Wen er maar aan...precies hetzelfde verhaal als Roel&Dido van BB5, dat was echt niet meer om aan te zien na verloop van tijd...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hele dag al zijn de streams voor hun.![]()
Ik wordt er ook een beetje ziek van ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hele dag al zijn de streams voor hun.![]()
Does is een verkapte hint naar Amanda om haar haar te gaan wassen of ze bedoeld Brianquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
Wie is DOES
De opvolger van Benji ofzo
Lijkt me "exit"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef demins het volgende:
Wat is nou die fokking "toneelhaak" ?
Dat is degene die zich moet gaan afspoelen OMDAT HIJ STINKT.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
Wie is DOES
De opvolger van Benji ofzo
Ik vermoed dat het de plaatselijke carnavalsvereniging is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef demins het volgende:
Ik hoop echt niet dat Sylvia weggaat ...quote:
De haak die Sylvia uit het programma wil trekken. De redactie dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef demins het volgende:
Dat is een haak, waarmee je van het toneel gehaald kunt worden. Zoiets als een zwemhaak.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef demins het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een oude klus die Nena had laten liggen, zeker?
Vies ventje.
Of door schade en schande moedeloos geworden. Ze probeerde het wel, had ik nl het idee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:43 schreef Heathen het volgende:
Dat zusje van amanda durft haar eigen zus niet de waarheid te vertellen tsjah dan ben je ook geen knip voor de neus waard.
Nondeju! Dat mag ik toch niet hopen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:46 schreef noekje het volgende:
Toneelhaak is dat de redactie haar uit het huis haalt. Van het toneel af dus.
Ja dat dacht ik wel, ze zal haar moment wel nemen hoor, ze gaat een heel verhaal vooraf geven en dan toch zeggen dat ze het Sylvia wel gunt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:46 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia wil dus toch dat carnavalsuitje gunnen aan Sylvia
Je geeft zelf het antwoord mop.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ik heb bijna geen commentaar gegeven ik heb het bezoek van amsnda's zus van A tot Z gevolgd, en er moet me toch van het hart, buiten het feit dat het écht verschrikkelijk is wat dat meisje is overkomen, zowel de zus als amanda eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten worden.
van amanda ben ik inmiddels wel zeker, die heeft zo goed als geen opleiding en is gewoon, op zijn zachts gezegd niet de slimste, over haar zus kan ik niet goed oordelen of die zo vaag was vanwege haar hersenbloeding of ook een laag i.q. , maar blijkbaar trekken beiden meisjes de verkeerde (agressieve) mannen /of jongens aan.
de zus heeft dit al met schade en schande helaas moeten ondervinden, en als ik amanda hoor over rogier is hij toch ook een behoorlijk agressief type, je zou denken als je zus zoiets is overkomen, die ga ik uit de weg? maar nee dus........
als de zus hetzelfde losse gedrag vertroonde als amanda wekt dit dus een zodanige woede op bij deze type's dat dit soor vreselijke dingen gebeuren, ik hoop dan ook echt dat amanda wijzer de gouden kooi zal verlaten anders vrees ik dat het met haar ook nog eens verkeerd afloopt.
en ik denk écht dat ze niet gemeen is ofzo, maar helaas gewoon écht dom en eigenlijk is dat best wel zielig.
Er zit natuurlijk wel een voordeel aan. Vele streamers zullen dan eindelijk kunnen afkicken van dit programma. Bij een "kort" programma zoals BB is dat nooit zo`n probleem, maar niemand kan 2 jaar non-stop dit programma gaan streamenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat Sylvia weggaat ...
Zij is echt een van de mensen die op iedereen toch invloed heeft.
En om niet te vergeten is Huub dan zijn steun kwijt ...
zou DGK het alleen daar om te doen zijn.
Noway José , de streamers zijn ze dan kwijt. Mij iig wel......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef demins het volgende:
[..]
Nondeju! Dat mag ik toch niet hopen...![]()
Ik hoop het ook niet maar aangezien ze haar ook alle activiteiten afnemen zou het me niks verbazen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef demins het volgende:
[..]
Nondeju! Dat mag ik toch niet hopen...![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een voordeel aan. Vele streamers zullen dan eindelijk kunnen afkicken van dit programma. Bij een "kort" programma zoals BB is dat nooit zo`n probleem, maar niemand kan 2 jaar non-stop dit programma gaan streamen
Vind het waardeloos als de redactie dat zou willen want Sylvia is een perfecte neutralizer daar in die villaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:46 schreef Day het volgende:
[..]
De haak die Sylvia uit het programma wil trekken. De redactie dus.
Hij mag em wrs niet geven anders word ie op een afkickweek gezet van zijn "ik-kan-niet-slapen-pillen"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:49 schreef Black_king het volgende:
Brian wil het laatst. Hij gaat hem niet geven. De zakkenwasser. Hij heeft géén enkel argument, de droplul.
Jawel: Sylvia staat sterk in het spel, en zo`n uitje geeft haar extra kracht (net als de Zebralounch hem extra kracht gaf).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:49 schreef Black_king het volgende:
Brian wil het laatst. Hij gaat hem niet geven. De zakkenwasser. Hij heeft géén enkel argument, de droplul.
yep en ben ook een beetje triest van mijn eigen conclusie, ik begrijp nu ook héél goed, waarom Nena het er over had dat amanda vaak domme dingen doet en dat nena haar hiervoor vaak moest beschermen.quote:
Ze zullen haar er waarschijnlijk niet direct uithalen, maar het haar zo moeilijk maken dat ze zelf opstapt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:49 schreef Nicoss het volgende:
Je gaat toch niet menen dat DGK_REDACTIE Sylvia eruit gaat halen!!! dat zal ze niet met dank worden afgenomen.
Brian kijkt in ieder geval niet op de zelfde manier naar Amanda als dat hij naar Nena doet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef Katewalker het volgende:
Er is totaal geen chemie tussen Brian en Amanda...die gebruiken elkaar gewoon...![]()
Een heel verschil met Bart en Lesley..die zijn echt verliefd..![]()
Misschien nog een bijnaampje voor FOK: De Beveiliging?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef BONG4002 het volgende:
Wat eerst de snackbar/bok/keukenterras was is nu de "toneelhaak" m.a.w. een nickname voor de redactie
AMENquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:49 schreef Lieve het volgende:
NATASIA ik kan met 100% zekerheid zeggen dat jij GEEN hart hebt!
je hebt GEEN blauw bloed ergo, je bent GEEN prinses
je hebt GEEN hart, er zit een bloedklomp die nodig verwijderd mag worden ( kan de chirurg ipv haar buik niet die bloedklomp verwijderen. Ik denk dat dat zware dinge in de weg zit! Dat die klomp haar verhinderd om zich werkelijk vrij te voelen)Dus
Maak je niet drukl Natasia, wat je ook doet, jij en de rattekoning van Eemnes worden hem niet! Niet de hartelijke mensen wiens hart op de juiste plek zit!
Ja dat is wel zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een voordeel aan. Vele streamers zullen dan eindelijk kunnen afkicken van dit programma. Bij een "kort" programma zoals BB is dat nooit zo`n probleem, maar niemand kan 2 jaar non-stop dit programma gaan streamen
Dat is de haak waarmee het decor van het toneel gelift wordt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef demins het volgende:
Nee zie alle berichten hier boven. Die stemming is rond 21:00 uurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alle activiteiten van Sylvia zijn ingetrokken. Komt de stemming voor het caraval nog wel ? Dat is -neem ik aan- ook ingetrokken.
sinds gisteren of eergisteren.quote:
Dat meende ik ook te begrijpen. Mijn vraag is dan weer hoe Natascha aan die info komt. Het antwoord is natuurlijk obvious, daar niet van, maar ik vraag me af wanneer de redactie nu eens ruiterlijk durft toe te geven dat Natascha een voorkeurspositie heeft in het huis en alle info direct - zelfs vanuit de redactie zelf - krijgt doorgespeeld.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:46 schreef Black_king het volgende:
Volgens mij bedoelt Natas dat ze Syl de carnaval gaat geven, omdat Syl eruit dreigt te worden gezet door de redactie....
vraag DGK eens wat dat nou voor pilletjes zijn die PARA BROTHER BRIAN krijgt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
NEE NATASIA, DIE 12 UUR WAS EEN COMPLEET ANDERE SITUATIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GODVERDOMME, ZELFS BRIAN BEGRIJPT DIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze juist de carnaval-stemming zullen gebruiken om haar te testen. Doe je mee of niet? Nee, dan trekken we alles in en bekijk je het maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alle activiteiten van Sylvia zijn ingetrokken. Komt de stemming voor het caraval nog wel ? Dat is -neem ik aan- ook ingetrokken.
Omdat Sylvia geen tv maakt volgens de redactie. Ze mengt zich niet in alle ruzies en intriges en houd zich overal buiten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Darklight het volgende:
Waarom zouden ze Sylvia eruuit willen hebben?
Als dat echt gebeurd, zou het wel triest vinden
Hoezo raakt ze dan meteen alles kwijtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Alleen Sylvia. Maar de hele stemming is opgezet om Sylvia voor het block te zetten. Vandaag is haar laatste kans, als ze niet hard genoeg "vecht" bij deze stemming raakt ze niet alleen dit uitje kwijt (dat doet ze zowiezo wel), maar ook haar rijlessen, Tango, paaldansen etc...
Helaas zullen ze dat nooit toegeven, maar overduidelijk is het wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat meende ik ook te begrijpen. Mijn vraag is dan weer hoe Natascha aan die info komt. Het antwoord is natuurlijk obvious, daar niet van, maar ik vraag me af wanneer de redactie nu eens ruiterlijk durft toe te geven dat Natascha een voorkeurspositie heeft in het huis en alle info direct - zelfs vanuit de redactie zelf - krijgt doorgespeeld.
dit is vrij normaal gedrag bij kinderen die in hun jeugd zijn misbruikt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ik heb bijna geen commentaar gegeven ik heb het bezoek van amsnda's zus van A tot Z gevolgd, en er moet me toch van het hart, buiten het feit dat het écht verschrikkelijk is wat dat meisje is overkomen, zowel de zus als amanda eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten worden.
van amanda ben ik inmiddels wel zeker, die heeft zo goed als geen opleiding en is gewoon, op zijn zachts gezegd niet de slimste, over haar zus kan ik niet goed oordelen of die zo vaag was vanwege haar hersenbloeding of ook een laag i.q. , maar blijkbaar trekken beiden meisjes de verkeerde (agressieve) mannen /of jongens aan.
de zus heeft dit al met schade en schande helaas moeten ondervinden, en als ik amanda hoor over rogier is hij toch ook een behoorlijk agressief type, je zou denken als je zus zoiets is overkomen, die ga ik uit de weg? maar nee dus........
als de zus hetzelfde losse gedrag vertroonde als amanda wekt dit dus een zodanige woede op bij deze type's dat dit soor vreselijke dingen gebeuren, ik hoop dan ook echt dat amanda wijzer de gouden kooi zal verlaten anders vrees ik dat het met haar ook nog eens verkeerd afloopt.
en ik denk écht dat ze niet gemeen is ofzo, maar helaas gewoon écht dom en eigenlijk is dat best wel zielig.
mmm, ik zal even wat testen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
[..]
sinds gisteren of eergisteren.
Na refreshen doen ze het. Ga ik even naar Fok, en kom ik terug, doen ze het niet meer.
Ik heb gisteren temp en geschiedenis gewist, maar dat hielp niet.
Ik krijg ook vaak (maar niet altijd) zo'n geel driehoekje dat het niet volledig geladen is.
Nu heb ik zo'n driehoekje niet, maar de toetsen doen het niet meer.
Ik kan wel het bedieningspaneel gebruiken, maar ik wil liever 1-4 kunnen gebruiken, want dan is het beeld groter
????? He??????? Wat is DIT nu weer????????quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia heeft zelf Natasia verteld over het gesprek met de redactie en het stopzetten van de activiteiten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat meende ik ook te begrijpen. Mijn vraag is dan weer hoe Natascha aan die info komt. Het antwoord is natuurlijk obvious, daar niet van, maar ik vraag me af wanneer de redactie nu eens ruiterlijk durft toe te geven dat Natascha een voorkeurspositie heeft in het huis en alle info direct - zelfs vanuit de redactie zelf - krijgt doorgespeeld.
Als dat zo is zullen ze dat nooit toegeven. Ze laten de kijkers liever in de waan dat het allemaal op toeval en echte situaties (dus niet gestuurd) berust.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja snap ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Omdat Sylvia geen tv maakt volgens de redactie. Ze mengt zich niet in alle ruzies en intriges en houd zich overal buiten.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jawel: Sylvia staat sterk in het spel, en zo`n uitje geeft haar extra kracht (net als de Zebralounch hem extra kracht gaf).
Speltechnisch dus.
Wat hebben ze dan precies met Bart gedaan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat ze juist de carnaval-stemming zullen gebruiken om haar te testen. Doe je mee of niet? Nee, dan trekken we alles in en bekijk je het maar.
Ze hebben met Bart precies hetzelfde gedaan.
Ja want dat is blijkbaar tv makenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:55 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja snap ik
Maar zo is ze toch gewoon, of moeten er alleen maar natasia's in![]()
Ik ben benieuwd welke overtreding ze voor de tv-kijkers dan gemaakt moet hebben voor zo'n drastische sanctie (intrekking alle activiteiten).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:55 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als dat zo is zullen ze dat nooit toegeven. Ze laten de kijkers liever in de waan dat het allemaal op toeval en echte situaties (dus niet gestuurd) berust.
Krijg soms het idee dat het een strijd tussen Frans? en Stijn is... Ze hebben beiden een aantal miljonairs onder hun hoede en spelen hun eigen miljonairs dus ook weleens informatie door.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Blijkbaar dus welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:56 schreef Tissik het volgende:
Dat heb ik gemist, zijn alle activiteiten van Syl werkelijk ingetrokken???
Nog niet werkelijk, is wel de bedoeling dat het gaat gebeurenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:56 schreef Tissik het volgende:
nou, dat GEEN camera's erbij is weer wat ver gaan! Dit is reality TV toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef RSie het volgende:
[..]
dit is vrij normaal gedrag bij kinderen die in hun jeugd zijn misbruikt.
meestal eindigen die meiden met een of andere werkloze randdebiel in een flatje in de slechte buurten van de stad, ze worden geslagen en in vele gevallen is de man/vriend minimaal 10 jaar ouder!
Ik heb dit meerdere malen in de praktijk mogen aanschouwen! en je kan deze theorie aan psychiaters voorleggen en zij zullen dit beamen!
triest maar waar! dit soort meiden moeten dus echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden! ik raad de redactie van DGK dan ook ten zeerste aan om Amanda eens een serieus gesprek met een psychiater te laten hebben waar geen camera's bij zijn!
Yep, maar nu alleen op de pc. Op laptop doet alles het weer perfectquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, ik zal even wat testen.
Hebben meer mensen daar last van?
Amanda loopt als een puppie achter Brian aan, niet bepaald een uitdagingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:52 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Brian kijkt in ieder geval niet op de zelfde manier naar Amanda als dat hij naar Nena doet.
![]()
misschien is dat wel een sneaky spelletje van syl dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sylvia heeft zelf Natasia verteld over het gesprek met de redactie en het stopzetten van de activiteiten.
Ja soms als ik je pagina open, maar als ik even 'refresh' doet ie het weer goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, ik zal even wat testen.
Hebben meer mensen daar last van?
Zeker hoe het nu gaat ... van mij mag na deze actie echt de stekker er uit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:58 schreef Darklight het volgende:
[..]
Kijk toch al steeds minder, het is volgens mij een aflopende zaak, die hele gouden kooi
Dat hebben we al eerder gehoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:58 schreef Darklight het volgende:
[..]
Kijk toch al steeds minder, het is volgens mij een aflopende zaak, die hele gouden kooi
Sylvia kan carnaval gaan vieren met haar vrienden mits iedereen (unaniem) ja stemt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:57 schreef Fathom het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat e rpsies aan de hand is nu?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:56 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda weet niet wat ze met toneelhaak bedoelen![]()
oh, komt het van Natasia?? Nou, daar komt wel vaker stront uit! Ze zal wel weer te diep in de chinese thee gekeken hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:56 schreef Tissik het volgende:
Nouja zeg! Van alle vrouwelijke bewoners, is Syl beslist de meest populaire! Niet omdat ze zielug is en in een underdog positie zit, maar omdat ze de sterkste en vooral de wijste is in de villa!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog niet werkelijk, is wel de bedoeling dat het gaat gebeuren
Ik zou Huub toch net iets populairder maken .. kan hij de cp-punten terugbetalen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:58 schreef Ashley1 het volgende:
Als iedereen nou op syl stemt dan is ze de meest popi miljonair dan kunnen ze niet meer om haar heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |