Hoe ging de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:24 schreef dlebrok het volgende:
Zelfs HSV wint met 2-0 van WerderKun je nagaan hoe slecht jullie waren.
quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als het morgen al niet goed komt, dan weet ik het niet meer
Come on Heracles!
Zou zomaar kunnen inderdaad, of uit dat boek Godenzonen 10 jaar later ofzo? Dat van die 2-1 klopt in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuk verhaal over Finidi. Maar dat verhaal is al erg oud volgens mij. Heb het een tijd terug geloof ik al eens in sportweek gelezen. Overigens maakte Finidi de 2-1 en niet de 2-0 tegen Bayern
3-0 2-4 0-4 4-1quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:24 schreef dlebrok het volgende:
Zelfs HSV wint met 2-0 van WerderKun je nagaan hoe slecht jullie waren.
(zegt een puber met een username waar heineken in voor komt)quote:
Moet jij je niet voorbereiden op de pleuris die morgen uitbreekt? Want daar heb jij het al de hele week over, ben jij van de SCF of de FlllR?quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:51 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
(zegt een puber met een username waar heineken in voor komt)
Wie is er hier dan stoer? Jij toch?
Ik ben morgen niet eens in de Kuipquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Moet jij je niet voorbereiden op de pleuris die morgen uitbreekt? Want daar heb jij het al de hele week over, ben jij van de SCF of de FlllR?![]()
Was te verwachten, Ticketbox smoes weer? Oh nee, was jij het niet die carnaval boven zijn club verkoos?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik ben morgen niet eens in de Kuip![]()
Jij viert liever carnaval?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik ben morgen niet eens in de Kuip![]()
Jij woont zeker boven de grote rivieren? Dan weet je niet wat carnaval is. Ben de hele dag al kut zatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Was te verwachten, Ticketbox smoes weer? Oh nee, was jij het niet die carnaval boven zijn club verkoos?![]()
Waar heb je dit verhaal vandaan?quote:
Tja, dat werkt niet echt op FOK!.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Voortaan deze jongen
[afbeelding]
erachter gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |