Jezus cultheld, ben je wel goed? Ik ben het nog nooit meer met je eens geweestquote:Op zondag 18 februari 2007 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of gewoon de traditionele top 3 aanhouden: Ajax, Feyenoord en PSV. ik zie niet in wat AZ beter maakt dan Twente of Heerenveen.
Iddquote:Op zondag 18 februari 2007 17:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die zal wel te goed zijn voor de rest ofzo.
of dat er maar max 11 spelers kunnen worden opgesteldquote:Op zondag 18 februari 2007 17:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd
Toen hij er in kwam zorgde hij meteen voor gevaar en dreiging. Zal het met "ik-mag-je-gehalte" van Ten Cate te maken hebben?
Natuurlijk heeft dat ermee te maken. Als Ryan Babel een Deen was geweest en geen jongen met Surinaamse roots had ie ook een heel seizoen op de bank gezeten...quote:Op zondag 18 februari 2007 17:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd
Toen hij er in kwam zorgde hij meteen voor gevaar en dreiging. Zal het met "ik-mag-je-gehalte" van Ten Cate te maken hebben?
Twente is wel vrij gelijkwaardig aan AZ, maar Heerenveen is duidelijk minder dan die twee hoor. Heerenveen staat 15 punten achter op Twente en 16 op AZ.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of gewoon de traditionele top 3 aanhouden: Ajax, Feyenoord en PSV. ik zie niet in wat AZ beter maakt dan Twente of Heerenveen.
Hij had voor iedere willekeurige speler (met uitzondering van Stam en Davids) ingewisseld kunnen worden. Dus dat is geen argument. Perez is de beste voetballer in deze selectie.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
of dat er maar max 11 spelers kunnen worden opgesteld![]()
quote:Ten Cate : 'Collectieve wanprestatie'
Ajax-trainer Henk ten Cate moest vanmiddag vanaf de bank knarsentandend toezien hoe zijn ploeg twee punten inleverde tegen Excelsior (2-2). De oefenmeester stak zijn frustratie na afloop niet onder stoelen of banken en constanteerde een collectieve wanprestatie.
"Wat ging er mis? Je kan beter vragen wat er wel goed ging. Dan zijn we sneller klaar. Voetballend was het dramatisch. Dit was gewoon bereslecht. Ik kan er niet meer van maken."
"Een oorzaak is dat je niet geconcentreerd aan die wedstrijd begint. Dat je in een veel te laag tempo speelt en twee doelpunten weggeeft. Dat mag op dit niveau niet gebeuren. Je maakt het jezelf gewoon lastig."
"Na rust hebben we de zaak ook niet recht kunnen trekken. Je roept het over jezelf af. Simpel zat. We geven deze punten veel te simpel weg. Dit valt niet goed te praten. Echt een collectieve wanprestatie"
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:26 schreef jna het volgende:
nou kom op, ff aan het doelsaldo werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |