar een linkse heilstaat ja, en in zo'n teringzooi woon ik liever niet.
Ssshhhtt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die Koreaan hoeft zich helemaal niet druk te maken over "eigen volk eerst" taferelen, want er wil daar namelijk helemaal niemand wonen, en dat is waarschijnlijk inclusief dat zogenaamde eigen volk.![]()
Klaag 'm aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:56 schreef Meki het volgende:
[..]
de wet zegt ook dat je niet mag provoceren ??
mag dat wel dan mag bedreigen tegen die mensen ook.
Nou liever niet. Ik heb ervaring met het communisme en weet wat het met een volk kan doen, daar wordt je niet echt vrolijk van.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee joh, Kim Jong Il als MP, lekker de grenzen dicht, eigen volk eerst, en vooral je bakkes houden als je het niet eens bent met Kim onder het mom van 'als je het niet leuk vind, rot je maar op' en 'regels zijn regels'. Zie eens wat een paradijs op aard Noord Korea is.
Die ayatollah's zijn maar watjes, zo'n Noord-Koreaan, die kan pas een land besturen.
Let op de PI, het was erg sarcastisch bedoeld. Ik heb ook voor een stukje gezien wat communisme met een land kan doen, en daarin heb je volledig gelijk, communisme is een ramp.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nou liever niet. Ik heb ervaring met het communisme en weet wat het met een volk kan doen, daar wordt je niet echt vrolijk van.
Yup, in die ene zin geef jij de argumentatie van links-extremisten weer om hun doel te bereiken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tja, om je tegen het Wildersiaanse tuig te beschermen, zal je vervelende maatregelen moeten nemen. Waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Is je grote voorbeeld Mohammed Saeed al-Sahaf?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:
LOLWilders, de Afghaanse windhond die bewust uit is op dit soort bedreigingen aan zijn adres, het is als een soort brandstof voor hem, zonder heeft hij geen poot om op te staan.
²
Neen, Dennis Bergkamp, wat een stijl, wat een techniek, wat een overzicht, hij is ongeëvenaard goed!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Is je grote voorbeeld Mohammed Saeed al-Sahaf?
Dan heb je slecht opgelet met taalgebruik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, Dennis Bergkamp, wat een stijl, wat een techniek, wat een overzicht, hij is ongeëvenaard goed!²
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH WHEEHEHEHEHEHWHOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:34 schreef Lucille het volgende:
Hij valt wel op met zo'n kapsel in Pakistan.
Tja, het spijt me dat ik dat ik naast serieuze posts ook posts doe die overduidelijk onzin zijn. Met die posts poog ik iets te doen wat mensen verstaan onder humor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Jouw stelligheid vanmiddag wierp het beeld van standvastigheid op. Het spijt me verschrikkelijk dat je geen ruggegraat en slappe knieëen hebt.![]()
We blijven hopenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wees maar gerust hoor, je zit volgende week echt niet op een trein op weg naar een kamp
waar komt trouwens die uitdrukking afghaanse windhond vandaan ? Is dat vanwege zijn flitsende kapsel ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:
LOLWilders, de Afghaanse windhond die bewust uit is op dit soort bedreigingen aan zijn adres, het is als een soort brandstof voor hem, zonder heeft hij geen poot om op te staan.
²
Zou je dat discriminatie vanwege je uiterlijk kunnen noemen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
waar komt trouwens die uitdrukking afghaanse windhond vandaan ? Is dat vanwege zijn flitsende kapsel ?
Je valt in herhaling en daarnaast is het helemaal niet zo, dat enkel jij bepaalt wat humor is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tja, het spijt me dat ik dat ik naast serieuze posts ook posts doe die overduidelijk onzin zijn. Met die posts poog ik iets te doen wat mensen verstaan onder humor.
Ik heb altijd gedacht dat de mensen hier op Fok slim genoeg zijn om te zien wanneer iets serieus bedoelt is en dus een serieuze bijdrage aan de discussie is en wanneer iets een luchtige post is die niet direct gezien moet worden als serieuze bijdrage aan de discussie die gaande is.
Wederom: het spijt me dat ik het taalgevoel van de Fokker, jou in het bijzonder, overschat heb.![]()
Nogmaals: sorry dat ik je taalgevoel overschat heb. Mijn fout, ik dacht dat je duidelijk serieuze posts en duidelijk niet-serieuze posts wel zou kunnen onderscheiden na (minstens) 6 jaar basisschool. Ik heb jou en het niveau van het basisonderwijs duidelijk overschat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je valt in herhaling en daarnaast is het helemaal niet zo, dat enkel jij bepaalt wat humor is.
Misschien was het beter geweest stil te staan of mijn vraag naar een bron iets anders had kunnen zijn dan enkel serieus.
Ik had gedacht dat zo'n hooghartig persoon als jij wel slim genoeg zou zijn om de waarde van een post in te schatten en daarop te anticiperen.![]()
Wat doe je toch moeilijk? Jij reageert zelf geagiteerd op mijn vraag naar een bron, alleen maar omdat jij er zelf vanuit gaat dat mijn vraag wel serieus bedoeld moet zijn. Je houdt op geen enkele wijze rekening met het gegeven dat mijn post ook op een andre manier interpretabel zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nogmaals: sorry dat ik je taalgevoel overschat heb. Mijn fout, ik dacht dat je duidelijke serieuze posts en duidelijk niet-serieuze posts wel zou kunnen onderscheiden na (minstens) 6 jaar basisschool. Ik heb jou en het niveau van het basisonderwijs duidelijk overschat.
Sorry, sorry, sorry. Ik ben inderdaad hooghartig bezig omdat ik mijn eigen, blijkbaar bijzonder hoog ontwikkelde, taalgevoel ook aan jullie toedicht. Dat zou ik niet moeten doen. Dit is een medium waar ook minderontwikkelden gebruik van maken en het is niet meer dan fatsoenlijk om je daar een beetje aan aan te passen. Kun je mij m'n asociale gedrag vergeven? Dan beloof ik beterschap voor mijn toekomstige bijdrages aan dit forum![]()
Je hebt een puntquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:06 schreef Ringo het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom die reis van Wilders nog een issue is. Hij zou het aan zijn stand verplicht zijn, niet te gaan. Iemand die zo apert anti-islam is, zou zichzelf in dit geval tot persona non grata moeten verklaren. Als-ie dat al niet is, op hoog diplomatiek niveau.
Als hier een leider van Hamas bij Balkenende op bezoek zou komen, is het land te klein. Zelfs een politieke kruimeldief als Zorreguieta is in Nederland nog niet welkom. QED.
Zullen we er gewoon maar over op houden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:14 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wat doe je toch moeilijk? Jij reageert zelf geagiteerd op mijn vraag naar een bron, alleen maar omdat jij er zelf vanuit gaat dat mijn vraag wel serieus bedoeld moet zijn. Je houdt op geen enkele wijze rekening met het gegeven dat mijn post ook op een andre manier interpretabel zou kunnen zijn.
Dat vind ik vreemd. Iemand die zichzelf als uiterst erudiet wegzet (door voornamelijk neerbuigend te bejegenen naar niet-gelijkgestemden) zou toch beter moeten kunnen.
Aan de andere kant is de wijze waarop jij jouw minachting andermaal etaleert infantiel te noemen, dus mogelijk kan je simpelweg niet beter.![]()
Ja, daar is een forum voor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zullen we er gewoon maar over op houden?
quote:
Je bedoelt Fortuyn in de achterkamertjes?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:54 schreef Meki het volgende:
[..]
dan zijn we laat. vorige keer deden we ook niks en toen heeft ie vreselijke dingen gedaan met een bevolkinsgröep die hij haatte
ja tuurlijk. opschepper en provocateur dat je bent. je hebt hier wel een beschermende rol begrijp ik om vrijuit te kunnen provoceren en veilig vanuit je luie reet nederlanders aan te vallen. flikker eens een keer op naar de sahara als het daar zo goed is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:33 schreef Meki het volgende:
media aandacht en om in Pakistan weer moslims te kwetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |